Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

'90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan

Gestart door Myron donderdag 01 september 2011, 16:35:51

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Filmpje! Goederentreinen door Maarsdrecht!
Heel mooi filmpje myron  :thumbup: Heb genoten  :)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Filmpje! Goederentreinen door Maarsdrecht!
Wim, Gerard, Jeroen, Bas (x2 ;)), Charlie, Ed, Ernst, Koen, Daniël, Piwie, Michel, Pim, Danny, Dave; hartstikke bedankt voor de leuke reactie's en complimenten! :thumbup: Heel leuk om te lezen.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Filmpje! Goederentreinen door Maarsdrecht!
Ontzettend mooi filmpje met prachtig materiaal! :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Filmpje! Goederentreinen door Maarsdrecht!
kom ik hier langs, heb ik je filmpje al op youtube gezien :D :D. Maar dan hier alsnog mijn complimenten voor het mooie filmpje. :thumbup:

groeten Martin
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Filmpje! Goederentreinen door Maarsdrecht!
@Rienk97: Dankje!

@martjo: Haha bedankt :thumbup:.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Filmpje! Goederentreinen door Maarsdrecht!
Momenteel ben ik bezig geweest met het maken van bomen. Hier wat foto's van het resultaat:






















Wat ik heb gedaan: Als eerste het zeeschuim ingespoten met spuitlijm, en daarna 2/3 mm gras erover gestrooid. Toen met de spuitbus gekleurd. Vervolgens wederom de boom ingespoten met spuitlijm, en toen vlokken erover gestrooid. Overigens weet ik nog niet helemaal of ik het nou echt goed gelukt vind.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen van zeeschuim 15/10/13
Ik vind het klasse :thumbup:. Als je er niet tevreden over bent wil ik ze wel overnemen.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen van zeeschuim 15/10/13
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen van zeeschuim 15/10/13
Zo op de foto's zien ze er gewoon levens echt uit.   :thumbup: :thumbup:

Gr.  Charlie
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen maken van zeeschuim!! 15/10/13
Ziet er goed uit hoor! :thumbup:
Welke verf en kleur verf heb je gebruikt?
Ga ik binnenkort ook ff wat boompjes planten.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen maken van zeeschuim!! 15/10/13
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen maken van zeeschuim!! 15/10/13
sjiek zo
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen maken van zeeschuim!! 15/10/13
Kun je het onbewerkte zeeschuim laten zien en vertellen waar je het vandaan hebt?
De boompjes zien er schitterend uit!
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bomen maken van zeeschuim!! 15/10/13
@Gerard: Dankje! Ik bewaar ze wel, maar ik wil er wel wat voor je maken :thumbup:. Bedenk me nu ook dat ik nog steeds die auto's voor je moet maken 8o O:-D.

@Charlie: Bedankt :thumbup:.

@rienk97: Thnx. Tamiya TS-1, gekocht bij Volp. Leuk!

@julian: Dankje.

@Maarten Marklin: In de update van zometeen staat een linkje naar mijn site van een verslag van de bomen, waarin ook het onbewerkte zeeschuim is te zien. Het zeeschuim is afkomstig van Anita Decor (gekocht in Houten).

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. 2 onder 1 kap woning/bomen
Inmiddels zit de 2 onder 1 kap woning in elkaar. Daarom ben ik dan ook begonnen met het schilderen van de woning. Het dak is bijna klaar, alleen moeten de schoorstenen nog geplaatst worden en wat kleine dingetjes. Inmiddels zijn de stenen ook gekleurd. Een foto van gisteravond:


En twee foto's van vandaag:




Uiteraard wordt het dak nog verweerd (als de rest van het huis af is).

Ik heb trouwens een verslag gemaakt van het maken van zo'n zeeschuim boompje. Klik hier of op de foto om naar het verslag te gaan op mijn site:

Verder heb ik ook wat andere dingen bijgewerkt op de site. Bijvoorbeeld over het diesellijntje (verslag wordt nog uitgebreid): Klik.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. 2 onder 1 kap woning en bomen verslag!
Ondanks alle problemen is het huis tot nu toe erg mooi geworden :thumbup:. Succes met de verdere bouw.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. 2 onder 1 kap woning en bomen verslag!
Myron,

Als je de zwarte zaadjes nog even uit t zeeschuim veegt voordat je hem bespuit.
Zijn je takken nog mooier,en kun je volgend jaar zelf bomen kweken.

Mvg Robin
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. 2 onder 1 kap woning en bomen verslag!
Heel erg netjes  :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. 2 onder 1 kap woning en bomen verslag!
Netjes geschilderd en goed getroffen kleuren! :thumbup:
Ook het landschap rond de parkeerplaats/blokpost ziet er ook erg mooi uit met die zeeschuimbomen. :)
Groeten,
Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en... 30/11/13
Nog bedankt voor jullie reactie's :thumbup:.


En bij deze weer een update na een lange tijd, want vandaag is Gerard langsgeweest voor een prijsuitreiking, ik had namelijk in 2012 de Q1 fotowedstrijd gewonnen. Uiteraard was dit lokje aanwezig:


Nadat ook de 2 rijtuigen eraan zijn gekoppeld mag het lokje wat rondjes over de baan rijden:





En uiteraard dit T-shirt in ontvangst mogen nemen, die ik a.s beurs in Houten (14 december) gelijk aan kan doen:

Gerard zal hiervan nog een verslag maken (toch?).
En ondertussen worden 2 kleine locjes vergeleken:

Behalve de Blauwe Briesser had Gerard nog wat materieel bij zich, hieronder wat foto's:











de blauwe staalwagons zijn ook weer terug van reparatie, dus die konden gelijk getest worden:


Vervolgens even een tourtje door Soest gemaakt met de Kever, ook even wat plaatjes van geschoten in het vieze weer:





En bij terugkomst besloten wat nachtfoto's te maken, dat leverde het volgende op:







Verder nog groot, maar minder nieuws voor de baan:
Misschien hebben sommigen het al op mijn site gelezen... dit was de laatste keer dat er materieel heeft gereden op de baan. De afscheidsrit:

De afgelopen 2 maanden heb ik nagedacht of ik wel verder wil bouwen aan de baan, en dat is uiteindelijk ''nee'' geworden. Eigenlijk al een jaar lang ben ik ontevreden met de baan, en ben ik steeds van alles aan het aanpassen. Als ik de baan nu niet zou slopen, doe ik dat over een paar maanden wel. Buiten dat is de tafel niet goed gebouwd, evenals de elektronica. Andere redenen, maar vooral het nieuwe plan had ik al eerder op mijn site gezet. Ik ga namelijk Soestdijk namaken. Zie hier de pagina: www.spoorinmodel.nl/soestdijk
En dus heb ik de afgelopen weken niets aan modelbouw gedaan. Wel wat nieuwe aanwinsten gehad, waaronder een nieuwe camera. Overigens heb ik in deze tijd wel het een en ander aan mijn site gedaan.
Morgen zal ik met de eerste sloopwerkzaamheden beginnen, er volgen daarvan nog wat updates, en dan zal ik over 3 weken met de nieuwe baan starten. Bij een aantal plekken is het misschien zonde, maar er zal hopelijk iets beters voor terugkomen.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Myron,

succes met de afbraak en de opbouw van je nieuwe baan.
ik denk dat je een goede keus gemaakt hebt,
vind het een moie layout die je io je site geplaatst hebt.
ben benieuwd naar het vervolg.

en ook nog gefeliciteerd met je t-shirt en het bezoek van Gerard, en de blauwe brieser.

Groet Winno
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Dag Myron.

Mooie fotoreportage :thumbup: en gefeliciteerd met de merchandise en eeuwige roem!
Ik heb jaren geleden ook voor zo'n keus gestaan en heb geen spijt van de afbraak van m'n vorige baan.
Er zullen altijd foutjes en onvolkomenheden zijn in de ogen van de bouwer en zolang deze te verhelpen
zijn zonder al te drastische wijzigingen óf je legt je er bij neer. Maar als dat niet het geval is en de
ergernis ervan uitstijgt boven het plezier van de hobby, dan wordt het tijd voor een ommekeer!
Veel succes met de volgende modelbaan! :wink:
Trouwens: ga je nog delen van jouw schitterende scenery bewaren voor de volgende modelbaan of
wordt de huidige baan tot op detail gesloopt?

Groeten,

Erik.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Vandaag was ik bij Myron om de prijs uit te reiken die Myron in 2012 verdiend had. De Blauwe Briesser heeft een aantal rondjes gereden op de baan; de foto's heeft Myron al geplaatst.

Wat ik me in eerste instantie niet realiseerde was, dat ik de laatste bezoeker was die "de oude baan" van Myron bezocht.
Toevalllig had ik o.a. materieel meegebracht dat nog nooit eerder in en rond Maarsdrecht te zien was: de loc's 6504 en 6513, de Olympische Koploper en het Koninklijk Rijtuig. Verder de Plan V en de '1855', die het Koninklijk Rijtuig een paar rondjes over Myrons baan rondreed.

@ Myron, ik wens je veel succes met de bouw van je nieuwe baan.

Van de prijsuitreiking komt nog een verslag.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Hallo Myron,

Ben vooral benieuwd hoe je de overgang schaduwstation naar zichtbaar gaat doen. Ook zou ik de optie bekijken om wat meer sporen in het schaduwstation te krijgen. Als je toch opnieuw begint waarom niet een helling naar een lager gelegen niveau en maak je daar een schaduwstation?

Groeten Dewey
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Hallo Myron,

Jammer om te horen dat je gaat stoppen. Ik heb altijd wel genoten van de baan. Vooral de krant vond ik erg leuk. Maar bij je nieuwe baan zal ik je zeker volgen. Wil je dan ook even in dit topic een linkje plaatsen naar dat topic?

Pim
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Bekend stukkie waar de kever staat, heb daar ook al meerdere malen gestaan met het wrak wat ik auto noem. :mrgreen:

Mooi verslag, met mooie plaatjes verder natuurlijk.

Romar
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Succes met de nieuwe baan baouwen. Wil ik hier ook nog n keer doorvoeren.

Jullie hebben in ieder geval een leuke dag gehad. En willem is even langs gekomen opweg naar moeders.

Als ik mag vragen, welke lokk is die ene met dat witte vlak voor op? Staat op de foto met de metbde 6513 en pak chocomelk (favo drank van heer GK na FG?)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Citaat van: julian op zaterdag 30 november 2013, 22:44:13
Als ik mag vragen, welke lokk is die ene met dat witte vlak voor op? Staat op de foto met de metbde 6513 en pak chocomelk (favo drank van heer GK na FG?)
Dat is de 6504, die heeft in de 1:1-wereld -samen met de 6501 t/m 6503- in 2006/2007 een tijdje rondgereden met railpro-bestickering.
(Een pak chocomelk? Dat is een gele kantoorflat O:-D.)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Leuke, laatste ( :-() update van je baan. ;)
Gelukkig heb ik hem ook nog kunnen bewonderen en kijk nu al uit naar de bouw van je nieuwe baan. :thumbup:
Succes met slopen en hoop dat je snel weer kan beginnen.
Groeten,
Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Leuke update!
Ik wist stiekem al dat Maarsdrecht/Maarsbeek een zelfvernietiging aan het plannen is, mijn Molendamse afluister apparatuur is uitstekend! Ik wens je veel succes met het nieuwe project. Zou vast en zeker erg nice worden  ;)

Gr. Mark
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Citaat van: Romar op zaterdag 30 november 2013, 22:21:26
Bekend stukkie waar de kever staat, (...)
Myron stelde 's middags voor om even naar "zijn" spotplekje te rijden en omdat ik al veel foto's gezien had die hij daar gemaakt had, wilde ik dat plekje wel eens IRL zien. We hebben er niet lang gestaan, maar er kwamen in die tijd wel veel treinen langs: we hebben er in die korte tijd Koplopers, SLT's en VIRM's gezien.
Omdat het regende zijn we na het maken van de foto's van mijn auto weer snel verder gegaan voor een rondje Soest en omstreken, waarbij Myron me o.a. dingen liet zien die hij in zijn nieuwe baan wil verwerken.
Als dat lukt -en daar heb ik persoonlijk alle vertrouwen in- wordt Myron's nieuwe baan iets om je vingers bij af te likken.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Jaaaa!!!! Chocomel!!!!  :D :D :D Waar is de capri sun?  :-)

Leuk verslag overigens, en succes bij het bouwen van de nieuwe baan  :)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
@wvniersen: Bedankt, en dat is leuk om te horen :thumbup:.

@Nieuwenhuis: Helemaal waar :thumbup:. Ik had ook het gevoel, dat als ik de baan nu niet zou slopen, dat ik dat dan wel over 3 maanden zou doen. Dat is dan alleen maar zonde. Scenery zal helaas allemaal worden gesloopt. Het is eigenlijk niet echt te behouden, want al het groen zit behoorlijk vast. Uiteraard haal ik alle details e.d van de baan af, die zijn allemaal nog goed te hergebruiken.

@Gerard: Je bent inderdaad de laatste, maar misschien ook wel de eerste bij de volgende baan, wie weet. Bedankt en het zal wel lukken.

@Alves: De opening is inderdaad lastig, wat ik ga doen is een achtergrond op de wand plakken, en bij de ingang naar schaduwstation komt het gewoon vol bomen te staan, zodat de opening niet zichtbaar is. Een schaduwstation heb ik overwogen, maar dat trekt me toch niet. ik kan met dit plan genoeg materieel kwijt naar mijn mening. Iig bedankt.

@pim: Dat is goed om te horen :thumbup:. Ik zal als ik een nieuw topic heb geopend hier een linkje plaatsen.

@Romar: Gerard heeft al uitgelegd wat ik wilde antwoorden 8o :-). Bedankt!

@julian: Bedankt. ''En willem is even langs gekomen opweg naar moeders'' wat bedoel je hiermee? :P En dat is dus Gerard's 6504.

@rienk97: Dankje, er komt nog een update, alleen is die minder leuk ;).

@ykram: :D. Thnx!

@Maarten de Regt: Capri Sun is vervangen voor Spa, dat is nu de sponsor :-). En danku.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Ha Myron,

Leuk fotoverslag en mooi om die foto's te kunnen zien!
Jammer dat je baan gaat slopen maar kan het wel goed begrijpen. Overigens verwachten we wel alles in een hoog detailleringsgraad van je. :P
Ik neem overigens aan dat je wel in het sfeertje van de jaren 90 blijft hangen of komt daarin ook een ommezwaai?

Groetjes,

Antal
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Hee Antal,

Dankje!
Haha uiteraard, het is de bedoeling nog meer details aan te gaan brengen.
Jazeker! Ik ga Soestdijk in de jaren '90 maken, dus ook gewoon met hetzelfde materieel wat ik nu heb. Moet uiteraard nog wel een Plan V daarvoor zien te vinden ;).

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Leuk en dan kan ik sowieso ook met mijn treinen komen rijden. ;)
Ben erg benieuwd!!

groetjes,

Antal
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Prijsuitreiking, en.. 30/11/13
Haha inderdaad!


En vandaag is dan het echte slopen begonnen. Nog één foto van de baan:


Als eerste al het materieel van de baan halen:


Alles weer in de verpakking:


En nu zijn ook de automodellen aan de beurt:


Het ziet er gelijk veel kaler uit:


Nu kan er dan echt gesloopt gaan worden:




Alles wat nog bruikbaar is wordt eraf gehaald, tenzij het echt te vast zit.
De opslagplaats voor kuilvoer zat bijvoorbeeld te goed vast en is dus beschadigd tijdens het losmaken, die is dus niet meer te gebruiken:


Wat details die al van de baan zijn gehaald:

Zoals te zien heb ik ook wat groen zoals struiken en bomen eraf gehaald, die zijn ook nog goed te gebruiken.



Ondertussen ziet de baan er zo uit:





En alle spullen worden bij elkaar gezocht en opgeruimd:

Eerst ga ik de dozen met spullen onder de baan nog uitzoeken, en opruimen etc., dan zal de tafel worden afgebroken.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Dat ziet er wel heel erg kaal uit zo :cry:. Maarja, daar kom je niet onderuit als je iets nieuws wil bouwen...

Succes met de afbraak en de opbouw.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
toch knap, als je bekijkt dat maar een klein deel van je baan af was.
en je dan zulke mooie foto's ervan kon maken.
dan blijkt weer dat je niet veel nodig hebt om iets moois te maken.

succes met de afbraak, en veel plezier met de nieuwe opbouw van je nieuwe baan.

groet Winno
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Dat zijn beste ingrepen Myron, maar als ik zag wat je had gebouwd, dan komt het met Soest echt goed!
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Een treurig gezicht zo  :(, maar er zal vast wat mooiers voor terugkomen. We gaan het zien, en volgen  :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Ziet er niet leuk uit. Lijkt me ook heel vervelend om het dan te gaan slopen.

Pim
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Terwijl de meeste sloopbedrijven het weekend niet werken gaat sloopbedrijf van Ruijven gewoon door!
Overigens het sloopbedrijf is ondertussen ook gestopt en daar is de grond gesaneerd? :)

Succes met de verdere sloop en wederopbouw!

Groetjes,

Antal
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Hoi Myron.
Het is toch altijd weer een triest gezicht om een baan met mooie scenry zo gesloopt te zien! :-(
Natuurlijk wordt het einde van deze baan vast wel weer het begin van een mooie nieuwe baan en kun je met alle opgedane kennis, vast en zeker weer wat moois bouwen.

Jammer dat sommige stukjes scenery zo vast zaten dat deze gesloopt moesten worden maar het meeste zal op de nieuwe baan zeker weer een mooie plek krijgen! :thumbup:

Sterkte met de verdere afbraak en veel plezier en succes met de nieuwe baanbouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
 8o


ben benieuwd wat de grootmeester in het klein er van gaat brouwen met de nieuwe baan!
even wat vrolijke smiley's om de boel wat op te vrolijken  :o)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Zonde van de baan, maar jou kennende komt hier weer wat moois voor terug  :thumbup:

Mvg Danny
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
@Gerard: Inderdaad, en het wordt steeds maar kaler...

@wvniersen: Bedankt voor je leuke reactie.

@frenkievee: Ja zeker, en ik denk het ook wel.

@Ta2trainman: Bedankt :thumbup:.

@pim: Het slopen is zeker niet leuk om te doen.

@Antal: Haha uiteraard :D. Thnx!

@AlbertJan: Dank voor je leuke reactie! Het is inderdaad jammer om te slopen, maar het is niet anders. Bedankt!

@julan: Haha dankje!

@oetbeem: Dank voor je reactie!

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Hoi Myron,

ik lees, nee zie dat je je baan aan het slopen bent. Droevig gezicht. Maar ik begrijp dat het voor een goede zaak is. Alvast veel bouwplezier. Ga je echt een nieuw draadje beginnen of ga je hier gewoon verder?

groeten Martin
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Lid sinds: 2012

een kleine treintje vervult grote wensen

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Hi Myron zag pas (nog al laat sorry O_O)
Dat je je baan gaat afbreken zonde maar je kan het beter de 2de keer alles na wens maken dan dat je je de hele tijd ontevreden voelt over je baan :)
Dus ik verheug me al op de nieuwe baan :D

Mvg
Frank
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
Myron, wat jammer dat je al dat moois weer af moet breken.
Heb je al een ontwerp of idee voor je nieuwe baan?
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan
@martjo: Inderdaad. Ik begin uiteraard een nieuw draadje, het wordt een hele andere baan :).

@FrankD: Maakt niet uit :P. Inderdaad ja!

@Kappa: Dat zeker. Ja! Die is te zien in het nieuwe topic:
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=47482.0

Groet, Myron