Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

graffiti

Gestart door arno woensdag 28 november 2012, 17:58:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
graffiti
arno
gast

graffiti
Re: graffiti
C-Brian
gast

Re: graffiti
Dit staat al in het grappenhoekje
Re: graffiti
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: graffiti
En is zeker geen humor.

Gr.  Charlie
Re: graffiti
C-Brian
gast

Re: graffiti
Nee, puur vandalisme :thumbdown: Als je zo graag wil spuiten doe je dat maar op je eigen huis
Re: graffiti
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: graffiti
Natuurlijk jammer dat et graffiti is, wat gelijk staat aan vandalisme. Desondanks kan ik het idee goed waarderen, en erom lachen. :mrgreen: Toch de beste tag in jaren.
Re: graffiti
Locje0.6
gast

Re: graffiti
echt een geweldige stunt! Het treinstel is alleen al weer schoon. Stond vanochtend rond 9 uur in Amersfoort, en rond 16 uur was ie weer helemaal schoon. Handig dat ze er anti graffiti folie op hebben gedaan :)
Re: graffiti
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: graffiti
Enig idee wat dat schoonmaken heeft gekost? :mrgreen: ;)
Re: graffiti
Lid sinds: 2008

offline
Re: graffiti
Ik ben het met Wijbe eens, geinig idee.
Ik vind het deze treinstellen niet eens heel slecht staan ;)

Groeten Dennis
Re: graffiti
Lid sinds: 2012

een kleine treintje vervult grote wensen

offline
Re: graffiti
Het is een bllijft vandalisme! maar toch kan ik het wel wadeeren >:-D iniedergeval tijd beter besteed dan gewoon slechte tags te zetten op muren dat er nooit meer af te halen valt ;)

Frank
Re: graffiti
oetbeem
gast

Re: graffiti
mwah ik vind het dat trein stel niet eens zo verkeerd staan
Als het geen graffiti was zou het al helemaal top zijn

Mvg Danny
Re: graffiti
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re: graffiti
Ik kan wel lachen om deze grap...

Het blijft inderdaad graffiti en kost bakken vol geld om het weer te verwijderen/terug te spuiten, maar 't ziet er niet verkeerd uit.  >:-D


Groeten, Lesley
Re: graffiti
ykram
gast

Re: graffiti
Hahaha! Ik vind dit wel humor!
Mits zonder van de trein..
Maar ach, men mag wel meer humor in het leven brengen toch?!?!
Erg origineel aangepakt vind ik :P

Groetjes Mark ;)
Re: graffiti
Locje0.6
gast

Re: graffiti
Citaat van: lesley001 op woensdag 28 november 2012, 21:39:18
Het blijft inderdaad graffiti en kost bakken vol geld om het weer te verwijderen/terug te spuiten, maar 't ziet er niet verkeerd uit.  >:-D

Groeten, Lesley

Er is al met graffiti rekening gehouden. Er zit een speciale folie op de stellen die het eenvoudig en goedkoop maakt de graffiti weg te halen. Ze zijn niet gek bij Arriva/Stadler. :)

Gr L0.6
Re: graffiti
Blausee-Mitholz
gast

Re: graffiti
Zwitserse vinding  ;) die antie graffity laag zit al jaren op de Re 460 enz  B)

Mvg, Johan
Re: graffiti
Armsein
gast

Re: graffiti
Heb de foto gezien.....het zijn de drie stellen die ik zondagmiddag om half vijf verwachtte bij de IJsselbrug, maar niet kwamen, in dit geval dan de voorste. Volgens die meneer van arriva zou dit geintje wel 40.000 roepiroepie-hij gaat-naar-griekenland-joepie-euro's kosten om het schoon te maken. Lees jik hier tot mijn verbazing dat het ding om 16.00 uur in Amersfoort al weer schoon te bewonderen was. DOe mij ook zo'n baan, 40 ruggen in een paar uurtjes verdienen. Bovendien.... de journaille die het bericht weer eens schreef heeft 'alweer' niet opgelet. Stoptreinlivrei oude stijl toegepast op de Plan-V's is nog steeds geen 'intercity'livrei.........
Tis maar dattu het weet.....

Grt, JW (vond het wel origineel gevonden)

P.s.: Voor de liefhebbers een stuntje uit 2010 ofzo...Kunstig, overigens weer met dank aan degene die dit in mijn mailbox liet vallen.
Re: graffiti
Lid sinds: 2008

offline
Re: graffiti
Ook een mannier op je vervoers maatschappij in het landelijke nieuws te krijgen  :thumbup:
Re: graffiti
Aliebengalie
gast

Re: graffiti
Yeb.
Ook die hebben we meerdere malen gezien....is toch niet te onderscheiden van echt.
Ik ben daar gelukkig niet goed in , maar ik ken er een paar die in opdracht heel veel hebben gedaan vroeger.....en als men daar de plaatjes van ziet denk je dat het gewoon echt is.

Alleen jammer dat sommige er een sport van maken om andere op kosten te jagen die we uiteraard met zijn allen weer moeten betalen om het schoon te krijgen.

Mvg: Alex
Re: graffiti
AC rocks DC
gast

Re: graffiti
humor!! :thumbup:

en extra reklame voor arriva
Re: graffiti
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re: graffiti
Wat ik me afvraag: Waarom moet dat hele klusje om het te herstellen 40.000,- kosten?
Er zit toch zo'n folie die het er zo weer af haalt? (buiten de ramen en deuren dan)

Of is die folie zo duur...?

Groetjes Daniël, die het een erg leuke grap vindt! :D :D :D
Re: graffiti
Seinwezen
gast

Re: graffiti
Ze zullen ook wel de tijd meerekenen dat de trein niet inzetbaar is.

Groeten Sander
Re: graffiti
Lid sinds: 2008

offline
Re: graffiti
Inzetbaar heid telt nog niet want ze staan stil op zwolle rangeer ,dacht in flits twee rijen te zien vanavond trouwens .
Re: graffiti
Seinwezen
gast

Re: graffiti
Maar daarom zullen ze het nog wel in rekening brengen >:-D

Groeten Sander.
Re: graffiti
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: graffiti
kan er wel om lachen!
Re: graffiti
Lid sinds: 2007

offline
Re: graffiti
Deze ICM 4212 stond gistermiddag in Dordrecht voor vertrek gereed.
Moet je eens kijken hoeveel spuitbussen ze er op opgespoten hebben, echt zinloos. :thumbdown:
Vraag me af waar ze de kans krijgen dit er allemaal op te spuiten, valt dat niemand op???








Groeten van Jarno
Re: graffiti
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re: graffiti
Die ICM zag ik gisteren ook, kan me alleen niet meer herinneren waar.
Wel zonde..  :thumbdown:
Re: graffiti
Lid sinds: 2007

offline
Re: graffiti
Citaat van: lesley001 op zondag 07 april 2013, 12:19:27
Die ICM zag ik gisteren ook, kan me alleen niet meer herinneren waar.
Wel zonde..  :thumbdown:
Hoi Lesley,
Ik denk dat deze ICM de hele dag gependeld heeft tussen Dordrecht en Delft, vanwege de werkzaamheden.

Groeten van Jarno
Re: graffiti
C-Brian
gast

Re: graffiti
Nou, als de treinstellen er zo uitzien moet je je modeltreinen ook wel realistisch uitvoeren, met de decal hieronder :-)
Re: graffiti
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: graffiti
Een beetje kansloos om dit hier te gaan posten, graffiti-artiesten kicken erop dat hun werk gezien en zelfs gepost wordt.
Re: graffiti
Lid sinds: 2007

offline
Re: graffiti
Citaat van: Laurent op zondag 07 april 2013, 13:35:35
Een beetje kansloos om dit hier te gaan posten, graffiti-artiesten kicken erop dat hun werk gezien en zelfs gepost wordt.
Ik denk niet dat er graffiti artiesten onder ons zijn hier op het forum en daarop kicken.
Neemt niet weg dat dit realiteit is ook op het spoor, er word nog steeds heel veel vernield en beklad, steeds meer in mijn ogen.
En het erge is dat dit soort zaken steeds meer als "normaal" geaccepteerd worden in de samenleving.

Groeten van Jarno
Re: graffiti
Lid sinds: 2007

offline
Re: graffiti
Jij denkt dat ze niet zoeken en meelezen? Da's wel naïef...
Re: graffiti
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: graffiti
Wat ik naïef vind is dat 'graffiti' zaken vaak gebant worden door treinenliefhebbers op het internet. Als de daders het nu eens tegenkomen, en de reacties lezen gaan ze (misschien ooit eens) nadenken.
Re: graffiti
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: graffiti
Hi

Welliswaar een oud draadje maar toch, het gebeurt nog steeds
Iedereen die dit leuk vind moet zich maar eens realiseren als je huis of je auto opeens onder gekliederd is.

groet
Harald