Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Midwolda C.S.

Gestart door robert39 zondag 07 november 2010, 00:00:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1211 (25-10-12)
Mooi 'spul' man, wees er zuinig op!

Groet,

Guus
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1211 (25-10-12)
Schitterend Robert wat een kanjer.......kan ook niet anders met zo'n Pa en Ma.
Geniet er maar van.

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1211 (25-10-12)
Hallo,

Ook hier maar eens even rondneuzen.
Leuke baan heb je op zolder.
Zal je nieuwe trekkracht voor de Intercity niet misstaan.
Junior mag er trouwens ook wezen.Nog even en niets wat rond rijd is meer veilig voor grijpgrage handjes. :)

Groeten,
Robin
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1211 (25-10-12)
Leuke aanwinsten vooral op de onderste foto.

Tony
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1211 (25-10-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1211 (25-10-12)
Bedankt voor de reacties  :thumbup: Heb een filmpje gemaakt van de 1652 , deze is met de gastendag omgebouwd. Er is een 60760 setje en een Esu lopi 4 ingezet, de rij eigenschappen zijn veeeeeel beter geworden  :D Bedankt voor de ombouw Robin  :thumbup:


ook heb ik nog een nieuwe rongenwagon van forumlid HP overgenomen
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Ziet er weer prima uit Robert.....eh durf het bijna niet te zeggen.

Gisteren reed ik naar me collega in Spijkenisse en toen ik langs de waalhaven reed wat stond daar op de rolbrug.....jawel een mooie claas , niet te verwissellen met de sint.....men was er druk mee om hem in / uit de loods te rijden....helaas ik moet me maar aanhouden om altijd een camera mee te nemen Robert.

Maar binnen kort kun je ze hopelijk zelf bewonderen......een schema moeten we even maken met de rij route..... :D :D :D

Want wat willen we allemaal zien....en zorgen dat je je aansluiting niet mist..... :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Geen dank,

Was een kleine moeite.Kostte wel wat zweetdruppels maar dat is een ander verhaal. >:-D

Robin
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
We zijn dat niet gewend he als iedereen op je vingertjes staat te kijken , en je moet zo snel zijn

voor ze met het commentaar komen , je moet tenslotte beetje geconcentreerd bezig zijn .

Ik kan me tengels al niet stil houden als ik me bakkie troost drink , laat staan als een onbekende op me tengels staat te kijken als ik met solderen bezig bent......

Nee , daarom alleen al heb ik veel respect voor jullie demo gevers.....echt top.

Maar we hebben het eind resultaat bij Robert gezien..... :thumbup: man.

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Hallo Robin en Robert,

Van het ombouwgebeuren op de forumdag, is natuurlijk ook bewijslast vastgelegd ;), bij deze.

Inderdaad wel heel toevallig, bijna iedereen is weg ?et voila? de trein rijdt weer. :thumbup:
MvG Cees
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Hallo Cees,
bedankt voor deze bijdrage  :thumbup: het bewijs is het filmpje dat het toch nog goed gekomen is  :D :D Al zie je dat Robin er aardig kleur van kreeg, hahaha. Ik kijk er ook aardig serieus bij trouwens  :? Maar eerlijk is eerlijk Robin kreeg het voor elkaar en ik ben overtuigd van zijn kunnen, het was gewoon een onwillige decoder !!
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Hallo iedereen,
Gister ben ik bij Alex (Aliebengalie wie kent hem niet ???!!! :D) op bezoek geweest, om 6.49 vertrokken uit Haren (jah dat rel dorp) na 3 uurtjes stond ik in rotjeknor. Alex stond al te wachten in z'n opel "vectra" :D , na de begroeting zijn we direct door gereden naar Werkendam. Daar hebben we even rondgekeken en een bakkie gedaan. Toen zijn we de hoofd attractie gaan bekijken, een mooie met koploper bestuurde marklinbaan. Werkelijk prachtig, jullie zijn echt met iets prachtigs bezig  :thumbup: :thumbup: Sander (seinwezen) Had mijn sikje ff verbeterd, de sik liep niet mooi over de wissels heen, maar nu wel. Bedankt Sander  :thumbup: :thumbup: Ze hadden daar nog een mooie locloods staan, dus die moest ook maar mee. Terug naar rotjeknor. Eerst hebben we nog wat locs en wagons bekeken, praktisch in de achtertuin van Alex :) Bij Alex thuis aangekomen eerst koffie met gebak (had Alex z'n lieve vrouw al klaar staan),gingen we naar boven alex zijn baantje bekijken. Nou mensen werkelijk, zijn foto's liegen er niet om op dit forum !!! wat een spullen heeft hij :P erg mooi !! we hebben diverse treinen laten rijden , waaronder mijn sikje (rijd perfect btw) Maar omdat de tijd alweer vervloog , zijn we in de auto gestapt en de maasvlakte op gereden (ook nog een pitstop bij de mac  :D) We hebben diverse containertreinen en kolentreinen bekeken, daarna zijn we weer terug gereden. Na wat broodjes bij Alex thuis hebben genuttigd, voor de laatste keer naar boven. We hadden helemaal vergeten om de roco plan V nog op de rails te zetten  8o En ik als NS fanaat moest die natuurlijk nog zien rijden  :P Na nog weer veel te veel gel*ld te hebben, was het tijd om terug te gaan naar het noorden. Om 18.05 vertrok ik weer uit Rotterdam,en was de dag weer veel te kort, want ik had het gevoel dat ik nog maar 2 uurtjes geweest was  :D Alex bedankt voor dit mooie avontuur,ik heb er van genoten !!
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Filmpje NS 1652 (4-11-12)
 :D
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Robert het was zeker een leuke en geslaagde dag , die inderdaad veel te kort heeft geduurd.
Van de zomer nog een dunnetjes overdoen ..... je bent hier welkom hoor....mijn vrouw had niet gezien dat je zelfs het gebak had vastgelegd.... :D
En ook ik heb van je geleerd , heb niet zo heel veel aandacht voor het grootspoor.
Maar daar bracht jij gisteren toch wel enige verandering in.....erg leuk allemaal.
Maar het is zo als je al zei , de tijd is veeeeeeel te kort om alles wat er hier in het havengebied en maasvlakte gebeurd te bekijken.....ook helaas speelde het weer niet zo mee.
Maar het was weer gezellig en hebben we toch ook veel gelachen , alleen was je de plaatjes van MAX vergeten , maar die zie ik straks wel per mail verschijnen....

Robert bedankt ook voor het leuke avontuur gisteren.
Vrouwtje en max de groeten , en tot een volgende keer.

Ps . je praat nog net geen Rotterdams.... :D
Mijn vrouw had meer moeite (niet zo erg hoor) om je te verstaan dan ik  :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
 :D zo erg was het toch niet , hoop ik :oops:, Ik wil je ook nog even bedanken voor jou onverwachte Cadeautje. Ik ben er erg blij mee !!! heb hem ff op de foto gezet met mijn nieuwe loods, gaat een mooie plek op mijn (nieuwe toekomstige) baan krijgen. Bedankt  ;)
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Nee hoor Robert , viel allemaal reuze mee.

En de plaatjes van de rail stopper zien er  :thumbup: uit.

Veel plezier ermee , dat gaat zeker goed komen.

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Hoi robert en alex

Leuk verslag van jullie tripje.
Het ziet er gezellig uit vooral met zo n gebakkie. :P :P

groet Tony
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Hoi Robert,

zo te lezen heb je een leuke en lange dag gehad.
Leuke foto's en een lekker gebakje >:-D.

Was je nog wat wijzer geworden wat betreft de ECoS en CS2?
Of was het spul niet aanwezig of aangesloten?

Misschien heb je nog wat aan deze link.
http://encyclopedie.beneluxspoor.net/index.php/E10.07_-_Centrales

Groeten Sander
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Hey Sander,
Nee niet echt  :| We hadden veel te veel om te bekijken  :D Met al dat moois, vergeet je alles !! maar met die ecos gaat wel goed komen, ik ga binnenkort bij wijbe op bezoek voor een cursus ecos  ;)
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Tripje Aliebengalie 17-4-12
Ziet er uit als een geslaagde dag
Die baan van werkendam was zeker mooi om in het echt te zien ;)
Ook die aanwinst ziet er schitterend uit

Mvg Danny
Re: Midwolda C.S. afbraak van de baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. afbraak van de baan !! 23-11-12
Hallo Iedereen,
Ja , het gaat nu toch echt gebeuren, ik sloop de boel :D alle locs treinstellen en wagonnen terug in de doos. al m'n ouwe huisjes die ik had, gaan naar een nieuwe eigenaar. Daarna ga ik opnieuw beginnen. De baan zoals ik die nu had, gaf mij geen voldoening.
De stukken dat ik de trein zag rijden waren mij te kort, nu wil ik mijn baan opnieuw opbouwen. Ik ga deze diagonaal op de zolder plaatsen zodat ik een maximale rijlengte heb. Het is de bedoeling dat er 2 schaduwstations komen, en dat ik met terugmelding ga werken. Het baan ontwerp ga ik nog verder uit werken, ik heb iets in m'n hoofd en dat moet ik nog verder uitwerken  ;)
Groet Robert

P.s. heeft iemand nog ovp's voor de wagon op de laatste foto ? ook zoek ik nog een ovp voor fleischmann plan V en sprinter.
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Hallo Robert,

Das het mooie van onze hobby , je blijft altijd bezig en je kan dingen zo makkelijker veranderen.

Uiteraard komt t abmoal Goud bie dich  :thumbup:

Ik ben benieuwd wat voor moois er nu komt te staan

Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Heyy Robert

Ik wens je veel succes met de bouw van je nieuwe baan

Mvg Danny
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Hoi Robert,

Alex en jij hebben een leuke dag gehad.
Je moest er even voor rijden maar dan heb je ook wat :D, ik zag een bekende loc loods bij jou staan.

Het is nogal wat om je baan af te breken en opnieuw te beginnen, maar als het niet naar je zin is is dit de beste oplossing.

Gelijk voorbereiden om via de pc je baan aan te sturen, zeker als straks de Ecos aanwezig is.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
He Peter,
Ik had vanaf het begin al, dat dit het niet was. Omdat ik nu een ecos wil en met terugmelding wil gaan werken, kan ik beter opnieuw beginnen. Met de pc weet ik nog niet, eerst een ecos en die een beetje uitvogelen, hoe dat allemaal werkt. Met de ecos kun je toch ook al een automatisch schaduwstation maken ??
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Hoi Robert,

Ik denk dat het via de pc een stuk makkelijker werkt dat rijwegen vanuit de Ecos.

Itrain schijnt zeer gebruiks vriendelijk te zijn maar kan op dit moment minder dan koploper en het is niet gratis.
Koploper kost je best wat tijd maar daar is het hobby voor.

Ik zat afgelopen donderdag nog bij jou in de buurt ( Pro rail Groningen ) en heb de nodige Ariva treinstellen ziet staan.


Mvg,

Peter-degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Hallo Robert,
ook vanuit Amersfoort succes gewenst met de bouw van je nieuwe baan.
Ik blijf het volgen.

MvG Cees
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2012

een kleine treintje vervult grote wensen

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Ben benieuw naar uw nieuwe baan :D maar ja zo te lezen heeft u het iets drukker nou? ;)

Mvg
Frank :D
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Hallo iedereen,
Morgen ga ik even een bezoekje brengen bij Danny oet Beem, ik heb nog wat huisjes over.  Die gaan een mooi plekje krijgen op zijn baan, kan ik gelijk even zijn CS2 bewonderen  :D

jah m'n zoontje neemt veel tijd in beslag maar dat is het meer dan waard !!

Toch vind ik nog steeds wat tijd om met de hobby aan de gang te gaan. Heb vandaag op het werk een boormalletje gemaakt, om straks lagertjes in m'n locs te maken. Binnenkort weer een update, gaat wel goed komen.

Ik denk dat ik 15 dec een heel mooi kerstcadeautje hier ga tonen  ;)

Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Nou het kan natuurlijk nooit mooier dan het cadeau wat je pas hebt gehad , en hopelijk straks in pa's voetsporen treed ..... hopelijk ook besmet worden met het treinen virus.
:D :D :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
DAAR gaan we alles aan doen Alex  :D :D :D :thumbup: :thumbup: :thumbup:
edit- we kijken al samen treinen filmpjes en thomas het stoomlocomotiefje natuuurlijk !!
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
 :thumbup: stukkie nog gelezen over het eend geluid tijdens het rijden van de 2305 ???

Was het niet aangedreven asje van 1 v/d draaistellen ..... heeft me ruim 1 uur gekost om daar achter te komen.....lol
Maar nu rijd ie als nieuw.

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Mooi dat het simpel verholpen kon worden Alex, rijd mooi he zo'n eend eh 22/2300, mijne rijd ook zeer fijn !! en wat had je anders moeten doen behalve treintjes rijden/kijken  ;) :D
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
sttttt daar zouden we toch niet over praten....Robert....volgend onderwerp graag.

Ga nou maar met koploper rijden straks , als je dan klaar bent kom je met Max naar rotjeknor om het mij ff uit te leggen...... :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Afbraak baan !! 23-11-12
Hallo Iedereen,
Ik heb gister een begin gemaakt met het ombouwen van mijn 1139. Ik heb er een 5 polig anker (uit m'n 1652) en permanent magneet Esu 51962 en lagertjes ingebouwd. nu is het wachten op een lopi 4 en dan kan ik weer verder  :( De delta decoder heb ik er uit gesoldeerd, het is de bedoeling dat er straks ook sluitverlichting in de 1139 zit. Dus daar gaan we ook nog mee aan de slag,om de lagertjes in te bouwen. Heb ik een boor malletje gemaakt van een stukje ijzerstrip, motor huisje er op schroeven en met het centerboortje in de accuboor machiene is het kinderspel. Het zat er zo in  :thumbup: Binnenkort weer verder.
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Ombouw 1139 5-12-12
Ziet er weer  :thumbup: uit Robert.....alleen 1 vraagje ..... Mot jij ff niet aan het werk zijn????
:D :D :D
Maar weet zeker dat het goed gaat komen he.
Hulp is er in overvloed.
Veel suc6.

Mvg: Alex (heerlijk he , berichtje zonder muziek).... :D
Re: Midwolda C.S. Ombouw 1139 5-12-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Ombouw 1139 5-12-12
hahahaha, jah lekker rustig he !! Ik heb elke woensdag papadag, lekker vrij met m'n jochie dus  :thumbup: :thumbup:
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Ombouw 1139 5-12-12
Dus je bent al klaar met luier verschonen , stofzuigen , afwas doen , stoffen , boodschapjes doen , ramen lappen (mits het boven 0 is..... :D

He Robert geniet er lekker van je papa dag.... :thumbup:

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Ombouw 1139 5-12-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Ombouw 1139 5-12-12
Hallo iedereen,
Vandaag is mijn Ecos binnengekomen ;) kan ik eindelijk fatsoenlijk locs programmeren en mijn nieuwe baan aansturen.
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hoi Robert, mooi filmpje met de 1211. Zo'n sliert blauwe IC lijkt mij ook wel wat ! Ziet er ook zeer mooi uit met die binnenverlichting!
En succes met je nieuwe baan ! Groet Arend.
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Aliebengalie
gast

Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
En jawel hoor eindelijk heb je hem......hoop dat ie je heel veel plezier gaat brengen Robert.

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hoi Robert,

Gefeliciteerd met deze geweldige aankoop  :thumbup: :thumbup: daar gaat je  :favorite: toch sneller van kloppen.

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hallo Iedereen,
Vanavond eindelijk even kunnen "spelen" met mijn nieuwe aanwinst, even een ovaaltje met inhaalspoor in de kamer gelegd :D. 2 ACTS locs er op, en rijden maar !! Ik moet zeggen SUPER APPARAAT erg makkelijk in gebruik , ik heb er 2 wissels in gezet, baantje in de ecos getekend en 2 rijwegen aangemaakt. Wat ik ook super gaaf vind is in tractie rijden, de 2 ACTS locs rijden erg mooi gebroederlijk hun rondjes. Hier ga ik nog erg veel plezier van hebben , het enigste waar ik niet uit kom is het programmeren van de locs, ik wou de verlichting dimmen maar dit lukte niet. Morgen nog maar een kabeltje van zolder halen, om een programmeer spoortje te maken.(ja ik had het hoofdspoor aangevinkt om te programmeren) Volgende weekend naar Houten en naar Albert Jan om een paar S88 modules bij hem weg te halen, kan ik volgend weekend daar mee gaan stoeien.
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
ik heb vorig jaar ook de ecos 2 aangeschaft en echt hij is prijzig maar zeer de moeite waard. Ik ga hem binnenkort eens laten updaten want is nog nooit gebeurd. Vandaag van ESU de class 77 op mijn baan gezet en echt ook dat is een super machine.
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hallo Robert,

De AJ S88 werken prima, ze zitten ook in mijn baan.

Let op dat de voor de eerste S88 een Marklin aansluit kabel gebruikt anders past de standaard connector niet in je Ecos.

AlbertJan heeft deze vast wel liggen dus stuur hem even een mailtje.

Ook belangrijk is dat de eerste S88 aan de massa van je baanspanning hangt.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hallo Iedereen,
Ben vandaag verder gegaan met programmeren , het is nu wel gelukt. ik moest de piko ACTS eerst in DCC modus zetten, daarna kon ik de cv's wel veranderen. in motorola modus lukte dit niet, straks is de Portfeeders aan de beurt  ;)

@ Peter,
ik heb al een kabel liggen zat bij de ecos  :) volgende week hier mee aan het prutsen. Ik hoop dat ik dan half automatisch rijden kan, in iedergeval het schaduwstation.
Groet Robert

nu de kerstboom aftuigen ehh optuigen  :D
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Aliebengalie
gast

Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hehehe rustig an he Roberto........niet te snel allemaal he.

Hang jij nu maar eerst is ff de balle in de boom....dan kan je later weer verder.

En prima dat het gelukt is.... :thumbup:

Goed bezig.nl....... :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hoi Robert,

Mooi lok loods, welk merk is dat?(eventueel artikelnummer)

Alvast bedankt,

Groeten Niek

Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Hallo Niek,
ik heb geen idee, ik heb hem kant en klaar gekocht bij hobby in praktijk.
groet Robert
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. Ecos 7-12-12
Daar hadden we er twee van maar die is ook verkocht.

Ze waren al in elkaar gebouwd dus weet ik niet welke fabrikant het is, ik vermoed Faller.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. filmpje testbaan 17-12-12
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. filmpje testbaan 17-12-12
Hallo Iedereen,
ik heb een filmpje gemaakt van mijn testbaantje, hier ga ik de s88 op aansluiten en nog wat andere dingen proberen.
je ziet mijn nieuwe aanwinsten staan, de ecos en de 1304 van rivarossi. ook zie je mijn omgebouwde 1139 rijden, hier zit nu een lopi 4 in. ook de sluitverlichting werkt nu en de rij eigenschappen van de loc zijn nu subliem !! ik ben er erg tevreden over, mijn eerste ombouw vind ik zelf erg geslaagd !! nu met de s88 aan de slag, ik ga kijken wat ik hier allemaal mee kan. ook heb ik al weer een volgend verbouwproject sluitverlichting in 1652 bouwen maar dat komt tzt wel.
Groet Robert