Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Mijn I-train baan in opbouw

Gestart door iTom maandag 19 maart 2012, 09:59:36

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom, je bent een kunstenaar.
Ik vind je rotspartijen en ook de rest van je scenery geweldig mooi om naar te kijken, erg inspirerend. :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Wat heb je nou aan het raam hangen? Is dat een bericht van opsporing verzocht?  O:-D

Vincent
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Zolang het niet te warm is werk ik gewoon lekker door.
Ik zit niet op een zolder want die hebben we niet en mijn treinkamer ligt op het Noorden is dus redelijk koel.

Vandaag het laadperron voor het vee eindelijk eens wat aangedaan, ik weet niet hoe ze zoiets noemen, ik denk een kraal.
In ieder geval kan het vee in kleine getale nu op transport.
Via wat draaihekken kunnen ze de kraal binnen om zo weer een wagon in geloodst te worden.
Beelden zeggen weer genoeg denk ik.

Eerst gaan er wat ossen op transport.



en het volgende transport staat ook al weer te trappelen van ongeduld.
Via een loopplank van cederhoutjes (wat ruikt dat toch heerlijk) gaan ze voor transport de wagon in








Gelukkig overheerst de geur van het cederhout want ik zie dat er toch wel wat koeien-flotsen zijn gevallen :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Wat een leuk verslag Tom :) Maar die ossen veranderen wel erg snel van kleur 8o :D
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: staal op maandag 25 juni 2012, 16:04:37
Wat heb je nou aan het raam hangen? Is dat een bericht van opsporing verzocht?  O:-D

Vincent

Kijk dat hadden ze gemaakt ter gelegenheid van mijn pensioen afscheidsfeestje.




Dat krijg je als je heel erg goed je best hebt gedaan voor je werkgever.
Daar kan geen lintje tegenop. :-)

Ik kreeg ook nog een loc als afscheidcadeau van mijn collega's, de BR64 geweatherde Veluwse uitvoering met een set wagons.
Helaas was dat een set Nederlandse wagons, maar die heb ik in overleg met de betreffende collega's verkocht.





en de enige die er bestaat



Tevens mijn allerlaatste order die ik had geschreven netjes ingelijst.



Zo, ben je ook hier van op de hoogte :) ;)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Geweldig als je collega's je zoiets geven.

Heb je ooit sokken verkocht?
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ziet er echt heel leuk uit dat perron met dieren!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: staal op maandag 25 juni 2012, 16:30:24
Geweldig als je collega's je zoiets geven.

Heb je ooit sokken verkocht?

Auto's, slaapkamers, matrassen, bankstellen, eethoeken, totale woninginrichtingen, inkoop gordijnen en tapijt, verkoop van sokken, panty's, maillots (alles op gebied van beenbekleding) op de markten in R.dam, sierraden, tropische garnalen.
Drank, sigaren en sigaretten tax-free in mijn diensttijd bij de 2e en 5e GGW in Duitsland.
Getrouwd, 2 kinderen, 50 jaar gewerkt en nu met pensioen.
Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel  :-) :-)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: tomhas op maandag 25 juni 2012, 16:49:38
Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel  :-) :-)

Misschien moet je maar een autobiografie schrijven... ;)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
mooi afscheidskado, man !!
Dus als ik het goed begrijp dan heb je nu no meer tijd om scenery te maken en aan de baan te timmeren ?
Ik ben benieuwd, hier gaan mooie dingen van komen !



Citaat van: tomhas op maandag 25 juni 2012, 16:49:38
Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel  :-) :-)
Je schoenmaat misschien ?
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: dani op maandag 25 juni 2012, 16:59:07
mooi afscheidskado, man !!
Dus als ik het goed begrijp dan heb je nu no meer tijd om scenery te maken en aan de baan te timmeren ?
Ik ben benieuwd, hier gaan mooie dingen van komen !



Citaat van: tomhas op maandag 25 juni 2012, 16:49:38
Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel  :-) :-)
Je schoenmaat misschien ?

42
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: Lukas op maandag 25 juni 2012, 16:58:49
Citaat van: tomhas op maandag 25 juni 2012, 16:49:38
Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel  :-) :-)

Misschien moet je maar een autobiografie schrijven... ;)

als ik met de baan klaar ben, ik heb al wel een goeie tekst, Verkoop Praatjes.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: tomhas op maandag 25 juni 2012, 17:14:31
Citaat van: Lukas op maandag 25 juni 2012, 16:58:49
Citaat van: tomhas op maandag 25 juni 2012, 16:49:38
Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel  :-) :-)

Misschien moet je maar een autobiografie schrijven... ;)

als ik met de baan klaar ben, ik heb al wel een goeie tekst, Verkoop Praatjes.

Alvast succes ermee!
We horen het wel op het forum als je er klaar mee bent. ;)

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re: Mijn I-train baan in opbouw
erg mooi thomas

veel plezier met je pensioen :)

mvg danny
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Beste Tom,

Wat hebben wij ook met onze pensionering veel overeenkomsten, ik kijk nog elke dag tegen de plaquette aan die ik van Caterpillar kreeg, het "schilderij" van mijn collega's en de Br85 en een aantal wagons van klanten (ik had veel minder klanten als jij, maar wel veel kapitaalkrachtigere......)

Groet, Anne W
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: Anne W op maandag 25 juni 2012, 22:58:30
Beste Tom,

Wat hebben wij ook met onze pensionering veel overeenkomsten, ik kijk nog elke dag tegen de plaquette aan die ik van Caterpillar kreeg, het "schilderij" van mijn collega's en de Br85 en een aantal wagons van klanten (ik had veel minder klanten als jij, maar wel veel kapitaalkrachtigere......)

Groet, Anne W

Kan best zijn dat jouw klanten ook mijn klanten waren want ik heb er wel genoeg gehad die voldoende knaken te besteden hadden.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Het personeel van de klanten sliepen altijd op Pullmann, waar de klanten zelf op sliepen kon ik niet ontdekken, het waren wel bedden die minimaal 2 maal zo groot waren als de huidige normale bedden en minimaal 4 maal zo groot als die van het personeel.

Groet, Anne W
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Die soort klanten stuurde ik altijd door naar onze outlet-store.

Ik verkocht dan meestal aan schepeN als de Double Haven enZ. via De Klerk Binnenbouw en daar werd niet op een paar dollarcenten gekeken.

Pullman verkochten we niet, die kon de kwaliteit en kwantiteit niet leveren.
Epeda-Artiforte, Eastborne, Zevenslaper en M-line daar lieten we dan de bedden op de juiste maat maken en afstellen op het gewicht en lengte van de gebruikers.

Toch had ik liever met Jan met de Pet te maken want daar kon ik tenminste mee lachen en die gunde me ook om iets te verdienen.
Die inkopers voor die dure schepen worden alleen maar betaalt om ja of nee tegen een order te zeggen en Jan met de Pet liet zich gewoon goed informeren en maakte dan geijk de deal.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Zo, nu we met elkaar over een aantal dingen van gedachte hebben gewisseld
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Inmiddels begin ik ook een beetje op een Preisertje te lijken.
Overal zie ik kleurtjes op mijn handen.

Nog 2 dagen ga ik er mee verder, nu zit ik aan de 127 stuks, target is 150 aan het einde van de week.

Een tip voor hen die ook dit krankzinnige maar o zo leuke onderdeel van de hobby willen beoefenen, zorg voor goede penselen en goeie verf.
Wil je snel en toch strak werk ga dan aan de slag met Aqua Color.
Mogen de Preisertjes per geverfd deel een nachtje drogen dan is het werken met Email Color goed te doen.

Ik heb ervaren dat het ook wel mogelijk is beide te gebruiken maar gebruik dan wel eerst de Email Color.

Wat men vooraf niet moet vergeten is alles even in een lauw sopje schoon te spoelen, de poppetjes zijn een klein beetje vettig en na een goeie wasbeurt pakt de verf des te beter, vooral de verf op acryl basis.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hi Tom,
Dat zijn waardevolle tips voor een beginnend 'scenerist'  :-)
Succes met de laatste 23!

Gr,
Rob.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom,

Ik laat Saskia dit meestal doen, hier heb ik echt geen geduld voor  :)
Ze zien er wel een stuk leuker uit dan de standaard poppetjes die je in zakjes van 100 stuks koopt, maar die zijn dan weer prima om in rijtuigen of achter op de baan te gebruiken.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Ja, die eenheids poppetjes vind ik ook niks, zal ik er anders wat opsturen dan heeft Saskia voorlopig wat te doen.

Nee hoor, ik heb er alle tijd voor en af en toe trek ik er gewoon een week voor uit om dan niets anders te doen.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vanmorgen niet veel zin om de laatste Preisertjes aan te kleden.
Klein stukje scenery gedaan bij de trap naar kerk, zie ik dat de Brombeere al aan het rijpen zijn.





Gelijk eens zoeken of er niet toevallig tussen al die witte mensjes een leuk bruidspaartje zit, is misschien gelijk een goeie hint voor onze zoon want met dochters van 2 en 4 jaar mag ie best wel eens op zijn knietjes gaan en zijn vriendin ten huwelijk vragen.
Maak ik er wel een pssend stukje scenery van. :)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2009

Boem zegt'ie!

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hola
Daar zou je toch zo je tanden in zetten?
Smakelijk hoor en mooi gedaan ook.
(De bramen, hoor niet de vriendin van je zoon want daar kan ik niet over oordelen....)

Komen die bramen uit een modelprogramma of heb je zelf geknutseld?

Hasta la Pasta
Fred
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
eigen brouwsel met paarse vlokken.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vrijdag 29 juni een heugelijke dag, met een flinke klap viel de envelop met mijn herstelde s88 op de deurmat.

Gelukkig kwam het einde van dit trieste gezicht in zicht.



Gelijk alvast de boel er maar weer tegenaan geschroefd want hoe eerder het weer is aangesloten des te beter voor mijn humeur.



Lekker met de KKB (Korte Knutsel Broek) aan alle draadjes uitzoeken.



en tot slot alle draadjes in de gaatjes



Vandaag de boel opnieuw geprogrammeerd maar dat wilde nog niet helemaal lukken.
Onder deskundige telefonische begeleiding van leverancier Wim alles uitgedokterd en geprogrammeerd.
Ik was eerst even bang dat de IB toch schade had opgelopen maar dat was gelukkig niet het geval.
Waarschijnlijk zit er iets toch verkeerd gelabe;d aan de draadjes, nu 1 voor 1 doormeten en aansluiten.
De eerst 18 zijn nu weer werkend maar met deze temperatuur is het wel even lastig om de hele dag bezig te blijven ook al zit ik nu in een zomers knutselpak.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Prima service van Wim. :thumbup:

Gr, Ben.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tom.

Als je voordat je de S88 demonteert een lange strook brede plakband pakt dat achter de draden langs en er op vast plakt dan de draden losmaken dan kan je als je weer de zaak aansluit zo weer in de S88 steken en vastdraaien.Dan zitten ze altijd op de goede volgorde.  ;)

Harald & Alex
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: Spoorman op zaterdag 30 juni 2012, 20:45:19
Prima service van Wim. :thumbup:

Gr, Ben.

Ik ben daar ook zeer content mee want ondank dat Wim met vakantie was ik dacht tot en met de 27e heb ik de spullen ook weer supersnel terug ontvangen.
Perfecte service en aftersale, is niks mis mee.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vanmorgen mijn ZKP (Zondagse Knutsel Pak) aangetrokken en nu gaat ie lekker en kan er weer een extra glimlach vanaf.

Re: Mijn I-train baan in opbouw
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom.

Dat vind ik nu een van de leukste dingen veel draden en storing zoeken.

Maar ik zie alweer een glimlach dus alles gaat goedkomen, mooi pak trouwens  >:-D

Wie maakt toch steeds de foto,s want jij staat er vaak op.


Mvg,

Peter / degeluidsman.



Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Tja, ik heb enkele Preisertjes die met een camera klaar staan of op mijn camera de zelfontspanner indrukken. :) ;)
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom,

Heb vandaag pas je draadje ondekt :?, je hebt een prachtige baan alles is doordacht en je oplossingen zijn eigenlijk zo simpel dat je achteraf denkt dit had ik eerder moeten bedenken.

Veel plezier met je pensioen en de modelbaan.

Ik blijf je zeker volgen.

gr.
Piwie.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom,

Ik ben sedert gisteren op pensioen en heb dus ook wat meer tijd om aan deze fantastische hobby te beginnen. Ik heb ook het "NOCH" Syndroom en heb reeds het plan uitgetekend van St-Barbara. (Iets groter want ik heb een tafel van 3.60m x 1.60m). Ben dan wat gaan grasduinen op diverse Sites op zoek naar wat voorbeelden en kom op dit prachtig Topic terecht.
Heb er gewoonweg geen woorden voor en het is voor mij een magnifiek inspiratiebron. Blijf dit zeker volgen. Bedankt Tom. ;)
Groeten
Staf
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: stafmarklin op maandag 02 juli 2012, 14:42:41
Hallo Tom,

Ik ben sedert gisteren op pensioen en heb dus ook wat meer tijd om aan deze fantastische hobby te beginnen. Ik heb ook het "NOCH" Syndroom en heb reeds het plan uitgetekend van St-Barbara. (Iets groter want ik heb een tafel van 3.60m x 1.60m). Ben dan wat gaan grasduinen op diverse Sites op zoek naar wat voorbeelden en kom op dit prachtig Topic terecht.
Heb er gewoonweg geen woorden voor en het is voor mij een magnifiek inspiratiebron. Blijf dit zeker volgen. Bedankt Tom. ;)
Groeten
Staf

Beste Staf,

welkom in de club van gepensioneerde treinhobbyisten.

Leuk dat je ook St. Barbara gaat aanleggen, ik geef je wel gelijk het advies begin met een schaduwstation, ik heb dat niet maar wel achteraf spijt van.
Ik heb wel een extra spoor aangebracht aan de achterkant op het onderste niveau, daar zou jij met de maat van jouw tafel zeker ook goed mee uitkomen en laat daar dan een schaduwstation op aansluiten je zal zien dat je in de toekomst daar zeker veel plezier van zal hebben.

Ga je digitaal of analoog en misschien is het wel leuk om er zelf een topic over te beginnen en dan gelijk je aangepaste baan er in plaatsen.
Re: Mijn I-train baan in opbouw

Tom,
Ik zal er aan denken om een schaduwstation in het project op te nemen. Ik kies tevens voor digitaal en wanneer ik aan de baan begin zal ik ze wel posten op deze site.
Groeten
Staf
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Citaat van: stafmarklin op maandag 02 juli 2012, 18:40:07

Tom,
Ik zal er aan denken om een schaduwstation in het project op te nemen. Ik kies tevens voor digitaal en wanneer ik aan de baan begin zal ik ze wel posten op deze site.
Groeten
Staf

Staf, je kan dan beter een eigen topic starten daar zullen dan meerdere reactie's op komen, anders gaan er hier 2 topic's door elkaar heen lopen.
Lijkt mij niet verstandig.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom
Natuurlijk een eigen topic starten. Je heb dit misschien verkeerd begrepen of ik was misschien niet duidelijk met "Deze site".  Het zal toch nog even duren. Ik zit nog maar in de planningfase.
Groeten
Staf
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Vandaag maar weer eens wat anders gedaan dan draadjes en poppetjes.
Er moet nog genoeg groen aangelegd worden en daar maar weer eens wat aangedaan.
Tevens de kerk op zijn plaats gefixeerd zodat deze ook verder afgewerkt kan worden met het een en ander.

Het is alleen een lastig hoekje om te fotograferen, ik zal eens op zoek gaan naar een tafelstatiefje dan kan ik wat dichterbij foto's maken die ook scherp zijn.

Het resultaat van vandaag.









Het begrassen doe ik als volgt.

Eerst de delen donkerbuin verven, als het droog is dan goed insmeren met witte houtlijm.
Met mijn zelfgemaakte begrasser breng ik 2 verschillende kleuren grasvezel aan van 4mm.
Dan even laten drogen en dan op de wat dunnere plekken een gemend mengsel van 2mm.
Dan gaat er een laag spraylijm over en gaat er nog wat dorgras overheen van 2mm en wat gekleurde turf zoals geel en groen.
Struikjes worden alvast aangebracht en tot slot gaat er dan een laagjes haarlak overheen.
Zo krijg je een stukje landschap wat een mengeling aan kleur heeft en een beetje verend aanvoelt.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
man oh man, wat is dit een plezier om te volgen.  hoedje af !
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Geweldig leuk en inspirerend verslag Tom!
Re: Mijn I-train baan in opbouw
heel mooi gemaakt tom

mvg danny
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Wat een kunstwerk weer Tom, prachtige rotswanden in balans met het groen. Het overhangende huis is ook
heel leuk geworden. laat de preisers maar komen :D ;) vr gr Arie
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Nu het gras droog is kan er een laagje bosgrond overheen en worden er wat bomen geplant.
Bosgrond kan je bijv. maken van gedroogde koffie of bruin strooisel.
Ik doe er ook nog wat heel donkergroene turf doorheen wat bijna zwart is en daarna worden de bomen geplant, gaatje prikken, boomstam met houtlijm insmeren en de volgende dag staan de bomen strak en recht.
Bomen staan altijd recht want ze groeien altijd naar het licht en daarom zie je ook nooit scheve bomen.
Soms is een boom door stormschade afgebroken maar die is niet scheef gegroeid.
De bomen boven op de berg heb ik 2 cm korter gehouden dan de bomen er voor, zo ontstaat een beetje dieptewerking want hoe verder weg of hogerop een boom staat, voor het gezicht lijken die dan altijd kleiner.





Ik zie nu ook dat er in de tunnel nog wat aangetipt moet worden, laatste foto is geflitst en daarom is er meer in de tunnel te zien dan normaal met daglicht.
Zo zie je maar weer dat foto's nog weleens een foutje ontdekken.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hoi Tom,

ziet er weer klasse uit :thumbup:

Groetjes, John
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Hallo Tom,

Op de foto,s zie je altijd dingen die met het blote oog niet alvallen.
Maar ik vind alles er mooi uitzien, en een prima sfeer hebben.

Zo nu eerst de ramen dicht doen want er komt een hoop regen deze kant op  :?


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Erg gaaf Tom  :thumbup: De rots ziet er erg realisitisch uit. Ik ga er nog een paar keer goed naar kijken voor ik de mijne afwerk  ;)

groet,
Michiel
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mijn I-train baan in opbouw
Gisteravond na een tip van grootmeester Jaap Vriend de Noch bomen gekapt en de zelfgemaakte bomen geplant.
Ik moet zeggen dat ik het zelf wel een hele verbetering vind want met die Noch bomen twijfelde ik al een beetje.
Vind de Noch bomen toch niet zo heel erg geweldig, beetje te plastic-achtig en het groen klopt niet, zijn bomen met lange naalden en dat zie je er niet vanaf.

Zo staat het er dan nu bij nadat ze zijn geplant en gelijk in de witte houtlijmpokon geplaatst.



Denk dat er nog wel wat struikgewas bij moet komen, zoiets van wat ruist daar door het struikgewas!!
Re: Mijn I-train baan in opbouw
schitterend gemaakt ;)

komt er nog jachtlak op die rivier?

mvg danny