Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)

Gestart door nixpix01 woensdag 02 mei 2012, 16:19:43

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Dagje Duitsland met weer enkele (voor mij) mooie uitschieters !
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
2
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
3
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
mooie foto's hoor...

groetjes Rick
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Leuke foto's Nixpix01! Erg leuk om een aantal zeer bekende loks in het wild te zien!


Vrgr

Frank
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Mooie foto s nixpix01.

:thumbup:Tony
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Hoi,

Hele bonte verzameling van materieel heb je gefotografeerd.

Misschie kun je bij de foto vermelden waar die gemaakt is met eventueel straatnaam. Altijd interresaant om dat te weten om er zelf heen te gaan.
even een vraagje ko je makkelijk op het terrein van vossloh komen of heb je van een bepaald punt kunnen fotograferen?

Groeten,

Marcel
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Marcel,

Voor het terrein van NIAG en Vossloh kan je wat kijken vanaf de parkeerplaats van de Lidl, maar ik ga altijd gewoon op goed geluk het terrein op (als het hek open staat)
Ik rijd dan snel een rondje, en schiet her en der wat foto's.
Mogelijk als je het netjes vraagt, dat er nog wel meer mogelijk is.
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Ja ik heb er ook wel eens gelopen. Maar afgelopen zaterdag was ik daar met een Sonderfahrt van de DGEG. In Moers hadden we een uur pauze. Dus dacht ik , ik loop daar even naar toe. Je kon altijd van het station via de oude goederenloods daar naar toe lopen. Maar dat terrein is afgesloten nu door een een heel hekwerk. Dus dat ging niet meer. In het verleden heb ik inderdaad wel eens van de Parkeerplek gefotografeerd. Maar kon aan je foto's zien dat ze op het terrein zelf genomen zijn. Vandaar dat ik mij afvroeg hoe je daar kwam.

Groeten,

Marcel
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Er zijn zelfs loc's bij die langzaam aan zeldzaam worden ( ES64U2 en ES64F4 in Dipsolok kleuren , Niet MRCE zwart ) 
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Mooie foto's hoor, vooral die oudjes zoals de Br 212, Br 140 en de Br 151 zijn steeds zeldzamer.
Gebruik je een telelens?
Het lijkt wel of het perspectief dan niet meer klopt, vooral bij de foto van de Br 151.
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Ad,

Ik gebruik een Canon SX30 met een tele (zoom) lens tot 840 mm.
De 151 is een crop van het origineel, en genomen met de camera op enkelhoogte.
Helaas is door de beperkingen van de bijlages (350 Kb) de foto wat mismaakt tov het origineel.
Re:02-05 Lintorf - Oberhausen - Moers (Vossloh)
Heb ik ook dat toestel mooi apperaat , wou eerst spiegel reflex , had ik analoog in verleden , maar toch gekozen voor gemak .

En oké reflex zal misschien mooiere foto's maken maar als je verdiept in instellingen en der zijn der nog zat voor mij om te ontdekken is het gewoon goed toestel , ik ben der in ieder geval blij mee haaaaaaaaaaaaa .