Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!

Gestart door Ad48 donderdag 24 november 2011, 19:30:43

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Lid sinds: 2010

St. Catharinagilde 1298 - heden

offline
Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Hallo, ik bezit een elektrische kraanwagen 46715. Nu heb ik een probleem, hij takelt niet meer (motortje bromt) en het draadje van het takelen staat op springen. Het lijkt wel dat het draadje klem zit, want als ik eraan trek komt er nog geen beweging in. :?

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik de kap eraf. Ben ermee bezig geweest maar het lukte niet. Ik krijg de pen van de giek er niet uit en op een andere manier krijg ik de kap er ook niet af. 8o Wie heeft dit ook meegemaakt en weet hoe je de kap kunt verwijderen? :idea:

groetjes, Ad
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Ad ,niet het antwoord waar op jij zit te wachten. Ik heb het  ook mee gemaakt,is zelfs een jaar weggeweest ter reperatie bij diegene waar ik hem gekocht had.
Ook daar kregen ze het niet voor elkaar.
Ik heb het geval nu als een statisch model staan wat ik zeer betreur.

Er is een keer een draadje geweest bij de buren.Kars Drenth heeft een F* kraan omgebouwd en daarin wordt wel omschreven welk soort draad je moet hebben,dit schijnt  schijnbaar ook een drama appart  te zijn.

ik hou jouw draadje wel in de gaten en plaats aub foto"s

gr erik
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Lid sinds: 2010

St. Catharinagilde 1298 - heden

offline
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Hallo Erik, hij is al eens opgestuurd geweest toen ik hem pas gekocht had, werte toen ook niet perfekt. Het model is met veel tamtam gelanceerd met zijn drie nieuwe motortjes maar de praktijk is anders. En ja foto's plaatsen lukt mij niet, ik krijg ze niet verkleind. Ik werk met picassa.

Gr, Ad
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Dat kraanwagentje is een rampending. Ik heb er ook een gehad, constant problemen.
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Kan weer bij geschreven worden in het topic Fouten Marklin >:-D

gr erik
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Lid sinds: 2010

St. Catharinagilde 1298 - heden

offline
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Hallo mensen, de kraan werkt weer voor tweederde. Ik heb hem uitelkaar gehaald en zoals ik vermoede zaten de draden klem. De draden ingekort en weer gemonteerd, alleen de draad van de giek is versleten, deze moet vernieuwd worden. Een hoop gepruts voor zo'n rafelig draadje. Maar nu gaat het weer. Wanneer ik meer zin heb zal ik proberen het draadje te vernieuwen. Ik had er meer van verwacht toen ik hem kocht.

gr, Ad
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
ik heb m ook, jammer van de slechte besturing
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!
Lid sinds: 2010

A picture says thousand words.

offline
Re:Kraanwagen 46715-takelt niet meer,help!