Vandaag en gisteren lekker opgeschoten,
We gaan even terug naar maandag-ochtend...
Eerst maar eens een stukje hout zagen voor het nieuwe gedeelte.
Het rechter spoor (voor de kijker links) gaat al snel met boogwissels naar 3 sporen,
het linker spoor (rechts dus), zal de 24612 worden vervangen door een
24611, dit omdat de tussenstukjes 24206 op zijn, dus dan maar anders oplossen.
Hier links de volgende mdf-plaat waar het parade-tracé
via een tunnel het tweede schaduwstation inloopt.
Dinsdag, vandaag vrij dus lekker veel gedaan:
Door een plankje van 15 cm en een paar hoekjes kreeg ik toch stevigheid waar eigenlijk
weinig plek is op de ondergrond. Het rare puntje dat zal later blijken...
Hier is goed te zien dat er rechts van de wissels geen plankje past, dan maar vast maken op de muur/kast.
De volgende laag komt er al aan, nu met versteviging (nog niet vast geschroefd) onder de plaat.
Beter overzicht.
De platen bevestigen aan de steunen.
TGV POS 4414 en ICE 3 verkennen tegelijk het nieuwe gedeelte.
De eerste helft van de plaat ligt.
Links boven is de 24611 vervangen door 24612, (los van de 24611 helemaal rechts-boven)
Foto is helaas niet zo scherp...
Stukje verder, helaas is deze ook niet zo scherp...
Laatste stukje, weer niet scherp
Line-up op het nieuwe stukje, DB 101 104-8, NS 1144 en IC+, TGV POS 4414 en ICE 3.
Overzicht op het nieuwe stuk, nu wel scherp
Van vooren....