Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Baan Hans(je)

Gestart door Hansje dinsdag 28 april 2009, 09:46:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Baan Hans(je)
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Baan Hans(je)
Hans,

De boekbinders kun je heel snel vastzetten met een lijmpistool. Dat gaat echt super en het in binnen een minuut hard. Zo'n lijmpistool kun je vaak voor een tientje of zo uit de goedkoop-gereedschap-bak bij bijvoorbeeld de Praxis halen.

Zo ziet het er bij mij uit; de blauwe draden gaan naar de schakelkastjes.



Als je een beetje oplet hoe je ze lijmt, kun je ze aan één kant openmaken en hoef je niet iedere draad door te rijgen.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Zo zit het bij mij onder de baan, een dubbele analoge snelweg naar de knoppen  :lol: :lol:



Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Beide keurig gedaan...ben overtuigd  :)
Gemak is ook dat je de draden overal kan aftakken.

Rutger, ik heb al lang zo'n lijmpistool hoor  :lol: ...daarmee heb ik o.a de veiligheids-randen bij mijn grote spiraal vastgezet, zie begin van mijn draadje.
Zo'n ding is ideaal !! voor alles wat los en vast zit in mijn huis gebruik ik hem  :P

Bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Een update  :D

Ben heel de middag bezig geweest met de blauwe isolatie-platen (Karwei)

Eerst de blauwe platen op maat erop geplaatst, toen de rails...alles keurig langs de randen afgesneden.
Onder de rails het blauw verwijderd, resultaat een mooi verzonken kopstation.
Scheelt me o.a weer met opvullen, staat mooier.
Ik hou van herrie dus heb ik het er niet onder gelegd, bewust...bij mijn schaduwstation en spiraal wel om bewust verschil in geluid te krijgen, kunnen jullie nog volgen  :lol:

O ja, de isolatieplaten zitten reeds vast...als ik mijn rails nog moet verwijderen en dat moet ik, dan past het later weer als een handschoen !!

Hessel, als je dit leest...ik laat de hobbyseinen (aandrijving) toch verzinken in de plaat ;)

Walter heeft me hiertoe gedwongen  :mrgreen:



Einte, de boekbinders heb ik nu ook  8)



Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Walter en Hessel hebben volledig gelijk. Als je zoveel moeite doet om je baan er mooi uit te laten zien, dan kun je niet anders dan je seinen laten verzinken of anders Viessmann signalen gebruiken  :mrgreen: :mrgreen:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Leuk die boekbinders  :lol:

Dus jij lijmt de blauwe plaat vast en de rails ligt er los in, als ik het goed begrijp  :shock:

Het is wel een goed idee je kan makkelijk bij de rails  :D

Gr Einte

Ps heb een verwarming gescoord b G straks een foto op mijn draadje.
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
CiteerOnder de rails het blauw verwijderd

Hahaha! Bij onze Hans gaat alles Anders   

op een kopstation is de snelheid zo laag, dat de treinen veel minder herrie maken, dus dit is weer een hans-oplossing die veel voordeel gaat opleveren! ik hoop alleen dat de magneetspoelkast niet boven de rails uitkomt (ik ken de hoogte niet...)

Hessel.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Haha..goeie Hessel  :mrgreen:

Pab, even voor de duidelijkheid...Hessel was tegen  :lol:

Einte, nog een voordeel van het blauwe spul...de rails ligt meteen stevig vast, dus geen schroef of lijm meer nodig om de rails vast te leggen, het klikt zich vast !!
Ga hier patent op vragen, of zoiets  :)

Beste Hessel  :) ...de magneetspoelkast is slechts een dikke CM hoog, en mijn plaat is al vrij dik dus dat moet kunnen/lukken ;)

Dank voor de reacties !!

Groeten,

Hans  :mrgreen:
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
Hans,

die isolatieplaat maakt het verzinken ook veel makkelijker. Bovendien, in stations is de bedding over het algemeen (ja ja, ik zie de uitzonderingen alweer komen  :D) toch helemaal uitgevuld, dat gaat met die isolatieplaat ook makkelijk, en valt er waarschijnlijk niets meer te verzinken, gewoon nog een paar lagen isolatieplaat eromheen, donker kleurtje geven, ballast erover, klaar

Walter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Zaakje is reeds verzonken...en een zootje dat het gaf  :)
De opening gemaakt door eerst gaten te boren en vandaar uit te zagen...onder een plaatje tegenaan met een gaatje voor de draden, een kind kan de was doen  :mrgreen:

Walter als het bovenste pootje van de sein naar beneden gaat...staat die eronder verticaal, klopt dat ??
Die laatste met rangeersein...werkt dan niet echt netjes zoals het hoort (zie de stand van beide armen) , hoop niet dat ie kapot is  :shock:



Maar er zijn altijd meerdere wegen naar Rome Walter  :)

Achterin komt nog een 1 arm met rangeer...hier gebruik ik wel de gewone van Viessmann daar ik eronder genoeg ruimte heb, snap je.
En de W seinen...komen er later ook nog.



Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Achterste armsein ziet er inderdaad niet geheel jofel uit.. Misschien kun je het voorzichtig wat bijbuigen of is de trekstang die de arm bestuurd wat verbogen of niet geheel goed aangehaakt.

Geeft inderdaad nogal wat rommels als je een gat uitzaagt of boort.  Ik leg er meestal een een flinks stuk papier of karton onder, komt de meeste rommel op het papier.

Ziet er overigens heel netjes uit, die verzonken seinen.

Foutje bij de mening van Hessel. Komt er van als je ruim een week niet aan modeltreinen toe komt.  :(

Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
Hee kerels! ik ben niet tegen het wegwerken van de magneetspoel hoor! dat is juist goed.
ik dacht alleen dat het voldoende zou zijn om de spoel tussen isolatieplaat te leggen. dat zou voorkomen dat je moet zagen in het hout met alle rommel van dien.  8)

zo als Hans het doet kan het natuurlijk ook! maar hadden die seinen niet wat dichter bij het wissel gekund? om de perronsporen zo lang mogelijk te maken.

succes Hans! het ziet er steeds mooier uit.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Dit is een flinke update van je baan, ziet er mooi uit met die seinen verzonken.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Piet, bedankt...misschien als ik hem aansluit dat het vanzelf weer goed komt, ga ik eerst proberen.

Hessel, ik weet dat je het goed bedoeld hoor en daar gaat het om  :lol:
Ik kan ze proberen meer naar de wissels te halen, maar dat betekend weer zagen en boren  :shock:
Is dat die paar centimeters waard ??

Einte, bedankt voor je compliment.

Probleem  :shock: er zitten aan dat sein (met die manke poten) alleen maar drie rode draden en een bruine en een gele, DAT KLOPT NIET...ik mis de blauwe bedrading voor mijn Viessmann 5211 decoder, bij de andere twee 4601 seinen zitten ze wel, alle draden  :?

Iemand ????

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zaterdag 19 december 2009, 16:48:01
Walter als het bovenste pootje van de sein naar beneden gaat...staat die eronder verticaal, klopt dat ??
Die laatste met rangeersein...werkt dan niet echt netjes zoals het hoort (zie de stand van beide armen) , hoop niet dat ie kapot is  :shock:

Ja, nderdaad, als de bovenste arm horizontaal staat, staat de onderste verticaal. is het beeld 'Hp0', en zie je dus hetzelfde als bij een éénarmig sein.

Zoals PAB al zegt, achterste sein is niet zoals het hoort.

Je bent echt lekker opgeschoten zeg, ziet er prima uit dus!!!

Walter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Wasmi op zaterdag 19 december 2009, 19:12:30
Citaat van: Hansje op zaterdag 19 december 2009, 16:48:01
Walter als het bovenste pootje van de sein naar beneden gaat...staat die eronder verticaal, klopt dat ??
Die laatste met rangeersein...werkt dan niet echt netjes zoals het hoort (zie de stand van beide armen) , hoop niet dat ie kapot is  :shock:

Ja, nderdaad, als de bovenste arm horizontaal staat, staat de onderste verticaal. is het beeld 'Hp0', en zie je dus hetzelfde als bij een éénarmig sein.

Zoals PAB al zegt, achterste sein is niet zoals het hoort.

Je bent echt lekker opgeschoten zeg, ziet er prima uit dus!!!

Walter

Dank je Walter  :D

Echter een draad probleem...zie boven !!

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
Hans,

het lijkt wel alsof je een gebruikte/gesloopte hebt gekregen........!!! Kun je nog terug??  Anders aandrijving open maken en kijken waar de aansluitingen op de spoelen horen te zitten en nieuwe draaden aan solderen.....

Walter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ik heb deze een tijd terug gekocht...weet niet of ik het bonnetje nog heb, het lullige is dat ik niet meer uit mijn hoofd weet waar ik hem toen gekocht heb...de leeftijd vrees ik  :lol:

Zal eens kijken of ik iets kan vinden ;)

Update: Ik kan hem nog moeilijk open krijgen  :shock:

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hessel, wat ben je toch een heerlijke inspiratie...kon het niet laten de zaak (seinen) toch nog te verschuiven  :lol:

Foto, zie je de nieuwe gaten en tevens de blokjes die eronder komen, ik heb er een extra rand opgemaakt daar de sein nu geheel moet verzinken en gootjes voor de draden.
Vergeet niet er moet een rails op rusten :)



Ach ja, houdt me van de straat...wel zo prettig met dit weer  :P

Groeten, en fijne zondag iedereen !!!!!!!!!!!

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Laat nou eens een foto zien van onder je baan  :shock: van je boekbinders  :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Even geduld...alles op zijn tijd Einte  :)

Foto's genomen onder mijn baan, voelt voor mij aan als het plaatsen van een naaktfoto...en dat is hier strikt verboden  :mrgreen:

Groet,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zondag 20 december 2009, 11:02:59
Even geduld...alles op zijn tijd Einte  :)

Foto's genomen onder mijn baan, voelt voor mij aan als het plaatsen van een naaktfoto...en dat is hier strikt verboden  :mrgreen:

Groet,

Hans ;)

Jij bedoelt je moet niet onder de rok kijken van een vrouw, dus nu van de spoorbaan  8) :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Einte op zondag 20 december 2009, 11:11:23
Citaat van: Hansje op zondag 20 december 2009, 11:02:59
Even geduld...alles op zijn tijd Einte  :)

Foto's genomen onder mijn baan, voelt voor mij aan als het plaatsen van een naaktfoto...en dat is hier strikt verboden  :mrgreen:

Groet,

Hans ;)

Jij bedoelt je moet niet onder de rok kijken van een vrouw, dus nu van de spoorbaan  8) :mrgreen:

Gr Einte

Had ik al verteld dat ik meerdere hobby's had  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kom maar op met die foto's


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
hahaha !! daar zijn weer andere forums voor  :lol:

Ik heb wel een prachtige naaktfoto van een verzonken sein  :P
Je ziet hier mooi dat de rails er overheen moet lopen.
Oude gaten weer netjes dicht gemaakt.

Tevreden Hessel !!  :)



Hans  :mrgreen:
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,

weer flink beezig geweest zie ik,ik helaas niet vant weekend.ik zit met de kleine en het vrouwtje myriam moet gaan werken pfff dus ik hoop sebeit straks en beetje senario te kunnen maken voor op de baan.  :P :P ik blijf je ook volgen hans,knap gedaan met die seinen ziet er weer heel leuk uit bij jou.ik leer weer wat bij om toetepassen bij mijn volgende baan als ik hier weg ben.


groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Sterkte Peter...leuk dat je effe langskwam  :)

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,

dank je wel geen probleem hoor,ik ben nog niet weg hoor. :mrgreen:
mss ben ik wel wat stil maar weg zeker niet heb hier veel veel leuke vrienden op forum.


groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Nog een vraag aan iedereen die dit leest uiteraard :)

Zal ik nog stopsecties maken bij de seinen...of is dit een beetje overbodig ??
Rij hoofdzakelijk alles zelf met de hand, hou noemen ze dat semi-automatisch of half-auto  :)

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zondag 20 december 2009, 11:52:54
Nog een vraag aan iedereen die dit leest uiteraard :)

Zal ik nog stopsecties maken bij de seinen...of is dit een beetje overbodig ??
Rij hoofdzakelijk alles zelf met de hand, hou noemen ze dat semi-automatisch of half-auto  :)

Groeten,

Hans ;)

Dat ligt aan de toekomst Hans.

Met hand bediening ben jij heer en meester over de baan, maar als je het automatisch wil laten verlopen heb je wel meer nodig dan nu.

Denk aan massadetectie en een pc met bv koploper.

Als je gaat voor het laatste dienen al je rails geknipt te worden zie

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=15940.0

En komen er aan elk baanvak een aantal draden enz.

Ik hoop dat dit je een beetje op weg helpt.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Het wordt hoofdzakelijk handbediening hoor...maar ik wil wel, waar ik al mee bezig was trouwens de baan in vakken verdelen (beveiligiing)

Ik heb op de vrije baan al wat secties gemaakt, zie mijn draadje een stukkie terug  :)
Grote keerlus zijn alle rails doorgeslepen bijv. zodat ik op mijn CS2 kan zien of er iets stil staat. (met gebruik van een Rückmelde-decoder)

Maar bij een station zit het allemaal wat dichter op elkaar, snap je...vandaar de vraag.

Kom er wel uit, dank voor je hulp Peter  :D

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,

ik rijd met mijn cs2 en schakel alles met de hand,wissels seinen en zo.anders kost het mij handen vol geld,en wil ook nog mijn vrouw verwennen met af en toe eens een kadootje.maar je komt er wel hans,ik geloof er vast in.

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: peterke33 op zondag 20 december 2009, 13:38:58
mijn vrouw verwennen met af en toe eens een kadootje.



Peter, een bosje bloemen kost toch niet zoveel  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
Hoi!

ze zijn weer lekker bezig op dit draadje zie ik wel.
ik ben ondertussen zelf te werk gesteld door mijn zoontje om samen een iglo te bouwen....

Hans toch! jij ziet ook nergens tegenop! als ik die opmerking maakte ben jij al bezig met de uitvoering. jij bent echt een kei! ik zie ook dat het inderdaad nodig is dat er rails overheen moeten, maakt de uitvoering extra moeilijk. maar het is weer perfect uitgevoerd hoor!

ik rij zelf analoog, dus kun je niet op mij afgaan. maar ik ben ook wel benieuwd of het mogelijk is om het hele stationsemplacement als 1 onbeveiligd segment te zien? kun je daarin dan meerdere treinen/loks bedienen? de vrije baan is dan wel blok-beveiligd.

groeten, Hessel
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank je Hessel, je kent me zo langzamerhand zie ik wel  :)

Probeer het wel zo te krijgen dat als ik met een rangeertrein aan de gang ga...dat via een contact-rail de andere seinen op rood springen als je dat bedoeld ?? dit is wel te realiseren met mijn CS2 zover ik weet.
Moet dat ook nog uitvogelen hoor ;)

Blijft hier maar sneeuwen  :shock:

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans

Ik heb al mijn seinen voorzien van een stopsectie. Zekerheid voor alles. Is ook een erfenis uit het analoge tijdperk waarbij dat onmisbaar was als je met meerdere treinen op één baan rijdt. Voorlopig vind ik het nog wel handig om als extra zekerheid een stopsectie te hebben, kan zeker geen kwaad en het valt niet mee om met drie of vier locomotieven gelijktijdig bezig te zijn. Een ongelukje zit in een klein hoekje en zo goedkoop zijn de locs en wagons nou ook weer niet.  :(
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Analoog je seinen besturen blijft altijd het veiligste, zeker met een stopsectie voor het sein.

Bij mij is er maar een punt waar het gevaarlijk kan worden, en dat zit net onder die bovenplaat  :? :shock:

Dus daar ben ik al een paar maanden over aan het nadenken hoe ik dat zou moeten doen  :shock:

Succes er mee.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank je Piet en Einte...dan bouw ik ook maar stopsecties in, die draden (twee rode) zitten tenslotte al aan de seinen dus alleen een kwestie van isolatie.

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zondag 20 december 2009, 18:24:08
Dank je Piet en Einte...dan bouw ik ook maar stopsecties in, die draden (twee rode) zitten tenslotte al aan de seinen dus alleen een kwestie van isolatie.

Groeten,

Hans ;)

Je kan altijd later die funktie niet gebruiken, maar later inbouwen is erg lastig  :twisted:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Mee eens...later betekend een hoop gedoe  :)

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hebben jullie mijn super-blunder al gezien ?? vergeet mijn poes-verhaal niet  :mrgreen:

Ik was even de kerst-eikel van het jaar, maar goed het sein werkt nu perfect...kan weer verder met mijn kopstation  8)

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=19876.0

Groeten,

Hans  :lol:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zondag 20 december 2009, 19:13:59
Hebben jullie mijn super-blunder al gezien ?? vergeet mijn poes-verhaal niet  :mrgreen:

Ik was even de kerst-eikel van het jaar, maar goed het sein werkt nu perfect...kan weer verder met mijn kopstation  8)

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=19876.0

Groeten,

Hans  :lol:

Ja Hans we worden allemaal een dagje ouder volgend jaar word ik ook 50 :shock: :?

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Er zijn dit weekend al heel wat sein problemen opgelost  :oops: :oops: :oops:

mooi dat het werkt.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ik word volgend jaar (5 maart) alweer 52  :shock:

Als ik tegen mijn vriendin zeg, wat een blunder ik word oud...zegt ze altijd, ik hoop het wel  :)

Oud worden is prachtig, maar oud zijn (met kwaaltjes) is een ander verhaal  :lol:

Groeten en leuk dat jullie weer even langskwamen !!

BINNENKORT WEER EEN UPDATE !! met foto

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
rorail
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zondag 20 december 2009, 11:27:30
Hans,

Heb je wel uitgeprobeerd of al jouw materiaal daar langs kan rijden zonder tegen de seinmast te botsen? De mast staat wel érg dicht tegen het linkerspoor, welliswaar een boog met ruime radius, maar het zou niet verkeerd zijn alles te controleren voordat de seinen definitief zijn ingebouwd.

Overigens ben ik het met de anderen eens dat het inbouwen veel mooier staat. Als de trein vanaf dat mooie stukje scenery zijnde het viaduct naar het station rijdt, moet alles ook hier er picobello uitzien.

Groet,
Ronald
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Nu je het zegt Ronald  :shock:

Ga het toch eens controleren, bedankt voor de tip :)

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Dat had ik niet van je gedacht Hans  :shock: :shock:

Ik hoop dat dat goed gaat  :shock: :o

Succes

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Wow, het is toch wel krap  :shock:



Nu gaat de onderste arm niet naar beneden, alleen de bovenste maar toch.

Of is dit geen gezicht ??

Dadelijk kan ik weer naar mijn oude gaten terug  :lol:

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Maak nou eens een foto in een lagere stand, dan kun je heb beter zien, wat er fout gaat.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Einte op maandag 21 december 2009, 11:42:24
Hallo Hans,

Maak nou eens een foto in een lagere stand, dan kun je heb beter zien, wat er fout gaat.

Gr Einte

Komt eraan  :)

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ben ik weer...zo beter  :)



Iets meer van links genomen  :)



Groeten,

Hans ;)