Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Webshop Grootendorst Woerden

Gestart door woutje zaterdag 12 september 2009, 18:01:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Webshop Grootendorst Woerden
Voor wie daar belangstelling voor heeft: Grootendorst heeft haar webshop online:

http://grootendorst.e-norm.info

Gr, Ben.
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Ruim assorti, ziet er goed uit!
Mvgr,
Paul
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Webshop Grootendorst Woerden
wel mooi
via de forum mail vd week (geloof eergisteren ) kon ik de link niet openen helaas nu dus wel dus die ga ik even opslaan in de fav lijst  :lol: :lol:
groet robert
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Wel een leuke shop alleen de winkel prijzen dat is jammer.
Ik kan een nieuwe 1601 ergens kopen voor 240 en bij hun 299

Gr BMW-Fan
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Ik ga er vanuit dat Grootendorst de marklinadviesprijzen op zijn site moet zetten, aangezien het een marklin-shop-in-shop is
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Maar heeft ook regelmatig aanbiedingen. Als je je abonneert op de nieuwsbrief, krijg je deze regelmatig toegezonden.
Kom er zelf regelmatig

groetjes uit beetje krom
cees
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Citaat van: Vince op zondag 13 september 2009, 11:23:47
Ik ga er vanuit dat Grootendorst de marklinadviesprijzen op zijn site moet zetten, aangezien het een marklin-shop-in-shop is

Ja mischien wel maar ik begrijp wel dat shop modellen voor de adviesprijs neer gezet moeten worden. Maar doordat ze geen pand en ect nodig hebben voor hun webshop leek het me logisch dat de spullen ook wat goedkoper zouden worden. Nou ja nog veel plezier :D

Gr BMW-Fan
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re:Webshop Grootendorst Woerden
Niet om het een of ander, maar Grootendorst heeft nog steeds een pand met een mooie Winkel in Woerden. Die webshop is er dus alleen bij gekomen.

Groeten,
Herman