Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Mijn verbouwingen etc...

Gestart door WillemV zondag 30 augustus 2009, 16:52:37

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mijn verbouwingen etc...
Hallo,

Omdat ik de komende tijd best druk bezig ben met van allerhande ombouw werkzaamheden en ik het wel leuk vind om dat met jullie te delen open ik hier een apart topic over.
Ik bouw en spuit vooral treinen om naar Nederlands voorbeeld.. Verder ben ik op dit moment bezig met diverse messing modellen te bouwen (mat 40, omBc en binnenkort een .....) en zo blijf ik dus bezig  :P

Ik begin met een fotootje van het project waar ik op dit moment mee bezig ben en da's een elektrische mat '40, 5 delig.
Omdat ik niet tevreden was met het model heb ik hem weer van verf ontdaan, opnieuw gespoten, en besloten om wat andere wensen erin te verwerken.
Op dit moment is er een tussenbak bijna klaar, met de rest ben ik nog bezig.
Genoeg gepraat, nu foto's  :)


De tussenbak. Het dak moet nog verbeterd (openingen voor de 'halve pukkos' (?) op het dak...)


Een Piko hondekop kopwand past bijna.. De diepte klopt al, enkel nog wat restjes verf weghalen.

Gr, Willem

Re:Mijn verbouwingen etc...
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Mijn verbouwingen etc...
willem
ik hoop veel van je te zien
ook de oudere modellen bijv die prachtige willy van strukton
ben heel benieuwd
leuk dat je dit doet net als kees jan geeft aan hoe goed jullie bezig zijn  8) :lol:
groet robert
Re:Mijn verbouwingen etc...
Hoi Robert,

Vandaag weer verder gegaan aan de mat '40 5 delig.
Hier ook een foto van de G1206 Willy, de AD sprinter, en een Turquoise 1200 (alhoewel Märklin er nu al mee uit is gekomen...)







Gr, Willem
Re:Mijn verbouwingen etc...
Maar die is te duur... Ziet er mooi uit, goed gedaan! kijk uit naar meer modellen :)
Re:Mijn verbouwingen etc...
Toch zou ik liever een Märklin hebben... Veel minder werk en zoveel scheelt het niet qua prijs.

Vandaag verder gegaan met een andere tussenbak van het mat '40 5je.
2 bakken nagenoeg klaar, 3 to go 8)






(Ben bezig met een fotodijkje... )

Gr, Willem
Re:Mijn verbouwingen etc...
Van een vriend van me 4 kromme plan U wanden gekregen. Dat word opknappen en er een plan U van gaan bouwen... :shock:





Gr, Willem