Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "

Gestart door remcy dinsdag 30 oktober 2007, 02:27:54

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " update 29-12-08 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " update 29-12-08 "
hallo allemaal
vandaag dan toch maar wat gedaan
zal onder de foto's uitleg geven waar nodig is
veel kijk plezier
groet robert
1

een paar baan huisjes (containers ) er staat gereedschap bij en aan de rechterzijde is een rangeerder bezig om iemand te redden die onder een aantal zware pallets is gekomen de ambulance komt net aanrijden (ooit komt er verlichting bij moet ik eerst aanschaffen tevens ook de ver stralers zullen later worden geplaats net als bij de trukkers stop )
2

helaas een slechte foto (als ik tijd heb morgen zal ik een paar andere plaatsen ) hier de nedloyd container in beeld met een paar kabelhaspels erbij en wat ander materiaal
uiteraard is dit volledig geweatherd (staat er wat slecht op maar het is echt zo )  :lol:
gereedschappen erbij enz enz
3

hier wat beter te zien
alleen het grijs staat er wat flets op maar al dit is gelijdelijk geweatherd de wasplaats is afgebroken en gedemonteerd en in delen geplaatst als nieuwe wasplaats (iets rechts ) de rest van het perron is ook verouderd en waarnodig ingevuld met rest materiaal
alle wagons die achter staan zullen niet gebruikt worden dus staan er voor de sier zeg maar
4

hier wat beter te zien de wasplaats die ik dus met roosters alles erbij zelf gemaakt heb omdat die andere gewoon het net niet was vond ik het moet er ook buiten gebruik uitzien vandaar het gras en de rolluiken die dicht zitten
5

wat verroestte draaistellen en een kapotte trap erbij wederom het is echt mooier geweatherd dan dat op de foto te zien is
6

dit is dus nog niet klaar maar de werkplaats staat op de goede plek
het hek zal later geplaatst worden en de verlichting ben ik nog niet uit welke ik erbij wil hebben staan tevens moet ik rechts nog in de hoek en het blauwe gebouw wat er eerst ston wordt vervangen door een mooiere de betoncentrale zal wel terug keren net als uiteraard de containers en de overvaller
maar zolang ik er nog bij moet kan ik nog niet veel
het beton zal ook verouderd worden met nieuwe stukken erin en uireraard ook wat meer groen in dit gedeelte de spotter staat ook alweer te popelen om te kunnen kijken
7

had nog gezegd neem een grotere ladder  :lol:
8

het ongeval beter in beeld
er komt uiteraard reddings personeel bij te staan en een dokter enz enz brandweer met zaag apperatuur enz

ook heb ik besloten om mijn trix gebouw te koop te zetten hij is me toch te groot en kan hem nergens inpassen de doos alles is nog aanwezig !!! advertentie zal ik plaatsen en evt een foto kan ik sturen hij is goed in elkaar gezet maar zorg wel dat je er de plaats voor hebt hij is groot  :lol: :lol: :lol:
groet robert 
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Fraai zo, die verlaten wasstraat. Industrie-terrein krijgt ook aardig vorm.
Wel zonde van de kettinghorbakken...... :(

En jah, dat krijg je als je zon stapel hout in je eentje probeert te tillen.....  :lol:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
hey ronald
ja de wielen zijn van plastic en een beetje stuk zeg maar
dus ook echt totaal niet mee te bewegen
maar vind ze zo mooi dat ik ze mooi daar laat staan is toch de plek waar ik het meeste mee bezig ben geweest en die kant is inderdaad bijna klaar we schuiven langzaam op naar rechts
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Hey Robert,

Dat is weer een mooie update, alleen jammer van het preiser figuurtje onder de houten pallets.

Succes met de verdere bouw.

Groeten Piwie.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
ja wil er een ander poppetje onderleggen maar die heb ik nog niet deze is alleen voor de foto  :lol: :lol: :lol:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Citaat van: remcy op zondag 11 januari 2009, 20:06:25
ja wil er een ander poppetje onderleggen maar die heb ik nog niet deze is alleen voor de foto  :lol: :lol: :lol:
okee, geachte dames en heren Preiser, wie wil er nu het slachtoffer zijn....?! :twisted:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Leuke update Remcy, het is echt erg mooi aan het worden.



                                                                                                 Arie
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Hoi Robert,

Ik denk dat als ik je baan straks nog weer eens in het echie mag bewonderen
maar weer een fototoestel mee neem.
Je baan ziet er telkens weer mooier uit, met een schat aan kleine details.

Groetjes Bert :)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Hoi Robert,

Leuke details weer. 8)
Ga zo door.

Gr.
René
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
 :D Hoi Robert,

Weer een leuke update, met een leuke scene betrefende het ongeval.
De werkplaats is ook een erg mooi gebouw, jammer dat ik er geen plaats voor heb. Anders had ik hem ook zeker aangeschaft.

suc6 met de verdere bouw

mvg
Henk
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Ziet er mooi uit Robbert, ga zo door.
Ben benieuwd naar je volgende foto reportage.

GR Mike
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Robert, weer een mooie update.

Peter
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Hallo Robert,

Bedankt voor het plaatsen van je update had immers al een voor aankondiging van gedaan.

leuke tafreeltjes zeg waaronder die man op de ladder heel mooi en ook net echt gedaan.
dan de man onder de stapel hout is dan even schrikken maar zal even wat slechter naar de wc kunnen nu.
Maar waar is de helm gebleven let op als je ook de arbeids inspectie bij gaat plaatsen komen altijd als de hulpdiensten komen.

Maar wel leuk zo gaat zeker door ben benieuwd naar je inrichtindg van je werkplaats veel succes daarmee.

Groet Wim. 
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
 :lol: :lol: :lol:
nou die man had daar niks te zoeken dus ook geen helm  :shock: :shock: :shock:
dat gaat hem een hele hoge boete kosten  :lol: :lol: :lol:
ik gok zo rond de 90 euro bij mij te betalen  :lol: :lol: :lol:
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Weer een uitgebreide update Robert. Jammer van je Trix gebouw maar een te groot model op je baan maakt het minder realistisch. Het zijn juist de kleine details die het hem doen.

Groet,
Ronald
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Citaat van: remcy op zondag 11 januari 2009, 21:58:20
:lol: :lol: :lol:
nou die man had daar niks te zoeken dus ook geen helm  :shock: :shock: :shock:
dat gaat hem een hele hoge boete kosten  :lol: :lol: :lol:
ik gok zo rond de 90 euro bij mij te betalen  :lol: :lol: :lol:
groet robert

Was het dan een dief die openhaard hout nodig had voor de vorst. :) :) :)

Groet Wim.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
jep ronald
ik wil juist een deel van mijn leven erin verwerken en ook een boel kleine dingetjes
helemaal in het begin toen ik bert leerde kennen
had hij mooie foto's van van dei kleine doorkijkjes
iedereen vind ook altijd bij railz de kleine dingen leuk
dat vind ik ook juist heel erg leuk
maar er zitten daarvan wel een paar dingen die ikzelf heb meegemaakt minder leuke en leuke dingen
zo probeer ik mijn baan altijd interessant te houden
ik doe nu de ruwbouw en heb ik preisertjes voor een kleine scene dan maak ik die alvast als ik er niet meer hoefd te zijn
moet ik er nog zijn dan wacht ik met plaatsen
(zie ook de spotter die er even heeft gestaan en nu tijdelijk weer in het doosje zit )
of maken van de scene
en langzaam schuif ik dan op naar een onbewerkt deel van mijn baan en daar verzin ik weer wat nieuws bij  :lol: :lol: :lol:

dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties en het geduld dat jullie hebben tijdens mijn treuzelen  :lol: :lol: :lol:
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Robert,

héél netjes. Vooral die kleine scenes maken echt dat het tot leven komt hé.
Doe zo voort man, ik denk dat ik nog héél wat van jou kan leren ;-)

succes nog,
Kris
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
hallo allemaal
gisteren heerlijk geklust ik kon het niet laten om deze nieuwe aanwinsten te gaan verwerken op mijn baan
heb weer 2 scenes af en ik ben benieuwd of ze opvallen 1 bestond er al maar is zwaar veranderd
maar ik ga geen hele verhalen vertellen
veel plezier met mijn foto verhaal  :lol: :lol: :lol:
ik vind het steeds mooier worden en langzaam komt de inspiratie terug voor nieuwe ideeen
groet robert
oja het zijn veel foto's  :lol: :lol: :lol:
1

2

3

4

5

6

hier is mijn vader (hij lijkt echt sprekend op mijn pa dus heb deze NS medewerker gedoopt als busschauffeur mijn vader was net op visite en moest erg lachen terwijl mijn moeder zei dat het zowaar ook echt zo is  :lol: :lol: :lol:
7

8

het is wat drukker geworden op het station  :lol:
9

niet zo mooi als ron van der broek zijn dieplader combinatie
maar ik ben er nog mee bezig  :lol: :lol: :lol: ook bij mij liep dit idee al langer maar had niet het materiaal
dankzij de gekregen dummy's van ronald (djronald ) kan ik dan toch dit idee realiseren en natuurlijk door de mooie foto's van ron !!!!!
10

11

ook in het station is het drukker nu  8)
12

het raam is vervangen en wordt nog even gepoetst  :lol: (bert en cees kijk dit bedoelde ik met het plannetje  :lol:)
13

het mannetje vervangen door 2 slachtoffers de dame ligt al op de brancar
14

15

16




en even een paar overzicht foto's
let niet op de rotzooi
work in progress  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1

2

3

groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Hoi (vriend) Robert,

weer een leuke update, vooral de overzichts foto's geven een goed beeld van hoe ver je al bent.

Ziet er allemaal goed verzorgd uit.

Vooral zo doorgaan, en maar veel foto's plaatsen.

groetjes
Henk
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Leuke update Robert.
De overzicht foto's geven een mooi overzicht.
Wel jammer dat sommige foto's niet scherp zijn, maar dat mag de pret niet drukken.

Groet Jac.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
was weer super om naar te kijken.

dank je wel :)

Dennis
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
jep de scherpte is dus het probleem bij mijn camera
en dan schiet ik de plaatjes om 5 m megapixels  :shock: :shock: :shock:
het werkt soms gewoon niet zal misschien ook met de ligging of achtergrond te maken hebben  :? :? :?
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Niet te dicht erop gaan zitten, maar inzoomen, en makro modus gebruiken.

Ziet er, op wat wazige fotos na :lol:, goed uit! :)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
oja
een aantal stootjukken verwijderdt
en een aantal remsloffen komen eraan
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Robert, verwijder a.u.b. niet je stootjukken op strategische plaatsen.........want de echte (1:1) remsloffen werken beter. Anders heb je straks nog meer treintjes om op een dieplader te zetten.............oeioei !!!

Willem-Jan
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
willem jan
dat komt goed hoor  :lol: :lol: :lol: :lol:
thanks voor het opletten
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Hoi Robert,

Mooie uitgebreide update jongeman, het vult al mooi en ik zie veel prachtig materiaal.
Wat je foto's betreft over de scherpte ik weet niet of je op een statief werk maar anders zou ik dat zeker gaan doen.
Tja en dan niet zo mooi als Ron....... Nee daar heb je gelijk in, ik vind mezelf als ik in de spiegel kijk ook mooier als wat er op de dieplader staat. :lol: :lol:
Maar serieus het ziet er al goed uit en nu gewoon afmaken en trouwens een skoftig mooie Scania topliner heb je hiervoor echt 1 die voor op de baan thuis hoort.
Ga zo door en zet 'm op Robert.

Mvg Ron
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
ron
ik heb het aangepast  :lol: :lol: :lol: :lol:
en thanks voor het compliment
de skania is van Noteboom pendel
nu alleen nog een andere dieplader achter de zwarte mammoeth en dan
hierbij nog 2 begeleidingsvoertuigen en dan hebben we weer een flink deel af  :lol:
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
hey maatje
dat ziet er mooi uit ik zie het zaterdag wel in real life bij je als we samen naar de beurs gaan in hengelo neem genoeg mat ns mee naar jou
heb nog wat op verlang lijstje staan voor aankoop  
groeten Dennis
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
ik heb 8 euro  :lol: :lol: :lol: :lol:
- 2,50 voor de entree dus weinig wensen
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Ja, jij bent lekker bezig. Ga je je tekst weer aanpassen :x
Ik dus niet. :lol:

Mvg Ron
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Ha die Robert!
Zozo, jij hebt helemaal niet zo stil gezeten als jij voordeed!
Hele mooie update met mooi "nieuw" materieel en erg leuke scenes.

Met het maken en plaatsen van deze serie foto's krijg je gelijk weer inspiratie om lekker door te gaan naar de volgende foto update!? :lol:

Wel nog een vraag, ik zie dat jij bij je mooie en uitgebreide stations emplacement bij ieder spoor een perron hebt.
Is dit bewust zo gekozen of gewoon zo gegroeid?
(Meestal zie je 2 of 3 sporen tussen de perrons liggen.)

Veel succes met de verdere bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 11-01-09 eerste van dit jaar "
Citeer
hier is mijn vader (hij lijkt echt sprekend op mijn pa dus heb deze NS medewerker gedoopt als busschauffeur mijn vader was net op visite en moest erg lachen terwijl mijn moeder zei dat het zowaar ook echt zo is  :lol: :lol: :lol:
Dan staat je pa ook bij mij op de baan, als opzichter van de gemeente!! :lol: :lol:

Citeer

niet zo mooi als ron van der broek zijn dieplader combinatie
maar ik ben er nog mee bezig  :lol: :lol: :lol: ook bij mij liep dit idee al langer maar had niet het materiaal
dankzij de gekregen dummy's van ronald (djronald ) kan ik dan toch dit idee realiseren en natuurlijk door de mooie foto's van ron !!!!!

Geef ik je wat, moet je het meteen dan weer bespuiten met graffiti en de sloophamer erin zetten?? :cry:
Die 1600 ziet er zo superfraai uit! :D :D
Verder begint je baan er echt super uit te zien! :P
Groeten en veel (om)bouwplezier! 8)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
mooie update, en die overzichts foto's geven het geheel mooi weer, dan zie je direct hoe ver je bent, heeeel ver dus als je het mij vraagt.

mvg, jordi
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Zo als iedereen al een beetje heeft gezegd,
HET ziet er geweldig uit Robbert!!!!
GA zo door!!

GR Mike
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
allen dank voor jullie complimenten
en albert jan
ik heb daar bewust voor gekozen alleen komen er bij de bovenste 2 (excl het station perron met deze erbij dus 3)  de poppetjes en de andere perronen worden verweerd verlaten en/of als goederen spoor gebruikt (daar ben ik nog niet echt uit sowieso komt er een perron met oude kapotte bankjes en kapote verlichting die scheef staat enzo met veel onkruid maar die moet nog verzonnen worden  :lol: :lol: :lol:)
ik zit een construktie te bedenken waardoor ik mijn F1 vrachtwagens op een soort verschuifbare oprit voor de (nog te kopen ) rolende landstrasse kan maken ofzoiets en dat moet dan weer op het perron gebeuren 2 na onderste hier op de foto te zien (de eerste als je naar beneden scrolled bij ronald in het berich ) met het zwarte hek (voor de norfolk containers )
maar wil nu eerst verder wat kleine dingen af maken en als dat is gedaan ga ik eerst verder met alles waar ik moeilijk bij kan komen de stad (daar komt dus ook een mangat in !)
dsu ik heb een heleboel ideeen ook voor kleine scenes enzo maar weinig tijd
en natuurlijk moet het ook allemaal nog definiteif uitgwerkt worden
(als ik iets in mijn hoofd heb dan werk ik het eerst op papier uit hoe en wat ik wil een schets erbij en dan alle artikelnummers of ander materiaal bijv een auto of iets anders erbij en dan pas wordt er gebouwd ) ben ik dan tevreden dan wordt het gemaakt
ben ik dan tijdens het bouwen met iets ontevreden dan wordt alles weggooit op de spullen na die ik kan gebruiken (dat is meestel het meeste maar heb bijv nu ook weer een weg die niet meer goed is en dan gaat het eraf )
hoop dat je er een beetje wijs uit bent geworden en dat je tevreen bent met dit antwoord
enne uiteraard nogsteeds welkom om in het echt te komen kijken  :lol:
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Citaat van: remcy op maandag 19 januari 2009, 23:46:00
ik heb daar bewust voor gekozen alleen komen er bij de bovenste 2 (excl het station perron met deze erbij dus 3)  de poppetjes en de andere perronen worden verweerd verlaten en/of als goederen spoor gebruikt (daar ben ik nog niet echt uit sowieso komt er een perron met oude kapotte bankjes en kapote verlichting die scheef staat enzo met veel onkruid maar die moet nog verzonnen worden  :lol: :lol: :lol:)
ik zit een construktie te bedenken waardoor ik mijn F1 vrachtwagens op een soort verschuifbare oprit voor de (nog te kopen ) rolende landstrasse kan maken ofzoiets en dat moet dan weer op het perron gebeuren 2 na onderste hier op de foto te zien (de eerste als je naar beneden scrolled bij ronald in het berich ) met het zwarte hek (voor de norfolk containers )
maar wil nu eerst verder wat kleine dingen af maken en als dat is gedaan ga ik eerst verder met alles waar ik moeilijk bij kan komen de stad (daar komt dus ook een mangat in !)
dsu ik heb een heleboel ideeen ook voor kleine scenes enzo maar weinig tijd
en natuurlijk moet het ook allemaal nog definiteif uitgwerkt worden
(als ik iets in mijn hoofd heb dan werk ik het eerst op papier uit hoe en wat ik wil een schets erbij en dan alle artikelnummers of ander materiaal bijv een auto of iets anders erbij en dan pas wordt er gebouwd ) ben ik dan tevreden dan wordt het gemaakt
ben ik dan tijdens het bouwen met iets ontevreden dan wordt alles weggooit op de spullen na die ik kan gebruiken (dat is meestel het meeste maar heb bijv nu ook weer een weg die niet meer goed is en dan gaat het eraf )
hoop dat je er een beetje wijs uit bent geworden en dat je tevreen bent met dit antwoord
enne uiteraard nogsteeds welkom om in het echt te komen kijken  :lol:
groet robert

Ben zeer benieuwd hoe het er uit zal gaan zien.
Ga vooral zo door, ik kan er geen genoeg van krijgen :lol:

Mathijs
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
ehm, een busreis van forumleden organiseren om de baan van robert te gaan bekijken?! :lol: :lol: :lol:
Nouja, het wordt egt, maar dan echt super mooi! :P
Groeten! 8)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Forum Moderator Los forumlayout Banditos
Lid sinds: 2009

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Citaat van: DJ Ronald op dinsdag 20 januari 2009, 11:08:11
ehm, een busreis van forumleden organiseren om de baan van robert te gaan bekijken?! :lol: :lol: :lol:
Nouja, het wordt egt, maar dan echt super mooi! :P
Groeten! 8)

goeie :)

maar beter een bus/treinreis organiseren? :P
(natuurlijk betaald robert(A))
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
betalen !!!???
geloof dat ik dan maar gelijk entree ga vragen  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Als je entree heft verwacht iedereen natuurlijk een kopje koffie koekje een presentatie van de baan etc. Wordt je huis een soort museum/tentoonstelling. :P

Mathijs
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Ha die Robert!

Citaat van: remcy op maandag 19 januari 2009, 23:46:00
ik heb daar bewust voor gekozen alleen komen er bij de bovenste 2 (excl het station perron met deze erbij dus 3)  de poppetjes en de andere perronen worden verweerd verlaten en/of als goederen spoor gebruikt (daar ben ik nog niet echt uit sowieso komt er een perron met oude kapotte bankjes en kapote verlichting die scheef staat enzo met veel onkruid maar die moet nog verzonnen worden  :lol: :lol: :lol:)

Dat is natuurlijk het allerbeste antwoord! 8)
En ideeën hoe je dit wilt (gaat) gebruiken en aankleden te over.
Allemaal leuke en goede plannen, nu het uitvoeren nog even doen en we hebben weer een hele mooie en inetressante update.

Veel succes met de bouw en de updates.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
P.s. Dat gaat zeker ook een keer gebeuren! :wink:

Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Citaat van: Giant op dinsdag 20 januari 2009, 11:22:45
Citaat van: DJ Ronald op dinsdag 20 januari 2009, 11:08:11
ehm, een busreis van forumleden organiseren om de baan van robert te gaan bekijken?! :lol: :lol: :lol:
Nouja, het wordt egt, maar dan echt super mooi! :P
Groeten! 8)

goeie :)

maar beter een bus/treinreis organiseren? :P
(natuurlijk betaald robert(A))

Dames en heren, de nieuwe lokatie voor Railz 2010 is bekend:

HENGELO OV!! 8) :lol: :lol: :lol:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Wow Robert dat ziet er geweldig uit  :D  Keep on going  :wink:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
dank dank
ik doe mijn best
maaqr ik denk niet dat railz 2010 bij mij wordt gehouden hoor
door de grote van mijn baan denk ik dat je met max 6 incl mezelf op de zolder kunt zitten en dan is het krap
en die koffie en koekje is geen probleem hoor
had toch nog niet gezegd dat de entree dan 30 euro wordt  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
zonder koffie en koekje (er mag een eigen consumptie genuttigd worden ) zal de prijs op 25 euro liggen
let wel voor die koffie en koekje krijg je wel DE en een lekkere verse koek van de bakker
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
reserveren kan door mij een PB te sturen graag vooraf reserveren !!
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Citaat van: remcy op dinsdag 20 januari 2009, 23:20:01
had toch nog niet gezegd dat de entree dan 30 euro wordt  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
zonder koffie en koekje (er mag een eigen consumptie genuttigd worden ) zal de prijs op 25 euro liggen
let wel voor die koffie en koekje krijg je wel DE en een lekkere verse koek van de bakker
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
reserveren kan door mij een PB te sturen graag vooraf reserveren !!
groet robert
Hadden we nog niet gezegd dat wij als forumleden 50% korting moeten krijgen daar gaat nog korting vanaf als je een museumjaarkaart/CJP-pas etc. hebt. Dus dat komt neer op een ?12 ofzo. :lol: :lol:

Nee even zonder grappen, erg leuk je baan tot nu toe Robert. Kan niet wachten tot de volgende update :mrgreen:

Mathijs
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
jep was me al gezegd daarom is dit ook de netto prijs
alle kortingen zijn al verrekend  :lol: :lol: :lol: :lol:

dank je voor je compliment
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Met de museumjaarkaart is het natuurlijk wel gratis toegang. :lol:

Gr.
René
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: "update 18-01-09 "
Heey Robert,

Een tijdje heb ik niets geschreven maar zeker wel gevolgt. ;)
Het ziet er erg leuk uit je bent lekker druk ermee bezig en er zitten leuke scenery stukjes in!
De railion 1600 is lekker uniek zeg volgens mij ben je 1 van de enige die hem heeft. ;)  :lol: :D
Ga zo door zou ik zeggen en dank je voor de updates ik lees ze altijd met veel plezier! :)

Groetjes,

Antal