Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Lading maken voor Eanos wagon

Gestart door Laurent vrijdag 20 juni 2008, 14:34:27

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Lading maken voor Eanos wagon
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Lading maken voor Eanos wagon
Omdat Bert had gezegd dat er hier nog wel ruimte was, en hij benieuwd was naar mijn lading voor mijn Eanos, plaats ik hier maar mijn fotos, want ik heb eindelijk even een verslagje gemaakt.
Commentaar staat onder de foto. Veel lees en kijkplezier!


Een volle en een lege eanos, zeg nou zelf, die volle ziet er toch veel leuker uit?


Alles dat we nodig hebben, een hoopje gebruikt alluminiumfolie. Dus geef je kinderen met pasen wat eieren, geef ze nu een suprise-ei, geef ze met sinterklaas muntjes, en hou het alluminium zelf!


De blaadjes alluminiumfolie verfrommel je een beetje, zodat ze in je hand passen.


Natuurlijk maak je ze niet allemaal even groot, maar zorg je dat de een wat groter is dan de ander. Pers ze niet helemaal fijn, dat alle lucht eruit is, want daar heb je niets aan.


Een beetje passen en meten, kijken of het mooi erin past, en het niet veel te groot of veel te klein is.


Als het niet helemaal past, druk je het een beetje aan, blijft het meteen goed zitten!


Zo ziet je wagon er dan uiteindelijk uit, je kan ze eventueel nog weatheren, maar dat doe ik (voorlopig) niet.


Je kinderen zullen erg blij met je zijn, als je zo'n hele trein gevuld wilt hebben. Maar dit is het eindresultaat, een trein die gevuld is. Zoals je ziet, heb ik niet alles evenveel gevuld, en zit er niet alleen alluminium in.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en het leuk vonden te lezen. Dit is een goedkoop, en zo weer ongedaan te maken alternatief voor lading.

Groeten,
Laurent
Re: Lading maken voor Eanos wagon
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Lading maken voor Eanos wagon
nou laurent
CiteerJe kinderen zullen erg blij met je zijn
ik denk dat ze ook gaatjes hebben de volgende keer bij de tandarts  :lol: :lol: :lol: :lol:
groet robert
Re: Lading maken voor Eanos wagon
Citaat van: remcy op vrijdag 20 juni 2008, 23:52:26
nou laurent
CiteerJe kinderen zullen erg blij met je zijn
ik denk dat ze ook gaatjes hebben de volgende keer bij de tandarts  :lol: :lol: :lol: :lol:
groet robert
Ze moeten maar iets over hebben voor de hobby van hun vader :mrgreen:.
Re: Lading maken voor Eanos wagon
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Lading maken voor Eanos wagon
ja een paar gaatjes meer moet ook eigenlijk niet uitmaken voor je vader's goede doel  :lol: :lol:
goeie aktie laurent  :mrgreen: :mrgreen:
groet robert
Re: Lading maken voor Eanos wagon
Citaat van: Laurent op vrijdag 20 juni 2008, 14:34:27

Zo ziet je wagon er dan uiteindelijk uit, je kan ze eventueel nog weatheren, maar dat doe ik (voorlopig) niet.


OK, ook leuk, lading maken, zijn ook vele creatieve oplossingen voor, maar dit draadje gaat over weatheren, dus wellicht even een nieuw draadje starten 'Lading maken'? Je kunt je hele bericht daar in herplaatsen.