Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Baanbouw Rehausen

Gestart door Lobomotion69 donderdag 23 mei 2019, 03:52:16

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanbouw Rehausen
 @citaat STC, standaard test conditie.
Dat is vaak de crux, als dat er niet bij staat, dan laat maar zitten! :wink:

Groeten,

Erik
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Meestal gaat het om Chinese panelen en die zijn allemaal vergezeld van een "Certificate of Compliance". Dat is in het Engels opgesteld. Punt is dat die thais geen Engels kennen. Nog geen 10$ van de bevolking spreekt Engels. Dus die snappen niets van zo een certificaat maar het staat wel erg interessant om daar mee te pronken. En dan pakken ze de hoogste waardes om het vermogen te bepalen. Dus V-open en I-short circuit. Dan kom je wel in de buurt van het door hun opgegeven vermogen. Maar het is verre van correct, eigenlijk puur stommiteit.

En inderdaad als er helemaal geen gegevens bij staan, vergeet het maar.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Gaat niet goed beste collegaforummers. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek. kan al twee dagen mijn rechterarm niet gebruiken. Het voelt alsof het schouderbeen is gebroken. Zou ook niet weten hoe dat dan gebeurt zou moeten zijn. Het is een soort ontsteking en ik heb medicatie daarvoor gekregen plus het advies drie weken lang de schouder en arm te ontzien. Dat betekent drie weken lang niets aan de baan kunnen doen. Hoe ga ik die tijd doorkomen? Geen idee, zal wel een boek worden.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Jammer om te lezen Henk.
Een spoedig herstel toegewenst.

Groet Michel
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Beterschap, Henk !

En de komende weken met links je toetsenbord en muis voor het forum gebruiken  O:-D

Grtz Tony
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2012

offline
Re: Baanbouw Rehausen
voorspoedig herstel Henk;
dat je vlug weer de oude jonge bent;

mvg,
Michel
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Sterkte met jouw schouder, Henk!
Laat je niet verleiden om geen rust te nemen  :eek:

Groeten,

Erik.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Spoedig herstel Henk
Re: Baanbouw Rehausen
spoedig herstel Henk,
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Henk,

Dat zijn natuurlijk zeer vervelende berichten. Kwestie van veel rust, zal nog lastig worden denk ik. Een spoedig herstel toegewenst :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2022

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Henk dat is niet mooi, beterschap toegewenst. Is het je schrijfkant? Want dan ben je helemaal de aap gelogeerd.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2020

Gelukkig komt de stoom uit de DR 18 201 (NVBS 60)

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Dat is mooi balen Henk. Sterkte met het herstel.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Baanbouw Rehausen
Pijnlijk en vervelend, Henk. Sterkte en spoedig en vooral goed herstel. Dat laatste is natuurlijk het belangrijkst dus rustâgh an O:-D !
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Henk, Beterschap en denk om jezelf.

M.vr.gr. Erwin
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Grote malheur, Henk!  :O  Beterschap en doe rustig aan, je hebt maar 1 lichaam en daar zal je het mee moeten doen. Maar jou 'kennend' zal dat 'rustig aan doen' niet geheel van harte zijn. Sterkte in ieder geval!
Re: Baanbouw Rehausen
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Baanbouw Rehausen
 8o Dat is heel vervelend Henk, sterke dan maar en hopelijk is het na die drie weken weer hersteld. O:-D
Dan maar een beetje lezen, hier op het forum je overal tegenaan bemoeien, je vrouw aansturen, beetje praten tegen de honden,
achterover leunen in je goeie stoel, tv kijken en toegeven aan de rust, effe niks moeten want het kan toch niet. O:-D

Dirk-Jan
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2006

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Rustig aan en beterschap Henk

Groeten,
Jelmer
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Shit Happens Henk.
Beterschap met de schouder en neem de weken rust serieus.
Ook al denk je het gaat wel dan nog moet je de tijd nemen.
Helaas beetje ervaring mee.
Re: Baanbouw Rehausen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Beterschap Henk.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2009

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Beterschap gewenst, hopelijk hersteld de schouder spoedig
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Allemaal heel hartelijk dank voor de goede wensen en raad. Dat helpt in ieder geval bij de psychologische verwerking van deze tegenslag want inderdaad is stilzitten een gruwel voor mij.
Helaas gaat het met de schouder nog niet veel beter en ik kan er ook helemaal niks mee doen, ook al zou ik willen. Eén gelukje heb ik er echter wel bij, vandaag zijn de dakdekkers (4) begonnen met het dak vernieuwen. En dat wordt grondig en voortvarend aangepakt. Bij het demonteren van de oude dakplaten wees hij al op diverse fouten en misstanden. Meer dan ik er gevonden had, dus dat geeft moed voor de opbouw straks.
Na één dag werken hebben ze al 1/6de van de oppervlakte vernieuwd. Daar moet dan nog wel het één en ander aan afgewerkt worden. Maar ik vermoed dat het werk ruim binnen de afgesproken tijd geklaard wordt.

Dakrep1.jpg
Dakrep2.jpg

Mochten die mannen in dit tempo doorgaan dan heb ik nauwelijks tijd om straks de kabels voor de solarinstallatie er in te leggen.   
Re: Baanbouw Rehausen
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Baanbouw Rehausen
 :) Toch leuk, ook eens een beetje goed nieuws en het is een mooi optrekje. :thumbup:
Ik zie twee schotels, ongetwijfeld gericht op Nederland. :D
 :o) Is die kleinere zwarte om het 3rail forum signaal op te pikken?

Dirk-Jan
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Haha, leuk gedach Dirk-Jan maar helaas zit je er iets naast. De satelieten die in NL te ontvangen zijn kun je hier vergeten. Ver buiten bereik. Zoals al eerder gezegd is hier op het platteland geen kabelTV, dus zijn we aangewezen op sateliet.

De kleine zwarte schotel is alleen voor vrij te ontvangen Thai zenders, waar mijn huisgenoten graag naar kijken. Mijn interesse daarin is niet zo groot omdat er nauwelijks iets van buiten Thailand wordt getoond. De andere schotel is voor de betaalTV waar hoofdzakelijk buitenlandse programma's op te volgen zijn. Programma's van over de hele wereld worden daar vertoond en een enkele keer ook Nederlands.

Waar ik voornamelijk naar kijk is sport en zenders als NatGeo, History, Films en enkele series. History heeft veel interssante docu's die je allemaal met een flinke korrel zout moet nemen en in ieder geval je eigen onderzoek moet doen naar het waarheidsgehalte. Het is allemaal erg pro USA. Vaak wordt er volkomen voorbijgegaan aan bijdragen van andere landen hierin.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2018

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Henk,
heel veel sterkte met je schouder. Forceer jezelf niet daar komt alleen maar extra ellende van! Beterschap, Gr. Peter
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Afgelopen week geen update geplaatst. Er was ook niet veel te melden. Met de schouder gaat het iets beter maar veel is dat nog niet. De dakwerkers zijn inmiddels wel vertrokken. Zaterdag was het dak op het huis klaar en ruimden ze hun gereedschap op. Er lag noggenoeg nieuw materiaal voor het terras of voor de carport, niet voor beide. Hun argumentatie was dat op het terras grotere platen liggen. En dat klopt, daar liggen twee rijen van 150cm, die ik niet nieuw had gekocht. De rest is allemaal 120cm. Ook op de carport. In het dak van de carport zit een knik omdat daar later een stuk is aangezet.  Dat vond hij niet mooi, en dan doe je daar niet aan werken? Wel vond hij het raar dat ik niet het volle bedrag wilde betalen voor het halve werk. En dat vind ik dan weer raar.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Hoe klinken die dakplaten in huis en op het terras als het regent, Henk ?

Grtz Tony
Re: Baanbouw Rehausen
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Baanbouw Rehausen
                               Klembord01.jpg
                                (bron geocaching.com)
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Baanbouw Rehausen
 @citaat 😂😂😂
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Citaat van: Tony op donderdag 23 maart 2023, 12:58:55Hoe klinken die dakplaten in huis en op het terras als het regent, Henk ?

Grtz Tony

Hoe deze dakplaten klinken weet ik eerlijk gezegd nog niet, het heeft nog niet geregend. Aangezien de nieuwe dakplaten een mm dikker zijn dan de oude verwacht ik minder geluid. Met de oude platen hoorde je in huis helemaal niets van regen, nooit. Gewoon goed geïsoleerd. Op het terras hoorde je het zachtjes roffelen. Daar zit (nog steeds) niets onder, geen plafond, geen isolatie. Als daar ook de nieuwe bedekking op ligt wil ik er wel een (systeem)plafond inhangen.

@Dirk-Jan Leuke collage. Ja de gedachtengang in andere culturen is soms heel afwijkend van wat wij gewoon zijn.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Tijdje stil geweest hier, moest mijn draadje weer van diep onderin uitgraven. Inmiddels weet ik dus ook hoe de dakplaten klinken als het regent. Niet. Zelfs wanneer je buiten op het terras onder de kale platen staat hoor je niets kletteren en het heeft ondertussen toch alweer een behoorlijk tropische bui gegeven. Dus dat is een goede zaak en ook mooi geen lekkages kunnen vinden, heerlijk toch.

De schouderperikelen zijn nu wel voorbij maar voor hoe lang is de grote vraag. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heb ik artritis en dat kan op ieder moment weer terugkomen. Dan wordt het weer een week tot 10 dagen Naproxen slikken tot het weer over is. Je wordt ouder papa (opa) en dat gaat altijd met gebreken, helaas.

Afgelopen week heb ik nog wat klusjes in en om het huis gedaan en opruim werkzaamheden verricht. Dat is nog niet klaar maar gaan we tussendoor rustig mee verder. Morgen eerst maar weer eens aan de baan prutsen. Althans de ruimte eerst maar goed schoonmaken en al het rondslingerende gereedschap opruimen. Daar gaat al een aardige tijd mee heen ben ik bang voor. Door alle andere bezigheden niet aan toe gekomen en dan wordt het gauw een bende. Daarna inventariseren wat er nog moet gebeuren aan de bedrading zodat we dat af kunnen maken en naar de eerste testritten toe kunnen werken.

Dan wil ik jullie de laatste twee foto's niet onthouden. Eerst het nieuwe dak, ziet er goed uit toch?
Dakrep4.jpg
En als laatste een foto van het solargebeuren. Dat werkt ook als een tierelier.
Pomphuis4.jpg
Er staan nu 4 accu's van 50Ah onder, twee seriële 24V strings in parallel. En dat levert voldoende vermogen om de nacht ruim door te komen.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Het nieuwe dak ziet er goed en strak uit Henk. :thumbup:
En goed afgewerkt als er na een flinke bui geen lekkage te bekennen is binnen. :thumbup:  :thumbup:
Je aangebrachte stroomvoorziening is netjes aangelegd waar je veel plezier van gaat hebben.

Groet Michel
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Baanbouw Rehausen
 @citaat  @citaat

Reumatoïde Artritis of Artrose?

Groet, Anne W
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Baanbouw Rehausen
Mooi mooi mooi Henk :thumbup: .
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2022

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Henk, fijn dat die schouder het weer doet, minder fijn is natuurlijk het vooruitzicht. Rustig aan maar.

Je dak ziet er weer prima uit, kan weer tegen tropische regenbuitjes, nou ja buitjes ............

En je electriciteitscentrale ook nog steeds draaiende, houden zo.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Hoi Henk, mooie rode dakjes. En ook de solar-installatie ziet er goed verzorgd uit. Begin volgende week hebben wij hier ook zonnepanelen op het dak. Ben benieuwd.
En wat de artrose/rheumatoïde artritis betreft: dat is gewoon k.... (censuur!). Mijn moeder heeft er 40 jaar mee gelopen, zo vanaf haar 50ste. Was bepaald geen pretje.
Ik wens je beterschap en veel sterkte. En laat het vooral je hobbyplezier niet vergallen.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Jij beter, voldoende electriciteit en een regen/waterdicht dak 👌 Zet m op Henk 💪🏻
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Fijn dat nu alle bouw en verbouw activiteiten achter de rug zijn.
Sterkte met de schouders, beetje oefeningen er mee doen (slingeren) kan meestal geen kwaad.
Hou de boel zo soepel mogelijk en straks weer lekker genieten van de modelbaan.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Citaat van: iTom op woensdag 05 april 2023, 10:35:50Fijn dat nu alle bouw en verbouw activiteiten achter de rug zijn.
Was dat maar waar Tom maar helaas nog niet zo ver. Het dak boven het terras moet nog gedaan worden. En er moeten nog circa 14 Solarpanelen op het dak gelegd worden. En dan wil ik meteen de hele meterkast in huis herinrichten om de solarenergie zo voordelig mogelijk te kunnen gebruiken. En de erfafscheidingsmuur aan de voorkant moet nog afgemaakt worden. Daarvan staat pas de helft. En dan moet er ook nog een verschuifbaar (rolbaar) hek ingezet worden. Dus een hele hoop en, en, en, nog zat te doen. Maar rustig aan, voorlopig even rust in de tent.

Citaat van: Anne W op dinsdag 04 april 2023, 20:08:38Reumatoïde Artritis of Artrose?
Tja, dat is nog niet bekend. Ik zeg ook naar alle waarschijnlijkheid, dus dat wordt nog even in spanning afwachten.

Verder iedereen bedankt voor de opbeurende woorden, daar wordt je weer mens van.

Zoals al aangekondigd vandaag begonnen met opruimen. Dat is bij mij altijd een langdradig werkje. Eerst alles uitzoeken wat bij elkaar hoort om het dan gemakkelijk en overzichtelijk op te bergen. Na een uur was ik het al zat en ben wat anders gaan doen. Tijdens de werkzaamheden kwam ik enkele dingen tegen die al lang geleden aangekomen zijn voor een project dat voor de verhuizing was gestart. Nu zag ik dat alles wat ik daarvoor nodig had in huis was. En dat is veel leuker werk ook, dus daarmee aan de slag gegaan. De keuken die in het pand van Auhagen Schmidtstrasse 19 gezet moet worden eerst afgebouwd en ingericht. En meteen het pand ook maar in elkaar gezet, de 4 wanden tenminste. Nu alleen nog de verlichting erin en dan de buitenzijde verder afwerken. Die verlichting zal nog enkele hoofdbrekens gaan kosten. Die wil ik per verdieping schakelbaar maken. Daarvoor heb ik kartonnetjes gesneden die als lichtmasker plafonds erin moeten komen. Die moeten dan wel over die keuken gemanouvreerd worden. We gaan ons best doen.
Schmidt19-1.jpg
Schmidt19-2.jpg
Schmidt19-3.jpg   
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanbouw Rehausen
 @citaat Leuk, zo'n keuken-scene Henk  :thumbup:
Lijkt op het keukentje van m'n oma vroeger!

Groeten,

Erik.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2022

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Mooi klassiek keukentje geworden Henk.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
 @citaat
 @citaat  @citaat
Ja, past wel rond 1958, toch?

Grappig, heb de keuken van mijn oma als voorbeeld genomen.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2011

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Citaat van: Lobomotion69 op woensdag 05 april 2023, 19:30:53Ja, past wel rond 1958, toch?

Prachtig, mijn ex-buurvrouw heeft hem ook nog steeds. Wellicht iets breder met een uitschuifbare broodsnijplank. Bouwjaar 1959 inderdaad.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2022

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Nou 1958 ................ hadden ze toen al dubbele bakken? In mijn herinnering was in ons kleine keukentje een gootsteen van ge-emailleerd gietijzer. Een granieten werkblad was toen luxe, dus was het hout met daarop gelijmt linoleum. Overigens dat keukentje was een verbouwde bedstee.
Wat wel makkelijk was, was dat de aardappelkelder onder de keukenvloer zat. Aardappels nodig, vloerluik open en graaien maar.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Ja hoor! mijn oma had een blok van 2 meter met daarop een blad met dubbele bakken in granito. Op de afvoer stond tekst gegraveerd "schuren met vim". dat vond ik altijd het mooiste.  :D

Het pandje Schmidtstrasse 17 is af, of toch zo goed als en voorlopig doe ik er niets meer aan. De rest wordt uitgevoerd als het pand op zijn uiteindelijke plek wordt gezet. De verlichting zit er na veel gepiel goed in en ik zie geen lekken. Het dak met de attributen zit er op en de achtertuin/plaats is zover voorbereid. Heb nog even vlug een schuurtje voor het tuingereedschap in elkaar geflanst en geschilderd.
Nou ja, zie de foto's en op- of aanmerkingen mogen geplaatst worden.

De lichtboom
Schmidt17-4.jpg

De bovenetage
Schmidt17-5.jpg

De middenetage
Schmidt17-6.jpg

De keuken
Schmidt17-7.jpg

De begane grond
Schmidt17-8.jpg   

Uiteraard is de andere kant ook van verlichting voorzien maar die zie je niet op de baan.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
En de laatste paar foto's
Schmidt17-9.jpg

De achterzijde met voorbereide tuin en schuurtje.
Schmidt17-10.jpg

En tot slot de voorzijde
Schmidt17-12.jpg   
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2022

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Nou dacht ik dus eerst dat het de hei installatie was voor desbetreffend pand. Was dus de lichtboom, neem me niet kwalijk. Dat gat daar in de "grond" deed me aan iets denken ................ Ik dacht even dat Hr Knorrepot van Hans naar jou verplaatst was met zijn "olie" neus. Neem wel aan dat je voorzichtig geboord hebt, dit i.v.m. met kwetsbare objecten.

Maar eh, mooi gedaan Henk, prachtig, schitterend.
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Beste freek, Dank voor je wijze en behartigende woorden. Edoch een hei installatie wordt gekenmerkt door de aanwezigheid van een heiblok. Nu weet ik niet welke van de drie LED strips jij daarvoor aanziet. Maar dat zullen we even in het midden laten.

Hr Knorrepot kan helemaal niet naar mij verplaatst zijn want Hr. Knorrepot is door Herr Tony naar het afgelegen en stille Lilleby verbannen omat daar, in egenstelling tot Thailand, niet actief op Visa ontduikers gejaagd wordt. In Lilleby kan Hr. Knorrepot op een rustige manier nog van zijn leven genieten mits hij niet te veel in de kijkert valt. En ik denk dat dat precies de reden is waarom hij nu al enige tijd niets heeft laten horen.

En boren doe ik meestal heel voorzichtig. Want als je dat niet doet kan zoiets gebeuren:
Boor2.jpg
Boor1.jpg 
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baanbouw Rehausen
De verlichting is prachtige Henk. :thumbup:
Geeft meteen sfeer aan het gebouw zeker de keuken met de vrouw erin geeft een mooi sfeerbeeld. :)

Groet Michel
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2012

offline
Re: Baanbouw Rehausen
knap gevonden, die lichtboom  :thumbup:

mvg,
Michel
Re: Baanbouw Rehausen
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanbouw Rehausen
Dag Henk.

Da's een mooi resultaat, met zo'n lichtboom!  :thumbup:
Wellicht nog wat gordijnen ophangen en hier en daar een lichtscherm, zodat niet de gehele etage verlicht is, maar enkele vertrekken? :roll:

Groeten,

Erik.