Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Ontwerp programma voor Samsung telefoon

Gestart door Mister_Joris zaterdag 18 februari 2023, 16:03:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Beste mede modelbouwer,

Aangezien ik binnenkort ga verhuizen en dan en compleet nieuwe modelbouw ruimte krijg zou ik op voorhand graag een lay-out willen maken voor de trein. Zijn er programma's die je op de telefoon kan doen om dit te ontwerpen? Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar nog niets gevonden, weet iemand er 1 die met märklin C-gleiss gaat?
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Dat zou dan een programma moeten zijn wat op Android (Samsung) draait. Ik ken er geen, maar dat zegt natuurlijk niks..

Overigens zal het geen lolletje zijn om een planning te maken op een 7 of 10 inch schermpje. Ik vind een 24 inch net te doen voor dergelijke dingen.
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Misschien niet via een app, maar wel online én gratis: https://traxeditor.com/index.php/nl/
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
@citaat Als je enige uitleg over deze site wil, van de Nederlandse maker: Klik.

Groeten,

Erik.
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Die site heb ik geprobeerd maar werkte niet op de telefoon helaas.
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Ik geloof niet dat je op een telefoon iets zinnigs kunt doen met ontwerpsoftware, gebruik beter papier en potlood...
Re: Ontwerp programma voor Samsung telefoon
Citaat van: Patdv op maandag 20 februari 2023, 18:51:24gebruik beter papier en potlood...
Op je tablet? >:-D