Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

koplopere forum ondersteuning....

Gestart door pjotterke zaterdag 19 november 2022, 09:36:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2013

mijn trein rijdt niet op tijd, die rijdt op rails

offline
koplopere forum ondersteuning....
Dag allemaal

Ik weet dat dit het verkeerde forum is maar omdat er denk ik nogal wat spoorders zijn die met Koploper werken en misschien ook actief zijn op het koploper forum het volgende :  weet 1 van jullie of er nog (technische) support op het koploperforum wordt gegeven? De reden : na jaren van afwezigheid ben ik weer begonnen met deze hobby en met koploper, in het verleden heb ik een account op het koploperforum gemaakt maar na die lange tijd heb ik geen idee wat mijn wachtwoord is. Via de optie wachtwoord vergeten vraagt ie ook om mijn gebruikersnaam, ook die weet ik niet meer na al die jaren. Een nieuw account maken gaat ook niet omdat er al een account is met dat email adres (idd dat ben ik). Via info@koploperforum.nl heb ik al menig keer gevraagd om "hulp" maar dat komt geen reactie op wat mij sterkt dat er geen actieve moderatoren meer zijn. Klopt dat?

Is het forum ook ter ziele gegaan na het veel te vroeg heen gaan van Paul? Wie zou mij voor het koploper forum verder kunnen helpen. Ik zit nl met wat koplopervragen qua instellingen.

M. vr. grt.

Peter
Re: koplopere forum ondersteuning....
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
Het koploper forum is nog actief, in contact komen met de mensen achter dit forum blijkt erg lastig te zijn.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2013

mijn trein rijdt niet op tijd, die rijdt op rails

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 19 november 2022, 09:40:04Het koploper forum is nog actief, in contact komen met de mensen achter dit forum blijkt erg lastig te zijn.


Mvg,

Peter Degeluidsman

Dank je Peter, dat het nog actief is had ik zelf ook ervaren er staan nl recente berichten op, alleen jammer dat ik niet meer kan inloggen, mijn account niet kan herstellen en ook geen nieuwe kan maken (die aanvraag ligt ook bij de moderatoren). Zonde van zo'n mooi forum van zo'n mooi product.

Peter
Re: koplopere forum ondersteuning....
 @citaat Als je een vraag hebt over Koploper kun je die ook op dit forum stellen, kennis genoeg hier. Open een vraag in dit board: https://forum.3rail.nl/index.php?board=82.0
Re: koplopere forum ondersteuning....
Citaat van: pjotterke op zaterdag 19 november 2022, 09:36:22........... maar na die lange tijd heb ik geen idee wat mijn wachtwoord is. Via de optie wachtwoord vergeten vraagt ie ook om mijn gebruikersnaam, .

Het forum is nog volop actief maar de vraag om twee zaken bij 'vergeten wachtwoord' maakt het daar inderdaad onmogelijk om toe te treden met hetzelfde emailadres  als je ook de gebruikersnaam kwijt bent. De vraag om de combi zie je eigenlijk nooit. Toch een twee de emailadres gebruiken?
Re: koplopere forum ondersteuning....
Het probleem is administrator Erwin Kooij zelve. Hij reageert niet meer op nieuwe gebruikersaanvragen noch op problemen rondom activatie of account. En ja: het is vrijwilligerswerk maar dat schept ook verplichtingen. De laatste activatie dateert van juni dit jaar. Gelukkig vinden gebruikers ook de weg naar Koploper Facebook.
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2013

mijn trein rijdt niet op tijd, die rijdt op rails

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
Citaat van: Golfer op zaterdag 19 november 2022, 10:10:36
Citaat van: pjotterke op zaterdag 19 november 2022, 09:36:22........... maar na die lange tijd heb ik geen idee wat mijn wachtwoord is. Via de optie wachtwoord vergeten vraagt ie ook om mijn gebruikersnaam, .

Het forum is nog volop actief maar de vraag om twee zaken bij 'vergeten wachtwoord' maakt het daar inderdaad onmogelijk om toe te treden met hetzelfde emailadres  als je ook de gebruikersnaam kwijt bent. De vraag om de combi zie je eigenlijk nooit. Toch een twee de emailadres gebruiken?

Maar dan moet de eigenaar/beheerder de aanvraag ook goedkeuren en daar stokt het.

Peter
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2013

mijn trein rijdt niet op tijd, die rijdt op rails

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
Citaat van: Spoors op zaterdag 19 november 2022, 10:05:35@citaat Als je een vraag hebt over Koploper kun je die ook op dit forum stellen, kennis genoeg hier. Open een vraag in dit board: https://forum.3rail.nl/index.php?board=82.0

Dank je spoors, mijn vreaag/probleem staat er.

Peter
Re: koplopere forum ondersteuning....
Je kan proberen te achterhalen welk topic je laatste was met een bezoek of eigen vraag
Dan heb je de gebruikers naam wel 
Dan kan je met wacht woord vergeten een nieuwe aanmaken
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2013

mijn trein rijdt niet op tijd, die rijdt op rails

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
Daar had ik nog niet aan gedacht Nero!! :thumbup:

Peter
Re: koplopere forum ondersteuning....
Hallo Peter,

Ook in het koploperforum ben ik Bonaza. Eventueel als je inderdaad nog items weet van vroeger of als je het jaartal weet van je laatste deelname kan ik wel eens mee helpen zoeken.

Groeten

Marcel
Re: koplopere forum ondersteuning....
Re: koplopere forum ondersteuning....
Gewoon een gmailadres aanmaken en daarna nieuw account aanmaken, klaar.
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2013

mijn trein rijdt niet op tijd, die rijdt op rails

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
 @citaat
Mark,

dat kan maar "U ontvangt binnen 48 uur een e-mail zodra de beheerder akkoord gaat met uw verzoek." dan moet daar wel op gereageerd worden.

Peter
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2013

mijn trein rijdt niet op tijd, die rijdt op rails

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
 @citaat

Ben, dat klopt dat ben ik, maar een profiel kun je alleen zien als je bent ingelogd en dat kan ik dus niet (meer)

Peter
Re: koplopere forum ondersteuning....
Daarom  zonder inlog een topic waar je hebt gereageerd zoeken
Jnaam zoeken,en nieuw ww vragen/aanmaken
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
pjotterke, altijd gedacht dat je daar pj0tter heette, althans in 2015.

Maar jij werkte vroeger vast niet met dynamische blokken met lichtsluizen ....
Re: koplopere forum ondersteuning....
Citaat van: pjotterke op zaterdag 19 november 2022, 20:10:22@citaat
Mark,

dat kan maar "U ontvangt binnen 48 uur een e-mail zodra de beheerder akkoord gaat met uw verzoek." dan moet daar wel op gereageerd worden.

Peter

Dacht dat dat tegenwoordig automatisch ging, maar dat kan ik mis hebben
Re: koplopere forum ondersteuning....
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: koplopere forum ondersteuning....
Zit met exact hetzelfde probleem maar maak mij er niet zo druk om. Wanneer ik een issue of vraag heb betreffende koploper stel ik die in dit forum. Dan komt er geheid antwoord. Net zo gemakkelijk.