Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Märklin Insider club news 2022

Gestart door BW Rheine woensdag 29 december 2021, 01:13:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Net bij thuiskomst viel ik bijna over de dikke Duitser heen in de gang.
Lekker weer leesvoer voor het weekend kijk er nu al naar uit.

Groet Michel
Re: Märklin Insider club news 2022
Citaat van: Baanloos op zaterdag 13 augustus 2022, 13:03:33
Nr.4 ontvangen vr. 12 aug.
Arme postbezorger, een hele sjouw extra met deze hitte.

Iets anders over de betaling:
Ik kreeg, serieus, afgelopen week een brief van de ING of ik de "rede van betaling" voor een overmaking naar het buitenland wil geven.
Het gaat om 42 Euro abonnementsgeld naar gebr. Märklin.
Dit in verband met o.a. sanctiebeleid tegen landen zoals Iran, Rusland en Cuba.
De ING wil zelfs weten waar de omschrijving: Rechnung 6666876 abon MM voor staat.

Ik vind het een giller, ik maak een luttel bedrag over naar een al jaren bestaande firma, die gewoon overal met duits KvK en BTW-nr. te vinden is en moet dit helemaal verklaren, ja zelfs de rekening inscannen.
Zijn ze helemaal zot geworden bij de ING?
Heeft één van jullie ook een dergelijke brief ontvangen?
Ik bezin me trouwens nog op het antwoord, iemand suggesties?

Als ik niet meer antwoord zit ik waarschijnlijk in de nor verdacht van internationaal witwassen en steunen van een criminele organisatie.
Adieu, het was leuk om deel uit te maken van dit forum! :D

PS kan het forum nog een goede prodeo Advocaat regelen?

Dit is totaal krankzinnig. Ik ben enigszins juridisch onderlegd, zelfs op gebied van sancties in relatie tot internationaal goederenvervoer. Echter niet in relatie tot internationaal betalingsverkeer.

Wat ik wel kan zeggen is dat banken anno 2022 gedwongen worden om witwassen e.d. tegen te gaan en verdachte transacties te controleren. Waarschijnlijk staat ergens in hun algemene voorwaarden dat je daaraan dient mee te werken. Als je weigert kan je als klant worden geweigerd. Dit is geen feit maar wel een logische beredenering. Lees de voorwaarden dus daarop na.

Toch zou ik antwoorden vragen waarom juist deze transactie geselecteerd is en waarom jij? Waar het bij mij wringt is het feit dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Dat is een grondbeginsel van recht. Door de controle bij banken neer te leggen wordt het recht deels geprivatiseerd en komt het in het civiele recht terecht waardoor je dus geweigerd kan worden als klant als je niet meewerkt (althans, daar ga ik wel van uit). Deze regels zijn allemaal ingevoerd onder het mom van bestrijding terrorisme, kindermisbruik, drugscriminaliteit en andere misdaden terwijl er jarenlang gekort is op budgetten van opsporingsautoriteiten en rechtspraak. Gevolg is dat jij dus aan ondervraging door je bank wordt onderworpen terwijl terroristen, pedofielen en drugscriminelen zich niet laten tegenhouden door dit soort maatregelen. Dit is niet voor dit topic bedoeld dus een reactie mag eventueel via DM.

In elk geval hoop ik iets zinnigs te hebben kunnen antwoorden op je vraag.

Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
 @citaat
En zo is het nu, vandaag, de dag....
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Hier is de Duitse variant ook binnen gekomen.
Re: Märklin Insider club news 2022
Citaat van: LibertyCity op woensdag 17 augustus 2022, 17:43:08
Citaat van: Baanloos op zaterdag 13 augustus 2022, 13:03:33
Nr.4 ontvangen vr. 12 aug.
Arme postbezorger, een hele sjouw extra met deze hitte.

Iets anders over de betaling:
Ik kreeg, serieus, afgelopen week een brief van de ING of ik de "rede van betaling" voor een overmaking naar het buitenland wil geven.
Het gaat om 42 Euro abonnementsgeld naar gebr. Märklin.
Dit in verband met o.a. sanctiebeleid tegen landen zoals Iran, Rusland en Cuba.
De ING wil zelfs weten waar de omschrijving: Rechnung 6666876 abon MM voor staat.

Ik vind het een giller, ik maak een luttel bedrag over naar een al jaren bestaande firma, die gewoon overal met duits KvK en BTW-nr. te vinden is en moet dit helemaal verklaren, ja zelfs de rekening inscannen.
Zijn ze helemaal zot geworden bij de ING?
Heeft één van jullie ook een dergelijke brief ontvangen?
Ik bezin me trouwens nog op het antwoord, iemand suggesties?

Als ik niet meer antwoord zit ik waarschijnlijk in de nor verdacht van internationaal witwassen en steunen van een criminele organisatie.
Adieu, het was leuk om deel uit te maken van dit forum! :D

PS kan het forum nog een goede prodeo Advocaat regelen?

Dit is totaal krankzinnig. Ik ben enigszins juridisch onderlegd, zelfs op gebied van sancties in relatie tot internationaal goederenvervoer. Echter niet in relatie tot internationaal betalingsverkeer.

Wat ik wel kan zeggen is dat banken anno 2022 gedwongen worden om witwassen e.d. tegen te gaan en verdachte transacties te controleren. Waarschijnlijk staat ergens in hun algemene voorwaarden dat je daaraan dient mee te werken. Als je weigert kan je als klant worden geweigerd. Dit is geen feit maar wel een logische beredenering. Lees de voorwaarden dus daarop na.

Toch zou ik antwoorden vragen waarom juist deze transactie geselecteerd is en waarom jij? Waar het bij mij wringt is het feit dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Dat is een grondbeginsel van recht. Door de controle bij banken neer te leggen wordt het recht deels geprivatiseerd en komt het in het civiele recht terecht waardoor je dus geweigerd kan worden als klant als je niet meewerkt (althans, daar ga ik wel van uit). Deze regels zijn allemaal ingevoerd onder het mom van bestrijding terrorisme, kindermisbruik, drugscriminaliteit en andere misdaden terwijl er jarenlang gekort is op budgetten van opsporingsautoriteiten en rechtspraak. Gevolg is dat jij dus aan ondervraging door je bank wordt onderworpen terwijl terroristen, pedofielen en drugscriminelen zich niet laten tegenhouden door dit soort maatregelen. Dit is niet voor dit topic bedoeld dus een reactie mag eventueel via DM.

In elk geval hoop ik iets zinnigs te hebben kunnen antwoorden op je vraag.

Ik ben al langer van mening dat het krankzinnig is dat de uitvoering van wat bij uitstek een overheidstaak is, wordt neergelegd bij een (particulier) bedrijf. Ik schat dat bij de grote banken inmiddels een kwart van het personeel zich bezig houdt met Know Your Customer (KYC).
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
 @citaat Oké bedankt Paul. Ben benieuwd of de Sonderwagens al wel bedrukt zijn en of en hoe die in de verkoop komen. Clubnieuws in de gaten houden dus.
Re: Märklin Insider club news 2022
Gisteren is de envelop geland in beetje krom

Vandaag de eerste stukjes gelezen

groetjes uit beetje krom
opa cees
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
@Cees: heb je van de vorige editie nog een vervangend exemplaar ontvangen?
Re: Märklin Insider club news 2022
Daar was ik ook wel benieuwd naar Cees!


Groeten vanaf de overkant van de Ijssel
Al zit de Gouwe er ook nog tussen. ;)
Re: Märklin Insider club news 2022
Hoi Frans

Nee, helaas  nog steeds niet.

Na 4 weken opnieuw een email gestuurd. (dit was vorige week)

Weer 100x sorry en we sturen weer een zending op.

Vol verwachting klopt mijn hart (nee het is nog geen sinterklaas, maar als het erg lang gaat duren....)

groetjes uit beetje krom
opa cees
Re: Märklin Insider club news 2022
Citaat van: mDDM op woensdag 17 augustus 2022, 22:36:08
Citaat van: LibertyCity op woensdag 17 augustus 2022, 17:43:08
Citaat van: Baanloos op zaterdag 13 augustus 2022, 13:03:33
Nr.4 ontvangen vr. 12 aug.
Arme postbezorger, een hele sjouw extra met deze hitte.

Iets anders over de betaling:
Ik kreeg, serieus, afgelopen week een brief van de ING of ik de "rede van betaling" voor een overmaking naar het buitenland wil geven.
Het gaat om 42 Euro abonnementsgeld naar gebr. Märklin.
Dit in verband met o.a. sanctiebeleid tegen landen zoals Iran, Rusland en Cuba.
De ING wil zelfs weten waar de omschrijving: Rechnung 6666876 abon MM voor staat.

Ik vind het een giller, ik maak een luttel bedrag over naar een al jaren bestaande firma, die gewoon overal met duits KvK en BTW-nr. te vinden is en moet dit helemaal verklaren, ja zelfs de rekening inscannen.
Zijn ze helemaal zot geworden bij de ING?
Heeft één van jullie ook een dergelijke brief ontvangen?
Ik bezin me trouwens nog op het antwoord, iemand suggesties?

Als ik niet meer antwoord zit ik waarschijnlijk in de nor verdacht van internationaal witwassen en steunen van een criminele organisatie.
Adieu, het was leuk om deel uit te maken van dit forum! :D

PS kan het forum nog een goede prodeo Advocaat regelen?

Dit is totaal krankzinnig. Ik ben enigszins juridisch onderlegd, zelfs op gebied van sancties in relatie tot internationaal goederenvervoer. Echter niet in relatie tot internationaal betalingsverkeer.

Wat ik wel kan zeggen is dat banken anno 2022 gedwongen worden om witwassen e.d. tegen te gaan en verdachte transacties te controleren. Waarschijnlijk staat ergens in hun algemene voorwaarden dat je daaraan dient mee te werken. Als je weigert kan je als klant worden geweigerd. Dit is geen feit maar wel een logische beredenering. Lees de voorwaarden dus daarop na.

Toch zou ik antwoorden vragen waarom juist deze transactie geselecteerd is en waarom jij? Waar het bij mij wringt is het feit dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Dat is een grondbeginsel van recht. Door de controle bij banken neer te leggen wordt het recht deels geprivatiseerd en komt het in het civiele recht terecht waardoor je dus geweigerd kan worden als klant als je niet meewerkt (althans, daar ga ik wel van uit). Deze regels zijn allemaal ingevoerd onder het mom van bestrijding terrorisme, kindermisbruik, drugscriminaliteit en andere misdaden terwijl er jarenlang gekort is op budgetten van opsporingsautoriteiten en rechtspraak. Gevolg is dat jij dus aan ondervraging door je bank wordt onderworpen terwijl terroristen, pedofielen en drugscriminelen zich niet laten tegenhouden door dit soort maatregelen. Dit is niet voor dit topic bedoeld dus een reactie mag eventueel via DM.

In elk geval hoop ik iets zinnigs te hebben kunnen antwoorden op je vraag.

Ik ben al langer van mening dat het krankzinnig is dat de uitvoering van wat bij uitstek een overheidstaak is, wordt neergelegd bij een (particulier) bedrijf. Ik schat dat bij de grote banken inmiddels een kwart van het personeel zich bezig houdt met Know Your Customer (KYC).

Het gaat inmiddels zo ver dat verenigingen en stichtingen, waaronder goede doelen, tijdelijk geen rekening kunnen openen bij ING. Dit komt doordat de bank momenteel te weinig personeel heeft voor de witwascontrole, maakt het bedrijf vrijdag bekend.

https://www.nu.nl/economie/6218681/goede-doelen-kunnen-geen-rekening-openen-bij-ing-door-personeelstekort.html
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
 @citaat  en dat te weinig personeel is te danken aan ING zelf. Nog niet zo lang geleden heeft men weer eens een paar nieuwe bezems door het gebouw laten rondgaan. Oh pardon: ik bedoel: heeft er een reorganisatie plaatsgevonden.  8o

Nieuw bezems mogen dan schoon vegen, maar oude bezems kennen alle hoeken en gaten. En nu zit ING kennelijk met een probleem. Bij ABN AMRO is het niet veel anders. Maar excuus, ik ben nu erg 'off topic'....
Re: Märklin Insider club news 2022
Eigenlijk wilde ik alleen maar notie maken dat ik een dergelijke brief heb ontvangen en er verder geen heel groot issue van maken.
Bedankt voor jullie reacties en support tot nu.
Indien dit een "staartje krijgt" open ik wel een nieuwe topic in het E-café.
Dus hier weer verder met waar het om gaat.

Re: Märklin Insider club news 2022
Ja hoor, het is gelukt

Binnen een anderhalve  week met luchtpost? (sticker met de tekst: priority/luftpost) is zending nr 3 aangekomen. (envelop was er al eerder, maar ben zelf anderhalve week weg geweest, en gisteravond weer thuis gekomen)

Nu was deze envelop niet helemaal ongeschonden, maar de inhoud was gaaf en daar ging het om. (het blijft kennelijk moeilijk om iets ongeschonden af te leveren)

Tevens was er een soort ansichtkaart bijgevoegd met aan de voorzijde 4 e-locs en op de achterzijde de tekst (in 4 talen):
--Hierbij de aangevraagde nazending.--

Het kan dus wel snel(ler)

groetjes uit beetje krom
opa cees


Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Nou jullie kunnen er weer naar uitkijken want de Duitse MM #5 is hier vandaag binnen gekomen.
Dirk :-{)
Re: Märklin Insider club news 2022
Hier al vorige week toegekomen. Hij is al bijna uitgelezen   :)
Re: Märklin Insider club news 2022
Belgie is kennelijk dichterbij, of de Post werkt beter Guy! ;)
Hier met Magazin vandaag ook binnen, pak het straks uit het cellofaan, als de laptop dichtgaat.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Vandaag plofte hij in Utrecht in de bus.  Niet-aangekondigd in de PostNL app (die nog 4 andere ontvangen stukken niet aankondigde en eentje wel - krijg geenhoogte van die app en de bezorging).

Groet, Paul
Re: Märklin Insider club news 2022
Hier ook vandaag.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Ook in Michelstadt is de dikke Duitser binnen gekomen. :thumbup:

Groet Michel
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Ook hier vandaag gearriveerd.
Re: Märklin Insider club news 2022
Gisteren gearriveerd in beetje krom

groetjes uit beetje krom
opa cees
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Vanmiddag ook hier binnengekomen!

Weer wat leesvoer!
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Ook bij mij werd een grote Märklin-enveloppe thuisbezorgd. Was nota bene niet aangekondigd in mijn PostNL-app dus de enveloppe was een leuke verrassing.
Kopje thee met een gevulde koek er bij en de inhoud van de enveloppe lekker gelezen.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
De NL versie van Insider zaterdagmiddag 22-10-22 ontvangen. Al 12 twaalf jaar geen prijsverhoging maar nu wel van € 79,95 naar € 89,95 = plus 11,25%. Dat is een aardige inflatiecorrectie. De prijsverhoging staat nog niet op de website´s van Märklin.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
 @citaat
Klopt, maar de afgelopen jaren was er ook een klein beetje inflatie en werd de prijs niet verhoogd.
Ik had hem trouwens gisteren ook op de mat.
En ik had hem ook niet in de postnl-app.
Wellicht omdat het uit het buitenland komt?
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Henk, vorige keer werd Märklinpost wel aangekondigd in de PostNL-app. Gebeurt wel vaker dat ik post ontvang dat niet aangekondigd werd. Blauwe enveloppen krijg ik gelukkig altijd aangekondigd, dan kan ik een beetje in de stemming komen....  8)
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
 @citaat  :offtopic: enkele van de niet aangekondigde enveloppen waren bij mij juist blauwe enveloppen. Ook vandaag weer onaangekondigd. Maar gelukkig ben ik belastingadviseur, dus ben ik er niet bang voor en levert t mij weer werk op...
Groet, Paul
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Ik kon vandaag (Duitse) catalogus ophalen bij de Store.
De Nederlandse is er ook al, alleen de Engelse was er nog niet.
Groet, Paul
Re: Märklin Insider club news 2022
Nummer 6 van het Magazin is uit, dus gaan we wachten op de "1e spots". Hopelijk geen vertragingen door het aanbod van kerstpost.
Een vooruitblik, of Vorschau, kun je al zien op de Duitse Site van M* onder: Erlebnis > Märklin Magazin.
Bij M* Nederland zijn ze pas bij nr. 4. :?
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
De eerste spot van de Duitse MM 06 2022 is van mij, later meer want ik moet weg en kan helaas niks verder posten, haha
Dirk :-{)
Re: Märklin Insider club news 2022
En hier ook binnen, leesvoer voor de Kerstvakantie.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Een grote vensterenveloppe met rode letters stond in de Mijn PostNL-app aangekondigd om gisteren te worden bezorgd maar kwam niet mee met de rest van de aangekondigde post. Hopelijk komt die alsnog vandaag, al heb ik daar een zwaar hoofd in gelet op de gladheid hier.
De nieuwe M*-catalogus en het Insider Club Jaarmodel 2022 heb ik vorige week vrijdag opgehaald bij mijn modelspoorwinkelier.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
 @citaat

Bij mij ook en vandaag ook niet bezorgd.

Re: Märklin Insider club news 2022
Hier (Haarlemmermeer) is de NL uitgave vandaag op de mat gevallen.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Ook in het pittoreske Almere is de dikke Duitser op de mat geploft.
Dus aankomend weekend lekker veel leesplezier. :P

Groet Michel
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Ook hier is het Duitse leesvoer voor Kerst binnen gevallen
Re: Märklin Insider club news 2022
En, jawel.

Gisteren is de NL versie bij ons op de mat geploft.

groetjes uit beetje krom
opa cees
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
De dikke duitser is hier ook weer met een flinke plof op de deurmat gevallen.

Groetjes uit Best

Andre
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Citaat van: Trainhenk op vrijdag 16 december 2022, 12:07:29@citaat

Bij mij ook en vandaag ook niet bezorgd.



Gisteren op de mat gevallen.
Re: Märklin Insider club news 2022
Eén van de beste topics dit  :P  Het verhaal van de dikke duitser en de deurmat.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Na endlich! Zojuist viel DD bij mij door de postgleuf op de mat. Normaliter wordt er bij mij thuis nooit post bezorgd. Zou eigenlijk afgelopen donderdag al moeten zijn bezorgd en de kerstpost kwam nu ook mee (aangekondigd voor afgelopen zaterdag). Maar met die gladheid en ijzel van de afgelopen 4 dagen is het onze postbezorgster (wij noemen haar 'tante Pos'  :D  ) vergeven dat alles nu pas is ontvangen.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Spannend topic dit. Wie of wat valt er vandaag op de mat.  B)

Soms twijfel ik of ik ook Insider lid zou kunnen worden maar dan is de grote vraag welke winkelier gaat mijn Jahreswagen leveren? En sturen ze die DD dan ook hiero naartoe?
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 19 december 2022, 15:23:40Spannend topic dit. Wie of wat valt er vandaag op de mat.  B)

Soms twijfel ik of ik ook Insider lid zou kunnen worden maar dan is de grote vraag welke winkelier gaat mijn Jahreswagen leveren? En sturen ze die DD dan ook hiero naartoe?

Henk: ik zou er gewoon een mailtje richting M aan wagen. Mag aannemen dat zij wel meer dit soort zaken bij de hand hebben.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Zojuist in Utrecht in de postkast geploft: een hele natte dikke Duitser (envelop was boven deels losgeweekt en zijkant gescheurd; inhoud nog aanwezig, wel droog, en in de linkerbovenhoek licht gedeukt).
Ik heb de vorige nog niet uit (geen tijd gehad) en heb dus met Kerstmis en Nieuwjaar flink wat te lezen.

Groet, Paul
Re: Märklin Insider club news 2022
Paul,

Zijn er uitgaven die in enveloppes zitten?
Ik krijg het al sinds jaar en dag in het cellofaan.


Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
@citaat Ik krijg de Duitse versie sinds mensenheugenis in een envelop. Vroeger, voordat ik Insiderlid was, kreeg ik das Magazin in een envelop met kartonnen rug; tegenwoordig de insiderzending in een envelop van wat dikker wit papier met in het rood märklin erop.
Groet, Paul
Re: Märklin Insider club news 2022
Aha, ik ben dan weer geen Insiderlid maar uitsluitend abonnee van het Magazin.
In dit topic nog meer leden die uitsluitend abonnee zijn.
Insiderleden klagen meer over beschadigde, gescheurde of nat geworden enveloppen.
Het Magazin in cellofaan komt vrijwel altijd onbeschadigd aan, één maal was het met geweld door
de brievenbus gepropt, paar bladzijden gekreukeld.
Wel vervelend voor de Insiderleden dat hun zendingen kwetsbaar worden verpakt.
Niet leuk als je zending beschadigd binnen komt.
Re: Märklin Insider club news 2022
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club news 2022
Eindelijk eens tijd jullie berichten te lezen. Een samenvatting:
Wel of niet bezorgd
slecht of goed geborgd
Van nat tot droog op de deurmat
Tis altijd wat
Ondanks de heftige regen
zaterdag de NL versie gekregen
Ik had al the big German
die ik nu ook weer verder lezen kan
en ook moet ik weer betalen
want ik kon ook de rekening uit bus halen.
Heb de Insider wagen en catalogus ontvangen
Zoveel pagina´s genoeg om de muur mee te behangen


Aanvulling gewenst? yep
Re: Märklin Insider club news 2022
Leuk gedicht Trein-ICE3
Vraag uit nieuwsgierigheid: Je hebt de NL en D-versie?
Waarom dat dan?
Veel plezier met de spullen verder!