Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Jij ook Michel

Gr Matje
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Hi Michel en Karin,

Fijne en gezonde feestdagen en maak er volgend jaar weer wat moois van.

M.vr.gr. Erwin
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Top, dat je daar al mee bezig bent. Ikzelf nog niet.
Maar alvast de beste wensen!  :thumbup:

Vandaag bleken de stoeptegels op m'n moestuin aan elkaar gevroren.
Dat kwam voor mij net 4 dagen te vroeg. Ik had die klus graag af gehad.
En dat was dan buiten, want binnen het tuinhuisje moet de stoep ook nog verlegd
(na het opkrikken)..., en daar is het net gestorte zand ook al bevroren.

Ik heb nog nooit eerder op veen gewoond, als Gooier van de zandgronden.
Bleek m'n huisie ruim 20 cm te zijn verzakt. Uiteraard op maar 1 hoek van de 4.
En ja, als je het opkrikt, dan moet de grond ook 20 cm mee omhoog.

Ijsbloemen op de ruit (van m'n tuinhuisje), wanneer heb ik dat voor het laatst meegemaakt?
Mooi hé, dat noemen ze nou klimaatopwarming!

Het zand kan ook nat geweest zijn, we blijven sceptisch.
En de grond onder de vloer ook, natuurlijk.

Ik heb water zien golven, toen ik de vloer eronder uit decoupeerde
(dat is een grof soort van dremelen).

In de sloot stond het peil net zo hoog als in het huisje.
Klimaatopwarming? Misschien?

Hoe zit dat nu met forumleden met een treinbaan in hun tuinhuisje
(of in een Pipo wagen, drijft zo'n wagen dan gewoon weg)?
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Halo Michel en Karin,

Wens jullie hele fijne feestdagen en mooi, gezond modelspoorrijk 2022 toe!

Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Citaat van: Wheels op dinsdag 21 december 2021, 17:36:06
Jij ook Michel
Gr Matje

Dank je wel Matje. :thumbup:

Citaat van: ikke650 op dinsdag 21 december 2021, 18:07:35
Hi Michel en Karin,
Fijne en gezonde feestdagen en maak er volgend jaar weer wat moois van.
M.vr.gr. Erwin

Dank je wel Erwin. :thumbup:
We gaan er zeker weer wat moois van maken. :)

Citaat van: Jan22 op dinsdag 21 december 2021, 18:08:44
Top, dat je daar al mee bezig bent. Ikzelf nog niet.
Maar alvast de beste wensen!  :thumbup:

Vandaag bleken de stoeptegels op m'n moestuin aan elkaar gevroren.
Dat kwam voor mij net 4 dagen te vroeg. Ik had die klus graag af gehad.
En dat was dan buiten, want binnen het tuinhuisje moet de stoep ook nog verlegd
(na het opkrikken)..., en daar is het net gestorte zand ook al bevroren.

Ik heb nog nooit eerder op veen gewoond, als Gooier van de zandgronden.
Bleek m'n huisie ruim 20 cm te zijn verzakt. Uiteraard op maar 1 hoek van de 4.
En ja, als je het opkrikt, dan moet de grond ook 20 cm mee omhoog.

Ijsbloemen op de ruit (van m'n tuinhuisje), wanneer heb ik dat voor het laatst meegemaakt?
Mooi hé, dat noemen ze nou klimaatopwarming!

Het zand kan ook nat geweest zijn, we blijven sceptisch.
En de grond onder de vloer ook, natuurlijk.

Ik heb water zien golven, toen ik de vloer eronder uit decoupeerde
(dat is een grof soort van dremelen).

In de sloot stond het peil net zo hoog als in het huisje.
Klimaatopwarming? Misschien?

Hoe zit dat nu met forumleden met een treinbaan in hun tuinhuisje
(of in een Pipo wagen, drijft zo'n wagen dan gewoon weg)?

Dank je wel Jan Willem. :thumbup:
En succes met de tegels en de rest van het moestuin huisje. :thumbup:
En ja ijsbloemen zijn altijd een mooi gezicht puur natuur. :)

Citaat van: marcel op dinsdag 21 december 2021, 20:01:50
Halo Michel en Karin,
Wens jullie hele fijne feestdagen en mooi, gezond modelspoorrijk 2022 toe!

Dank je wel Marcel. :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Michel en Karin, ook hier nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en vrolijke kerstnacht en kerstdagen.
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
 @citaat

Heel erg bedankt voor je goede wensen voor het nieuwe jaar Tom. :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Michel en Karin, fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2022.
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de bus/shaker met turf is gearriveerd
 @citaat

Heel erg bedankt Dick voor je goede wensen voor ons. :thumbup:

Groet Michel
Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Gisteren bij mijn oudste dochter en kleinzoon kerst gevierd gezellig samen met mijn vader en jongste dochter en Karin in de middag daar heen gereden.
Alle cadeaus lagen al onder de boom en mijn kleinzoon kon niet wachten om de cadeaus uit te delen aan de aanwezige. :P
Na de koffie met heerlijk zelfgemaakte taart konden we beginnen met het uitpakken van de vele cadeaus en ja voor mij had de Kerstman dit jaar een prachtige Märklin set 4898 van circus Knie geregeld en ja daar was ik heel blij mee.
Deze prachtige set komt uiteraard te rijden achter de rode Re 460 met de reclame van circus Knie erop en is vanaf nu het begin van een leuke lange sleep die er in de toekomst achter komt te hangen. :)   

Kortom kerst 2021 was weer lekker gezellig met de dierbare bij elkaar en we kijken alweer uit naar de volgende kerstdagen misschien heeft de Kerstman dan weer wat moois voor de modelbaan gevonden voor mij. :D

Groet Michel
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Ha Michel,

Altijd mooi om zo samen kerst te vieren.

Gefeliciteerd met dit begin van je nieuwe stam.

Groet, Erik

Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Michel,

Gezellig om zo kerst te vieren met de familie. En wat een mooie kleurrijke set met Circus Knie wagons :thumbup:. Daar passen er inderdaad nog wel een paar bij ;). Gelukkig ben je eerst nog jarig en dan je trouwdag en voordat je het weet is het weer kerst :D.

Die olifant kan trouwens wel naar het festival terrein, beetje stampij en herrie maken 8o.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
-MICHEL,
Eigenlijk dus een dubbele 'verrassing' met de Kerst 2021! Eerst die heerlijke zelfgemaakte 'taart' en daarna nog eens al die kadootjes vanonder de kerstboom. Ja, die Kerstman is een wijze man! Hij weet ook alles! Van taarten tot en met wat jij ook nog eens graag wilde hebben! De foto's tonen het al aan. Er is weer een sleep aan het ontstaan. Alleren houdt die olifant wel goed in de gaten, want het zijn flinke eters, die de bossen rondom jouw gevangenis behoorlijk kunnen toetakelen. Ik begrijp, dat jij deze even de vrijheid wilde geven! Toch wel vervelend om altijd maar opgesloten te zitten.
Na de gezelligheid komt er weer tijd om de nieuwe 'sleep' te laten rijden! Er moeten nog heel wat 'rondjes' door KNIE gereden gaan worden. Ook zo'n heerlijk gevoel! Tsjonge, wat jammer dat de Kerst weer voorbij is!
Maar niet getreurd, Michel! Er komen nog heel wat festiviteiten aan in Michelstadt. Op naar het nieuwe jaar 2022! Zet de 'tent maar klaar!
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Dat is bijna letterlijk een mooi begin van het nieuwe jaar ( en circussleep ), Mies !
Altijd fijn, om weer iets helemaal bij elkaar te zoeken en te sparen  :P

Als oud en nieuw net zo verloopt als je kerstfeestje, sluit je het jaar prima af !

Grtz Tony
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Hoi Michel,
Dat ziet er weer leuk uit. En nu weer op zoek naar meer wagentjes. Een sleep is nooit te lang  :D
Veel plezier er mee.
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Hi Michel,

Dat wordt vast en zeker een mooie "Knie" sleep.

groet
Harald
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Hey Mies,

Het begin is gemaakt voor weer al een nieuwe sleep, deze keer is het een circustrein.
Je weet nu weer waarvoor je op jacht kan gaan, om van die stam een echte stam te maken. ;)

Veel plezier gewenst ermee.

Grts Freddy
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Mooi, Man !

Kijk nu al uit naar het circus in Michelstadt...
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Ja prachtig en allemaal leuk en aardig, maar hoe zit t nou met die bus turf???
Re: Michelstadt } begin gemaakt van een sleep voor de circus Knie loc.
Citaat van: erik01 op maandag 27 december 2021, 13:13:24
Ha Michel,
Altijd mooi om zo samen kerst te vieren.
Gefeliciteerd met dit begin van je nieuwe stam.
Groet, Erik

Het is zeker altijd mooi Erik om samen te zijn altijd veel plezier en lol samen. :P
Dank je zal mijn best doen om er een fraaie sleep van te maken. :)

Citaat van: Wico op maandag 27 december 2021, 13:30:03
Michel,
Gezellig om zo kerst te vieren met de familie. En wat een mooie kleurrijke set met Circus Knie wagons :thumbup:. Daar passen er inderdaad nog wel een paar bij ;). Gelukkig ben je eerst nog jarig en dan je trouwdag en voordat je het weet is het weer kerst :D.
Die olifant kan trouwens wel naar het festival terrein, beetje stampij en herrie maken 8o.
Groeten,
Wico

De tijd gaat helaas altijd zo voorbij als we bij elkaar zijn met de familie.
Er komen zeker nog wel 6 wagons bij vrees ik zodat er een leuke circus Knie sleep door Michelstadt heen rijd Wico.
Ja die speciale dagen die je opschrijft ga ik zeker bij de familie onder hun aandacht brengen. ;)
Bedankt voor het idee van de olifant zal eens kijken of ik een geschikt plekje voor hem kan vinden. :D

Citaat van: GWS op maandag 27 december 2021, 14:01:34
-MICHEL,
Eigenlijk dus een dubbele 'verrassing' met de Kerst 2021! Eerst die heerlijke zelfgemaakte 'taart' en daarna nog eens al die kadootjes vanonder de kerstboom. Ja, die Kerstman is een wijze man! Hij weet ook alles! Van taarten tot en met wat jij ook nog eens graag wilde hebben! De foto's tonen het al aan. Er is weer een sleep aan het ontstaan. Alleren houdt die olifant wel goed in de gaten, want het zijn flinke eters, die de bossen rondom jouw gevangenis behoorlijk kunnen toetakelen. Ik begrijp, dat jij deze even de vrijheid wilde geven! Toch wel vervelend om altijd maar opgesloten te zitten.
Na de gezelligheid komt er weer tijd om de nieuwe 'sleep' te laten rijden! Er moeten nog heel wat 'rondjes' door KNIE gereden gaan worden. Ook zo'n heerlijk gevoel! Tsjonge, wat jammer dat de Kerst weer voorbij is!
Maar niet getreurd, Michel! Er komen nog heel wat festiviteiten aan in Michelstadt. Op naar het nieuwe jaar 2022! Zet de 'tent maar klaar!

Ja de Kerstman heeft er een goed zicht op wat ik leuk vindt op de baan zeker Zwitsers materiaal is zeer welkom Gerard. :P
Nee de olifant komt niet bij het bos te staan want dan kan ik weer bomen planten. :D
De circus Knie loc komt zeker aan zijn kilometers hoor Gerard hij wel het niet Zwitserse materiaal lomt steeds minder te rijden omdat ik nu eenmaal graag de Zwitserse treinen / locs zie rijden.
Inderdaad op naar het nieuwe jaar maar of dat jaar een 'tent' gaat brengen dat weet ik nog niet denk het niet trouwens.
Nog bedankt voor het plaatsten van de leuke foto. :thumbup:

Citaat van: Tony op maandag 27 december 2021, 14:23:13
Dat is bijna letterlijk een mooi begin van het nieuwe jaar ( en circussleep ), Mies !
Altijd fijn, om weer iets helemaal bij elkaar te zoeken en te sparen  :P
Als oud en nieuw net zo verloopt als je kerstfeestje, sluit je het jaar prima af !
Grtz Tony

Het komt mooi samen zo Tony nieuw jaar en een nieuwe sleep beide iets om naar uit te kijken. :)
Dat is één van de leuke dingen van de hobby de voorpret van het zoeken naar bepaalde artikelen en als ze dan binnen zijn kan het genieten weer van vooraf aan weer beginnen. ;)
We hebben met ze allen heerlijk genoten de familieband is weer sterker geworden in deze rare tijden wat wil je nog meer.
Oud & nieuw zitten we heerlijk thuis met een goede vriendin die helaas zeer kort geleden haar man is verloren die laten we natuurlijk niet alleen zitten op zo een avond.

Citaat van: AlbertG op dinsdag 28 december 2021, 09:48:04
Hoi Michel,
Dat ziet er weer leuk uit. En nu weer op zoek naar meer wagentjes. Een sleep is nooit te lang  :D
Veel plezier er mee.
Dank je Albert. :thumbup:
Deze circus loc en bijpassende sleep heeft wel wat zeker als het een mooie lange slaap is geworden en ondanks dat mijn baan niet al te groot is is een mooie sleep nooit te lang. :P
Met het plezier gaat het zeker goed komen dat weet ik zeker. :)

Citaat van: Haradigi op dinsdag 28 december 2021, 11:23:14
Hi Michel,
Dat wordt vast en zeker een mooie "Knie" sleep.
groet
Harald

Ik denk dat jij gelijk gaat krijgen Harald dat het een mooie Knie sleep gaat worden. :D
Ik heb al wat artikelnummer(s) bij elkaar gezocht.
Eerst morgen een SBB rijtuigen set ophalen bij een forumlid die ik heb overgenomen kijk er nu al naar uit. :P

Citaat van: Kelderspoorder op dinsdag 28 december 2021, 15:34:49
Hey Mies,
Het begin is gemaakt voor weer al een nieuwe sleep, deze keer is het een circustrein.
Je weet nu weer waarvoor je op jacht kan gaan, om van die stam een echte stam te maken. ;)
Veel plezier gewenst ermee.
Grts Freddy

Het begin is er zeker Freddy nu verder kijken zoeken weer kijken en dan hopelijk kopen. ;)
De voorpret is vaak even leuk als de zending binnen komt via welke vervoerder dan ook.
Dank je wel gaat zeker goed komen. :)

Citaat van: Wim op dinsdag 28 december 2021, 15:42:04
Mooi, Man !
Kijk nu al uit naar het circus in Michelstadt...

Dank je wel Wim. :thumbup:
Het idee is leuk Wim van een circus(tent) maar vrees dat het toch wel wat ruimte opslokt op de baan die langzaam maar zeker toch vol begint te raken.

Citaat van: Hanzi op dinsdag 28 december 2021, 17:06:04
Ja prachtig en allemaal leuk en aardig, maar hoe zit t nou met die bus turf???

Met de bus turf wordt het helemaal niks Hans die zit weer lekker vol met het turf wat ik gebruikt heb en die blijft ook vol.
Ben er 2 uur mee bezig geweest met stoeien met een zeef over een (klein)deel van het bos maar het gaat al fout bij het verdelen van de turf uiteindelijk de hele plaat op zijn kant gehouden en weer viel alles eraf ondanks het inspuiten om de turf vast te houden de krant dubbel gevouwen de turf weer terug in de bus gedaan en klaar ben ik ermee.
Turf zal ooit nog wel eens gebruikt gaan worden als gras ergens op de baan maar de bomen blijven zoals ze zijn kaal en groen maar vanaf mijn zitpositie ziet het er prachtig uit.
Vrees toch dat ik toch meer een rijder dan een scenery artiest ben meer een figurant op scenery gebied zeg maar. :D

Groet Michel



Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Jawel de laatste aanwinst van 2021 is binnengekomen. :-(
Ik zag in het verkoop hoekje van het forum een prachtige SBB rijtuigen set (42168) en na wat PB verkeer was de koop gesloten en kon ik gisteren deze prachtige set overnemen van Wim (dezee) trotse eigenaar van de prachtige baan Virgental .

Dus gisterochtend in de auto gestapt voor een stukje rijden naar het adres van Wim daar aangekomen werd ik hartelijk ontvangen door Wim en zijn vrouw en gingen we eerst een heerlijk bakje koffie drinken met een zalige koek erbij.
Na de tweede kop koffie gingen we naar zolder waar in mijn ogen één van de mooiste banen van het forum staat Virgental.

Wat een schoonheid van een baan zoveel prachtige details ik kwam ogen maar ook oren te kort want Wim vertelde gepassioneerd over de baan en over het maken ervan prachtig ik wilde dat er nooit een eind kwam aan het zolder bezoek. ;)
Samen lagen we onder de baan om naar de aansluitingen te kijken het ziet er allemaal mooi geordend uit en aan alles is gedacht en alles staat ook netjes gearchiveerd op papier zodat Wim alles snel terug kan vinden ingeval van een storing.

Na dat ik nog wat handige tips kreeg over koploper en na wederom een heerlijk bakkie koffie begon ik aan de terug reis met de prachtige SBB set naast mij op de voorstoel zodat ik toch af en toe een blik kon werpen op de aanwinst eigenlijk aanwinsten want het zijn 4 schitterende rijtuigen.

Hedenochtend kreeg ik van mijn werkgever te horen via de app dat ze hadden chauffeurs te veel en of ik het erg vond om een dagje thuis te blijven uiteraard onder protest :D ging ik akkoord en dat ik morgen op de laatste dag van het jaar weer present was op het werk.

Dus hup naar boven de set uitgepakt en op de baan gezet deze rijtuigen komen voor de Re 460 van de 100 jaar bestaande vakbond SEV (Märklin 39467) te rijden ja het wordt zoals met al mijn stuur-stand-wagons een duw trein vanmiddag wordt er een machinist in gezet.
Uiteraard ging meteen de pantograaf omhoog van de restaurant wagon en kon het genieten beginnen. :P :favorite:

Ik wil Wim heel erg bedanken voor de gastvrijheid en het laten zien van zijn schitterende baan waar ik zelf van gedroomd heb vannacht. :)
En ook voor de verkoop van deze schitterende set SBB rijtuigen waar ik op moment van schrijven heerlijk naar zit te kijken terwijl hij voor het sein stilstaat voor mij in het blok.

Verder wil ik iedereen een heel mooi maar vooral gezellig uiteinde toe wensen dan dat jullie allemaal gezond mogen blijven in 2022 !!!!!!

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Een mooie uitbreiding op de baan Michel! Ik had eerlijk gezegd wel gedacht dat je deze set al had, ook deze stuurstand mag natuurlijk niet ontbreken.
Bezoekjes aan andere modelspoorders vind ik ook erg leuk en inspirerend, ik  heb het hier nog regelmatig over het bezoek aan Michelstadt, de spoorbanen van Dick (brund55), Teunis, Erik01 en natuurlijk het bezoek aan de spoorbaan van Wico. En laat ik de vloerbanen bij Laurent niet vergeten!
Veel plezier met je nieuwe rijtuigen en nu je dan toch noodgedwongen 😉 een dagje thuis bent heb je vast wel tijd voor een filmpje 😃
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Nou Mies, dat is een extra feestelijk uiteinde van het jaar  :thumbup:
Ik was al benieuwd, wie die fraaie set gekocht had  :D
Jij dus !
En die baan van Wim is inderdaad vet smullen  :P
Nou moet je extra je best gaan doen met de scenery, want die sleep is wel wat ge/verwend  O:-D

In gedachten zie ik je de rest van de dag heerlijk en tevreden op je zolder zitten.
Met dat uiteinde in huize Miessie zit het wel snor  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Hoi Michel,

Zwitsers hebben altijd een fraaie kleurencombinatie op hun treinen. Zowel in het echie als in model. Heerlijk genieten, bofkont  :D.

Groet,
Roel
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
-MICHEL,
Dat is beslist geen strafwerk om een dagje eruit te zijn. Op de stoel zitten en ontspannend zitten kijken naar de treinen, die geheel volgens planning voorbij rijden is het grote doel waar jij dagelijks naar streeft. Nog net geen "Führerstandmitfahrt", maar dat scheelt niet veel. Zelfs met jou als machinist in één van beide rijrichtingen is het toch genieten vanuit jouw 'rij'stoel!
Onderstaande foto geeft een mooi beeld, van waaruit dat 'zicht' kan bestaan.

Dat was de  laatste aanwinst van 2021 en nu naar 2022 met plannen voor de scenery!

Goede jaarwisseling en "Gute Rutsch ins neue Jahr 2022"
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Michel,

Het Zwitserse virus heeft je echt helemaal te pakken, dat heb ik toch maar mooi voor elkaar O:-D. Maar zonder dollen, weer een hele mooie set rijtuigen erbij :thumbup:.

Of dit echt je laatste aankopen zijn voor 2021? We gaan het zien, want je hebt nog twee dagen :D.

Fijne jaarwisseling,
Wico
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
 B) En ja hoor, nog effe op de valreep van het jaar weer wat moois erbij. :thumbup:
En nog een vrije dag op de koop toe, het houd maar niet op bij jouw. :)
Een mooi treinstel om van te genieten dus veel plezier ermee.
En voor jullie ook een mooi uiteinde en dat 2022 maar weer een rijk treinenenwagonserbijkopenjaar mag worden voor je.

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Mooie set met dat stuurrijtuig er voor. De andere rijtuigen heb ik ook gehad, ik heb er uiteindelijk weer verkocht omdat duits epoche 3/4 heb. Ik heb nog wel twee re4/4's, een rode en een groene, maar die gebruik ik voor goederentreinen.
Veel plezier met je nieuwe zwitserse trein! Je zal onderhand wel het zwitser leven gevoel hebben.😄
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Hi Michel,

Mooi die nieuwe stam van je.
Veel Zwitsers leven Rij plezier.
En bevalt je nieuwe baan, met die plotselinge vrije dag ?

groet
Harald
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Hallo Mies,

Jouw jaar kan denk ik al niet meer kapot en dan toch weer een nieuwe mooie sleep erbij, én de geweldige baan Virgental mogen bekijken.

U is een geluksvogel! :P

Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Heb weer genoten van je verhalen en nieuwe aanwinsten.
Fijne en gezellige jaarwisseling en alles wat goed is voor 2022 en blijf genieten van je baan en hobby.
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Hoi Michel,

Gefeliciteerd met deze prachtige rijtuigenset. Ze zijn bij jou goed terecht gekomen.
Ben benieuwd wat erin 2022 weer allemaal binnen komt rijden.
Goede jaarwisseling gewenst!
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
mooi mooi  :)
heb deze stam ook geduwd of getrokken door de witte SEV RE 460, bij mij zelfs met 6 rijtuigen

prettig jaareinde aan iedereen

Erwin
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Hoi Michel,

Mooie afsluiting van 2021. Veel rijplezier ermee.
Prettige jaarwisseling en veel mooie spoorse momenten voor 2022 gewenst.
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Citaat van: frank-103 op donderdag 30 december 2021, 08:56:15
Een mooie uitbreiding op de baan Michel! Ik had eerlijk gezegd wel gedacht dat je deze set al had, ook deze stuurstand mag natuurlijk niet ontbreken.
Bezoekjes aan andere modelspoorders vind ik ook erg leuk en inspirerend, ik  heb het hier nog regelmatig over het bezoek aan Michelstadt, de spoorbanen van Dick (brund55), Teunis, Erik01 en natuurlijk het bezoek aan de spoorbaan van Wico. En laat ik de vloerbanen bij Laurent niet vergeten!
Veel plezier met je nieuwe rijtuigen en nu je dan toch noodgedwongen ?? een dagje thuis bent heb je vast wel tijd voor een filmpje ??

Het is zeker een mooie uitbreiding Frank. :thumbup:
Nee ik had deze fraaie set nog niet gelukkig nu wel.
Ja bezoekjes aan andere forumleden hun baan is zeker altijd leuk en inspirerend want het verhaal achter de baan en de man die de baan maakt is ook interessant vindt ik. :thumbup:
En ja ook ik zat laatst weer de foto van Laurent te bekijken op zolder leuke middag was dat zeker voor herhaling vatbaar. :P
Met het plezier komt het zeker goed Frank met het filmpje vandaag niet. ;)

Citaat van: Tony op donderdag 30 december 2021, 10:24:18
Nou Mies, dat is een extra feestelijk uiteinde van het jaar  :thumbup:
Ik was al benieuwd, wie die fraaie set gekocht had  :D
Jij dus !
En die baan van Wim is inderdaad vet smullen  :P
Nou moet je extra je best gaan doen met de scenery, want die sleep is wel wat ge/verwend  O:-D
In gedachten zie ik je de rest van de dag heerlijk en tevreden op je zolder zitten.
Met dat uiteinde in huize Miessie zit het wel snor  :thumbup:
Grtz Tony

Het is zeker een mooie feestelijke afsluiter van het jaar Tony een jaar wat ondanks de narigheid weer is omgevlogen.
Ja de baan van Wim is inderdaad smullen en het zien ervan zal mij zeker lang bij blijven. :thumbup:
Ik vrees dat deze fraaie sleep zich toch zal moeten aanpassen aan de kale scenery van Michelstadt. :D
Ik heb een groot deel van de dag heerlijk op zolder vertoeft maar ook heb ik een bezoekje aan vrienden gemaakt om ze te bedanken voor weer een liefdevol vriendschap jaar en we hebben besloten om het weer met een jaar te verlengen. :P
Met het uiteinde zit het zeker snor Tony we gaan er weer wat leuks van maken morgenavond.

Citaat van: RoelMarklin op donderdag 30 december 2021, 10:28:09
Hoi Michel,
Zwitsers hebben altijd een fraaie kleurencombinatie op hun treinen. Zowel in het echie als in model. Heerlijk genieten, bofkont  :D.
Groet,
Roel

Roel, inderdaad kunnen de Zwitsers mooie fraaie kleurencombinatie's maken en dat is zeker genieten in zowel de modellen als in het grootspoor wat ik gelukkig een paar keer van dichtbij heb mogen meemaken.
Het is zeker genieten en ja ik ben een bofkont met een hoop dingen maar met de modeltreinen zeker. ;) :P

Citaat van: GWS op donderdag 30 december 2021, 10:56:33
-MICHEL,
Dat is beslist geen strafwerk om een dagje eruit te zijn. Op de stoel zitten en ontspannend zitten kijken naar de treinen, die geheel volgens planning voorbij rijden is het grote doel waar jij dagelijks naar streeft. Nog net geen "Führerstandmitfahrt", maar dat scheelt niet veel. Zelfs met jou als machinist in één van beide rijrichtingen is het toch genieten vanuit jouw 'rij'stoel!
Onderstaande foto geeft een mooi beeld, van waaruit dat 'zicht' kan bestaan.
Dat was de  laatste aanwinst van 2021 en nu naar 2022 met plannen voor de scenery!
Goede jaarwisseling en "Gute Rutsch ins neue Jahr 2022"

Ik heb het aanbod van mijn werkgever met 2 handen aangepakt want thuis verveel ik mij nooit en zeker op zolder niet. :P
Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige foto ik waan mij helemaal machinist bij de SBB en ja hier kan ik heerlijk van genieten van zo een Führerstand. :thumbup:
2022 komt er nu rap aan maar ik vrees dat ik niet zo rap zal zijn met de scenery ik ben toch meer een rijder dan een bouwer althans scenery bouwer laat mij maar lekker loc onderhoud doen na weer 40 uur rijden door Michelstadt heen.
Jij / jullie ook een goede jaarwisseling toegewenst. :)

Citaat van: Wico op donderdag 30 december 2021, 11:19:52
Michel,
Het Zwitserse virus heeft je echt helemaal te pakken, dat heb ik toch maar mooi voor elkaar O:-D. Maar zonder dollen, weer een hele mooie set rijtuigen erbij :thumbup:.
Of dit echt je laatste aankopen zijn voor 2021? We gaan het zien, want je hebt nog twee dagen :D.
Fijne jaarwisseling,
Wico

Ja Wico ik kom niet meer van dit Zwitserland "virus" af vrees ik in zowel modelspoor en grootspoor en sinds kort hebben ook meer Zwitserse apparaten in huis en dat bevalt ons heel erg goed dus het Zwitserleven komt hier steeds meer tot zijn recht. :P :thumbup: :thumbup:
Ik denk echt dat dit de laatste aanwinsten zijn van 2021 maar weet wel zeker dat we op deze voet door blijven gaan met het aanschaffen van Zwitsers materiaal want de baan is nog steeds niet vol en als hij wel vol staat gaat het niet Zwitsers materiaal in de vitrines dan heb ik weer ruimte om ........ ;)
Jij / jullie ook een fijne jaarwisseling toegewenst.

Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 30 december 2021, 12:07:42
B) En ja hoor, nog effe op de valreep van het jaar weer wat moois erbij. :thumbup:
En nog een vrije dag op de koop toe, het houd maar niet op bij jouw. :)
Een mooi treinstel om van te genieten dus veel plezier ermee.
En voor jullie ook een mooi uiteinde en dat 2022 maar weer een rijk treinenenwagonserbijkopenjaar mag worden voor je.
Dirk-Jan

Ja zelfs op de valreep heb ik nog geluk Dirk-Jan. :P
De vrije dag kwam als verassing dat maakt het extra leuk.
Het treinstel is zeker om van te genieten en er is een eerste rijtuig waar ook de pantograaf omhoog van staat weer een primeur in Michelstadt. :P :thumbup:
Dank je wel jij ook een heel goede jaarwisseling toegewenst.
Ik hoop ook dat het een mooi treinenenwagonserbijkopenjaar wordt. :D

Citaat van: Maarten Marklin op donderdag 30 december 2021, 12:59:30
Mooie set met dat stuurrijtuig er voor. De andere rijtuigen heb ik ook gehad, ik heb er uiteindelijk weer verkocht omdat duits epoche 3/4 heb. Ik heb nog wel twee re4/4's, een rode en een groene, maar die gebruik ik voor goederentreinen.
Veel plezier met je nieuwe zwitserse trein! Je zal onderhand wel het zwitser leven gevoel hebben.??

Het is zeker een mooie set Maarten waar ik zeer blij mee ben.
Ja als het je niet je land is kan je ze beter verkopen of omruilen voor je land voor wat je rijd dus mocht je de 2 Re 4/4 weg doen ik heb nog wat Duitse locs waar ik weinig mee rij misschien kunnen we ....... ;)
Ik heb inderdaad het Zwitserleven gevoel goed te pakken. :P :favorite:

Citaat van: Haradigi op donderdag 30 december 2021, 13:05:58
Hi Michel,
Mooi die nieuwe stam van je.
Veel Zwitsers leven Rij plezier.
En bevalt je nieuwe baan, met die plotselinge vrije dag ?
groet
Harald

Hij is zeker mooi hé Harald. :thumbup:
Met zowel het rijden als het Zwitserleven gevoel komt het beiden goed hoor. :)
Ja de baan bevalt prima zeker met zo een plotselinge vrije dag. :P

Citaat van: narwal op donderdag 30 december 2021, 13:21:07
Hallo Mies,
Jouw jaar kan denk ik al niet meer kapot en dan toch weer een nieuwe mooie sleep erbij, én de geweldige baan Virgental mogen bekijken.
U is een geluksvogel! :P

Ik mag wel nu zeggen nu het bijna 2022 is ja het afgelopen jaar kan zeker niet meer kapot voor mij Marcel. :)
Zeker met deze fraaie kleurige sleep en zeker als hoogtepunt inderdaad van 2021 het bezoeken van Virgental.
Wat dat betreft ben ik zeker een geluksvogel geweest in 2021. :)

Citaat van: iTom op donderdag 30 december 2021, 17:42:06
Heb weer genoten van je verhalen en nieuwe aanwinsten.
Fijne en gezellige jaarwisseling en alles wat goed is voor 2022 en blijf genieten van je baan en hobby.

Blij om te lezen dat je genoten hebt van de verhalen en de aanwinsten Tom doet mij zeer veel en geeft mij zeer veel vreugd. :P :thumbup:
Denk dat er in 2022 weinig zal veranderen. :D
Jij en je vrouw ook een goede jaarwisseling en zeker nu jullie wat ziekjes zijn beterschap en een heel goed 2022 toegewenst. :) :thumbup:

Citaat van: marcel op donderdag 30 december 2021, 20:49:51
Hoi Michel,
Gefeliciteerd met deze prachtige rijtuigenset. Ze zijn bij jou goed terecht gekomen.
Ben benieuwd wat erin 2022 weer allemaal binnen komt rijden.
Goede jaarwisseling gewenst!

Dank je wel Marcel. :thumbup:
Ik denk ook dat de set goed te recht is gekomen want ik kan er heerlijk van genieten als ze hun rondje rijden door Michelstadt. :favorite:
Ik ben ook benieuwd al moet ik bekennen de eerste 5 SBB rijtuigen zijn al onderweg richting Michelstadt. 8o
Jij ook een heel goede jaarwisseling toegewenst en al het goede voor 2022. :thumbup:

Citaat van: ErwinLamens op donderdag 30 december 2021, 21:37:52
mooi mooi  :)
heb deze stam ook geduwd of getrokken door de witte SEV RE 460, bij mij zelfs met 6 rijtuigen
prettig jaareinde aan iedereen
Erwin

Ze zijn zeker mooi Erwin. :)
Zeker zoals jij er met 6 rijd dan is het nog mooier wel leuk om te lezen dat jij ook de witte SEV ervoor/erachter heb rijden. :P :thumbup: :thumbup:
Jij ook een prettig uiteinde toegewenst. :thumbup:

Citaat van: brund55 op vrijdag 31 december 2021, 00:32:18
Hoi Michel,
Mooie afsluiting van 2021. Veel rijplezier ermee.
Prettige jaarwisseling en veel mooie spoorse momenten voor 2022 gewenst.

Het is zeker een mooie afsluiting van een prachtig jaar met schitterend Zwitserse aanwinsten wat Michelstadt heeft verrijkt Dick. :P
Jij en de familie ook een prettige jaarwisseling toegewenst en ik ga mijn best doen om in 2022 (weer) veel mooie modelspoor momenten te crëeren.

Groet Michel

Edit: naam van Dick toegevoegd.
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Beetje late reactie misschien, maar wederom een erg mooie treinset, Michel. Goed voor weer vele kilometers rijplezier in Michelstadt!
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Leuke set Michel,

En zal inderdaad een hele ervaring zijn geweest om Virgental te bekijken, dat is echt een pracht van een baan.

Fijne jaarwisseling!

Groeten,
Jelmer
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Citaat van: Hanzi op vrijdag 31 december 2021, 09:43:47
Beetje late reactie misschien, maar wederom een erg mooie treinset, Michel. Goed voor weer vele kilometers rijplezier in Michelstadt!

Hans, beter laat dan nooit. :P :thumbup:
2021 is afgesloten nu gaat we straks uitrekenen hoeveel ik in 2021 heb gereden en dan worden straks de eerste kilometers van 2022 gereden. :P

Citaat van: Jelmer op vrijdag 31 december 2021, 11:39:41
Leuke set Michel,
En zal inderdaad een hele ervaring zijn geweest om Virgental te bekijken, dat is echt een pracht van een baan.
Fijne jaarwisseling!
Groeten,
Jelmer

Dank.je Jelmer. :thumbup:
Het is zeker een fraaie set die mij veel rijplezier geeft en ja het was een mooie ervaring om Virgental te bezoeken ik vond het een eer.
Mijn jaarwisseling was super leuk hopelijk de jouwe ook Jelmer.

Verder wens ik vanuit Michelstadt iedereen een goed maar vooral gezond 2022 toe.

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Dag Michel,

Een tijdje niet op eht forum geweest en dus ook jouw topic niet kunnen volgen.
Ik heb mij dus beperkt tot plaatjes kijken en je hebt weer mooi rijdend spul erbij.

Veel plezier ermee.

Henk
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Beste Michel,

Als eerste (nog) de allerbeste wensen voor 2022.
Je hebt eind 2021 nog een prachtige wagenset binnengekregen. Veel plezier met deze fraaie aanwinst.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Hoi,
wie weet hoe het met Michel is ?

Hij heeft al 18 dagen geen reactie geplaatst ?

Ik had hem een email gestuurd, maar geen reactie...
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Die is druk met andere zaken, werk en dergelijke.

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
@citaat Aan de 'likes' te zien is ie weer terug? :o)
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Het leven bestaat uit meer dan treintjes, maar gelukkig is tie er weer :D.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
-MICHEL,
Een 'levensteken' geeft in veel gevallen een heel fijn gevoel. Reden genoeg om ons daar verblijd over te voelen. "Blik" op 'voorwaarts' en "duim" omhoog!  :lol: :thumbup:
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Citaat van: Trainhenk op dinsdag 04 januari 2022, 15:06:13
Dag Michel,
Een tijdje niet op eht forum geweest en dus ook jouw topic niet kunnen volgen.
Ik heb mij dus beperkt tot plaatjes kijken en je hebt weer mooi rijdend spul erbij.
Veel plezier ermee.
Henk

Maakt toch niks uit Henk dat je een tijdje niet op het forum bent geweest ik ook trouwens niet soms zijn er andere dingen die voorrang hebben simpel zat.
Ja ben dik tevreden met het rijdende materiaal wat er bij gekomen is net na oud & nieuw zijn er hier weer 5 prachtige grijze SBB rijtuigen binnen gereden wederom weer mooie aanwinsten voor Michelstadt.
Het plezier is er zeer zeker.

Citaat van: RMW op zondag 09 januari 2022, 17:21:49
Beste Michel,
Als eerste (nog) de allerbeste wensen voor 2022.
Je hebt eind 2021 nog een prachtige wagenset binnengekregen. Veel plezier met deze fraaie aanwinst.
M.v.g.
Maikel (RMW)

Dank voor je goede wensen Maikel een beetje laat maar voor jouw en je dierbare ook de goede wensen voor 2022. :thumbup:
Ja de set is heel fraai en is heel mooi om te zien als hij langs komt met de pantograaf van het rijtuig omhoog tegen de draad aan. :)
Met het rijplezier komt het zeker goed want dat doe ik toch het liefst rijden. :D

Citaat van: Wim op woensdag 19 januari 2022, 17:40:26
Hoi,
wie weet hoe het met Michel is ?
Hij heeft al 18 dagen geen reactie geplaatst ?
Ik had hem een email gestuurd, maar geen reactie...

Het gaat goed Wim maar soms is mijn aanwezigheid ergens anders ook nodig en was ik zo uitgeblust dat ik geen zin in het forum of laptop had en eerlijk gezegd is mij dat goed bevallen dus ga ik dat vaker doen. :P
Je mail zat in de spambox maar mijn laptop heeft kuren en gooit soms spontaan berichten uit de spambox na lang zoeken vond ik die van jouw ook weer terug.

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 19 januari 2022, 18:00:07
Die is druk met andere zaken, werk en dergelijke.
Dirk-Jan
Klopt Dirk-Jan bedankt voor je antwoord. :thumbup:

Citaat van: NL-modelspoor op zondag 23 januari 2022, 20:43:45
@citaat Aan de 'likes' te zien is ie weer terug? :o)

Klopt Johan ik ben weer terug en heb met plezier je vorderingen aan diverse projecten in je topic weer bekeken. :) :thumbup:

Citaat van: Wico op zondag 23 januari 2022, 20:47:20
Het leven bestaat uit meer dan treintjes, maar gelukkig is tie er weer :D.
Groeten,
Wico

Je hebt helemaal gelijk Wico maar daar kom je soms pas achter als je echt wat anders moet doen en ja gelukkig ben ik er weer. :P :thumbup:

Citaat van: GWS op maandag 24 januari 2022, 08:53:06
-MICHEL,
Een 'levensteken' geeft in veel gevallen een heel fijn gevoel. Reden genoeg om ons daar verblijd over te voelen. "Blik" op 'voorwaarts' en "duim" omhoog!  :lol: :thumbup:

Blij dat ik je een goed gevoel heb gegeven Gerard. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Genieten doe je nù

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Hoi Michel,
Alsnog gefeliciteerd met deze mooie SBB set. Ga je veel plezier aan beleven. Past schitterend op je baan. Die wagens vind ik zelf ook heel stoer eruit zien.
Ook heel leuke foto's van voor mij nieuwe gedeelten van je baan.
Wat een leuk verslag over die bijzondere verkoper met een evenzo bijzondere modelspoorbaan.

Hartelijke groeten,
Harry
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
 :o) Is je fotorolletje in je toestel op of zo?
Ik 8) zie hier nog steeds geen foto's van die 5 SBB rijtuigen, dus zet dat nog effe op je to-do lijssie.

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
 @citaat Nee joh, batterijen leeg  :D
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste aanwinst van 2021.
Citaat van: Lotschberg op donderdag 27 januari 2022, 15:15:12
Hoi Michel,
Alsnog gefeliciteerd met deze mooie SBB set. Ga je veel plezier aan beleven. Past schitterend op je baan. Die wagens vind ik zelf ook heel stoer eruit zien.
Ook heel leuke foto's van voor mij nieuwe gedeelten van je baan.
Wat een leuk verslag over die bijzondere verkoper met een evenzo bijzondere modelspoorbaan.
Hartelijke groeten,
Harry

Dank voor je felicitatie Harry. :thumbup:
Het plezier is er zeker en ja je hebt gelijk hoor het staat / rijd schitterend op / over de baan. :P
Ik probeer ondanks dat ik geen scenerymannetje ben er toch wat leuks van te maken zeker blij als het eruit komt zoals ik het in gedachten had.

Ja de baan van Wim heeft mij heerlijke dromen bezorgd was echt een genot om te mogen aanschouwen maar ook het bekijken onder de baan was zeker de moeite waard en ik heb weer wat geleerd van koploper.
Ik bleef steeds weer nieuwe en mooie details ontdekken op de baan de locloods waar steeds een stoomloc uit vertrok via de draaischijf naar een stukje rangeerspoor werkelijk ik kwam ogen te kort en dan de rust die de baan uitstraalde zalig. :) 

Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 27 januari 2022, 20:20:15
:o) Is je fotorolletje in je toestel op of zo?
Ik 8) zie hier nog steeds geen foto's van die 5 SBB rijtuigen, dus zet dat nog effe op je to-do lijssie.
Dirk-Jan

Andere dingen hadden even voorrang Dirk-Jan en ik zit nog de dubben welke Zwitserse loc ik voor de grijze SBB rijtuigen ga zetten ik zit met de keuze of de blauwe Re 4/4 München-Zürich loc of een Re 460 loc ga zo naar boven nadat ik bij een vriend boodschappen heb bezorg omdat hij ziek thuis zit door corona en dan zal ik wat foto's maken van deze schitterende wagons voor je. :)

Citaat van: brund55 op donderdag 27 januari 2022, 22:04:10
@citaat Nee joh, batterijen leeg  :D

Klopt Dick maar de camera is bijna vol dan kan ik hem weer gebruiken. :)

Groet Michel