Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)

Gestart door eduardo woensdag 24 november 2021, 17:55:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
Lid sinds: 2018

vraag niet hoe het kan, geniet ervan

offline
een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
Naast mijn bijdragen aan het hoofdstukje "weatheren" wil ik toch ook een deel van mijn baan laten zien. Ik gebruik o.a. spiegels om te weten wie wat doet en waar zich bevind. Soms staan de loks stil als gevolg van een vuile rails of wat dan ook. En waar gebeuren de ongelukken? Juist, altijd in de tunnel. Blokbeveiliging heb ik niet, de seinen bedien ik handmatig, het speeleffect vind ik ook belangrijk. En een computerfreak ben ik niet.
Inmiddels 15m2. (5x3). Pantografen (pantograven?) houd ik met een dun draadje laag onder de draad, Viessman heeft wel mooie bovenleiding en masten, maar hoe vaak ik wel bleef steken/hangen, omdat de bovenleiding constant van plaats veranderde, wow. Dan wordt het stress en dat is het af en toe toch al. Ben toch wel een beetje jaloers op die hobbyisten die de baan met de computer sturen. groetjes.
Re: een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
Lid sinds: 2018

vraag niet hoe het kan, geniet ervan

offline
Re: een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
en nog 2 extra fotos.
Re: een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
Bueno !

Ik heb nu wel een nekhernia... :D
Re: een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
Lid sinds: 2018

vraag niet hoe het kan, geniet ervan

offline
Re: een Märklinbaan in Zuid-Spanje (Almería)
Hoe kunnen de fotos (en sterk vergroot?) nu op zijn kant komen te staan, als je er 1 keer op klikt staan ze weer recht