@ Luc,
Het was niet zozeer genieten, maar in elk geval een grote opluchting toen de treinen eindelijk goed over de wissels gingen. Het genieten kwam daarna met de automatische besturing (met vastgelegde routes) via iTrain, waarbij de treinen precies deden zoals ik het voor ogen had
.
@ Wilko,
Een beetje verslavend is het wel
. Na het oplossen van het probleem zat ik in een positieve flow en ben dus gelijk gaan filmen. Je weet tenslotte niet of het de volgende dag nog steeds werkt
. Het monteren kost dan nog de nodige tijd en voor je het weet is het laat/vroeg. Vanavond dan maar op tijd naar bed.
De Holcim trein rijdt inderdaad te ver door (overigens zonder verdere problemen, dat is gelukkig gezichtsbedrog). Die moet ik dus nog even bijstellen/inregelen.
@ Tom,
De sporen zijn letterlijk langs een lange liniaal gelegd, dus dat klopt wel. Zeker met zulke lange sporen heb je al gauw een afwijking te pakken. Voor nu gaat het vooral om de betrouwbaarheid van de baan, het fine tunen is voor later. Gelukkig biedt iTrain (sorry hoor het was laat/vroeg
) daar genoeg mogelijkheden voor. Over de seinen zal ik nog eens nadenken ...
@ Bas,
Dank je. Op herhaling hieronder voor de cabinerit liefhebbers de uitgebreide rit over het (vrijwel) complete spoor van Donnerwetter Alm. Duurt maar twintig minuten
.
@ Jan,
Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. Ik ben blij/tevreden met mijn kort door de bocht oplossing
.
@ Ben,
Open deur, maar niet minder waar. Soms blijf je in je eigen probleem hangen (maar wel met een gelukzalig gevoel als je het uiteindelijk zelf opgelost hebt
).
@ Chris,
Ik hou het nu maar bij mijn work-around met normale wissels.
Groeten,
Wico