Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november

Gestart door Dennis donderdag 22 oktober 2020, 20:26:36

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Kalender besteld  :P dat wordt al de tweede voor 2021....
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Een kalender.
Die had ikzelf niet zien aankomen  8) en kijk hier toch regelmatig mee ...

Mogen er nog vragen gesteld worden en kan er eventueel nog iets aangepast worden? Of zijn ze al gedrukt ?
De buren hebben ook al (voor het 2e jaar) een kalender, dus erg origineel is het niet ...

Als aanpassing niet meer mogelijk is, onderstaande negeren of zal ik het later verwijderen 😊
Goed ik weet dat wat je typt erg kritisch over kan komen, want ik vind het een hele leuke actie, maar wat komt er op de kalender te staan qua foto's , en kan de kalender ook nog verandert worden in een kalender in plaats van een fotoalbum?

Ik vind het fijn dat je op een kalender ook behalve dat je kan zien welke week en hoeveel dagen de maand heeft, er ook iets op kwijt kunt (schrijven)
Tip, Ook had het leuk geweest om gewoon een topic te maken waarin mensen plaatjes konden zetten en dan later een keuze hadden kunnen maken.
Ik zie nu in de webshop 2 foto's van de kalender
Een van een 3rail forumloc die mensen misschien wel willen maar die niet te verkrijgen is, en 2 een iets te donkere foto van een lege draaischijf en de stoomlocomotief op de achtergrond zijn bijna onherkenbaar
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Citaat van: BlueTrain op zondag 01 november 2020, 18:04:48
@citaat Sjongejonge, zelfcensuur, het is wat met de vrije meningsuiting in dit land.
Zelfs een grapje kan niet meer?   :O :?
Verder: :offtopic:

Mvg, Willem.

Zelfcensuur, nee 👎
Eerder voorkomen van onnodige discussies  :) ook van buitenaf  :)

En aangezien ik geen moderator ben laat ik het hier verder bij 🐝
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Citaat van: Hanzi op zondag 01 november 2020, 11:10:41
Goed (WOSA-)voorbeeld doet goed volgen >:-D.

Even voor de niet-insiders (outsiders, dus) waar staan de letters W, O, S en A ook alweer voor?
Kan het wel opzoeken, maar dan krijg ik een heleboel hits zonder ook maar een iota wijzer geworden te zijn...

Mvg, Willem.
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
World Old Skool Association. Fictief gezelschap met de hoofdzetel in Bern dat de waarden, normen en uitvoering van old skool treinbanen streng doch rechtvaardig in de gaten houdt.

Groeten,
Wico
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Het wordt zomaar een topic waar we iets kunnen opsteken (behalve dan dat het eindelijk bekend is dat we een zeer mooie kalender in de shop hebben staan  :thumbup: :thumbup:)

Gr. Dennis
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
@citaat @citaat @citaat De WorldOldSkoolAssociation-kalender was al heel snel uitverkocht; zie ook:
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1384477#msg1384477
Voor hen die de felbegeerde WOSA-kalender gemist hebben is er nu dus een nieuwe kans voor een andere ook heel mooie kalender :thumbup:.
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
@Wico
Ah, oké, got it! M-railers dus met Relex-koppelingen en lawaaïge motoren :D
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
:offtopic: Oei, oei laat ze het maar niet horen, voordat je het weet heb je een dozijn boze WOSA inspecteurs op de stoep staan. Die gasten hebben vrij lange tenen >:-D.

Groeten,
Wico
Re: Iets nieuws in de webshop vanaf 1 november
  @citaat :offtopic:

Nah ja, dat rare Duits van die lui met hun Köfferli versta ik sowieso niet, dus....
Laat maar komen! :D

Mvg, Willem.