Dank je mannen, ja daar ligt wat. Mbt die m rails is zeker wel punt v aandacht.? Ik schuur onmiddelijk n plekje met n schuurblokje als er ergens n trein blijft hangen. In het begin is dat vaker maar op n gegeven moment gebeurt dat bijna niet meer, ook omdat er zoveel rijdt. Al te roestige rails gooi ik meteen weg. Verder volg ik n goede tip op om massa contactrails niet aan het eind van n blok te leggen maar 1 rails ervoor en in koploper te regelen dat de stoppunten 10-15cm verder liggen dan de stopmelder, treinen stoppen dan nooit op de deels onderbroken massacontactrails, dat scheelt ook veel stilstand. Doordat ik de rails onder op grasmatjes heb liggen, bewegen ze iets bij het rijden, waardoor ze onderling goed massacontact blijven houden, scheelt ook nog ns heel veel geluid. Last but not least, onder de baan ligt vloerverwarming. Ik zou geen m rails gaan toepassen in n slecht verwarmde schuur, dat komt niet goed. De baan is zo gebouwd dat ik overal goed bij kan, de voorste hoek van de berg bijvoorbeeld is n unit die ik er zo af kan pakken....