Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Wico's Donnerwetter Alm ... Sankt Tonias Aussichtspunkt

Gestart door Wico vrijdag 02 februari 2018, 20:53:09

demuro en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... bouw spiraal (deel 5)
Citaat van: Wico op zondag 17 maart 2019, 21:35:33
@ Bas,

Ik vroeg me al af wie er als eerste op deze manier zou reageren; ik kon me niet voorstellen dat ik de enige was met die associatie. Jij bent de glorieuze winnaar (helaas geen trofee) :D.
Leuk dat ik de glorieuze winnaar ben. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat er geen trofee is :D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... bouw spiraal (deel 5)
Wico

Man wauw wat een werk en ja als je met lange slepen wil rijden moet er ook veel spoor liggen.
Nog even en je kan lekker genieten van al dat moois op je baan.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... bouw spiraal (deel 5)
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... bouw spiraal (deel 5)
Peter(ke),

Ja er gaan heel wat uurtjes inzitten, maar het begint nu ook resultaat op te leveren! Ik moet nog een paar wendingen en dan is de spiraal ook klaar.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... bouw spiraal (deel 5)
Pfff Wico

Je werk word beloond als alles goed is aangesloten en werkende is  :P
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hoewel ik al heel wat materieel op mijn baan heb staan, zijn er nog wel een paar wensen :P. Zo heb ik al jaren in mijn hoofd om een COOP trein samen te stellen, vanwege de frisse en kleurrijke wagons waarmee ze rijden. Maar ik kon tot nu toe nooit de juiste containers daar voor vinden. Die zijn dus nu in een beperkte oplage in Zwitserland te koop, dus heb ik rap een twaalftal containers besteld en die zijn inmiddels binnen. Deze zullen nog worden aangevuld met twaalf witte koelcontainers, zoals ze ook in het grootspoor te zien zijn.

Maar met containers alleen ben je er niet, want die moeten ook nog op een wagon. Uit de foto's van het grootspoor blijkt dat hiervoor Sggmrss dubbel draagwagens worden gebruikt. Die heeft o.a. Roco in zijn assortiment (# 76632), dus de bestelling van zes van dergelijke wagens is inmiddels de deur uit :D.  Voor de foto heb ik even een soortgelijk Roco model uit één van mijn andere slepen geleend.

Voor het vervoer van deze wagens heeft COOP zijn eigen dochteronderneming: railCare. Dus daarmee is de bijbehorende loc ook bepaald. Nu wil het toeval dat Piko dit Vectron model dit jaar als Sondermodell voor de Zwitserse markt uitbrengt (#97796 AC). Je begrijpt dat de voorbestelling inmiddels ook de deur al uit is :). Dat laatste vind ik wel spannend want tot nu toe heb ik me altijd beperkt tot Märklin locs. Maar wat ik lees over (recente) Piko modellen is over het algemeen positief, dus dit keer maar een gokje wagen ...

Hieronder eerst wat fraaie grootspoor beelden, in de volgende post foto's van de containers die inmiddels binnen zijn. Wordt vervolgd.

Groeten,
Wico       
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
De containers in beeld:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
_Wico,
Dat gaan weer prachtige 'slepen' worden op jouw baan. Natuurlijk de foto's weer in de betrokken map opgeslagen, waarvoor dank. Op de volgende "foto's" zit ik met smart te wachten. Jij gaat een goede klant worden in CH. Dat zullen ze best leuk gaan vinden. Volgens mij hebben zij jou op een speciale 'lijst' staan.
Suk6 met de uitbreidingen en de sporen zijn dan haast bezet met heel wat CH-materiaal. Eerst nu nog verder gaan afbouwen, ga jij natuurlijk zeggen. Prima idee en nu volhouden! :-)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2011

Zwitserland fan

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Erg leuk deze containers en wagons. Echt CH. Dus als je ze kwijt wilt maak ik op mijn baan wel ruimte :).
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hallo Wico,

Mooie wagons en erg leuk om er een stam van te maken die in het echt ook zo rijd.

M.vr.gr. Erwin
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hoi Wico

Ik moest even 2 keer in mijn ogen wrijven wat is dat weer mooi die loc en die sleep en ja jou weekend kan alvast niet meer stuk  :D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
@ Gerard,

De opstelsporen in de schaduwstations lopen inderdaad langzaam vol; dus het tempo van kopen moet omlaag >:-D. Tegen de tijd dat de sleep compleet is, volgen er natuurlijk extra foto's. Die kun je dan weer opslaan in de CH of Donnerwetter Alm mappen.

@ Henk,

Voorlopig wil ik ze nog niet kwijt, want bij mij voert CH materieel de boventoon. Ik noteer je alvast als eerst gegadigde voor deze set, mocht ik ooit stoppen met deze prachtige hobby ;).

@ Erwin,

Ja dat vind ik zelf ook wel leuk om zo een sleep samen te stellen. Probeer sowieso altijd bij mijn H0 materieel (locs en/of wagons) bijbehorende grootspoor foto's te vinden.

@ Peter(ke),

Klopt helemaal, weekend is al geslaagd voordat het goed en wel begonnen is. Ben zelf ook erg blij met deze aanwinsten :D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hey Wico,

Je laat hem even goed hangen  :) maar dan heb je ook wat.
Mooi materiaal, als straks alles binnen is zal dit weer een fraaie sleep zijn en wij zien de .............

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Peter,

Märklin had dit jaar niet zoveel voor mij in petto met de nieuwigheden 2019, dus dan ga je eens verder kijken ... :D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Wico,

Met plezier naar je schitterende COOP containers gekeken. :) :thumbup:
Die zullen straks een frisse fleurige sleep gaan vormen op je baan zijn als je bestelde wagons binnen zijn gekomen.
Ook de bestelde RailCare loc mag er zeker zijn en ik ben benieuwd naar je bevinden van je eerste niet Märklin loc.

Heel veel (rij)plezier met je prachtige aanwinsten toegewenst. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Michel,

Deze zocht ik al heel lang, dus ben blij dat ik nu een mooie sleep kan maken. En dat de bijpassende loc dan ook nog uitkomt is dubbel feest. Wanneer hij komt weet ik ook niet, dus dat wachten we dan maar even af. Ik zal zeker mijn ervaringen met de eerste niet Märklin loc delen; hopelijk wordt het een succes :D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Veel plezier inderdaad met de sleep. Interessant. Kijk uit nar de foto.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Dat is een fris en fruitig setje, Wico  :P

Ik wist niet, dat de COOP zo groot was, om er eigen loc's op na te houden.
Wordt een Pikobello treintje straks !

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
@ Tony II,

Bedankt! En de foto's volgen zodra de sleep compleet is.

@ Tony,

Even van hun site geplukt: Als junges, dynamisches Unternehmen erbringen wir logistische Dienstleistungen im unbegleiteten kombinierten Verkehr (UKV). Wir sind eine 100-prozentige Tochtergesellschaft von Coop und befördern mit eigenen Zügen und Lastwagen Güter des täglichen Bedarfs innerhalb der Schweiz.. Fijne woordspelingen weer, hou ik van :D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
dat gaat een heeeeeeeeeeel moooooooie sleep worden,
veel plezier ermee,

grts Freddy
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Dank Wico.
Jammer wel, had het niet erg gevonden dat die sleep ook in Nederland te zien was.

Edit: Naams fout :Shame:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Tony II,

Ik rij Zwitsers, dus voor mij is het geen probleem ;). Heel eerlijk dacht ik ook dat het onderdeel was van dezelfde moedermaatschappij, maar dat is dus niet zo. Formeel heet het bedrijf "Coop Schweiz", dus dat zegt genoeg :).

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Even een korte update. Naast de COOP containers zijn inmiddels de bestelde blanco containers ook binnen, en die heb ik allemaal voorzien van een koelinstallatie. Daarna rolden de Roco wagens binnen zodat de sleep opgebouwd kon worden. Nu is het wachten nog op de Railcare loc; voor de foto heb ik er even een BLS Re 465 voor gezet :). Ik ben tevreden met het resultaat tot nu toe!

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
 B) Dat is een mooie sleep. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En ook leuk voor de Preisers dat de voedselvoorziening bij jou in orde is.
Ik zat net effe te koekeloeren op het web naar een COOP lok in H0,er zijn wel locs in LGB, H0m en Minitrix, maar nog geen H0. :(
Wie weet komt dat ook nog eens. :roll:
Maar de Railcare is ook een mooie loc, dus een mooi geheel gaat het zeker worden. B)

Dirk-Jan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
-WICO,
Zo heel stilletjes gaat het toch maar voort op jouw treinzolder. Drukker en drukker gaat het worden. Die 'snel-transporteurs' doen goede zaken! Maar jij hebt "het spul" prachtig uitgebreid en met jouw "koelunits" eraan gaat het over de gehele baan van pas komen. Trouwens jouw 'nieuwe' komt er beslist ook aan. Ik zit al te wachten, want jouw 'map' breidt zich heerlijk snel uit!! Wat een gezicht zal het worden op de 'uitbreidingen', die beslist niet al te lang op zich laten wachten.
"Hout" voor de uitbreiding had jij nu al binnen, dus ga maar heerlijk die andere 'unit' in elkaar zetten. Wat een 'gezicht' zal dat worden bij 'ons' volgende bezoek!
Dank weer voor deze mooie "update"! Kan niet wachten tot de volgende! Dus ???. :-)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Da's een fraaie sleep die je gemaakt hebt Wico. :) :thumbup:
Ja de preisertjes van Donnerwetter Alm kunnen nu gezellig boodschappen doen bij de plaatselijke Coop vestiging. :P

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hi Wico,

Dat vind ik nou echt een mooie sleep.
Veel kijk en rij plezier ermee.

groet
Harald
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hoi Wico,

Ik ben jaloers  :)

Prachtige stam, veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
@ Dirk-Jan,

Inderdaad meerdere Coop locs in model, maar niet in H0. Overigens worden de locs die voorzien zijn van kleurrijke Coop reclame over het algemeen ingezet in personenvervoer en niet voor goederen transport. Voor mij geen bezwaar want ik heb ook enkele personentreinen klaar liggen die straks de baan op kunnen. Onderstaande SBB Re 460 zou daar prima bij passen :P. Zoals gemeld is railCare een 100% dochteronderneming van Coop, dus eigenlijk is het een vermomde Coop loc :D.

@ Gerard,

Bedankt voor de complimenten. De bouwactiviteiten liggen volledig stil, dus de updates komen mondjesmaat. Ik heb nog wel enkele locs en wagons in bestelling, maar die verwacht ik niet eerder dan Q4 2019.
Het wordt dus een lange stille zomer voor mij op het forum :O. Misschien dat het Märklin zomernieuws op 9 mei nog wat leuks in petto heeft :P

@ Michel,

Yep, de preisertjes hoeven hier geen honger te lijden. Ze zitten nu trouwens in hun zomerslaap, dus veel hebben ze momenteel niet nodig :o).

@ Harald,

Kijk en dat vind ik dan weer leuk om te horen. Ik dacht dat alleen zwarte stomers je aandacht hadden ;).

@ Peter,

Jij jaloers, met zo'n prachtige baan in aanbouw en laden vol mooi materieel? Ik geloof er niets van O:-D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Nou nou, dat is geen half werk!
Ziet er fantastisch uit en Prachtig materieel,
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hallo Wico,

de Pikolok gaat goedkomen. Zeker de nieuwe serie Vectrons (eigenlijk alles na de eerste serie) is een prima model. Piko heeft hem een update gegeven: Mooiere assen, fijnere pantografen. Erg leuk dingetje geworden voor meestal niet al teveel geld.
En die BLS465 kan natuurlijk prima. RailCare heeft een tijdje BLS 465's in gebruik gehad.

Groet,
Laurent
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
@ Kevin,

Bedankt voor de complimenten, ik ben er zelf ook erg blij mee :D.

@ Laurent,

Kijk dat geeft de burger moed en ik heb er ook alle vertrouwen in; maar het blijft spannend wanneer je uitsluitend Märklin locs gewend bent :). Ik heb wat zitten googelen en er kwamen inderdaad meerdere Re 465 modellen voorbij. Vaak met specifieke bestickering, maar bij uitzondering ook wel met deze "standaard" blauwe uitvoering.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Citaat van: Wico op vrijdag 26 april 2019, 19:33:32
@ Harald,
Kijk en dat vind ik dan weer leuk om te horen. Ik dacht dat alleen zwarte stomers je aandacht hadden ;).

Dat van die zwarte stomers is ook zo.
Maar jou sleep vind ik ook heel mooi maar alleen, misschien helaas, niet mijn tijdperk.

groet
Harald
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hoi Harald,

Zo biedt onze hobby voor elk wat wils. En elke keuze (behalve "ik koop alles wat ik mooi vind") heeft een beperking in zich. Zelf rijd ik periode V/VI, maar mijn nieuwe baan krijgt ook een hoek voor het opstellen van historisch materiaal. Dat gaf/geeft de ruimte om ook wat "ouwetjes" die me aanspreken aan te schaffen. Zie de foto voor een historisch model dat op geen enkele Zwitserse baan mag ontbreken. Voorlopig alleen nog geen stomer, maar wat niet is kan nog komen :).

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Hi Wico,

Daar in Zwitserland hebben ook hele mooie stomers gereden (en nog steeds enkele).
En die "Krokodil" staat ook hier in de vitrine.

groet
Harald
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Bij een marklin baan mag de loc niet missen. Het vlaggenmodel van marklin.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Ik dacht dat dat de 103 was, Tony? Daarvan is trouwens ook 1 exemplaar dat in Zwitserland heeft gereden, de 103 184. Amstetten
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Naar mijn idee is de krok al zo lang in het marklin bezit en er zijn zoveel versies. Het prijkt geregeld een voorkant van een blad en ze maken er iets nieuws van.

Tevens is de kroc ouder dan de 103 dacht ik zo. de 103 kwam pas later in beeld dacht ik zo.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Ach, ik heb geen van beide van Märklin. Een 103 van Piko en mijn pa heeft een paar kroks. Blijven beide fraaie apparaten.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Citaat van: Laurent op zaterdag 27 april 2019, 20:18:54
Blijven beide fraaie apparaten.

Laten we het daar maar op houden :).

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Wico

Mooie sleep en ja weer lekker lang hier al de sleep veel te lang zijn helaas.  :?

Maar op jou baan(lengte) komt het dan weer mooi over  :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Fraaie sleep geworden, Wico  :thumbup:

En met wat andere containers/lege wagens erbij/er tussen ook niet verkeerd. Alles mag en kan, ook in tijdvak 5/6  ;)

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
@ Peter(ke),

Bedankt! Ik ben erg blij met mijn nieuwe zolder zodat ook lange treinen goed tot hun recht komen. Nu eerst nog de baan (af)bouwen :).

@ Tony,

Bedankt! Goed idee, ik denk dat ik er wat van die witte containers tussen uit knikker voor het betere effect :P.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Er blijven pareltjes bij jou binnenkomen Wico  :favorite:

Veel plezier ermee, en nu weer aan het bouwen  >:-D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Peter,

Bij mij liggen alle bouwactiviteiten stil, want bijna alle vrije tijd gaat nu in andere bezigheden en hobbies zitten. Even geduld dus ... O:-D

Wel rolt er af en toe wat materiaal binnen. Ik kreeg toevallig vandaag een telefoontje dat ik in Houten vier nieuwe wagons kan ophalen :P.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... COOP trein
-WICO,
We laten ons geheel verrassen! Zaterdag:  we are there!  :thumbup: :-) 8)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Vandaag was weer een succesvol dagje Houten. De vier bestelde "SBB Getreidewagens" van NME lagen voor me klaar, en zijn inmiddels samengevoegd met de zes exemplaren die al in het schaduwstation stonden. Ik denk dat ik er in de toekomst nog twee bij koop (Vaderdag  :D) en dan heb ik weer een sleep compleet. Verder nog drie DB wagons opgeduikeld voor schappelijke prijzen, als uitbreiding op de bestaande Duitse slepen. En de laatste euro's uitgegeven aan wat struikgewas en bosschage van MBR. Dat komt altijd van pas als ik in 2020 aan de scenery toekom ;). Kortom een rijke buit en ik ben er blij mee!

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
 :) Mooi

Groeten Freddy
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Hoi Wico,

Jij bent niet met lege handen naar huis gekomen  :)
Wauw erg mooi allemaal, veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
-Wico,
Het zijn prachtige, mooie en tot in detail uitgewerkte "Getreidewagens". Om trots op te zijn en wat zullen deze gaan 'pronken' tijdens de rondritjes over jouw nog te maken modelbaan. Ware "Blikvangers"! Wel heel zuinig op zijn!
Suk6 is deze dag helemaal verzekerd! Het is beslist geen loze rit geweest uit Zeeland. Na de zomer wordt er weer een start gemaakt met de verder afbouw van jouw "Donnerwetter Alm". Toch blijven wij allemaal heel nieuwsgierig over hoe die opbouw gaat worden.
Deze "Houten"-buit is inmiddels binnen. Op naar de volgende 'uitbreiding', want jouw opstelsporen zijn nog leeg genoeg!
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Aanwinsten Houten
Schitterende aanwinsten zijn er weer bijgekomen Wico. :) :thumbup:
Ik zag je tasje met de NME wagons en ja ook op deze NME wagons ben ik verliefd wat een schoonheden zijn het wederom weer fraai afgewerkt dus wie weet komen ze hier ook eens te rijden. :P
Heel veel plezier van de aanwinsten toegewenst en wat betreft de scenery beter nu vast in huis dan straks naast grijpen als je er aan gaat beginnen. ;)

Groet Michel