Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Ha Mooi even wat rijden met lange treinen

Gestart door eddyflame maandag 17 december 2012, 19:29:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Hallo Dirk-jan

ik weet zo gauw niet waar het dan fout gaat bij mij lukt het wel

ik zal het even in de gaten houden of er meer meldingen komen

Gr Ed
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Hallo Ed,

We passeerde elkaar net, maar je had een link vanuit je edit gekoppeld.
Nu is hij wel goed te zien.

M.vr.gr. Erwin
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Toch bedankt erwin voor het opnieuw plaatsen

Gr Ed
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Goedemiddag/avond of morgen wanneer je dit ook leest.

op het begied van de baan is niet zo veel gebeurd de laatste maanden, maar op het prive vlak maar al te veel.
Ik had eerder gemeld dat ik nu bijna een jaar geleden een nieue vriendin had, halaas heeft dat door verschilend omstandigheden niet lang geduurd. ( ik ga hier even niet verder op in)
Mijn zoon heeft in die periode ook veel problemen gehad waaraan ik heel veel tijd heb ingestoken en daarom is de baan een beetje op een laag pitje komen te staan(wel zijn er nog steeds nieuwe plannen, maar daar later in het jaar meer over.

voor degene die mij ook in facebook volgen zal er wel al wat opgevallen zij en heb ik ook wat mindere pb mogen ontvangen. Om toch duidelijkheid te geven zal ik heer even wat meer plaatsen.

Ik ben 3 weken geleden in contact gekomen met een zeer leuke dame uit vietnam hier in Holland
We hebben kennis gemaakt en in zeer korte tijd zijn we beiden verlieft op elkaar geworden, zij heeft haar trip door europa afgebroken om de laatste 9 dagen van haar vakantie met mij en bij mij door te brengen.
Uiteraard hebben we gesproken over een toekomst samen en we weten beiden nog niet waar dat zal zijn hier of in vietnam.Voorlopig gaan we kijken of het hier mogelijk is maar daarin tegen heeft ze een heel goede baan, mooi apartement en haar leven goed op de rol.

Ze is zoals sommigen haar genoemd hebben geen golddigger en ik loop mijn pik niet achterna zoals ook genoemd is in een pb

ik denk dat ik na vele jaren weer echte liefde heb gevonden wij liggen qua niveau erg dicht bij elkaar en ze is een slimme meid (alhoewel ben je dat als je met mij verder wil?)maar zonder gekheid het is erg jong maar het voelt voor beiden erg goed
ze heeft twee kinderen en dat is wel iets waar we nog over bezig zijn tussen alle andere dingen die er te bespreken zijn.
ik zal waarschijnlijk in december daar gaan kijken en dan zien wat de toekomst zal brengen

ik zal zodra de temperatuur weer beter is op zolder langzaam verder gaan en jullie daar natuurlijk ook van op de hoogte houden

Gr Ed

Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Hoi Ed, ik wens alle geluk en wijsheid voor de toekomst
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Ed,

Volg je hart dan komt het allemaal goed. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Veel geluk Edje
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Veel geluk Ed is je gegund
Re: Schielo nieuwe activiteiten 19-6 ongevallen trein aktief
Hoi Ed,

Citaat van: eddyflame op woensdag 01 augustus 2018, 17:29:01
Ik ben 3 weken geleden in contact gekomen met een zeer leuke dame uit vietnam hier in Holland
We hebben kennis gemaakt en in zeer korte tijd zijn we beiden verlieft op elkaar geworden, zij heeft haar trip door europa afgebroken om de laatste 9 dagen van haar vakantie met mij en bij mij door te brengen.

Gefeliciteerd! Dat is altijd leuk nieuws om te delen.

Citaat van: eddyflame op woensdag 01 augustus 2018, 17:29:01
Uiteraard hebben we gesproken over een toekomst samen en we weten beiden nog niet waar dat zal zijn hier of in vietnam.Voorlopig gaan we kijken of het hier mogelijk is maar daarin tegen heeft ze een heel goede baan, mooi apartement en haar leven goed op de rol.

Ze is zoals sommigen haar genoemd hebben geen golddigger en ik loop mijn pik niet achterna zoals ook genoemd is in een pb

Sommige mensen ventileren hun mening iets te veel en te snel. Sommige mensen begrijpen niet dat het niet hun leven is maar dat van jou.

Citaat van: eddyflame op woensdag 01 augustus 2018, 17:29:01
ik denk dat ik na vele jaren weer echte liefde heb gevonden wij liggen qua niveau erg dicht bij elkaar en ze is een slimme meid (alhoewel ben je dat als je met mij verder wil?)maar zonder gekheid het is erg jong maar het voelt voor beiden erg goed ze heeft twee kinderen en dat is wel iets waar we nog over bezig zijn tussen alle andere dingen die er te bespreken zijn. ik zal waarschijnlijk in december daar gaan kijken en dan zien wat de toekomst zal brengen

Dat is het belangrijkste. Als je goed bij haar voelt dan kan de rest van de wereld even gestolen worden :) Ik hoop dat je in december naar haar kan gaan en ervaren of de vlam nog steeds zo heftig brand als nu. Het kan heerlijk zijn om ergens naar uit te kijken. Gelukkig is er Telefoon / Skype / Whatsapp om elkaar te spreken en te zien tot die tijd.

Citaat van: eddyflame op woensdag 01 augustus 2018, 17:29:01
ik zal zodra de temperatuur weer beter is op zolder langzaam verder gaan en jullie daar natuurlijk ook van op de hoogte houden

Heeft geen haast. Blijft wel staan  :D Geniet van het weer en het verliefd zijn  :D

Groet Ronald.
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Hallo Eddy,

Dat is de belangrijkste reden dan ik geen Facebook heb, mensen schrijven iets zonder de gevolgen in te zien wat ze andere mensen aan doen.

Als jij je er gelukkig bij voelt en je kinderen ook moet je het doen, liefde kan zo mooi zijn.

Gr.
Piwie.
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Dag Ed,

Ik lees net je bericht en ik ben blij voor je.

Je schrijft dat je in december naar Vietnam gaat en dat geeft jullie beiden de gelegenheid om er nog eens serieus en goed over na te denken.
Probeer niet te hard van stapel te lopen en bezint voor ge begint.

Ik zal  :thumbup: :thumbup: voor je.
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen
Hallo allemaal,

Op dit moment word er aan de baan niet veel (meer) gedaan de reden is tweezijdig

A: Zoals jullie hebben kunnen lezen is de liefde als een bom ingeslagen en ondanks dat ze weer terug naar huis is(vietnam) hebben we dankzij de moderne technieken nog steeds veel contact( dagelijks)
B:ik ben alles op alles aan het zetten om het finacieel mogelijk te maken om in december daar heen te gaan en daarom ligt het baan gedeelte redelijk stil (maar wees maar niet bang volgend jaar gaan we gewoon weer verder.)
C: ik ben druk op zoek naar een vaste baan (regelmatig aan het solliciteren op chauffeur CE met opleiding maar helaas ondanks alle beloften in de vacatures en de vele openstaande vacatures) is er nog niets gevonden

Uiteraard komen er in het begin ook je twijfels (al dan niet door ervaringen van anderen) en ik mezelf nou niet als een echte mooie of knappe man vind en ja zeg nou zelf wie kan er in een dag zo verliefd worden dat je je hele leven op zijn kop wil zetten. En in haar geval alles (een goede baan, een eigen Appartement, en haar familie) maar nadat  ze is weggegaan (zondag alweer drie weken geleden) hebben we veel gepraat en veel besloten en plannen gemaakt.
ook blijkt uit alles dat ze heel serious is en gelukkig ben ik dat ook.
Wij gaan kijken op welke manier we invulling kunnen vinden om samen verder te gaan.
Ze is in mijn ogen geen gelukzoeker in elk geval is ze bereidt om een behoorlijke stap terug te doen om haar redelijk comfortabele leven op tegeven om hier bij mij te zijn.

Nu is voor mij het belangrijkste om vast werk te vinden en helaas kan ik in mijn eigen beroep geen werk vinden en heb besloten om een poging te doen om me te laten scholen als vrachtwagen chauffeur of misschien wel busschauffeur, maar ik ben nu op zoek naar de juiste werkgever die bereid is om mensen op te leiden, dus als je nog iets weet voor me in het midden van het land ik hou me van harte aanbevolen(mag ook in een pb)

Ik heb nog wel materialen liggen om te bouwen en verder kan je met afval ook een hoop doen dus helemaal stil zal de baan niet liggen maar er zullen niet veel grote vorderingen meer volgen dit jaar dus zijn jullie er vast op voor bereid
Verder blijf ik wel aan het werk met mijn ledjes en zal er eens in de zoveel tijd daar wel een update van volgen

Tot zover even een updat van de persoonlijke status en de reden dat er niet veel aan de baan is veranderd

Gr Ed
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen(update 22-8)
Ben blij voor je Ed. Ik hoop dat alles naar wens zal verlopen.
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen(update 22-8)
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen(update 22-8)
Dank je cees

En ik zal je zeker bi de STOMM vaker tegen komen ben er nu twee keer geweest en vond het erg leuk bij jullei

Gr Ed
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen(update 22-8)
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo behoorlijke persoonlijke veranderingen(update 22-8)
Tot het slot ook weer even erggoed nieuws nu
ik heb gister een contract geteken en ga vanmiddag al weer aan het werk
ik ga weer terug de taxi op en de intentie is om weer een volledige 40 urige werkweek te gaan draaien

Gr Ed
PS een ieder bedankt vor het uitkijken naar werk voor mij
Re: Schielo en weer aan het werk
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
Dat is erg goed nieuws, Ed  :thumbup:

De toekomst lacht je toe  :P

Grtz Tony
Re: Schielo en weer aan het werk
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
Succes, veel plezier met je nieuwe job.
Re: Schielo en weer aan het werk
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
Hoi Ed, wat goed man. Sucsez :arrow: :thumbup:
Re: Schielo en weer aan het werk
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
Ed,

Goede berichten lees ik in je topic. :) :thumbup:
Veel plezier op de taxi leuk beroep heb het ook 15 jaar gedaan. :)

Groet Michel
Re: Schielo en weer aan het werk
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
Hoi Ed,

Dat is zeer goed nieuws, afwisselend beroep je hebt steeds andere mensen in de auto.
Bestel voor je taxi gelijk even de 3rail kentekenplaat houder  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Schielo en weer aan het werk
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
veel suc6 met je nieuwe job

grts Freddy
Re: Schielo en weer aan het werk
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
Hi Ed,

Zie dat je weer werk hebt, succes ermee.

groet
Harald
Re: Schielo en weer aan het werk
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo en weer aan het werk
Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Zo er is aan de baan niet zo veel veranderd wel heb ik in de afgelopen periode de band (op afstand) versterkt met mijn vriendin.
Ook is ons verhaal afgelopen zaterdag in het AD gekomen

ik heb wel in de afgelopen periode veel uren op mijn werk gemaakt en daardoor zowel een reis kunnen boeken om a.s. zaterdag naar vietnam te vertrekken voor een 3 weekse vakantie om haar weer te ontmoeten

maar ook is er wel iets spoorweg nieuws ik heb eindelijk na zo'n 50 jaar niet een maar twee 1200 kunnen kopen voor een schappelijke prijs een grijs geel en de andere blauw
een is door aliebengalie voorzien van een 5 sterren motor en decoder en zelf heb ik er verlichting in gemaakt

ik heb zeker plannen om na de vakantie weer verder te gaan en ook de andere te digitaliseren en van verlichting te voorzien

vanaf vrijdag zal ik waarschijnl;ijk 3 weken niet op het forum ingelogd zijn omdat ik mijn tijd daar wel beter kan besteden
ik ga wel kijken of ik daar ergens wat treinen kan spotten voor jullie en ik zal ook opzoek gaan om te kijken of er ergens modelbouw winkels zijn

gr Ed


Re: Schielo een kleine update
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Schielo een kleine update
Hoi Ed,
ik wens julie een hele fijne tijd samen, en die vietnamese treinen zie ik graag hier langs komen.
Re: Schielo een kleine update
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Schielo een kleine update
Hi Ed,

Je gaat vast een mooie reis maken en veel plezier daar met je vriendin.

groet
Harald
Re: Schielo een kleine update
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Schielo een kleine update
Fijne reis Ed geniet er maar van, en bij terugkomst lekker spelen met je 1200 loc,s


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Schielo een kleine update
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo een kleine update
hier ên klein filmpje vanuit Hanoi




later als ik thúis ben volgt ẻr mểer

Gr van uit Ha noi
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Hi Ed,

Geluk dat die trein van die kant kwam anders zat je hartstikke verkeerd op het andere spoor.
Maar leuk filmpje, wat een drukte daar heel veel plezier verder, breng je haar direct mee ?

groet
Harald
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Het andere spoor word  gelukkig voor mij niet meer gebruikt. In dit gedeelte van de straat is het blijven liggen en je kan gelukkig de trein van verre aan horen komen net als de auto's toeteren ze de hele rit door

Nee helaas zal dat niet gaan daar moet nog wel wat meer voor gebeuren maar er zal zeker iets gaan gebeuren

Wat weten we op dit moment nog niet

Gr Ed
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Ben den Hollander
gast

Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Veel loempia koeriers daar. 8o
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
 @citaat jaaaaa nog veeeel meeeer bromtaxies
Daarin tegen kost dit geen drol in onze ogen

Gr Ed waar het nu tijd is om naar bed te gaan 2315
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
weer terug in nederland na drie weken Hanoi/Vietnam

helaas net zoveel tijd gehad om treine te spotten
m,aar hier komt er nog een



Binnenkort zal ikwat foto's plaatsen hier

Gr Ed
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Hoi Ed, ik hoop dat jullie een leuke tijd gehad hebben samen.
Die treinen zien er daar wat anders uit als hier.
We kijken uit naar wat foto's van jullie verblijf daar,
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Hi Ed,

Mooi dat je weer "heelhuids" terug bent, ik neem aan dat het een leuke, mooie en gezellige reis was.
Ik ben benieuwd naar je(jullie) foto's .

groet
Harald
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi
Goedenavond,

Ben heel druk bezig om meer dan 3500 foto's en diverse filmpjes uit te zoeken

Omdat ik op vakantie was maar ook weer eens drie weken samen was met mijn vriendin voor het eerst weer in 5 maanden heb ik wel veel foto's gemaakt maar ben niet in de gelegenheid geweest om echt naar het station te gaan en daar tijd door te brengen (moet eerlijk zeggen dat ik liever bij haar was dan met treinen bezig te zijn  O:-D O:-D O:-D)

Ik heb wel een paar beelden gemaakt vlak bij haar huis (ook een kleine overslagplaats voor goederen) en die zal ik later plaatsen

Op de terug weg naar huis moest ik in Doha overstappen en had daar 8 uur de tijd voor, omdat ik op de heenweg met het treintje naar mijn gate moest wist ik dat deze hier reed.
Deze rijdt geheel automatisch en word door een kabel voortgetrokken

Ik heb hier de bewegende beelden van en zal deze hierondeer plaatsen(je kan beter het geluis laag of uitzetten van mijn zoomlens maakt wel wat herrie op dit stille tijdstip, wel mis je dan het omroep geluid)

Veel plezier bij het kijken.











Gr Ed



Re: Schielo beelden uit Ha Noi/Doha (video)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi/Doha (video)
Dat is wel iets om eens op je baan na te bouwen.
Re: Schielo beelden uit Ha Noi/Doha (video)
 :) Hoi Ed, gaaf om te zien, het is er ultra modern. B)
De lokale boemel die we zagen in een eerder filmpje geeft weer een heel ander beeld.
En goed dat je je aandacht niet alleen op die suffe treintjes concentreerde. O:-D >:-D

Dirk-Jan



Re: Schielo beelden uit Ha Noi/Doha (video)
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi/Doha (video)
Helaas in Vietnam niets kunnen vinden op modelspoor gebied
maar toch tijdens de vakantie wel een leuk steje wagons kunne kopen (via facebook) welke na de vakantie geleverd is

ik vind het een leuke set daar ik me toch een beetje meer aanhet concentreren op periode 2 en 3 met grote uitschieters naar alles
hier een paar foto's

Gr Ed
Re: Schielo beelden uit Ha Noi/Doha (video)
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden uit Ha Noi/Doha (video)
van een paar laatste aankopen van ouder materiaal deze video gemaakt
hi is niet lang maar je hebt toch een idee



Gr Ed

Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
 @citaat
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Ik krijg de melding video niet meer beschikbaar.  :help:
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Ik kan hem wel zien
ik hoop dat het tijdelijk was

Gr Ed

Kleine video van de nieuwe aanwinsten op de baan

Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Inderdaad de jouwe zie ik
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Vreemd: Met firefox blokkeert de video, met chrome kan ik 'm wél bekijken.
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Mooi filmpje van je mooie aanwinsten Ed. :) :thumbup:
Heel veel rijplezier toegewenst.

Groet Michel
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Hallo Ed,

Kan beide zien en erg leuk gemaakt, en leuke presentatie van je nieuwe aanwinsten.

M.vr.gr. Erwin
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Hi Ed,

Mooie nieuwe oude wagens, veel plezier ermee.

groet
Harald
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Dag Ed.

Fraaie aanwinsten allemaal: ik vind de locjes en de Citroën-bus het mooist! :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo beelden Schielo nieuwe aankopen (Video)
nog twee filmjes gevonden van treinen in Hanoi





Veel plezier

Gr Ed
Re: Schielo nog twee filmpjes van Hanoi
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Schielo nog twee filmpjes van Hanoi
op treinen gebied is er weinig te melden op persoonlijk vlak des te meer
zi de foto


gr Ed