Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Buy in the USA (?)

Gestart door arkowe zondag 22 juli 2018, 05:19:23

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Buy in the USA (?)
Lid sinds: 2009

Spoort nog steeds niet...

offline
Buy in the USA (?)
Hoi samen,
Ik ben nogal een fan van de usa bouwkits voor huisjes. Net ff wat anders en vaak heel goed inpasbaar
in een soort van NL landschap. Walthers etc zijn in de States beduidend voordeliger dan in europa, maar
daar komen idiote verzendkosten bovenop en vrijwel zeker ook invoerrechten.
Mijn zoon gaat voor een half jaartje naar St Louis zoals het nu lijkt en kan me dan mooi als gift
voor mijn verjaardag of zo mijn spulletjes toe sturen.
Grootste belemmering lijken de vzk te zijn. Heb gekoekeld op het versturen van zeg maar een verhuisdoos
vanuit de USA naar EU en dat kost zo maar $85.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en heeft een dergelijke actie sowieso iets van zin?
In UK heb al het nodige besteld van walthers etc in de loop der jaren.

Ben benieuwd!

Arnold
Re: Buy in the USA (?)
Lid sinds: 2010

offline
Re: Buy in the USA (?)
Kijk eens in deze draadjes bij de buren. Daar zijn er genoeg mensen zie behoorlijk wat "invoeren" vanuit de VS.

Kopen in de VS, Ebay, invoer, btw en de rest; handige tips over Global Shipping Program!,   Ervaringen met veilingsites (marktplaats, ebay, catawiki, etc) en dit draadje USA modeltreinen.

Er zijn modelspoorwinkels in europa die ook Walthers verkopen. In duitsland zit een behoorlijk grote. Ik ben de naam even zo kwijt.

Groet Ronald.
Re: Buy in the USA (?)
 @citaat Walthers DE ===> klik
Re: Buy in the USA (?)
Lid sinds: 2013

offline
Re: Buy in the USA (?)
Re: Buy in the USA (?)
Lid sinds: 2009

Spoort nog steeds niet...

offline
Re: Buy in the USA (?)
Bedankt mannen!
Re: Buy in the USA (?)
All American trains in Kaarst (de), heeft ook heel veel.


http://www.aat-net.de/index.php
Re: Buy in the USA (?)
Lid sinds: 2010

offline
Re: Buy in the USA (?)
@Maarten Santegoets: Die bedoelde ik. Die heeft een heel uitgebreid assortiment. Ze leveren volgens mij ook gemakkelijk naar Nederland.

Groet Ronald.
Re: Buy in the USA (?)
Lid sinds: 2018

offline
Re: Buy in the USA (?)
Deze site is ook leuk/goed
        https://www.hobbylinc.com