Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Wico's Donnerwetter Alm ... Sankt Tonias Aussichtspunkt

Gestart door Wico vrijdag 02 februari 2018, 20:53:09

0 leden en 10 gasten bekijken dit board.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Wico,

Dat is weer een hele mooie loc die je aan je verzameling locs toegevoegd hebt. :) :thumbup:
Ook de containerwagons mogen er zijn. :)

Heel veel rijplezier met deze mooie aanwinsten toegewenst en succes met het grasmaaien. ;)

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Ziet er goed uit!
Ik kreeg bericht dat soortgelijk voor mij ook klaar staat in het schaduwstation van mijn modelspoorleverancier. Binnenkort maar afhalen  :)
Veel plezier ermee.
....... en met grasmaaien ook natuurlijk  B)

Grtz, Arjan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
 :) Wico, dat is een hele mooie lok. B) :thumbup:
En ook erg mooi op de foto gezet, dat mag ook vermeld worden.
Veel plezier ermee.

Dirk-Jan

:o) N.B. als je klaar bent met maaien kan je ook je zwembadwater wel eens verversen, das helemaal bruin. :D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
-Wico:
Schitterende aanwinst weer,  :thumbup:
Je collectie loc's begint al mooi groot te worden.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
-Wico,
Allereerst gefeliciteerd met die prachtige nieuwe aanwinst in de BLS-uitvoering! Wat zal Jørg daar jaloers op zijn! E dan te bedenken, dat de BLS er vandaag ook weer een geheel nieuw exemplaar in de 'oude en bekende 465' serie op het station van Erlenbach ten doop heeft gehouden. Weer een fantastische uitvoering met weer de bekende CH-uitvoering! Ik verwacht, dat jij al wel een 'plaatje' daarvan hebt binnengekregen.  :-)
Maar jouw "Vectron" staat er weer heel mooi bij! :-* :thumbup: Precies op tijd binnen en die sleep gaat 'hij' wel trekken!
Voorlopig komt hij helaas niet verder dan nabij jullie vijver! Ga maar eigenlijk weer snel aan jouw modelbaan verder! Die tuin behoeft niet elke dag gemaaid te worden; de planten moeten nog flinke wortels gaan ontwikkelen. Dus het heeft nog best even tijd om alles aan te laten slaan (groeien).
Jij hoort nog wel verder van ons!

Plezier en heel voorzichtig met de VECTRON!  :thumbup: :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Ik had het al eerder gezegd, je hebt een goede smaak  :thumbup:

Veel plezier met deze schitterende aanwinst.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Mooie aanwinsten Wico :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Zo het gras is gemaaid en de tuin is aan kant. BBQ is schoongemaakt en staat klaar voor vanavond :D. Nu even in de schaduw het forum updaten.

@ Peter(ke)

Bedankt! Het is goed dat Marklin ons weer nieuwe en betaalbare modellen aanbiedt, zo kunnen we de collectie lekker uit blijven breiden :D.

@ Tony,

Wellicht dat in de toekomst een machinist met lood in de schoenen op deze loc stapt ;). Ik heb mijn fantasie inderdaad hard nodig, want de bouw ligt stil met dit mooie weer.

@ Michel,

Dankjewel. Zwitsers materiaal is (bijna) altijd mooi toch? Daar weet jij inmiddels alles van! Marklin brengt dit jaar nog een paar containerwagons op de markt, dus er komen nog meer foto's >:-D.

@ Arjan,

Jij dus ook gefeliciteerd met een fraaie loc. Zal ook op jouw baan zeker een mooi gezicht opleveren!

@ Dirk-Jan,

Bedankt voor de complimenten voor het foto werk! Het zwembad heb ik maar niet op de foto gezet, want dat staat zo decadent  ;) :D ;). Ik vond de vijver wel gepast :P.

@ Jørg,

Bedankt! Ik heb mijn Excel bestand bijgewerkt en kom nu op 33 locomotieven + 25 SBB Ae 6/6 modellen in de vitrine (die deels ook op de baan komen). Locs zullen in de toekomst deels in dubbeltractie gaan rijden.

@ Gerard,

De BLS Re 465 was al binnen via de mail ;). Weer een mooi reclame exemplaar op de rails! Die gaan verzamelen is bijna onbegonnen werk, want van de Re 460 / Re 465 daar zijn zoveel uitvoeringen van.
Eerst maar eens kijken wanneer Märklin de Vectron in SBB International uitvoering uitbrengt. Die staat boven aan het lijstje :).

De tuin en de vijver staan er goed bij. Alleen is er vannacht een vissendief voorbij gekomen, want alle goudvissen zijn uit de vijver verdwenen :O. Dus toch maar een net gaan spannen (eigenwijs he).

@ Peter,

Over smaakt valt niet te twisten, maar een goede smaak is snel te herkennen :thumbup:.

@ Koen,

Bedankt! Ben er zoals altijd weer erg blij mee!

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
-Wico,
Dat wordt lekker smikkelen vanavond! Met zulk weer kan het haast niet meer fout gaan!  B)  :-)
Een vijver in de tuin met vissen, ja, dat wordt moeilijk vooral als je aan de ring van het dorp woont. De natuur eet de natuur, zullen we dan maar zeggen. Indien een reiger het door heeft, dan is dat een regelmatige 'gast'! Bij ons worden heel veel reigers gezien en dat zal bij jullie ook zo zijn!  :thumbup:

Intussen gaan we gewoon door met 'bouwen' aan de baan en dan komt eens de tijd dat ons modelletje wel op de markt wordt gezet door Tante M! Blijven "hopen"! :thumbup:
Plezier vanavond met de BBQ!
:P :D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Hey Wico,

Ik heb eens vluchtig je draadje doorgenomen (straks ga ik het grondig doorlezen).  Je hebt mooie plannen en al even mooie rollend materieel. :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... BLS Vectron 475
Ivan,

Welkom in mijn bouw topic en bedankt voor de complimenten! Plannen genoeg, nu nog de tijd vinden om ze allemaal uit te voeren. Maar geen haast, het is ook bedoeld om de komende jaren bouw- en rijplezier van te hebben. Voor jouw informatie: ik maak gebruik van een CS2 in combinatie met iTrain.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Gisteren de postbode aan de deur (in korte broek bij 25 graden) met weer een paar nieuwe uitgaven van Roco die een prima aanvulling vormen op mijn materiaal. Allereerst een set van twee cementsilo wagens van Holcim in een nieuwe uitvoering (Roco 76145) . Deze wagens maken de sleep van tien Holcim cementsilo wagens die al heb compleet. Daarnaast vier witte drukgas ketelwagens van Wascosa (Roco 76975), die mooi passen bij de sleep met GATX drukgasketelwagens die ik al eerder kocht. Nu is het wachten op de blauwe drukgas ketelwagens van Wascosa die Marklin dit jaar uitbrengt.

De bouw van de baan ligt stil met dit mooie weer. Wel ben ik begonnen om in de avonduren de baan lay-out uit te werken in iTrain. Ik heb eerder wel een proefbaan opgezet, maar dit is de eerste keer is dat ik zo een grote baan vastleg. Het handboek van iTrain komt dus goed van pas!

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten

Die Holcim-wagens zijn echt een blikvanger, Wico  :thumbup:

Ik had ze nog nooit gezien.
Materieel sparen is trouwens ook met de hobby bezig zijn  :D

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Mooie aanwinsten Wico :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Wico

Dat worden weer mooie slepen bij jou op de baan, en succes met Itrain  :thumbup: :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
-Wico,
Als jullie postbode maar langs komt! In welke uitvoering zal jou een bekende 'worst' zijn! Jij houdt het voornamelijk in de trend van cement en gas! De exemplaren zijn in heel mooie details uitgevoerd; trouwens wederom prachtige foto's bijgevoegd.  8)
Voor wat betreft de CS2 in combi met iTrain  jawel dat zal best een flinke klus zijn. Eén keer iets doen en als het allemaal meezit, gaat het zeker lukken. Trouwens op deze wijze doet je flink wat ervaring op; altijd prettig om te weten! :-)
Ga door en raadpleeg de handleiding!   :thumbup:
"Wij" komen nog eens langs! 8o  :arrow:  :O
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Wico,

Wat een prachtige aanwinsten zijn er bij je binnen gekomen. :) :thumbup:
Vooral die Holcim-wagens zijn een lust voor het oog.
Veel rijplezier straks toegewenst op je nieuwe baan en sterkte met Itrain maar dat gaat goed komen dat weet ik gewoon. :)

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2011

ben blij dat ik M rij

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Hallo Wico

Goed bezig jij
Ik als Holcim mederwerker heb ze ook eindelijk binnen
Deze stonden vanaf februari vorig jaar al bij mijn winkel in bestelling
Eindelijk
Dat zal later idd een mooie sleep worden

Grt
John
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
@ Tony,

Ja als sleep gaat dit een fleurig geheel worden :D. En ik blijf actief met de hobby want er staat nog meer moois in de bestelling :P.

@ Koen,

Bedankt! Ik ben er weer erg blij mee :).

@ Peter(ke),

Ook jij bedankt! iTrain is vooral heel secuur invullen. Het baanplan zit er nu in en alle blokken zijn gedefinieerd, dus kan het baanplan doortesten. De inhoudelijke details ga ik later na de bouw vullen.

@ Gerard,

Inderdaad dit keer cement en gas; dat type wagons had ik nog niet op de baan, dus kon nog wel wat aanvulling gebruiken ;).

@ Michel,

Mooi Zwitsers materiaal is niet lelijk :important:. iTrain vraagt nog heel wat uurtjes studie en heel veel invullen, maar de basis staat!

@ John,

Ook jij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Wachten duurt altijd lang, maar gelukkig zijn ze binnen. Voor jou als werknemer extra speciaal natuurlijk :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Dat zijn weer fraaie aanwinsten Wico, in miwula rijden je al een aantal jaren rond en toen viel mij oog er ook op  :)

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
-Wico:
Dat zijn weer mooie karren,  :thumbup:
Je collectie CH materiaal heeft weer een mooie aanvulling >:-D
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
@ Peter,

Gelijk maar even gegoogeld op "miwula holcim". Dat is wel een heel mooi (heel groot) complex wat ze daar hebben gebouwd. Wie weet kan ik er nog ideeën van pikken voor de nieuwe baan :D.

@ Jørg,
Bedankt voor de complimenten. Ik was even bang dat we je helemaal nooit meer op het forum terug zouden zien :offtopic:

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Wico,

Zal zeker een mooi gezicht zijn zo een grote betoncentrale op je baan en een stuk of 3 a 4 sporen met betonwagons die aankomen en vertrekken van de fabrieksterrein.

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Michel,

Ik zal eens kijken of dit nog in het ontwerp is in te passen :idea:.


Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
-Wicp:
En geen betoncentrale zonder steengroeve, dus dat wordt passen,  :-)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
-Wico,
"Passen en meten" is de bedoeling, want die ruime "zolder" is blijkbaar toch te beperkt! Die 'kwestie', daar moet je niet te lang bij stilstaan! Zo'n moment moet niet langer duren dan "....."! Ik wil het woord niet noemen; hou mij maar op de vlakte.  >:-D
Tafel uitbreiden en/of toch een offerte vragen om de zolderkamer uit te gaan bouwen!  8o  :-) Oplossingen genoeg om toch de wens te doen uitkomen! ;) :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
 @ Jørg,

De steengroeve en betoncentrale zijn al voorzien (in mijn hoofd en op papier ;)). Alleen die opstelsporen wordt lastig zonder het baanplan om te gooien.

@ Gerard,

Ha ha creatief meedenken heet dat. Maar ik heb nog even tijd om te puzzelen :).

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
-Wico:
Ja idd dat wordt puzzelen,  :-)
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Dag Wico,

Mooie wagens die j heb gekocht.
Inderdaad,zoals Peter (De geluidsman) zegt is er in Miwula een prachtig deel van Holcim.  Ik hoop dat je treineenkamer groot genoeg is als jet dat voorbeeld zou willen nabouwen (dromen kan geen kwaad).
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Hallo Ivan,

Mijn treinkamer is groot, maar ook weer niet zo groot dat ik een deel van miwula kan nabouwen ;). Wat er in mijn hoofd zit lijkt meer op onderstaand plaatje, maar dan voorzien van de nodige Holcim logo's en scenery. De Faller bouwdoos (steenslag fabriek 130170) heb ik al gekocht en ook een aantal Holcim dumptrucks en cementwagens staan nu geduldig op zolder te wachten, tot het moment daar is om te gaan bouwen.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Wico

Dat word een mooie uitdaging ook, mss kan je net zoals ik het bouwen op losse stukken MDF6mm.
Kan je lekker bouwen waar het koeler is dan op de zolder.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Peter,

Dat idee van bouwen op 6 mm is zo gek nog niet! Kun je ook makkelijker schuiven of verplaatsen als dat nodig is en gelijk een stabiele basis voor je model.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Wico

Ik bouw rustig boven in mijn hobby kamertje, daarna zet ik het geheel op de baan.
Je kan ook je plankjes schilderen, ik heb dit ook gedaan met mijn fabriek en station zo maak je een soort puzzel.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
-Wico,
Met het 'puzzelen' en het 'bouwen' is het voorlopig te heet op zolder! Dus waar lig nu het punt van concentratie? Tuin, vijver en de honden zijn ook 'hotpoints'! Maar af en toe een 'plaatje' is ook ontzettend aantrekkelijk, vooral als het gaat om uitbreiding van jouw wagenpark!  8)  :-)  :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Ik vind het een mooie voorbeeld om te bouwen Wico.
Veel genoegen met het denken/plannen/bouwen  :thumbup:
Grtz, Arjan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
@ Peter,

Jouw aanpak volg ik met interesse, want je baan wordt steeds mooier :thumbup:!

@ Gerard,

De bouw ligt inderdaad stil; buitenactiviteiten en hondensport vragen nu momenteel de meeste aandacht. Daarbij is mijn tijdelijk contract verlengd tot einde jaar. Van bouwen komt dus niet veel, maar des te meer tijd om mijn fantasie de ruimte te geven :P.
En af en toe wat moois kopen natuurlijk O:-D

@ Arjan,

Ik hoop dat ik er in de toekomst wat moois van kan maken. Het idee zit wel in mijn hoofd, maar eerst maar eens een baan bouwen. Gelukkig is het geen aangenomen werk en kan ik met alle plannen de komende jaren wel vooruit :D.

Groeten,
Wico 
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Citaat van: Wico op vrijdag 01 juni 2018, 18:57:02
Daarbij is mijn tijdelijk contract verlengd tot einde jaar.

Gefeliciteerd met je tijdelijke contract tot eind van dit jaar Wico. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
-Wico,

Natuurlijk kan ik niet achterblijven om jou hierbij ook mijn felicitaties door te geven. Is weer een flinke 'opsteker', niet alleen voor jou, maar voor het gehele gezin! Hang de vlag maar uit!  :-)  :thumbup:

Doe nu maar eens de vlag van jouw treinland!  :favorite:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Bedankt voor de felicitaties jongens! Ik ben er zelf ook erg blij mee. Zijn toch weer extra centjes voor de hobby zullen we maar zeggen :D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Wico

Dikke proficiat met je verlening van je contract  :thumbup: :thumbup:
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Extra munten voor de hobby is nooit erg Wiko  :) gefeliciteerd met je verlenging.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
@ Peter(ke),

Bedankt! Blij dat je nog op het forum zit en je vorderingen met ons deelt :thumbup:.

@ Peter,

Ook jij bedankt. Hobbies kosten altijd geld toch, maar het plezier is onbetaalbaar :D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
 :) Wico, mooi dat je nog een tijdje door kan werken. :thumbup:
Een baan om centen te verdienen voor de baan dus eigenlijk.:D
Heb je nog wel een beetje zomervakantie bedongen, anders gaat het echt op werken lijken? :o)

Dirk-Jan
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Dirk-Jan,


Haha werken is niet mijn hobby, maar voor niets gaat de zon op. Die zomervakantie zit wel snor en trouwens het is een job voor vier dagen in de week, dus elke week een klein beetje vakantie :P

Nu moet ik maar gauw weer eens iets on-topic gaan plaatsen, anders grijpt de forum politie in :offtopic:.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Geen voortgang
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Geen voortgang
Onderstaand een kleine impressie van het gebrek aan voortgang wat betreft de baanbouw :O.

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Mooie impressie van de stilstaande bouw, Wico  :P

En fijn, dat je in ieder geval tot het vuurwerk werkt, werk hebt  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Citaat van: Wico op maandag 04 juni 2018, 22:09:39
Nu moet ik maar gauw weer eens iets on-topic gaan plaatsen, anders grijpt de forum politie in :offtopic:.

Gebeurt pas na een x-aantal bericht Wico daar zit jij nog ver onder geloof ik. :D ;)

Mooie foto van de bouwvorderingen op je zolder straks ga je het allemaal goed maken met de tijd en staat er in een mum van tijd een prachtige treinentafel waar je heerlijk kan genieten van je schitterende Zwitsers materiaal. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Wico

Wauw wat een mooie plaats en dat word een mooie prachtige baan, en dat je werk voortgaat is normaal.

Momenteel ben ik thuis, (huisman) dit heb ik gedaan in samenspraak met mijn vrouw voor de zoon.
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Heren,

Allen dank voor de reacties. Komende tijd blijft het bij dromen en fantaseren (leuk) en af en toe wat nieuws kopen (ook leuk). Kan de komende jaren vooruit met wat in mijn hoofd zit en op de plank ligt (en in alle dozen en kratten :D).

Groeten,
Wico
Re: Wico's "Donnerwetter Alm" ... Nieuwe aanwinsten
Hey Wico,

Ik denk dat de modelbouw op dit ogenblik bij de meesten op een laag pitje staat.  Als we nu wat extra tijd met de familie doorbrengen zijn dat credits voor in de donkere maanden :)

Je kan misschien af en toe eens een uitstapje maken met de fiets langs een treinspoor, of met de auto een treinspoor passeren, dan combineer je nl twee dingen.