Persoonlijk vind ik de service van Marklin onder de maat. Diverse keren heb ik al mijn neus gestoten bij de levering van onderdelen. Maanden wachten en dan komen nog de verkeerde onderdelen binnen. Of in eens is iets niet meer leverbaar. Volgens mijn handelaar kan hij ze niet terug sturen. "Dat kan niet bij onderdelen". Natuurlijk betaal ik deze niet, gevolg is dat de handelaar er mee blijft zitten. Handig toch?
Ook heb ik diverse andere onderwerpen schriftelijk bij Marklin Oosterhout onder de aandacht gebracht. Pas na 2 maanden belt een medewerker op dat dhr. Jeltes met mij hierover contact gaat opnemen, is nu 2 maanden geleden, en ja je raadt het al.......Noppes.
Ook tref ik regelmatig onvolkomenheden aan in de exploded view tekeningen op de duitse site. Via een button kun je fouten direct aan Marklin melden, direct gedaan.
Horen doe je niets meer, en de fouten zitten nu nog in de tekeningen.Helaas is dit slechts een kleine greep uit mijn ervaringen.
Het valt me zwaar te zeggen, maar de service krijgt van mij een onvoldoende. Marklin zou zijn zijn klanten beter serieus kunnen nemen en met respect behandelen.
Het voorbeeld van Johan is in mijn ogen ook helaas geen incident.
Ik weet het kritiek geven is makkelijk, maar als je ziet wat voor bedragen je vandaag de dag voor Marklin-producten moet neerleggen mag of moet je wel kritisch zijn.
Erwin