Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

3railWiki mijlpaal bereikt

Gestart door treinsmurf vrijdag 01 april 2016, 19:50:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
3railWiki mijlpaal bereikt
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

offline
3railWiki mijlpaal bereikt
De 3railwiki bestaat al weer een aantal jaren. Deze maand hebben we weer een mijlpaal bereikt en zijn we inmiddels de 1700 artikelpagina's en ruim 12.000 afbeeldingen gepasseerd!

In maart 2012 zijn we begonnen met de wiki in te richten en de artikelen uit de oude 3railwiki handmatig om te zetten. Dat was een hele klus en heeft dan ook veel tijd gekost voordat de huidige wiki was opgebouwd en alle artikelen en afbeeldingen waren gecontroleerd, aangepast en overgezet. Vanaf 2013 zijn we weer nieuwe artikelen aan het toevoegen en worden regelmatig verbeteringen aangebracht en nieuwe artikelen toegevoegd. Dankzij jullie bijdragen op het forum, foto-materiaal en aangeleverde of zelf bijgedragen artikeltjes, is de wiki een mooi naslagwerk geworden die door menig hobbyist wordt geraadpleegd.

Het aantal bezoekers is de afgelopen jaren dan ook flink gegroeid, zowel het aantal unieke bezoekers, als het aantal bezoeken van de 3railwiki groeit ieder jaar flink.

Wil je helpen om de wiki verder uit te breiden met nieuwe artikelen of informatie, dan zijn we daar natuurlijk erg blij mee. Ben je niet zo'n schrijver of heb je weinig tijd, dan kun je ook een bijdrage leveren door een word-documentje aan te leveren of eens wat foto's van een locomotief te maken waarvan nog geen artikel op de wiki aanwezig is en deze naar de wiki-redactie mailen.

Namens de wikiredactie
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Johan,

Proficiat voor al het werk dat het wiki team geleverd heeft.  Het begint inderdaad een ganse bijbel te worden waar men bijna altijd een antwoord vindt op zijn vragen. Ik ben blij dat ik af en toe een bescheiden bijdrage kan leveren in de vorm van foto's en of een enkele bespreking. Je werk en zijn omvang zijn motiverend op te proberen jullie af en toe te helpen met foto materiaal en of een kleine bijdrage. Mijn foto's van deze korte vakantie in Zwitserland zal ik je ook overmaken en dan kunnen jullie weer inspiratie opdoen uit de 700 foto's die ik gemaakt heb. Depot Olten, Hbf Olten Aarburg en Verkehrshaus met Gottard tentoonstelling voor de nieuwe opening.

Hartelijk dank voor de wiki

Grts

Johan
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Wikiredactie,

Profitiat!
Bij deze wil iedereen bedanken die deze mijlpaal heeft helpen bereiken, zonder de wiki zou veel informatie veel moeilijker bereikbaar zijn voor mij en denk ik vele anderen. Ga zo door!

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Hartstikke mooie mijlpaal.
Ook onze Wiki verzorgt dus een behoefte aan info.

groet
Harald
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Johan en de andere Wiki-medewerkers,
proficiat met het behalen van dit resultaat!
Een stijgende lijn in de bezoekersaantallen is toch
een soort bekroning op de inspanning van jullie allen :thumbup:

Groeten en felicitaties,

Erik.
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Wiki redaktie:
Proficiat met de bereikte mijlpaal,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Beste Wiki redactie.
Gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal! :thumbup:
En bedankt voor de enorme hoeveelheid werk en energie die jullie steeds weer steken in het bijhouden en uitbreiden van onze Wiki.
Geweldig dat er toch altijd weer mensen zijn die veel tijd in onze vraagbaak willen steken.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Wikiredactie,

Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal. :thumbup:
Ik zal weer eens wat locs fotograferen voor de wiki en doorsturen naar je.
Verder kijk ik er regelmatig en haal er veel nuttige tips uit vooral bij onderhoud locs. :thumbup: :thumbup:
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Mooi resultaat!

Laten we met zijn allen zo doorgaan.

Groeten,
Roel
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Johan, geweldig resultaat.
Dit betekend dat jouw werk gewaardeerd wordt en dat is, naar mijn mening, een goeie opsteker om door te gaan met de Wiki. :thumbup:
Met dank aan jou en de rest van het Wiki team.
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Hallo Wiki-mannen,

Veel mensen hebben geen flauw idee hoeveel werk jullie verzetten en nog willen doen.
Mooi resultaat!

Willie
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: 3railWiki mijlpaal bereikt
Mijnpaal of mijlpaal. Top wat jullie doen en al bereikt hebben. Bedankt. En hopelijk weten jullie van geen ophouden!