Ik ben er nog eens met een nieuwe update.
Dit is eindelijk de eerste post in lijn van nieuwe vorderingen aan de baanopbouw.
In ieder geval , het gaat over het dichtmaken van de heuvelprofielen.
En daar gaan de meeste foto's over.
Ook ben ik weer bezig onder de treintafel , en dat is het aansluiten van extra bezetmelders voor wissels en blokken.
Dit klusje gaat nog wel een tijdje duren.
Maar nu eerst de fotoreeks.
Ik heb gekozen voor Noch kreppapier om alles dicht te maken.
Dit werkt plezierig (knippen met een schaar , opbrengen doe je gewoon met een warme lijmpistool).
Ook heeft dit papier een tussenlaagje om het nodige vocht tegen te houden. (wat ook niet onbelangrijk is).
Nogmaals aan de tunnelingang , en dit is wat ik wilde , een ultra-zwarte koker.
Ik had uiteraard het meeste werk met de uitneembare gedeeltes in de heuvels , en dit om aan wissels en andere situaties .... aan te kunnen bij eventuele problemen.
Kader maken , gaas erover , controleren dat het past en tenslotte kreppapier erop.
Hetzelfde voor het groter gedeelte.
Alles past , en ben ik er klaar voor om kreppaper op te doen.
Nog eens een kijkje aan de tunnel ingang.
Ik heb eindelijk eens een zicht van hoe de heuvels gevormd zijn en ben er vrij tevreden over.
Zo dat was het voor nu , en kruip ik terug onder de treintafel om verder bezetmelders aan te sluiten.
Ciao.