Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Michel,
Ik zie al een verbetering: er komt een schaduwstation. Je kunt uiteraard ook de huidige baan als schaduw beschouwen en er een nieuwe opzetten in berglandschap. Suggestie is geheel gratis! Ik hoef er geen 'trein' voor te hebben; afgelopen weekend al meer dan treinen genoeg gezien!
Ziet er schoon uit! Kijk wel even de stofzak van de minizuiger na, want er kan best iets achter gebleven zijn!
Het 'vraagt' om meer!!!!!
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Hoi Michel,

Daar kun je heel wat sporen kwijt en kun je nog even doorgaan met het verzamelen van locs. B)
Maar dat is wel handig zo een mini stofzuiger. :thumbup:
Succes met de schoonmaak. :)

Gr.
René

PS. Niet aan je vriendin laten zien dat je handig bent met de stofzuiger anders ben je echt de klos. :P
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
René,
Volgens mij weet zijn vriendin geheel niet dat hij nu in het bezit is van een mini-stofzuiger! Of: hij heeft een vastopgesteld plan gemaakt, dat hij zijn vriendin weer eens mee uit neemt naar Duitsland voor een 'gezellig' weekendje! >:-D
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Stofzuigertje doet te erg zijn best Michel, er staat zowat niets meer op je baan  ;)
Heb dit stofzuigertje ook dankzij tip van jou en dat doet het inderdaad enorm goed.
En lekker handzaam met het flexibele slangetje en het kleine gewicht.

Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
@Marcel, dank je wel en ja heel makkelijk die stofzuiger. :thumbup:

@Jørg, daar dacht ik ook aan maar helaas weet ik nog niet wat voor een baan ik wil. :(

@Peter, hoe kan je die nou kwijt raken. ;)
Ja heb lekker overzicht nu. :thumbup:

@Wim, dank je. :thumbup: :thumbup:

@Gerard, zeker een verbetering maar hoelang blijft het opgeruimd. :D

@René, ja daar kan ik heel wat opstelsporen op kwijt. :thumbup:
De ministofzuiger is heel handig wil hem iedere maand zeker gebruiken meteen als ik alle wagons en loc's stofvrij maak 1 keer in de maand. :)
Te laat ze heeft het al gezien maar ik hoef het beneden niet te doen zegt ze. :thumbup: :thumbup:

@Gerard, het plan was al gemaakt in Simpelveld met het forumuitje in november gaan we met 2 forumleden en hun vrouwen naar Duitsland voor een weekend.

@Gino, blij dat hij jouw net zo goed bevalt als mij. :thumbup:
Gelukkig heeft hij een mini opberg ruimte voor het vuil want je zou het wel denken als je zo de baan ziet. :D
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Te laat ze heeft het al gezien maar ik hoef het beneden niet te doen zegt ze. :thumbup: :thumbup:

Zal eens babbeltje moeten komen doen, ik stofzuig hier de treinkamer zowel als de living slaapkamers. dus Michel hou je vast he  >:-D >:-D >:-D
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Hallo Michel,

Dat ziet er spik en span uit.
Handige kleine stofzuiger.
Als je nog zin hebt, na het breken hier kan mijn baan ook een beurt gebruiken.

Plezier met weer alles een plekje geven.

Groet,
Erik
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Schoongemaakte baan in Michelstadt.
@Peter, als ik het toch moet doen beneden stofzuigen doe ik het zo fout dat ik het daarna niet meer hoef de doen. >:-D

@Erik, hij is zeker handig die kleine rakker maar je mag hem lenen hoor als je hem nodig hebt. ;)
Het merendeel van de huisjes gaat vervangen worden want die vindt ik niet zo mooi dus doe rustig aan met neerzetten. :)
Gras leggen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Gras leggen in Michelstadt.
Vanochtend begonnen met het gras leggen met de Dirk-jan methode. :thumbup:
Morgenochtend de stofzuiger er overheen en dan het pad bestrooien.
Ben benieuwd staat wel wat leuker als ik nu een nieuwe aanwinst presenteer denk ik. :)
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Hallo Michel,
Dat ziet er erg mooi uit al. :thumbup:
Maar snel nog een loc kopen zodat je hem daar kan presenteren. :D

Groeten,

Remco
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.


Hoi Michel,

Jij laat er dus wél gras over groeien  ;)
Wat ga je nou doen, nu alle gebouwen zowat weg zijn ? Of heb ik wat gemist ?


Grtz Tony
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Michel,

Wel kijk eens aan het eerste groen is al op je baan, is gelijk een beter en mooier zicht.
probeer eens wat soorten groen te mengen, heb je beetje verschil tussen zitten ?? denk ook maar mee.
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Michel

Wat een heel ander zicht, nu dat de scenery aan de beurt is zullen we je baan zien groeien,  >:-D >:-D >:-D
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
 B) B) B)
Kijk nou eens, let ik effe een daggie niet op; is de hele baan opgeruimd en er ontspruit zomaar wat lekker fris gras. B)
Goed bezig daar in Michelstadt.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En de Preiser bewoners zullen dit ook bijzonder kunnen waarderen, van wat groen worden ze ongetwijfeld blij.
:) En erg leuk dat ik je heb kunnen inspireren met de gras strooierij.

Dirk-Jan
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
@Remco, dank je wel en het locje staat op de lijst wachtlijst wordt hopelijk snel uitgeleverd. ;)

@Tony, denk ga het gewoon proberen een soort parade baantje met het gras ervoor. :D
Nee heb de baan een goed opgeruimd en gestofzuigd daarom moest alles ervan af maar een aantal huisjes komen niet meer terug waren nog van mijn zwager en die kreeg ik erbij maar vindt ze te oud bollig. :(

@Peter, zal het met de groenvoorziening van Michelstadt overhebben van de meerdere soorten gras bedankt voor de tip. :thumbup:

@Jørg, het zal bij een paar stukjes blijven wil nog steeds een andere baan maken heb wel wat in mijn hoofd maar weet niet hoe het eruit gaat zien op zolder.

@Dirk-Jan, ik hoop dat de preisertjes het kunnen waarderen het gras met looppad. :)
Jij en Tony zijn goede inspiratie bronnen voor mij vooral omdat het lekker simpel en makkelijk is wat jullie laten zien.
Andere banen bekijk ik ook met liefde hoor maar die zijn (nog) te hoog gegrepen voor mij wat scenery betreft zeker.
Daarom doe ik wat ik noem de Dirk-Jan methode op mijn baantje.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Goed bezig Michel.
Wat een klein beetje gras al kan doen hé.

Re: Gras leggen in Michelstadt.
Hoi Michel

Leuk dat je nou is kleur gaat bekennen ziet er heel mooi uit  :thumbup:
Maar aan de andere kant ben ik ook nieuwsgierig wat voor plannetjes je aan het bedenken ben ?  ;)

Gr Alex 0850
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Michel,
Ik heb gisteren ochtend juist mijn gras gemaaid! kan het nog wel uit de groenbak halen, even laten drogen in het zonnetje en dan staat het voor jou klaar. Kleine moeite! Trouwens die plantenbak op het perron staat ook leuk, alleen die mensen moeten wel heel erg oppassen, want anders worden ze gegrepen door een aanstormende trein! Kunnen de passagiers wel allemaal vrijelijk daar lopen! (Veiligheidsaspect!)  >:-D >:-D
Het wordt steeds mooier bij jou!
Kom op nou: laat eens wat meer horen van al jouw plannen! Het wordt toch een dubbele baan op verschillende hoogten! Geef het nou maar toe! :D :D
Serieus: het geeft een heel ander effect (zo'n kleurtje).
Ga door en we zien graag wat het allemaal geworden is. :P
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
@Gino, dank je en ja een beetje groen doet wonderen. :thumbup:

@Alex, ja ook ik moet kleur bekennen. ;)

@Gerard, hou jij het gras van je tuin maar lekker zelf. :D
Oppassen moeten de preisertjes altijd op het perron hé maar je hebt gelijk vooral spoor 3 moet zeker een hekwerk aan de achterzijde hebben voor maakt niks uit daar geld een snelheid beperking voor de treinen. :)

De plannen waar ik over denk zijn deze tafel uitbreiden met 2 etages waar ik de treinen kan opstellen of ik maak opstelsporen langs de wand(en) die dan via een klimspiraal naar een tafel gaan waar alleen een stads gedeelte komt en een stuk(je) industrie waaronder de locloods en een container terminal en iets voor auto's en vrachtwagens te lossen/laden.

Het idee van opstelsporen langs de wand komen van de baan van Marcel01 De "marage" en van de baan van Richard 16 meter treintafel
Ik vind dit zo mooi lekker lange opstelsporen die via een keerlus naar een klimspiraal gaan zo nar de tafel toe.
Alleen moet ik rekening houden met de schuine wanden die ik op zolder heb en ik weet niet echt goed waar de tafel kan komen ivm mijn vriendin haar wasmachine en droger die vooraan op zolder staan en bij het raam waar ik ook gewoon bij wil komen.
Ga op mijn gemakje lekker puzzelen en we komen er wel uit en anders doe ik een oproepje aan de ervaren banen tekenaars of ze mij kunnen helpen met tekenen.
Gelukkig heb ik alle tijd en kan nu nog lekker rijden daarom is dit een proef stukje scenery ga de baan nu niet vol leggen hier mee maar op de volgend baan wel natuurlijk.
En als ik straks klaar ben met welke baan dan ook ik blijf zo lekker doorrijden met mijn CS2 en de 2 MS2's bevalt mij goed zo met 1 of 2 en hoogstens 3 treinen te gelijk spelen.
Dit zijn voorlopig de plannen of te wel ik ben lekker bezig. ;) 
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op zondag 27 september 2015, 13:24:41
ivm mijn vriendin haar wasmachine en droger die vooraan op zolder staan en bij het raam waar ik ook gewoon bij wil komen.
8o Nou, Michel, je drukt je weer lekker uit.  :-) :-)
Laat je vriendin het maar niet lezen, ik denk zo maar dat  jouw vuile goed ook in die machines gaat.
Of moet jij er zelf mee naar de wasserette :help: :o) :o)

Dirk-Jan
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Mijn vriendin mag het lezen hoor Dirk-Jan. :)
Na mijn scheiding bijna 9 jaar geleden was het enigste wat ik overhield 5 zakken met kleding en nog wat losse zooi cd's en dvd's en wat plastiek tassen met lp's voor de rest was alles afgepakt door de wetgeving en door mijn ex dus letterlijk is het haar wasmachine. :D :D
En nadat ik 1 was geprobeerd had was het ook meteen de laatste was die ik gedraaid had wat er ging iets fout vanaf toen zei mijn schatje ik doe het vanaf nu wel hoor en knikte ik ja oke wat jij wil. ;)
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
 :-* :-* :-*
Ik ken je vriendin niet, maar het is al meer gezegd; wees er maar zuinig op. :favorite:

Dirk-Jan

En dit geneuzel van mij was dus effe :offtopic:,dus maar weer gauw on-topic. O:-D
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Ik ken haar wel en daar MOET hij zuinig op zijn  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
fotografen gespot in Michelstadt.
Het gras met grindpad is klaar en er kwamen meteen fotografen op af om de Claas loc te fotograferen.

Ben tevreden voor de eerste keer scenery maken kan altijd mooier en beter maar het begin is der. ;)

De vrouwelijke fotograaf heeft duidelijk meer interesse in mij dan in de mooie loc (ze heeft wel smaak). :D
Re: Gras leggen in Michelstadt.
Leuk gedaan. De eerste scenery valt niks tegen. Daardoor ziet het er een stuk mooier uit. :thumbup:
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
-Michel:

Knap gedaan, en pas maar op met aanbidsters, voor het weet heb je een stalker aan je broek,  >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Michel,

Das inderdaad een stel spotters waard, dat er zulk nieuws en moois komt aangereden in Michelstadt  en je groen ook mooi gelukt is gelijk en verschil.
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Hoi Michel,

Dat ziet er gelijk een stuk anders uit. :thumbup:
Leuk de treinspotters en michelspotster. :D

Gr.
René
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
@Marcel, dank je wel ja het staat meteen mooier en weet je smaakt naar meer. ;)

@Jørg, bedankt en ja ik pas op voor haar maar ik leg alvast op de gevoelige plaat. >:-D

@Peter, dank je wel je de spotters wisten het eerder dan ik dat het grindpad klaar was. :D

@René, ziet er zeker meteen anders uit moet zeggen leuker was wel even pielen hoor maar toch uit eindelijk goed gekomen.
De treinspotters zijn niet meer weg te slaan daar op die plek en zij helemaal niet meer zo dicht bij het commando centrum waar ik zit. ;) ;) ;)
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Dag Michel.

Kijk, dat ziet er gelijk al anders uit! :thumbup:
Alle begin is moeilijk, maar al doende leert men!
Dus deze ingeslagen weg blijven volgen, dan
krijgt jouw modelbaan steeds meer invulling.

Tip: maak proefstukjes van wat je wil gaan maken. :idea:
Dan leer je omgaan met het materiaal en gereedschap.
En de (kleine) proefstukjes bewaren, want daarop kun je
weer verder testen met het volgende stap in de scenery!

Groeten,

Erik.
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Dank je wel voor de tips Erik. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
 :) Nou, je eerste stukje begroeiing ziet er goed uit voor een Dummie  :D
Ik zie dat je de C-rail ballast niet gebruikt hebt. Dat is ook effe een stap, want dan plak je gelijk de rails vast aan de tafel.
Wat je dan wel krijgt is dat het mooier aansluit op het gras. Als je de rails niet wilt vastlijmen, kan je bij je volgende stukje trachten om net iets meer gras voor de rand van de rails aan te plakken, dan zie je de naad wat minder.
Maar goed, het is allemaal een kwestie van proberen en leren, en dat gaat aldoende  :)
Ondertussen heb je er een mooi stukje scenery bijgekregen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dirk-Jan

Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Goed bezig Michel, vind de horde fotografen ook leuke toevoeging.
En de Claas staat er mooi op zo  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
@Dirk-Jan, had de rails losgehaald omdat ik de rails nog niet wilde doen dit ivm misschien een andere baan maken maar ga het zeker de volgende keer wel doen want dan sluit het wat jij zegt veel mooier aan.
Ga nu zeker door met kleine stukje groen plaatsen geeft veel meer sfeer aan de baan het groen erbij.
En dat alles volgens de Dirk-Jan methode. :thumbup: :thumbup:

@Gino, Ja die waren er als de kippen bij de fotografen. ;) ;)
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Hallo Michel,
Dat ziet er mooi uit!! :thumbup:
Zo te zien zijn er al meteen veel spotters op af gekomen. :P

Groeten,

Remco
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Michel,
Ik sluit mij maar aan bij alles wat mijn voorgangers hebben gezegd over jouw baan, stukje gras, al die 'preiser' figuurtjes en zelfs de loc. Wat rest mij nu? Helemaal niets meer. Gewoon doorgaan met alles te proberen, kijken hoe het staat, af en toe een fotootje (niet teveel), en dan afwachten hoe jouw idee bij iedereen overkomt. Maar ik geloof toch, dat het ernstig tijd wordt om met een nieuw baanplan te gaan starten. Uiteraard als de ruimte op zolder op een 'eerlijke' wijze is verdeeld. Volgens mij ben jij vindingrijk genoeg om die schuine wand van de zolder te gaan benutten. Hint: je kunt die schuinte in de spanten verwerken, waardoor je jouw plan direct daar tegenaan kan zetten.
In elk geval heel veel suk6 met het ontwerp. Toch: doorgaan op de ingeslagen weg, maar niet te lang en teveel energie vergeven.
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
@Remco, dank je wel en voordat ik het wist stonden ze er. >:-D

@Gerard, bedankt en met de nieuwe treinentafel gaat het goed komen.
Het is gelukkig geen haast werk. ;)
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Onvoorstelbaar dat die gasten daar zomaar rondlopen. Geen geel vest en waarschijnlijk ook geen Prorailpasje!
Voor de rest goed bezig hoor. :)
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Dank je Maarten en ja de paparazzi van de treinenspotters hebben tegenwoordig overal maling aan. :D
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.

Heej Michel,

Je krijgt steeds groenere vingers  :thumbup: en aan durf ontbreekt het ook niet !
Tip van Carl; de plukjes (bolletjes groen) die je nu ter afwisseling op het vlakkere gras hebt geplakt vertonen nu vrij regelmatige afstanden (2e foto) Zo lijkt het gepoot als kolen op het veld.  Als je die afstanden willekeuriger maakt en dan niet telkens een plukje, werkt het nog natuurlijker.
Dat kun je op dit stuk makkelijk uitproberen, door er gewoon her en der wat bij te leggen. Poosje kijken, eens wat verschuiven, weer kijken totdat je denkt; dit is hem. Planten staan graag in groepjes bij elkaar.

Moet je daarna eens kijken hoeveel mamarazzies daar op afkomen  :P

Grtz Tony
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Fotografen gespot in Michelstadt.
Tony und Carl bedankt voor de tip. :thumbup: :thumbup:
Ik zal er mee gaan oefenen planten zijn namelijk nog nieuw voor mij. :) :)
NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Gisteren een smsje gehad van mijn favoriete treinenzaak Harlaar dat mijn insider wagon binnen was gekomen dus wilde vandaag bellen dat hij hem zaterdag mee kom nemen naar Houten.
En vanmiddag toen ik stond de wachten bij de garage omdat mijn motor een reparatie nodig had kreeg ik een wederom een smsje van Harlaar dat de 36622 gearriveerd was en klaar stond om opgehaald te worden. :thumbup:
Om 4 uur in de auto gestapt en op naar de winkel met een klein half uurtje was ik en ik moest even wachten want er waren wat mensen voor mij die ook de loc kwamen ophalen.
Ja toen was ik aan de beurt als een kind zo blij wat reed hij mooi schitterend ik was zo blij dat ik de 2 uur durende terug reis op de koop toe nam. :P :P
En ja ook meteen de insiderwagon meegenomen ik was er toch. ;)
Thuis eerst gegeten afgewassen en toen naar boven de loc aanmelden en wat nu hij wilde zich niet aanmelden grrr toen kreeg ik bericht van Peter de geluidsman dat ik hem eerst even moest aanmelden op de MS2.
Doos uitgepakt MS2 aangesloten en de loc erop en meteen aangemeld MFX ging knipperen een pak van mijn hart toen op het programmeer spoor van de CS2 en ook daar bam aanmelden heerlijk.
Meteen een rondje gereden en wat foto's gemaakt zal zaterdagmiddag of zondagochtend een filmpje maken voor jullie. :)
Michelstadt is weer een loc rijker en wat voor één. :thumbup: :thumbup:
En nu de wat snelle genomen foto's.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Hoi Michel,

Mooie loc. B)
Ik kom die graag zondag even bewonderen. :)

Gr.
René
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Mooi Man... :thumbup:  :D
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Gaaf Michel! Heel veel plezier met de 186'er.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
-Michel:
Weer een prachtige aanwinst, het begint stilaan al een hele verzameling loc's te worden, je kan al een line-up organiseren, de wagon is ook prachtig, vele uurtjes plezier met beide mooie aanwinsten,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Nice!
Veel rij plezier!

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Maerklin fanaat

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Mooi mooi mooi!  :thumbup:

Ik blijf ondertussen geduldig afwachten...

TFK
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Hoi Michel,

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk is hij er dan  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Kijk dat zijn weer twee hele mooie aanwinsten voor de baan. Dat wordt weer genieten. Ben benieuwd naar de filmpjes.