Beste railers,
Al verschillende topics gelezen over het probleem "systeemfout geen loconet" met de intellibox 2.
Zijn mijn vragen:
Waar kun je hem laten repareren?
Wat zijn ongeveer de kosten, want anders is een nieuwe misschien een betere keuze.
Functioneerde alles na raparatie goed.
Alvast bedankt
Groeten Krijn
Waar kan je em repareren? Bij de eerste de beste modelspoorwinkel laten opsturen naar Duitsland neem ik aan.
Wat kost het? Ligt er vast aan wat er mis mee is.
Hoi Krijn,
Als nieuw lid op het 3rail forum zou het fijn zijn als je even voorstelt in het Voorstelhoekje (https://forum.3rail.nl/index.php?board=90.0).
Citaat van: Krijn Burggraaf op zondag 07 november 2021, 11:47:25
Waar kun je hem laten repareren?
Bij de fabrikant in Bottrop Duitsland, je kunt hier even kijken voor contact en hoe aan te pakken: https://www.uhlenbrock.de/de_DE/service/reparatu/index.htm
Ook vind je daar tarieven die (vind ik) best schappelijk zijn.
Jouw kwaal is bekend probleem van de eerste versies.
Gr, Ben.
Beste Kappa,
Ben al jaren op jullie site maar niet erg actief. Dat klopt.
Beste Ben,
Dankjewel daar hebben wat aan.
Citaat van: Krijn Burggraaf op zondag 07 november 2021, 16:46:47
Beste Kappa,
Ben al jaren op jullie site maar niet erg actief. Dat klopt.
Beste Krijn, je bent net iets meer dan een jaar lid, Ad heeft gelijk ook al ben je niet erg actief!
Citaat van: Marklindak op zondag 07 november 2021, 22:55:05
Citaat van: Krijn Burggraaf op zondag 07 november 2021, 16:46:47
Beste Kappa,
Ben al jaren op jullie site maar niet erg actief. Dat klopt.
Beste Krijn, je bent net iets meer dan een jaar lid, Ad heeft gelijk ook al ben je niet erg actief!
Kan zijn dat ie al jaren op de site komt he, hij zegt niet dat ie al jaren lid is :) :) :)
Beste,
Intellibox 2 opgestuurd, zou net voor sinterklaas terug kunnen zijn.
Ben benieuwd.
Wordt vervolgd.
Krijn
Hoi railers.
Vandaag intellibox2 gerepareerd terugontvangen van uhlenbrock. Werkt weer als een trein. Alle instellingen zijn nog aanwezig.
Kosten met inbegrip van 2 x verzenden 95 euro. Wat ik niet duur vond. Weer blij ermee kunnen we weer. :) :)
Bedankt voor de url om te verzenden.
Groeten en fijne feestdagen,
Krijn
Fijn dat hij terug is en weer werkt zoals je het gewend was :thumbup: :thumbup:
Mvg,
Peter Degeluidsman