Bij Pon Leusden (16 oktober 2015, 11:15) nu eens geen diesel, dus 6400 of zo, voor de autotrein ...
Waarschijnlijk zijn ze behoorlijk allergisch voor diesel geworden.
Helaas kon ik alleen van de zijkant een foto maken i.v.m. afspraak bij tandarts (ja, ja ik weet het, prioriteiten stellen :))
Die zal daar toch niet op eigen kracht zijn gekomen verwacht ik, gezien het ontbreken van bovenleiding (en de 1832 heeft geen last-mile voorziening) :P
Wind mee gehad zeker :P
Heeft ingebouwde dieselmotor met generator...
Hi,
Alleen voor rangeer werkzaamheden hebben ze, als test, puko's op het PON lijntje. >:-D
groet
Harald
Citaat van: Entity op vrijdag 16 oktober 2015, 14:25:58
Die zal daar toch niet op eigen kracht zijn gekomen verwacht ik, gezien het ontbreken van bovenleiding (en de 1832 heeft geen last-mile voorziening) :P
Nee, maar de hele stam was drie kwartier later wel (helaas) vertrokken.
Balen, had nog wat foto's willen maken, eventueel met 6400 er voor.
Citaat van: Entity op vrijdag 16 oktober 2015, 14:25:58
Die zal daar toch niet op eigen kracht zijn gekomen verwacht ik, gezien het ontbreken van bovenleiding (en de 1832 heeft geen last-mile voorziening) :P
Gewoon een aanloop nemen :D
Citaat van: Wim op vrijdag 16 oktober 2015, 14:59:55
Heeft ingebouwde dieselmotor met generator...
Wim,
Je hebt twee cijfers omgeruild, de 1823 heeft een dieselmotor.
Gr. Fred.
De 1832 gaat mee naar Leusden zodat er geen parkeerkosten op Amfge hoeven te worden betaald voor de loc. Tractie wordt door een gehuurde dieselloc verzorgd, meestal een Deutz of G1206 van Strukton. Ziet er inderdaad apart uit zo'n E-loc zonder bovenleiding.
Groet, Myron
Misschien een BR 187 hybrid meegereden :P (ook al heeft deze geen toelating in NL tot 2017 >:-D).
Haspeltje mee ;)
Test van een 2railuitvoering in schaal 1:1 ? >:-D
Dick, hoe wil je dan nog een trein detecteren? :P
Reedcontact ? :D