ik had in mijn cs1r 2 bezetmelders je activeerd en in koploper ook.
als ik wil testen met koploper gaat er geen bolletje oplichten
werk via netwerkkabel en verloopstukje met aansluiting utp naar boven
wat doe ik fout.
opgelost.
alleen nu brand alles blauw betekend het dat de spanning verkeerd om zit
vgr van wiebrand
Hallo Wiebrand,
Vraag, is de massa van de eerste terugmeldmodule ook doorverbonden met de railmassa ?.
Mvg,
Peter
als ze allen branden dan zit meestal de S88 aansluiting ongekeerd.
Welke bezetmelders gebruik je eigenlijk, want dat zie ik niet.
En de éérste met massa verbinden is niet nodig asl je Rosoft of afgeleide gebruikt met massa detectie.
Laat koploper even achter wege en probeer het éérst tussen je baan en centrale op orde te krijgen.
Het aansluiten van massa op de eerste melder print heeft te maken of je een centrale hebt met een galvanisch gescheiden S88 bus.
O.a. De esu ECoS heeft dit.
Mvg,
Peter Degeluidsman
Nee heb de eerste met tweede verbonden en de massa zit op 2
Ja die is verbonden
Digirails dr4088
Citaat van: PietB op dinsdag 06 oktober 2015, 17:10:57
En de éérste met massa verbinden is niet nodig asl je Rosoft of afgeleide gebruikt met massa detectie.
Bij een ECoS, die Wiebrand heeft, moet de massa van de terugmeldmodule aangesloten zijn op de railmassa.
Zie ook het bericht van Peter de Geluidsman.
Wiebrand. zie ook het bericht van bellejt
Mvg,
Peter
Massa naar eerste s88 gedaan verloop andersom gezet wil allemaal niet helpen,eerst de csr1 aan de praat zien te krijgen.
vgr van wiebrand.
heb je het aantal S88 modules ingevoerd ? Bij de ecos moet je dat nl wel doen.Als je alle blokjes hebt opgelicht dan is de connector verkeerd omgezet.Ook in koploper moet je het aantal S88 modules ingeven.En het soort.
In de ecos en koploper ingegeven de s88.
lampjes van de s88 knipperen
Is de S88-bus ECoS verbonden met de S88N OUT van de module ?.
Mvg,
Peter
Plaats eens een foto van de situatie.
Mvg,
Peter Degeluidsman
Heb je al wat aangesloten op je S88?
Want misschien toch ergens per ongeluk de baanspanning aangesloten op de S88.
En wat Peter ook al vraagt, een foto verduidelijkt een boel.
Groeten Sander
Ga heel de baan na kijken of er toch nog iets verkeerd zit
Wiebrand
Toch nog een fout gevonden een rail was de bezetmelder op de middenrail aangesloten.
Wiebrand