Ik kwam toevallig terecht op http://www.henckens-seinen.nl/
een site wie sinds 2012 niet meer bijgehouden lijkt te zijn.
Weet iemand hoe het daarmee staat?
Ik weet het niet, maar bel ze eens?
Ik rij al jaren geen NL meer. Maar vroeger had ik minimaal een Henckens sein, met zo'n laddertje.
Sinds ik CH rijd, ga ik voor Schneider seinen.
Seinen geven smoel aan een baan. En Duitse seinen doen het niet zo goed als NL of CH entourage.
Voor mij zijn M*seinen altijd 3x nix geweest.
Ik tekende net op m'n schetsblokje hoe je die Henckens seinen ook al weer analoog aansloot op relais, en dacht toen: zouden ze nog bestaan? Nee dus, ze zijn in 2012 over genomen na het overlijden van de oprichter. Maar na die overname is het verdacht stil. Of niet, dat is de vraag.
Probeer hier eens.
http://www.terailways.nl/ (http://www.terailways.nl/)
Hi
Henckens seinen zijn "gewoon" te bestellen.
http://www.henckens-seinen.nl/
groet
Harald
Alleen ken ik niemand die het is gelukt om op die manier ook seinen te krijgen. Jij wel?
Hi
Ruim een jaar geleden heb ik bij "Henckens" (Hans Ravenzwaaij) NS seinen besteld en in IJmuiden afgehaald.
groet
Harald
De levering duurt momonteel erg lang er is achterstand bij de erts platen, stuur anders nog even pbtje neem ik kontact met je op
Er is al 2 jaar achterstand, dan dit dan dat. Veel tam-tam na de opvolging maar uiteindelijk een onbetrouwbare leverancier.
Voor NL seinen en toebehoren kun je beter naar Ben Vreeman van Modelspoorseinen. :thumbup:
(https://imageproxy.3rail.nl/fit,1600x1200,q100,sA30TmBiA1mSlomfdu5BvUV9NFtvLtA2D_dcfLirWYVI=/http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/33/l3tb.jpg) (https://imageshack.com/i/0xl3tbj)
Gr, Ben.
Op dit forum mag geen reclame gemaakt worden. Maar hoe zit dat met anti-reclame?
Geen idee, ik vermeld m'n ervaring met het "nieuwe" Henckens en heb dus een mening. Had graag nog seinen besteld want ik heb er al een stuk of 7. Maar soms houdt het op met het geduld en ga je op zoek naar iets anders.
Een zichzelf respecterend en klantvriendelijk bedrijf meldt de status van een bestelling of vermeldt iets op de website als er achterstanden zijn. Dan is er begrip. Niets van dit alles.
Gr, Ben.