Terug naar de DB railbus om de motorwagen te bemensen en te koppelen door een massa verbinding, in de de bijwagen zit de massadraad vast
Aan de andere kant van de print een verbinding gemaakt naar het massapunt voor de massa naar de as
De massadraad zit ook vast aan het massapunt in de motorwagen en de motorwagen is bemenst.
Het eindresultaat, morgen opnemen in het volle bedrijf om te kijken of alles goed gaat.
Dan zijn de nog lopende klussen uit het verleden op zolder klaar, beneden ligt nog de toren met de muren, maar eerst komen er twee andere grote klussen:
Railhobby heeft mij verteld dat mijn baan in het Railinterview van het meinummer komt, de tekst hebben ze al, ik moet er alleen een partij foto's voor maken en via wetransfer naar ze toe sturen
Ik denk dat ik jullie verteld heb dat mijn vrouw en ik hadden afgesproken om te gaan omzien naar een kleinere woning, daarvoor had ik haar beloofd te beginnen met het opruimen van al het papierwerk, folders, catalogussen en heel veel nummers van Railhobby en Miba.
De folders en catalogussen zijn voor 2/3 klaar, woensdag over een week is het weer "oud papier" en gaat het laatste 1/3, de Railbobby's en Miba's moet ik eerst sorteren en dan kijken of er, o.a. onder jullie, belangstelling voor is, het zijn van de Railhobby jaargangen die terug gaan tot in de 80 jaren van de vorige eeuw.
Waarom hier mee door gaan, daar zijn twee redenen voor:
een man, een man, een woord, een woord
voorbereiden op een zeker komende toekomstige beslissing: blijf ik hier wonen in dit te grote huis met zijn grote tuin of ga ik naar een appartement of, heel lux, naar een appartement in een "residentie" met zoveel verzorging als ik wil (betalen)?
Groet, Anne W