Dames en Heren.
Ik ben vandaag samen met wat versterking naar de winkel gegaan De verstekking heeft zich overegens gewoon netjes gehouden. Dat was ook gewoon het plan om beleeft erna toe te gaan.
Nou, Ik was nog geen 10 seconde binnen of de mevrouw aan de Balie begon me al vol te schelden.
''En ik mag geen geld terug geven en dat kan niet'' - werd er gezegd. Hebben wij haar even op aangeduid dat dat volledige onzin is en dat dat volgens de wet gewoon moet nadat een poging tot reparatie niet geholpen heeft.
Haar reactie was ''En ik heb niks te maken met de wet'' en ook nog ''Nee het probleem licht bij jullie''
Hele winkel en alle klanten hebben lekker kunnen mee genieten van haar scheld partij. Uiteindelijk heeft ze me het volledige aankoop bedrag terug gegeven en me gezegd nooit meer terug te komen.
Ik ven uitgescholden en bedreigt met de Politie als ik niet snel zou vertrekken.
Ik ben ook verbannen van de winkel ''Ik wil U hier nooit meer terug zien U bent echt asociaal'' -Zij mevrouw aan de Balie die ons lag vol te schelden voor van alles en nog wat.
Dat ik verbannen ben boeit me echt niet. Ik ga wel ergens anders. Ben ik meschien beetje duurder uit. Maar dit was echt geen stijl. Ik zal deze winkel waarschijnlijk ook nog wel eens op een beurs tegenkomen denk ik. Kijken of ze me dan herkennen
Nou dit is an het einde van de sage!
Bedankt voor het lezen en voor jullie woorden en advies.
Voor de mensen die toch echt willen weten welke winkel het was. Stuur me even een BP. Ik heb op zijn minst wel het fatsoen om het niet in het openbaar hier te plaatsen IVM problemen te voorkomen.