Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Thomas & Sascha's baan in opbouw - Verhuizen en opnieuw? (Upd. 22-01-2017)

Gestart door Sascha dinsdag 25 maart 2008, 22:31:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Achterste helling gereed! - Update 14 Nov 2009)
Ha die Sascha's family.
Prachtig om te zien dat na het "buiten" genieten ook het "binnen" genieten aan de beurt komt! :lol:
Zowel de jongens, honden en ook de "baas" hebben het goed naar hun zin. (hoewel de "echte" baas waarschijnlijk de camera hanteert! :roll: :wink:)

Ook op zolder is het genieten en getuige de kopjes van jouw belh..... (ehh, lieve jongens! :mrgreen:) vermaakt iedereen zich uitstekend, ook de baan groeit voorspoedig en in dit tempo doorbouwend, komt de natuur (scenery) ook hier binnenkort aan bod.
(of is Desirée hier stiekem al mee bezig? :o)

Veel succes met de verdere bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Achterste helling gereed! - Update 14 Nov 2009)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Achterste helling gereed! - Update 14 Nov 2009)
Hoi Sascha,

Wat een superbaan gaat dit worden, ik blijf het wel apart vonden dat somige stukken rails nog los liggen en straks allemaal netjes aan elkaar gekoppeld moeten worden.

Het is net puzzelen :D.

Ik vind je onderbouw zeer mooi en strak gebouwd, TOP.

Succes verder,

Peter / degeluidsman.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Achterste helling gereed! - Update 14 Nov 2009)
Mijn complimenten, mooi uitgewerkt sporen plan!

Groeten,
Rutger
Re:Sascha's baan in aanbouw (Achterste helling gereed! - Update 14 Nov 2009)
Allemaal heel mooi en netjes. Succes met de verder uitwerking. Begint er al heel indrukwekkend uit te zien.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Achterste helling gereed! - Update 14 Nov 2009)
wat ontzettend mooi wat je aan het knutselen bent. Ook erg leuk dat je je kinderen er zo bij betrekt. Jong geleerd oud gedaan. Ik volg dit met veel interesse.
Groeten Daan
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Hallo allemaal,

Deze week een paar keer 's avonds een uurtje tijd gehad om wat te zagen en te schroeven. De ruwbouw voor 'het hoofdrondje, de acht van Elsloo'. Uiteraard werd e.e.a. grondig geinspecteerd door onze zonen :







De houtbouw is nog niet helemaal zoals het moet, er klemmen nog wat platen, moet nog iets op maat gemaakt worden, maar kon het niet laten om toch de allereerste rondjes van de week te rijden. Vanavond gingen we de baan maar eens testen met onze boeven. dubbelsporig achtje.. twee treinen dezelfde kant op gericht.. Kunt u het al raden wat er gaat gebeuren? :mrgreen:



Uiteraard hebben we deze inwijd-race vastgelegd op video :


(-klik hier- voor iets betere kwaliteit, maar let op, deze is 30mb)

Helaas werden er ook brokken gemaakt en moest de veegwagen uhhh trein eraan te pas komen :





Tot zover deze update.. Wellicht binnenkort meer, zo niet dan over langere tijd :) :wink: :mrgreen:

Rest mij nog de vraag om mee te denken voor een naam voor onze baan. I.v.m. de gehouden race van vanavond werd de baan tijdelijk omgedoopt naar Circuit Achtloo, maar we zijn nog op zoek naar een andere passende naam. Dus weet je een leuke naam, laat het eens horen!

To be continued.... :wink:
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
hoi sascha,

wat een mooie baan, ik heb hier wel meer gekeken maar nog niet gereageerd.
leuk dat je eindelijk rondjes kan rijden, al hou ik mijn hart vast als die treinen zo hard voorbijzoeven op dat filmpje, leuk filmpje trouwens met die racegeluiden  :D
ik hoop dat die 2 kinderen van jou niet teveel van je baan slopen  8) anders blijf je bezig met bouwen  :lol:

veel suc6 en plezier met het bouwen.

gr, Ron
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
hallo sascha,
wauw leuk seg dat je kids en je vrouw ook meedoen,hier is de zoon ook aant volgen op het forum.ook de vrouw kijkt ook mee,hopelijk is alles goed met je loc's???? want een ongeluk is nooit fijn,heb het ook ooit meegemaakt bij mijn eerste baan.hopelijk blijf je niet lang weg,en krijgen we snel een update te zien van jou.

groeten peter
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Hallo Sascha,

De eerste indruk is dat dit een mooie baan word, ook mooi dat de kids het zo leuk vinden, ze hebben er wel plezier in.
Zo te zien hebben jullie een  nieuw soort trein uitgevonden de RST (RaceStoomTrein) :mrgreen:
Ga zo verder.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Citaat van: Sascha op vrijdag 11 december 2009, 21:54:10


Helaas werden er ook brokken gemaakt en moest de veegwagen uhhh trein eraan te pas komen :




Hallo Sascha

Zag ik niet net iemand die steeds wat (veer/stokje oid.) op moest tillen, als er een trein aankwam, vermoedelijk 1 keer te laat de veer ?? opgetild,

met vriendelijke groet,

Walter
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Ha die Sascha en het hele race team!
Geweldig om nu eindelijk de eerste treinen over het circuit te laten racen! :mrgreen:
Wel heel duidelijk is te zien, dat dit grote moment door het hele gezin enthousiast is bekeken en zelfs aan deel genomen.
Thomas en Kevin waren duidelijk helemaal in hun "sas" van dit spannende rij moment en Desirée probeerde zelfs met gevaar voor ledematen, haar steentje bij te dragen! :roll: :wink:
En ongelukjes, ja die horen erbij en dragen zeker bij tot ohhhh en ahhhh momenten en oh ja, dat moet ik nog even aanpassen!

En de naam, wat dacht je van de "Hel van het Zuiden" of anders "De Baketo's Waterloo"? :mrgreen:
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Hoi

wordt een mooie baan super

als je nog een keer z`n probleem met een balkje hebt dan kun je zonder risico 1 derde van de balk eruit zagen zonder verstevigingen dit heb ik van een constructeur (architeckt ) met de vloerbalken van mijn toekomstige treinenkamer

dan rest alleen nog een toepasselijke naam ik dacht aan  spoorbaan het houten balkje (geintje)

groetjes manfred
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Zo hé het lijkt het programma TopGear wel. :mrgreen:
Maar gefeliciteerd met deze mijlpaal.


Gr.
René
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Dit:

vind ik eigenlijk de mooiste foto van allemaal, dat glunderende smoeltje van Thomas.

Geweldig, eindelijk kun je rond(jes) rijden. Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

"Ik ben gewonnen", hoor ik Thomas aan het eind van de film zeggen. Prachtig.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Citaat van: Gerard op zaterdag 12 december 2009, 13:06:10
Dit:
vind ik eigenlijk de mooiste foto van allemaal, dat glunderende smoeltje van Thomas.

Geweldig, eindelijk kun je rond(jes) rijden. Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

"Ik ben gewonnen", hoor ik Thomas aan het eind van de film zeggen. Prachtig.
Vind ik ook geweldig! En de gezichten als ze de treinen laten vertrekken in het begin van het filmpje, prachtig :)
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Hoi Sascha,

Leuk fimpje, wat is dat toch mooi he die locs met geluid :D
Succes met de verdere bouw van je (jullie?) baan.

Groet,
PJ
Re: Sascha's baan in aanbouw (Update 30 Maart 2008)
Citaat van: Sascha op maandag 31 maart 2008, 11:08:00
Nee dat klopt.. En mooi af te stellen ook... Maar je draait je het schompes hahaha...
Heb meer uren gedraaid dan gezaagd :P

gebruik gewoon een rateltang
Re: Sascha's baan in aanbouw (Update 30 Maart 2008)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: Sascha's baan in aanbouw (Update 30 Maart 2008)
Citaat van: marklin1992 op maandag 14 december 2009, 15:03:02
[gebruik gewoon een rateltang

Allez zeg.. Dat wordt lastig als draadeinde wat boven de moer uitsteekt langer wordt dan het dopje van de ratelset diep is :wink:
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
bedoelt u niet een doppezet

ik bedoel een ringsluitel met ratel
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Hallo Sascha,

Ja, eindelijk kan er gereden worden. En hoe! :D :D

Het is een erg leuk filmpje. Vooral de "kreten" van de kids is echt leuk om te horen.

Veel plezier nog verder met je hulptroepen en het bouwen.

Groetjes

Harry
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
haha, en ik Diana maar niet geloven toen ze zei dat ze een F1 race had gehoord in het dorp. ;)

Dat moet wel een voldoening geven dat je eindelijk na lange tijd je teinen op je eigen baan kan laten rijden.

Overigens vind ik ook dat je heel netjes werkt. Je werkt volgens mij echt op de milimeter. :)
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Hallo Sascha,

Geweldig dat je rond kunt rijden, sinds kort kan ik dit eindelijk ook weer.

Ook mooi de gezichtjes van de kinderen als de treinen vertrekken.

Succes met de rest.

Gr.
Piwie.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hallo allemaal,

Vandaag samen met Thomas lekker op zolder geknutseld. Ik heb het idee om de wissels met netwerkkabels aan te sluiten, en dan per kabel 2 wissels, en de 2 aders die je dan over hebt, te gebruiken voor eventuele wisselverlichting.

Maar gezien de grote problemen met de C-rails wissel-aandrijvingen, wil ik wel de wissels redelijk makkelijk kunnen losmaken en eruit halen. Dus wil ik met soldeer-oogjes en stekkertjes werken. Foto´s spreken voor zich :

Uiteraard ook lekker met treinen gereden, bestuurd door Thomas, filmpje volgt later vandaag..











Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hallo Sascha,

Slimme oplossing, succes met de verdere bouw.

Groetjes,

Minto Tighfield :D
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
hallo sascha,

dat heb je heel mooi gedaan,en ook slim bedacht met die kabel alles mooi bij elkaar.zo heb je minder last van heel veel draad onder je baan.


veel succes verder,en kijk uit naar het filmpje van de spelende kids,en ook de papa  :P

peter(ke33)
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: Sascha op zondag 21 februari 2010, 16:51:39
Hallo allemaal,



Maar gezien de grote problemen met de C-rails wissel-aandrijvingen, wil ik wel de wissels redelijk makkelijk kunnen losmaken en eruit halen. Dus wil ik met soldeer-oogjes en stekkertjes werken. Foto´s spreken voor zich :

Hoe ga je dat doen Sascha? heb je er een trucje voor? Ik bedoel als je de rails hebt liggen en alles aaneengesloten ligt hoe krijg je er dan een wissel nog tussenuit? zonder dat er dan wat afbreekt?





Gr Ruud
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Sascha, je bedrading kan je zo snel losmaken, maar je komt nog steeds niet handig bij de wissel aandrijving.
Ik zou je aanraden om onder het wissel een gat in je plank te maken, zodat je de aandrijving van onder af kan demonteren.
Zie ook deze foto van Riny's pagina.



Dit heb ik zelf helaas niet gedaan en gevolg is nu, dat ik m'n baan demonteer en opnieuw begin en dit soort zaken meteen goed doe.

Gr.  Charlie
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: nkeer3 op zondag 21 februari 2010, 17:18:32
Hoe ga je dat doen Sascha? heb je er een trucje voor? Ik bedoel als je de rails hebt liggen en alles aaneengesloten ligt hoe krijg je er dan een wissel nog tussenuit? zonder dat er dan wat afbreekt?

Ik leg mijn rails niet overal vast. Hier en daar (op tactische plekken) plak ik de rails vast met een lijmpistool. Dat kan je later makkelijk ´lostikken´ indien nodig. Van onder een groot gat maken, heeft bij mij op veel plaatsen niet zo veel zin.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Dag Sascha,

Dat is een handige oplossing voor het aansluiten van wissels.

Ik gebruik ook dezelfde aandrijvingen en heb nog nooit ergens last van gehad, wel zijn bij mij de schakelaars eruit en doorverbonden.

Succes verder  :D
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: Sascha op zondag 21 februari 2010, 17:30:15
Citaat van: nkeer3 op zondag 21 februari 2010, 17:18:32
Hoe ga je dat doen Sascha? heb je er een trucje voor? Ik bedoel als je de rails hebt liggen en alles aaneengesloten ligt hoe krijg je er dan een wissel nog tussenuit? zonder dat er dan wat afbreekt?

Ik leg mijn rails niet overal vast. Hier en daar (op tactische plekken) plak ik de rails vast met een lijmpistool. Dat kan je later makkelijk ´lostikken´ indien nodig. Van onder een groot gat maken, heeft bij mij op veel plaatsen niet zo veel zin.

Ja oke dat snap ik wel, maar de rails is toch in elkaar geklikt en je moet toch een beetje wrikken om het dan van elkaar te krijgen hoe doe je dat dan in een gesloten systeem?
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Citaat van: Sascha op vrijdag 11 december 2009, 21:54:10
Hallo allemaal,

Deze week een paar keer 's avonds een uurtje tijd gehad om wat te zagen en te schroeven. De ruwbouw voor 'het hoofdrondje, de acht van Elsloo'. Uiteraard werd e.e.a. grondig geinspecteerd door onze zonen :



De houtbouw is nog niet helemaal zoals het moet, er klemmen nog wat platen, moet nog iets op maat gemaakt worden, maar kon het niet laten om toch de allereerste rondjes van de week te rijden. Vanavond gingen we de baan maar eens testen met onze boeven. dubbelsporig achtje.. twee treinen dezelfde kant op gericht.. Kunt u het al raden wat er gaat gebeuren? :mrgreen:




Helaas werden er ook brokken gemaakt en moest de veegwagen uhhh trein eraan te pas komen :



Tot zover deze update.. Wellicht binnenkort meer, zo niet dan over langere tijd :) :wink: :mrgreen:

Rest mij nog de vraag om mee te denken voor een naam voor onze baan. I.v.m. de gehouden race van vanavond werd de baan tijdelijk omgedoopt naar Circuit Achtloo, maar we zijn nog op zoek naar een andere passende naam. Dus weet je een leuke naam, laat het eens horen!

To be continued.... :wink:

Hoe heeft u die ns trein analoog op uw baan kunnen laten rijden met een decoder? zo ja hoe duur is deze?
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: Sascha op vrijdag 11 december 2009, 21:54:10
Uiteraard hebben we deze inwijd-race vastgelegd op video :


(-klik hier- voor iets betere kwaliteit, maar let op, deze is 30mb)


Superrrrrrrrrrrrrrrrr filmpje!!
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: nkeer3 op zondag 21 februari 2010, 17:34:04
Ja oke dat snap ik wel, maar de rails is toch in elkaar geklikt en je moet toch een beetje wrikken om het dan van elkaar te krijgen hoe doe je dat dan in een gesloten systeem?

Als je ver genoeg de rails los maakt, kan je nog altijd de hoogte in.. Ook een bocht naar buiten toe los maken is een optie..
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Eindelijk rondjes rijden! - Update 11 Dec 2009)
Citaat van: Marklingek op zondag 21 februari 2010, 17:40:59
Hoe heeft u die ns trein analoog op uw baan kunnen laten rijden met een decoder? zo ja hoe duur is deze?

Hoii.. Nee hoor.. Deze is niet gedigitaliseerd.. Sterker nog, ik heb voor onze zonen hier het motortje en de sleper zelfs helemaal eruit gesloopt. Deze mogen ze met de hand duwen :wink:

Verder betwijfel ik ook of deze loc wel in het echt voor de NS gereden heeft??  :shock:
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
super dat filmpje :P
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Belofte maakt schuld :) Even filmpje op youtube gezet.
Nadat Thomas papa geholpen had met schroeven en solderen is het natuurlijk tijd om te gaan rijden.. Met vandaag Thomas aan de knoppen!
Slechts hier en daar een aanwijzinkje stuurde Thomas de boel flink in het rond :wink: Hij wilde wel met alle treinen rijden die we hebben :mrgreen:


Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Je maakt Thomas in ieder geval niks meer wijs, hij rijdt gewoon zonder dat jij iets hoeft te doen :lol:.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: Sascha op zondag 21 februari 2010, 22:31:45
Slechts hier en daar een aanwijzinkje stuurde Thomas de boel flink in het rond :wink: Hij wilde wel met alle treinen rijden die we hebben :mrgreen:
Ja pappa, zo hoort dat toch ook :P,

Lekker rijden met alles wat we hebben :D.
Leuk filmpje Sas :D.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hoi Sascha,

Leuk filmpje. Net zoals het hoort, lekker bezig zijn met de hobby.

Groetjes,

Minto Tighfield :D
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 201
Papa,

Bouw jij je eigen baan maar :mrgreen: :mrgreen:
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hoi Sascha, leuk filmpje, en laat Thomas maar schuiven ik bedoel rijden.



                                                                                            Arie
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hoi Sascha, kinderen van nu en knopjes, binnen de kortste keren weet hij er meer van als jij  :lol:
Mijn zoon heeft een eigen baan naast die van mij, soms ben ik ik ook ineens iets kwijt................
Maar wel leuk samen hobbyen, vr gr Arie
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hoi Sascha,

Leuk filmpje, je hoeft Thomas niets meer te leren hij bestuurd de baan al beter dan pappa :lol:.

Gr.
Piwie.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Geweldig om die kleine mannen van nu te zien genieten, het zijn wel de modelspoorders van de toekomst !, je bent goed bezig Sascha :mrgreen:

Mvg Gert
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hoi Sascha,

Wat heerlijk om die kleine zo te zien genieten. Ja, het wordt natuurlijk door papa met de paplepel ingegoten. Leuk om je vorderingen weer eens te bekijken.
Succes verder.

groet Ronald
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Vandaag een mini-update'je.. Ik pas de titel er niet eens voor aan.
Maar zoals eerder besproken wil ik in het schauwstation met webcams gaan werken. Vandaag even samen met onze jongste een mogelijk interessante positie bestudeerd en uitgeprobeerd :


Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
"De aangevraagde video is niet beschikbaar" :(. Dat wordt dus "even" wachten :?.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: Gerard op zondag 21 maart 2010, 23:29:56
"De aangevraagde video is niet beschikbaar" :(. Dat wordt dus "even" wachten :?.

Inmiddels doet het filmpje het :wink:
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Hoi Sascha en Thomas.
Test positie camera en het filmpje is helemaal geslaagd.
Inclusief rijdend materieel, oog hoogte Thomas en "test" hand, alles staat erop en is goed zichtbaar! :mrgreen: 

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Sascha's baan in aanbouw (Begonnen met wissels aansluiten - Update 21 Feb 2010)
Citaat van: Sascha op maandag 22 maart 2010, 08:07:07
Inmiddels doet het filmpje het :wink:
En wat voor een filmpje :lol:.

Voor de rest sluit ik me an bij de vorige spreker :D.