Dit vind ik geen duidelijke tekening. En dat komt door enerzijds de nrs 11+12 en anderzijds de nrs 13+14
(deze punten zijn visueel verwisseld ten opzichte van de aansluitpunten van het sein):
Bij de AJ-Remwegdecoder zitten volgens Rens 2 tekeningen:
de ene toont het oorspronkelijk ontwerp (uit 1994-1995, Marklin Magazin),
de andere toont de sein aansluiting.
Kenmerkend aan het eerder plaatje is dat er twee schakelaars op staan:
Signal Unterleitung (oder K84 kontakt) rood/rood van sein naar middenleiding (puko's)
Signal Oberleitung (oder K84 kontakt) rood-rood bovenleiding aansluitbussen (aan smalle kant van het sein)
Die twee signalen slaan allebei op het sein, maar op verschillende plekken.
Anders gezegd, elk sein uit deze 70xx serie heeft 2 onafhankelijke stroomkringen voor prik
(een voor de baan, een voor de bovenleiding).
Die 2 stroomkringen zijn gebruikt als de schakelaars S1 en S2.
Het is jammer dat
http://wiki.3rail.nl/index.php/M%C3%A4rklin_7039 de seinvoet niet afbeeldt.
Ook
http://wiki.3rail.nl/index.php/M%C3%A4rklin_7188 is involledig, maar wel met seinvoet,
maar die heb ik beter in m'n hoofd zitten.
Dit is de voorkant van het sein, op de smalle kant zitten drie bussen om een voorsein (verlichting) aan te sluiten.
Op de niet zichtbare smalle achterkant van het sein (in de rijrichting) zitten 2 (rood omrande) bussen, bedoeld voor sein-bovenleiding aansluiting.
Die sein-bovenleiding aansluiting gebruik je, normaal gesproken, om boven de stopplaats in de rails een stopplaats in de bovenleiding te voeden. En dat is wat hier S2 wordt genoemd.
Ik ga ervan uit dat S1 dan het zelfde doet voor de benedenleiding, oftewel de twee rode draden betreft die aan het seinrelais blok (dat grijze blok) vast zitten. Dat is het meest logisch.