Ik heb twee schaduwstations boven elkaar. De eerste op 0 cm en de tweede op 15 cm. Deze zijn exact gelijk.
Toch nog een keer naar de rechter wisselstraat gekeken en begonnen met uitdunnen.
Uiteindelijk uitgekomen op een hozetrager, wat ik eerst al had.
Vanwege het onderste perron op lengte te willen houden, een driewegwissel geplaatst. Deze heb ik ook nog liggen en goed werkend.
De bocht richting de brug kan ik nu gelijk mooi opvullen met 3900/3800 i.p.v. 5200.
Ik heb één van de doodlopende spoortjes in het stations gedeelte weggehaald, scheelt nog kruiswissels en maakt met ontwerp wat rustiger.
Het depot heb ik nu iets aangepast:
- kopspoortje omgezet naar aansluiting op draaischijf, er zijn nu twee verzorgingssporen.
- er boven zijn nu twee kopspoortjes geplaatst voor de kolen-, zand- en slakkenwagons.
- het omloopspoor is het onderste geworden daar zit ook de werkplaats aan vast.
- het verkleinen van de bocht aan het begin van het depot, een 5201 door een 5202, geeft het voordeel dat de draaischijf bovenaan meer ruimte krijgt voor opstelsporen.
- de invulling kan verder tijdens de bouw nog veranderen.