Geen idee of je blond bent. Om dat te zien moetje je hoedje afzetten.
Een s bocht is linkerwissel rechterwissel combi.
Nu heb je je halve rangeergebied nodig om van onder op het bovenste spoor te komen.
Met een paar Engelse wissels krijg je dat veel compacter.
Wat er nu ligt is in mijn ogen een groot omloop gebied.
Ik denk dat je dat bovenste stuk moet opdelen in klaarstaand om te vertrekken/ net binnen gelopen en wat opstel sporen.
Ben je gelijk verplicht te gaan rangeren.
Links boven waar de fabrieks aansluitingen zitten is een omloopmogelijk heid wel een must.
Verder heb ik geen idee wat je nu wil. Je antwoord klinkt een beetje alsof je aan deze opstelling wil vast houden. Terwijl je schrijft dat je er niet tevreden over bent of niet meer uitkomt.
Leg eens uit wat je voor ogen hebt en hoe dat dan nu in je baanplan zit verwerkt. Of wat dan precies je probleem is.
Ik zie niet in waarom een kruiswissel gevaarlijker is als twee losse wissels.
Robin