Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Kibri Stellwerk, Wiking Bussing 8000 en Artitec Kof-loods

Gestart door Bas zaterdag 19 oktober 2013, 17:10:24

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kibri Stellwerk, Wiking Bussing 8000 en Artitec Kof-loods
Weer lekker bezig geweest in de avonduren, allemaal 2e handsjes, een seinhuis van Kibri voor 5 euro, een Bussing 8000 vrachtwagen van 4 euro en een Kof-loods van Artitec van 5 euro (laatste nieuw iets van 25).

Het seinhuis zat al in elkaar en dat was best lastig met schilderen maar ben uiteindelijk tevreden met het resultaat. Een Wikingauto uit elkaar halen blijft tricky, of je treft slechte lijm en 1,2 klaar of je treft goede lijm of nog erger gesmolten lassen. Deze ging goed uit elkaar, grotendeels in mat zwart gespoten en schilderen maar. Op de voorbumper nog een paar sprieten met seconden lijm en voor weinig weer een mooie wagen erbij.

De Artitec Kof loods was het eerste Resin-pakket voor mij, vorige eigenaar had de onderdelen al geschuurd en ik hoefde alleen nog maar te lijmen en schilderen. Best wel wennen die Resin en die secondenlijm. Als extra heb ik nog raampjes in de deuren gemaakt. Qua structuur van de oppervlaktes schildert het echt super: basis, wash en drybrush gaat allemaal moeiteloos, ben dan ook tevreden met het resultaat.
Re: Kibri Stellwerk, Wiking Bussing 8000 en Artitec Kof-loods
Nog even wat foto's al is er nog maar weinig daglicht