Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Waarschuwing! Problemen met Lokprogrammer software 4.4.1

Gestart door teunistreinen dinsdag 19 februari 2013, 22:16:43

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Waarschuwing! Problemen met Lokprogrammer software 4.4.1
Hallo

Overgenomen van de "buren".
Ik neem aan dat dat geen probleem, daar het gaat om een door velen gebruikt item

teunis

Citaat van: Biesje op dinsdag 19 februari 2013, 22:11:14
Dag allen,

In verband met een aantal dode decoders na programmeren: beter de nieuwste versie van de lokprogrammer software niet gebruiken. Een aantal mensen hadden opeens niet reagerende decoder na het programmeren. Dit kan aan tig dingen liggen natuurlijk: fout in de software of fout in firmware. maar een gewaarschuwd mens telt voor twee en heef hopelijk geen dode decoders.

Zie deze draadjes: http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,50346.30.html en http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,43056.0.html

Hopelijk weten we snel wat het probleem is en of de decoders zijn te herstellen.

Groet,

Robert (met dode LoPi FX 3  :'( )
Re: Waarschuwing! Problemen met Lokprogrammer software 4.4.1
Dat is slecht nieuws.
Ik zal gelijk de laatste update er weer afgooien.

Robin
Re: Waarschuwing! Problemen met Lokprogrammer software 4.4.1
Hoe haal je de laatste update er af?
Re: Waarschuwing! Problemen met Lokprogrammer software 4.4.1
Die staat op je Pc programma verwijderen en de vorige versie weer installeren.
Het is besturings software dus dat zou probleemloos moeten gaan.
Re: Waarschuwing! Problemen met Lokprogrammer software 4.4.1
Mooi (althans niet zo mooi) . gelukkig heb ik hem nog niet geupdate , ben wel benieuwd hoe dit afloopt , en hoeveel leden er een defecte decoder van hebben overgehouden .

Als blijkt dat zij een foutje hebben gemaakt , ben ik erg benieuwd hoe ze daar nu mee omgaan.

Want als het net toeval zou zijn , zou uiteraard kunnen , maar het risico lopen doen we niet graag.

Ben benieuwd wat het antwoord is , er tenslotte iemand nog gaan bellen vandaag......

Mvg: Alex