Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Driedam deel II [Modulebak 1 in de ballast]

Gestart door Robbert zondag 25 december 2011, 13:21:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Driedam deel II [Modulebak 1 in de ballast]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Driedam deel II [Modulebak 1 in de ballast]
Inhoudsopgave

25-12-2011 - Startpost
01-01-2012 - Baanplan
10-01-2012 - Elektronica Bak 1
14-01-2012 - Eerste Rails geplaatst
15-02-2012 - Stopcontacten en Verlichting
06-09-2012 - 538TV
25-10-2013 - Eurospoor 2013
11-10-2014 - Modulebak 1 in de ballast
Re:Driedam deel II [Startpost]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Startpost]
Zo, maar eens wat foto's posten. De vorige baan is helemaal afgebroken (Zie: Deel I). Tijd dus om een nieuw topic te openen, er moet nog worden nagedacht over een naam en baanontwerp maar het belangrijkste is al binnen:

 

Ja je ziet het goed, het zijn modules. Mijn opa en ik waren het zat om onder baan te klussen en aan het einde van de dag allebei gebroken te zijn. Dus dit was één van de redenen voor een nieuwe baan. M'n vader gebruikt de kamer ook en hij vult de ruimte onder de modelbaan met spullen voor het goede doel. Hij had last van de poten en daarom moest er een constructie komen zonder poten. Na wat denk werk was dat zo ontworpen door m'n opa. Een mooi staaltje werk en hier is hij druk bezig met het zagen:



Na een dagje klussen mocht het resultaat er zijn en kon m'n opa zelfs de constructie als rekstok gebruiken..  :D Alles is nu nog lekker vlak en zeer strak, iets om van te genieten na zo'n dagje klussen. Hier zien we een 1300 + 2x 2400 + een kwart bocht R1 liggen:



Robbert
Re:Driedam deel II [Startpost]
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Driedam deel II [Startpost]
Ziet er goed uit Robbert! Je boft maar met zo'n opa.

Het was geen eis dat het een M-trackmodule moest worden? Of geeft dat teveel beperkingen voor het banenplan?
Re:Driedam deel II [Startpost]
Hallo Robbert,

Dat ziet er erg netjes uit en alle drie de partijen winnen erbij! Met een r1 kun je net een keerlus maken?

@1200blauw Heb jij toevallig de normen van m-track modules? Wil er eigenlijk ook (ooit) één of twee bouwen. Heb nu slechts de maatvoering van de kopschotten.

groet,
Michiel
Re:Driedam deel II [Startpost]
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Driedam deel II [Startpost]
Citaat van: Golfer op dinsdag 27 december 2011, 12:47:27
@1200blauw Heb jij toevalli9g de normen van m-track modules?

De exacte normen heb ik niet voor je, maar wellicht zijn die via www.m-track.org te verkrijgen?
Re:Driedam deel II [Startpost]
 :thumbup: ! Ziet er goed uit!
Re:Driedam deel II [Startpost]
Om maar eens een gezegde aan te passen aan deze omstandigheden: "Een goede start is het halve werk".
Re:Driedam deel II [Startpost]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Startpost]
Citaat van: 1200Blauw op dinsdag 27 december 2011, 12:40:14
Het was geen eis dat het een M-trackmodule moest worden? Of geeft dat teveel beperkingen voor het banenplan?

Geeft iets te veel beperkingen, minimaal dubbelspoor en dan moet de rest naast de hoofdbaan stoppen. Ik heb nu een tweesporig station met 1 hoofdspoor. :)
Re:Driedam deel II [Startpost]
Lid sinds: 2006

Fan vanaf mijn geboorte

offline
Re:Driedam deel II [Startpost]
Citaat van: 1200Blauw op dinsdag 27 december 2011, 13:19:50
Citaat van: Golfer op dinsdag 27 december 2011, 12:47:27
@1200blauw Heb jij toevalli9g de normen van m-track modules?

De exacte normen heb ik niet voor je, maar wellicht zijn die via www.m-track.org te verkrijgen?
De club heeft voor leden de volledige normen set. In principe is het kopschot wel het belangrijkste qua construktie. De lengte voor rechte modules is meestal 120 cm, maar het mag ook wel minder zijn. Verder kunnen er bochten van 22,5 45 en 90 graden toegepast worden. Naast de construktie is ook de electrische verbinding van belang. Dit gebeurt met een 4-polige telefoonstekker en een 4-polig telefoonstopkontakt per kant. Je mag hier altijd even langskomen om een kijkje te nemen hoe de modules eruit zien.

We hebben net vandaag diverse modules getest of ze aan de normen voldeden, zodat ze met een evenement zouden kunnen meedoen. Dan komt er wel iets mee bij kijken, dan boven vermeld.

Groet,
Bert
Re:Driedam deel II [Baanplan]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Baanplan]
Allemaal een gelukkig 2012 gewenst vanuit hier! Dat er maar veel wensen mogen uitkomen. Hierbij mijn voorlopige baanplan. Het groene deel is straks niet zichtbaar en gaat richting de kleine schaduwsporen. Het blauwe gedeelte is onbeveiligd gebied om de plaatselijke industrie te kunnen bedienen.  :) Misschien dat ik de wissels linksonder nog vervang voor slanke exemplaren.  :)

Re:Driedam deel II [Baanplan]
Hallo Robert,

Oke je vorige modelbaan is niet meer jammer want zag er mooi uit en je kon je daarop zeker nog op uitleven maar oke het is wel de bedoeling dat je opa en jij zelf na het hobby'en nog vut overhouden. :thumbup:
De aanpassing wat betrefd de nieuwe tafel is een knap staalje werk en nu hou je nog ruimte over onder de modelbaan.

Succes met de opbouw en het railplan ziet er al goed uit en met de opbouw gata het vast goed komen, vergeet je opa af en toe geen borreltje te geven want daar rsut je ook van uit.

Veel plezier en zie je update's wel komen.

Groet Wim.
Re:Driedam deel II [Elektronica Bak 1]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica Bak 1]
Zo, in de vakantie twee dagen door gewerkt. We zijn begonnen met het aanleggen van de Elektronica Bak 1. Natuurlijk is dit met modules iets meer werk dan met een vaste baan. Maar als je een modulebak zo op z'n kop neer kan leggen, werkt dat 3x sneller dus tijdwinst.  :D



Ook zijn er gaten geboord aan de zijkant van de bakken, zodat we straks met de 25-polige stekker van de ene naar de andere bak kunnen. Deze hebben we trouwens gekocht in Houten, net als het draad.  :) Helaas heeft 1 contact je het begeven maar dan hebben we er nog 24 over tussen bak 1 en 2.  :)



Uiteraard volgen we hier ook nog andere topics op het forum. Onder andere van Martijn (Klik) Hij had in z'n topic een handige tip over soldeertipjes, die te bestellen zijn bij Conrad onder bestelnummer 531928. Ook de kabelhouders hebben we uiteraard besteld. Goed, na een tijdje door klussen ziet het er dan zo uit:



Ook is er gewerkt aan een programeer-spoortje (schakelaar sluit het aansluitspoor vanaf de CSII af van de rest van baan). Ook zijn de andere draden netjes weggewerkt en zijn enkele lantaarnpalen geplaatst.

Robbert
Re:Driedam deel II [Baanplan]
Strak werk hoor! Zowel qua houtconstructie als qua bedrading.

Wel een overgang zo van een rijbaan naar een baan waar voornamelijk op gerangeerd kan worden (of komt er nog een deel bij?).

Groet,
Ronald
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Het is onmogelijk om rondjes te rijden, 100% pendelen.  :) Van groen naar groen.
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Dan hou ik toch het gevoel dat er nog een stukje baanplan ontbreekt. Het groene gedeelte links in het plan is wel héél klein om een trein op weg te zetten.
De twee "groene" kopspoortjes rechts houden ook niet over. Wat is de maatvoering van het geheel (dit om een beetje gevoel te krijgen).

Groet,
Ronald
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Die moeten uiteraard nog getekend worden. Misschien geeft dit een beter idee:

Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Zie ik nou goed dat je er zelfs een stop/ontspoorblok op gaat aanbrengen?
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Ja! Zo hoort dat. :)
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Tof! Wordt een stukje zelfbouw neem ik aan?
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Weinerd heeft deze in het programma, met en zonder lantaarn. Dit is artikel 7226. Meer op hun site, incl catalogus, blz 133. http://www.weinert-modellbau.de/

Zelfbouw is ook nog een optie (klik).

Robbert.
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
ik ga 't volgen  :thumbup:
Re:Driedam deel II [Elektronica bak 1]
Robert,

Dat vordert zeg en ziet er keurig netjes uit.
Zon opa moet je trots op zijn.

Ik blijf je volgen groetjes Arno
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Zo, de eerste rails ligt op z'n plek. Een overzicht voor jullie, de gebouwen zijn uiteraard nog niet de definitieve gebouwen. Die worden aangepast aan land en tijdperk uiteraard!


Overzicht van het grootste gedeelte.


Overzicht linker stuk van de baan. Links onderin het spoor dat straks door gaat lopen naar een schaduwstation. Daarboven een losplaats. Dan een stuk doorgaande weg voor naar het station. Daarboven komt een bedrijf ten behoefte aan bulkoverslag! Achterste spoortje (waar nu de eanos'n staan) wordt een steekspoortje en eventueel wat wagens die gereed zijn kunnen hier opgesteld worden.


Dan het trechtergedeelte van het station. Ik twijfel nog of ik aan beide kanten een perron moet leggen, wat denken jullie? Qua personen zal het niet meer worden dan tweedelige treinstellen en misschien een setje Plan E (3 wagens + 1300/2200). Links zien we nog wat industrie inclusief een loods waar wagens straks naar binnen kunnen worden gereden. Waar nu de 2400 staat met ketel is straks capaciteit voor 2 (gesloten) wagens. Net boven het Central Station is nog een overslag plek, deze kraan wordt nog vervangen door een grotere variant. Zodat er makkelijk een vrachtwagen naast kan staan! Het spoor daarboven gaat richting het depot, het spoor daarboven is het doorgaande spoor naar het schaduwstation en zal ter hoogte van het einde van de groene bosjes op de achtergrond ongeveer weggewerkt worden. Ik heb nog geen idee hoe, tunnel of iets dergelijks.. Hebben jullie nog goede ideeën?


Nog even een close up. Het Central Station komt straks op een plank voor de module te liggen. Waar hij nu staat is dan nog wat plaats voor de overslag en een heel kort randje weiland. Dat heb ik op meerdere modelbanen gezien en vind dat erg leuk (geeft een groot effect)!


Nog een close up van het depot dan. De loods is nog niet afgebouwd, dat komt nog! Ook komt er nog een spoortje tussen de 1800'n en de 189, wel zo fraai. Uiteraard moeten er nog  inspectieputten, zandtorens en andere attributen geplaatst worden. De sporen achterin zijn dus voor het schaduwstation. Deze liggen nog niet vast, ik moet hier nog een geniale opstelling voor vinden. Wel worden deze waarschijnlijk weggewerkt, maar hoe, dat weet ik nog niet!

Ik hoop dat alles zo wat duidelijker is geworden!

Robbert
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Ziet er goed uit chef :).

Succes verder!!
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
ziet er zeer goed uit erg mooi met die losse modules ook topie!!! :D
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Het materieel op deze baan doet wat vreemd aan. Gezien de layout van een lokaalbaantje of zijlijn verwacht je geen e-locs, maar eerder een DE1 of DE2 of diesels zoals een 2200 of 2400. Als ik het goed begrijp is dat ook je bedoeling. Ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat. Het begin is iig veelbelovend  :thumbup:
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Dit gaat prachtig worden.

gr. Arno
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Citaat van: 1200Blauw op zaterdag 14 januari 2012, 17:01:56
Het materieel op deze baan doet wat vreemd aan. Gezien de layout van een lokaalbaantje of zijlijn verwacht je geen e-locs, maar eerder een DE1 of DE2 of diesels zoals een 2200 of 2400. Als ik het goed begrijp is dat ook je bedoeling. Ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat. Het begin is iig veelbelovend  :thumbup:

Het is helemaal wat je zegt.  :D Maar zal ik elektrificeren? Misschien in de toekomst nog een Plan V van Roco..? Die 1300 blijft sowieso, gewoon om z'n looks!  :)

Robbert
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Citaat van: Robbert op zaterdag 14 januari 2012, 17:18:53
Citaat van: 1200Blauw op zaterdag 14 januari 2012, 17:01:56
Het materieel op deze baan doet wat vreemd aan. Gezien de layout van een lokaalbaantje of zijlijn verwacht je geen e-locs, maar eerder een DE1 of DE2 of diesels zoals een 2200 of 2400. Als ik het goed begrijp is dat ook je bedoeling. Ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat. Het begin is iig veelbelovend  :thumbup:

Het is helemaal wat je zegt.  :D Maar zal ik elektrificeren? Misschien in de toekomst nog een Plan V van Roco..? Die 1300 blijft sowieso, gewoon om z'n looks!  :)

Robbert

In werkelijkheid heeft NS dit soort lijntjes grotendeels afgestoten in de loop der jaren. Modern NS-materieel verwacht je dan natuurlijk niet, eerder jaren '50/'60 en kleinschalig. Dan past die draaischijf ook beter denk ik (e-locs of diesels hoef je eigenlijk nooit te draaien; in de jaren '50 kun je ook stoom rijden). Om die reden zou ìk niet electrificeren, dat was toen nog niet heel gebruikelijk op zijlijnen. Maar het is natuurlijk jòuw baan, dus wie ben ik... Als je die 1300 hier mooi vindt, dan hoort bovenleiding er natuurlijk bij lijkt me. Dan kun je ook die toekomstige Plan V kwijt. Het is allemaal een kwestie van smaak. Wat vind je zelf mooi, hoe realistisch wil je zijn, ben je strikt in je tijdperk en materieel, etc, etc...

Schiet me zo even te binnen: je kunt ook NIET electrificeren, maar toch realistisch met je 1300 rijden als je er een motorloze Sik of Hippel aan koppelt. Dan is het net of die 1300 wordt afgerangeerd oid. De eerste generatie Sikjes van Roco schijnen nogal eens stuk te gaan, dus met wat geluk kun je er eentje voor weinig op de kop tikken. Maar goed, misschien neemt mijn fantasie het hier teveel over...  ;)
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Hallo Robbert,

Dat ziet er allemaal goed uit, wel handig die module bakken kun je makelijk aan de bedrading komen.
Heb je de rails bij de module overgangen door geslepen?

Succes verder, blijf dit zeker volgen.

Gr.
Piwie.
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Hmm, ik moet er gewoon nog even goed overnadenken of ik ga electrificeren! Want buiten die 1300 heb ik natuurlijk ook nog 1800, 189 en 1100. Die passen dan totaal niet in het thema, maar wil ik toch graag kwijt.

@Piwie, de rails zijn doorgezaagd met een ijzerzaagje.
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Citaat van: Robbert op zondag 15 januari 2012, 10:43:46
...maar wil ik toch graag kwijt.

Je bedoelt dat je er van af wilt, of dat je ze graag op je nieuwe baan wilt gebruiken?? In dat laatste geval zou ik electrificeren; de bovenleidingportalen op Driedam I zagen er toch mooi uit.

Overigens een vlotte start zo van plan naar uitvoering.

Groet,
Ronald
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Ik wil ze graag gebruiken. De 1139 van Marklin nu vervang ik in de toekomst nog voor een Roco variant. Die staat dan heel fraai onder de draad net als een 1300. :)

We gaan in een rap tempo door. Moet dit jaar nog af eigenlijk.  :D
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Citaat van: Robbert op zondag 15 januari 2012, 12:59:04
We gaan in een rap tempo door. Moet dit jaar nog af eigenlijk.  :D

Gelukkig is het jaar net begonnen, dus als jullie in dit tempo doorgaan gaat dit zeker lukken :D.

Gr.
Piwie
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Dat ziet er goed uit hoor!!
Wordt het weer Nederlands, of iets buitenlands? (Aan de huisjes te zien ;) )
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Even goed lezen Koen. :)
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Ohhh.. NLs. Ga je dan ook Nederlandse huisjes plaatsen of worden het deze?
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Er komt een Nederlands station, echter gebaseerd op een niet Nederlands station van Kibri. Het is te zien in deze video:



Met wat kleine aanpassingen is dat zo Nederlands. :) Het is tenslotte ook een zijlijn en minstens 50 jaar oud. Samen met wat Nederlandse kenmerken; kaartjesautomaat, stempelautomaat, vertrekseinen, cijferborden, vertrekstaten, enz enz, is dat zo omgetoverd!

Voor de rest verwacht ik niet veel gebouwen, er komt geen stad ofzo. :)

Robbert
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Robbert,

Je gaat snel vooruid. Over de bouw is goed nagedacht, het ziet er degelijk en 'slim' uit.

Persoonlijk zou ik het spoorlijntje wel elektrificeren, een stuk draad staat wel zo mooi boven de locs.

Ps. Hoe staat het met de opleiding?


Koen,

Niet alleen plaatjes kijken voordat je een vraag steld, ook de tekst goed doorlezen ;)

Citaat van: Robbert op zaterdag 14 januari 2012, 10:21:49
Zo, de eerste rails ligt op z'n plek. Een overzicht voor jullie, de gebouwen zijn uiteraard nog niet de definitieve gebouwen. Die worden aangepast aan land en tijdperk uiteraard!
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Misschien wel leuk om te vertellen wat er nog meer op het verlanglijstje staat:

Busch - Tunnel
Faller - Containers 354
Faller - Bokkraan 120 164

Citaat van: Wijbe op zondag 15 januari 2012, 16:18:13
Ps. Hoe staat het met de opleiding?[/qoute]
Gaat erg goed, volgende week tentamenweek en sta nu een 8,6 of hoger gemiddeld, dus mij hoor je niet klagen. Doe nu versneld traject Civiele Techniek en hoop in September stage te gaan lopen bij bedrijf in het spoor. :)

Robbert
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Robert ziet er top uit.

gr. Arno
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]


Leuk plaatje zoals het bij ProRail binnen zou kunnen komen. Tevens ook de bijbehorende borden geplaatst! Ik heb dit niet zelf gedaan, iemand anders heeft dit voor mij gemaakt, nogmaals bedankt daarvoor!  :thumbup:

Robbert
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
leuk!
Zoeen heb ik er van A'dam.
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Mooi :D
vanwaar heb je die bielzen  :D ik vind ze best wel mooi :D

Groeten Tim
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Die zitten bij de wagens van Rivarossi.  :)

Er wordt natuurlijk af en toe roest gereden. Wat foto's samen met m'n nieuwe aanwinst, een Br 64. Erg fraaie sound zit erop!  :D







Beloofd weer fraai te worden mensen...  :P

Groet,

Robbert
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Citaat van: Robbert op zaterdag 28 januari 2012, 13:53:20
Beloofd weer fraai te worden mensen...  :P
Ik verwacht eigenlijk ook niet anders van je :wink:. Succes met de verdere bouw van deze baan.
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Hey gaaf zeg! Het is dus de 39640 geworden! Gefeliciteerd! Het is absoluut een geweldige locomotief! Vorig jaar haalde mijn exemplaar de mijlpaal 1000 dagen (probleemloos) in dienst. Ik heb het lokje nu alweer 37 maanden en het blijft een feest! :thumbup: :thumbup:

De setting van je baan ziet er realistisch en veelbelovend uit. Het zal mij benieuwen!

Groeten,
Vincent
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
Dankjulliewel! Woensdag en Donderdag gaan m'n opa en ik weer aan de slag. We zullen zien waar we stranden.  ;)
Re:Driedam deel II [Eerste Rails geplaatst]
je bent al weer goed bezig zo te zien en een central station!!! nice! :thumbup:
Re:Driedam deel II [Stopcontacten en Verlichting]
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Driedam deel II [Stopcontacten en Verlichting]
Van 't weekend wat stopcontacten aangebracht:



Daardoor konden de trafo's aangesloten worden en kon de eerste verlichting aan!  :D



Robbert