JW,
ik denk dat je beter gek kan worden
op hoofdbanen wordt een afspanning verdeeld over minimaal 3 velden (1 veld is het stuk tussen 2 masten), gebruikelijker is 4. Jij probeert het in twee te doen. Klopt het dat je de afspanning van de bovenleiding die uit de tunnel komt nog moet maken?
Je grootste uitdaging is dat je probeert dit te realiseren in een hele scherpe bocht, en dan nog bij een tunnelingang ook. Da's ook niet erg reëel. Daarbij komt dat je nu een afspanmast tussen de beide rails in plaatst en er dan naast de onderste rail ook nog een mast zet. Als het al zo moet, gebruik dan aan beide zijden een uitligger, dat scheelt weer een mast. Het tussen de rails plaatsen van masten op de vrije baan is heel ongebruikelijk (oh, je kan vast wel ergens een voorbeeld vinden hoor).
Een normaal afspanveld ziet er zo uit:
Als je de ruimte hebt kan je je afspanning dus beter een stukkie naar links opschuiven, dit is veel te druk en complex
Walter
(sorry....)