Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

kolenmijnindustrie (Theo).

Gestart door th maandag 12 september 2011, 18:42:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hoi Marcel,

Je kan ook andere decoders testen als het maar volgens het protocol is wat esu aangeeft.
Mvgr,Theo.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Beste allemaal :P

Komende week weer updates hoor want ben lekker even een paar dgn vrij dus knutselen maar weer na de drukte op het werk 8o :P
Morgen gaat de gerepareerde Big Boy de rondjes maken op de modelbaan dus is weer even lekker smullen en genieten.
Ik ga proberen er een filmpje van te maken.
Mvgr, Theo
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Veel plezier met het knutselen Theo. :thumbup:
Smul ze met het rijden van de Big Boy hopelijk gaat alles naar wens. :)daar ga ik wel van uit. :)
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Een BigBoy is een mooie verschijning op je baan Theo, ik hoop dat het allemaal lukt en jij er een leuk filmpje van maakt.

Heerlijk een paar dagen vrij  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Dag Michel.

Het ging goed hoor met de Big Boy en alles ging naar wens alleen nog wat dingen kleine aanpassen in de decoder wat geluid en licht betreft :)
Ik heb eerst even een paar daagjes lekker uitgeslapen en gereden met de Big Boy maar morgen ga ik verder met de verdere opbouw van de baan.
Foto's komen er nog :P
Mvgr, Theo.

Hoi Peter.

Het filmpje komt nog alleen moet ik nog even doornemen hoe de nieuwe camera werkt 8o
De Big Boy is zeker een mooie verschijning op de baan  :thumbup: en waarvan er 2 in bezit heb.
Persoonlijk vindt ik dit de mooiste locs en waarvan de 4014 die is geweatherdt toch wel de uitschieter.
De andere locs die ik heb zijn ook heel mooi en wil er nog wel meer maar je moet ergens een grens trekken of toch maar niet :roll: :lol:
Er staan er nog wel meer op de lijst anders maar ik zie wel.
De Alaska set komt binnenkort binnen en kan geschrapt worden van de lijst :)
Komende dagen druk verder aan de modelbaan en de camera onder controle krijgen om een filmpje te maken van de Big Boy.
Mvgr, Theo.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hoi Theo,

We wachten rustig af hoor, ben ook lekker bezig aan de baan.  :)



Groeten

Peter

en zien jou foto's wel komen hier.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Peter dank je en ik ben ook benieuwd naar het resultaat van de wolken op de stenen muur die je gaat uitvoeren :thumbup:
Mvgr, Theo.

Beste allemaal :thumbup: :P

Van de week veel bezig geweest met de digitale wereld om ontdekkingen te doen hoe bepaalde dingen werken en ben veel wijzer geworden maar er is nog veel te gaan maar ik kom er wel uit desnoods vraag ik het wel als iets niet weet en wat ook gedaan heb.
Vaak wordt er gezegd dat dit gemakkelijk is maar in werkelijk is het anders als je er een leek hiervoor bent
Ik moet er ook nog van leren hoor ook al ben ik best wel op velen dingen op de hoogte maar doch zijn er onduidelijkheden voor mij dit soms dingen niet echt duidelijk worden omschreven zowel door esu of M
Goed mijn hersenen zijn misschien niet meer optimaal maar lees alles heel goed door en probeer de zin des woord te achterhalen en kom er toch wel uit door toch weer meer extra te lezen en kom je er toch achter wat er bedoeld wordt en met zelf gedachten erin te leggen.
Dit bedoel ik ermee te zeggen alleen als je al heel veel kennis hebt van de digitale wereld en die bij mij ook nog ontbreekt hier en daar want het is best wel ingewikkeld ook al wordt gezegd dat het gemakkelijk is om te begrijpen is niet zo en ik kan het ook wel inzien.
Achtergrondkennis heb ik wel maar soms kom er niet uit door onduidelijke informatie en ben je op andere aangewezen om je verder te helpen.
Daar is deze forum een hele goede uitkomst en kom je er meestal wel mee uit met behulp van je vrienden hier :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Maak heel goed duidelijk wat het probleem is voor zover je kennis maar met behulp van Wiki kun je ook vaak heel veel verder komen er staan hier heel veel goede informaties opgesteld.
Maak uit dit alles voor jezelf een goede opstelling en kom dan met een goede uitslag om het verhaal zo goed mogelijk over te brengen maar ik begrijp best wel dat het soms heel moeilijk is en kan hier ook achter staan en domme vragen bestaan hier niet het is gewoon iemand verder te helpen met zijn probleem daar gaat het om en niets meer.
Ook heb ik aan de dingen aandacht besteed tussendoor zoals heb omschreven en foto's komen er met eventueel een filmpje.
Wordt vervolgt.
Mvgr, Theo.

   
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hallo beste allemaal ;)

Ik heb mooie opnames van de big boy gemaakt maar krijg deze niet op deze forum geplaatst.
Een HD camera met 11 MB opname en converteren naar binnen de grenzen van 1750 KB lukt mij niet naar aanvang verschillende converters te hebben uitgeprobeerd.
Maar je kan de beelden toch wel zien als je op You Tube gaat en op de balk ingeeft, opname big boy 002 en opname big boy 004 zie je de opname.
Een link leggen hier wil ik wel wel doen maar hoe doe je dat :roll: :P
Ik denk dat met de camera een lagere opname moet maken om te kunnen converteren binnen de grenzen van Kb voor deze forum.
Advies is altijd welkom daar ik wel baal dat het mij niet wil lukken maar ik heb al zoveel geprobeerd maar lukt maar niet.

Mvgr, Theo.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo,

Kijk hier eens na hier staat hoe je links kan plaatsen en url kan inkorten.

Hopelijk heb je er wat aan. :)

klikkie doen
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Michel dank je voor de tip en ga het eens proberen :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Video :P



Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo,

nu kan je mooie filmpjes plaatsen hier.  :D :D  :thumbup: :thumbup:
mooi filmpje van je bigboy   :arrow: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groeten

Peter

PS; de wolken poster is gelukt  :P  :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Dank je Peter en ik ga er nog meer plaatsen want weet nu hoe het werkt met hulp van Michel :P :thumbup:
Mvgr, Theo.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
als je de s achter https weghaalt kunnen ze zo komen in je bericht.
citeer dit bericht maar om te kijken naar de link..

Citaat van: th op zondag 21 februari 2016, 20:06:47
Video :P





Groeten Sander
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
-Theo:
Knappe filmpjes, zo te zien een echte krachtpatser, met een indrukwekkende sleep er achter,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Mooie filmpjes Theo. :thumbup: :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Schitterende loc hè, die Big Boy.

MvG,

Timaximus
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Sander dank je wel voor de tip en de juiste plaatsing :thumbup: want zo wilde ik het juist hebben.
Ik ga eens kijken of de volgende wel lukt.
Mvgr, theo.

Jorg dank je :thumbup: ik ben nog even aan het experimenteren maar wordt in de loop der tijd wel beter :P
Mvgr, Theo.

Michel dank je :thumbup: en vanaf nu gaat het beter worden als ik weer eens wat film maak van de week.
Mvgr, Theo.

Beste allemaal.

Toch weer veder geholpen door forumleden waar ik erg blij mee ben :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Deze opnames bevatten nog met wat bewegende beelden maar komt omdat ik de CS bedien en tegelijkertijd filmen.
De camera op een statief plaatsen is een oplossing maar ik ga eerst maar eens nieuwe films maken en hier plaatsen.
Deze 2 zijn nog oude die hieronder zijn geplaatst.
Mvgr, Theo.



Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Timaximus dank je :thumbup: en is zeker een mooie loc en als ik het allemaal nog mee mag maken ga ik naar de USA als de Big Boy 4014 is gerestaureerd.
Het monster in levende lijve zien rijden is bijzonder :-) :P
Mvgr, Theo.

Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Dag Theo,
mooie filmpjes van een geweldige imposante locomotief. :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hoi Cees.

Dank je wel :P
Mvgr, Theo.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Beste allemaal :-)

Wie ben ik om er nog meer uit te halen in mijn kleine ruimte >:-D :P
Ik ben nog eens terug gaan kijken naar foto's van mijn oude baan en aan het puzzelen gegaan in combinatie met de nieuwe nu.
Komt er toch iets positiefs uit dit uiteindelijk wel met heel veel tekenwerk en bedenkingen >:-D :lol:
Waarom ik dit doe is om de reden dat nog zoveel rails over heb en die gaan eraan in deze aanpassing.
Daarbij in deze nieuwe aanpassing mag ik weer wat wissels en andere rails gaan bestellen >:-D
Er is misschien veel geduld nodig als jullie op deze topic kijken maar de opzet van mij hierin is om ook combinaties te kunnen geven aan forumleden/gasten die ook kleine ruimtes hebben en hierin ook iets uit kunnen halen hopelijk en creatief zijn is wel een beetje gewenst maar ik help wel als nodig is hoor.
Goed ik ga morgen aan de slag en hoor het wel hoe de beoordeling is als ik de foto's plaats :-) :P :P
Wordt vervolgt.
mvgr, Theo.


 
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Je maakt het spannend Theo. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kom maar op met die foto's als je wat veranderd hebt. :) ;)
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).

Je kunt altijd nog de overgebleven rails in een doos onder de baan zetten, Theo  :D

Ben benieuwd wat je gaat bakken.....

Grtz Tony
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo ben benieuwd wat er uit de hoge hoed komt  >:-D

Gr Alex 0850
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hoi Michel :lol: ik ben druk bezig hoor en foto's komen er zeer zeker aan.
Heb nogal wat op mijn nek gehaald om het te veranderen maar het heeft een goed doel om dit aan te gaan.
Verloren delen van de baan opvullen met rails wat weer meer mogelijkheden geeft.
Tja ik doe het uit het mijn blote hoofd en dan is het nogal eens een keer of tig aanpassen maar ieder zo zijn eigen passie :P
Verbouwen maar ook weer rijden tussendoor dus ik geniet toch wel.
Ik heb veel geduld en heb de tijd daar ik net zolang bezig blijf tot tevreden ben.
Lekker creatief bezig zijn met als motto niets moet alles mag en in eigen tempo :-) :D :thumbup:
De stormvloed van foto's komen er wel want aan bla bla bla zit ook niemand te wachten maar dat gaat geheel goed komen :thumbup:
Mvgr, Theo.

Zeg Tony grapjas >:-D :-) wat mot ik met rails in een doos onder de baan die er nu al staan?
Opmaken dus en niks overhouden voor zover het mogelijk is.
Dit gaat wel lukken en weet nu al dat bij kan bestellen :P
Oeps heb ik nu toch meer baan als in de vorige modelbaan?
Uuh ja dat is allemaal mogelijk met de reden hoe je een modelbaan samenstelt en opbouwt maar wel uit mijn eigen hoofd en niet met hulpmiddelen van de pc >:-D :P
Tony ik wil vergrijzing in de bovenkamer tegengaan en op deze wijze creatief bezig blijven @citaat :lol:
Zo heb ik het altijd al gedaan en dit al vanaf mijn 5e levensjaar daar waar techniek al in mijn zat.
Mijn vader was boer en ging mee als de tractor naar de garage moest en daar waar mijn hemd van de kont vroeg aan de betreffende monteur van hoe en wat betreffend de tractor het probleem.
Door diversen malen terug in loop der jaren naar deze garage kreeg ik steeds meer vat op de techniek waar heel veel interesse in had en tot de dag vandaag nog in alles en nog wat om er voor zover grip erop te krijgen.
Ik ga niet uitleggen hoe je dit alles moet gaan doen het is gewoon wat wil je en hoe ver wil je gaan voor jezelf waar liggen je grenzen?
Vul het maar in ik heb heel veel dingen in mij waarvan wil leren die in mijn vermogen liggen en er ook werkelijk achter wil staan en het verantwoord vindt om soortelijke praktijken uit te voeren eerder niet.
Tony dit even zomaar even een informatie over mijzelf en niet om op te scheppen want dat doet mijn niets het gaat mijn alleen maar om waar mijn interesse liggen meer niet >:-D :D :P
Met als laatste woord wat ervan ga bakken zie je nog wel aan de hand van de foto's die gaan komen.
Mvgr, Theo.

Hoi Alex,
uit die hoge hoed komen weer leuke  dingen uit en ga je wel zien aan de foto's die er komen :thumbup: :-)
Mvgr, Theo.
 



Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo,

Wel ja je laat me lekker in de spanning, ben benieuwd hoe en wat je gemaakt heb.  :)
Zelfs ik doe het ook zonder pc sporen leggen en zien hoe en waar het uitkomt, is het leuke aan de hobby niets moet alles mag.  :warning:
Gewoon lekker je eigen zin doen, en verder heel veel plezier beleven das het belangrijkste.  :P




Groeten

Peter
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Dag peter,

Alweer 120 dagen geleden dat ik voor het laatst hier was  8o.
Ik had er even de rem erop gegooid daar het allemaal even teveel was voor mij de druk was te hoog.
Ik ga binnenkort terugkomen hoor en de boel weer oppakken met waar gebleven was :-)
Weer lekker knutselen aan de baan waar weer echt zin in heb :lol: :P
Wat je al aangaf niets moet alles mag en gewoon je eigen zin doen is ook wat ik doe en heb de tijd.
Tot gauw :thumbup:
Mvgr, Theo.

   
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hi Theo

Neem de tijd en bepaal zelf je snelheid en geniet van je hobby.

groet
Harald
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
-Theo:
Blij dat je nog iets van je laat lezen, eerst aan jezelf denken en dan pas de hobby,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Dag Harald.
Dank je wel :) en komt goed hoor het kriebelt weer van alle kanten en het zal weer een boel stof doen wegvegen uchhe uchhe pffff  :lol: >:-D
Mvgr, Theo.

Hoi Jorg.
Thanks en ik ben blij als de draad weer op kan pakken en met volle stoom verder kan gaan :lol: :thumbup:
Ik mis jammer genoeg teveel hier van alle ontwikkelingen die zo graag wil volgen.
ik ga mijn best doen om weer alles te kunnen volgen.
Mvgr Theo.

Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hoi Theo,

Ik dacht dat je met de zomerstop bezig was. Als je even geen tijd hebt of zin dan laat j de boel gewoon lekker liggen.
De kriebels komen vanzelf wel.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
-Theo:
Het is zoals fietsen dat verleer je niet, eens je er terug mee bezig bent gaat het weer vanzelf,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo,

Leuk om weer eens een berichtje van je te lezen. :)
Neem lekker je tijd om wat anders te gaan doen als je geen zin heb in de hobby we zien je mooie updates wel weer verschijnen. :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).

Heej, Theo !

Das toevallig, ik moest laatst nog aan je denken en nu ben je er weer  :P
Geen dwang, maar drang met de hobby, anders kun je net zo goed bij Miniaturwunderland in Hamburg gaan werken  :D'
( Moet er niet aan denken....)

We gaan vanzelf weer zien, wat je allemaal gaat bakken, hoofdzaak dat het goed met je gaat !

Grtz Tony
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hoi Theo

Leuk dat je er weer bent hoor, lekker rustig aan doen.  :)
Gewoon doen wat je leuk vind en dan eigentempo  :P




Groeten


Peter
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Hoi Theo,

het doet me goed weer wat van je te horen. Zoals eerder gezegd, neem de tijd, die je nodig hebt, en dan komt alles van zelf weer.

sterkte en hartelijke groeten,
Roel
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Welkom terug, Theo :thumbup:!
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Wohhh wat een leuke reacties allemaal  :thumbup: ik wordt echt overdonderd hiermee.
Dank je wel allemaal  en het geeft mij een gevoel dat je zo gewaardeerd wordt, ik wil hier zo snel mogelijk weer terug.
Ik heb dit zóó gemist allemaal en is ernst voor mij en het is hartstocht en passie die kan wijden aan deze wereld waarin wij allemaal leven als vrienden en allemaal op een eigen manier iets moois willen maken in deze forum :thumbup: :thumbup: :thumbup: :lol:
Woorden zijn niet nodig het is het gevoel die je geeft aan deze hobby, gewoon simpel gezegd deel alles samen op een leuke manier en ga elkaar niet liggen afzeiken op dingen waar niemand een boodschap aan heeft.
Jammer genoeg zie ik dit gebeuren hier en waarom allemaal in hemelsnaam?
Ik zie geen animo hierin en denk desnoods 3x na alvorens een antwoordt te geven op een vraag.
Ook ikzelf ben geconfronteerd met negatieve beelden maar probeer het wel op een positieve manier te benaderen zonder ruzie of wat ook.
Stuur elkaar desnoods een privé email om er onderling uit te komen en ga het niet op deze forum weergeven daar heeft niemand iets aan en je bereikt er niets mee.
Of je bent er alleen maar op uit om iemand door het slijk te halen, nou dan is mijn antwoordt simpel hoor.
Ik ik ik, néé samen doen en niet van ik ben de beste maar heel gewoon deel alles met elkaar op een vriendelijke manier daar maak je vrienden mee dat merk ik maar weer eens weer op mijn topic
Laat ik één voorop stellen, ik ben een heel simpel mens met ook gebreken zoals elk mens wel iets heeft
toch niemand is perfect gelukkig?
Ik heb één ding gemeen dat heel veel op doe van alle topics waaruit op eigen manier een eigen idee opdoe en op eigen wijze het weer net wat anders maak :lol: :-)
Ik zie met alle temperament deze forum aan hoor en doe heel veel ideeën op en probeer het te doen maken die niet op wat heb gezien >:-D :P
Goed hopelijk dat de boodschap duidelijk is en het overkomt? :thumbup: ;) :)
Mvrgr,
Theo.
 


   
 
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
-Theo:
Zeer goed verwoord,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Volledig mee eens, zoals in elke samenleving zijn er altijd negatievelingen tussen.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
 @citaat Mooie proza Theo. Als iedereen zo'n instelling had zou de wereld er helemaal anders uit zien.
In een bedrijf worden de rotte appels er uit gegooid, ook al hebben ze de kennis. "Teambuilding" is daar van groot belang.
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).

Boodschap is duidelijk, Theo !

Gelukkig zijn er ook hier heel veel mensen, die het graag gezellig maken en houden  :P

Grtz Tony
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo

Das een heel duidelijke boodschap  ;) ;)  :thumbup: :thumbup:

Beleef meer en meer plezier aan de hobby, nu ik een forum blij heb gemaakt met iets heel simpel waar ik niets meer mee deed.  :D



Groeten


Peter
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
- Peter:
Ja idd, dat zijn de geneuchten des levens,  >:-D
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo,

Je slaat de spijker op zijn kop. Ik doe ook niet mee aan die negatieve spiraal. Kritiek op mijn topic of reacties  beschouw ik altijd maar als positief bedoeld. En anders gewoon negeren. Gelukkig zijn er ook veel positieve mensen op dit forum, zoals je al uit de reacties ziet. En als het een keerje persoonlijk wat minder gaat, krijg je juist van deze mensen een hart onder de riem.

Groeten,
Roel
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Beste allemaal.

Dank je voor alle leuke en spontane reacties :thumbup: :thumbup: :thumbup: :)
Na alle dingen die ik heb meegemaakt en na gesprekken met Evy en Anika heb ik besloten om terug te keren naar de kamer waar eerst de modelbaan stond.
Nu nog in de garage maar heeft mij teveel kosten opgeleverd in de afgelopen winter aan elektra.
De elektrische kachel was toch iets teveel, dus vandaar.
Ik heb altijd nog een kamer waar deze kunnen slapen dus geen probleem.
Goed ik heb middels de treinkamer weer geheel opnieuw gewit en kan alles over gaan plaatsen waar dan verder ga zoals die nu in de garage staat opgesteld.
Ik heb alles goed voorbereidt en zou in 2 a 3 dgn op zijn plaats moeten staan.
Ach ik weet nu dat rust heb en het gaat heel goed met mij en ga het doen en blijf positief en gewoon lekker weer verder gaan :thumbup: :lol:
Het zijn allemaal omstandigheden geweest met veel onzekerheden toen Marja overleed, maar het hoort er allemaal bij.
Goed middels heb ik alles weer op de rail en heb weer nieuwe bouwpakketten aangeschaft voor de verdere bouw van de baan waarmee bezig was :P
De Alaska treinstel gaat er eindelijk ook komen dus weer volop foto's de komende tijd :)
Het voelt goed om weer terug te zijn en heb veel gemist maar komt wel goed en blijf mijn best doen om ook anderen te kunnen volgen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Morgen even de foto's van de nieuwe bouwpakketten die later op de modelbaan geplaatst gaan worden.
Groetjes allemaal en tot morgen.
Theo.

   
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Dat leest weer helemaal als Theo die er weer flink zin in heeft  :thumbup:

Grtz Tony
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
-Theo:
Je bent op weg om weer een goede weg in te slaan, volhouden, tijd brengt raad,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Theo,

Dit zijn mooie berichten om te lezen. :thumbup:
De treinenkamer heeft een lekkere opknapbeurt gehad en nieuwe bouwpakketten gekocht ik zeg Theo is er klaar voor. :thumbup:
Kom maar op met die foto van de bouwpakketten Theo. :)
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: kolenmijnindustrie (Theo).
Tony, Jorg, Michel dank je voor de leuke reacties :thumbup: :)
En dan hier even de foto's van de bouwpakketten >:-D
Wordt vervolgd.
Mvgr Theo.