Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Loconet paneeltje

Gestart door ernstcramer woensdag 17 november 2010, 22:31:24

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Loconet paneeltje
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Loconet paneeltje
Weet iemand of dit paneeltje



ook ergens te krijgen (haha, kopen natuurlijk... :lol:) is? Maar dan zonder Digitrax erop
Re:Loconet paneeltje
Wil je gewoon meerdere Loconet modules op elkaar aansluiten ?.
Zie dan eens de site van Uhlenbrock.

Mvg,
Peter
Re:Loconet paneeltje
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re:Loconet paneeltje
nee, ik wil er van buitenaf een rijregelaar in kunnen steken, of andere loconet spullen. het is dus niet voor de doorverbinding van modules; daar zijn mooie andere spullen voor te krijgen, zoals de locohubs van Huib Maaskant.
Re:Loconet paneeltje
Citaat van: ernstcramer op woensdag 17 november 2010, 22:49:36
nee, ik wil er van buitenaf een rijregelaar in kunnen steken, of andere loconet spullen. het is dus niet voor de doorverbinding van modules;
Hier zitten ook meerdere regelaars op loconet aangesloten.


Zie vooraan en achteraan (moeilijk te zien) en vooraan ingestoken.

Tegenwoordig draadloos. Voordeel treinen en wissels zijn langs, boven en onder de baan te bedienen. Zelfs van uit de tuin  :lol:.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=25565.msg436712#msg436712

Mvg,
Peter
Re:Loconet paneeltje
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re:Loconet paneeltje
Leuk! Alweer bedankt, ook uiteraard voor de tip van de draadloze bediening... 8)

maar ik zie een aansluiting: heb je die zelf in elkaar geknutseld? het lijkt een blindplaat van een e-doos waarin je de aansluiting heb gemaakt...
Re:Loconet paneeltje
Citaat van: ernstcramer op woensdag 17 november 2010, 23:25:06maar ik zie een aansluiting: heb je die zelf in elkaar geknutseld? het lijkt een blindplaat van een e-doos waarin je de aansluiting heb gemaakt...
Deze zijn zelf gemaakt.

Mvg,
Peter
Re:Loconet paneeltje
Citaat van: ernstcramer op woensdag 17 november 2010, 22:31:24
Weet iemand of dit paneeltje


ook ergens te krijgen (haha, kopen natuurlijk... :lol:) is? Maar dan zonder Digitrax erop

Hoi,
kan je de plaatjes niet omdraaien? Lijkt me symmetrisch gemaakt.

mvg,  Andre