Sorry voor de opgraving, maar ik wilde nogwel even inhaken hierop
Citaat van: mat-60 op maandag 08 juli 2013, 14:15:07
Nou, ik denk zo dat het stel in Leuven beter is. Dit treinstel mist zo-ie-zo een flink deel van het interieur, schortplaten en de WC is ook niet helemaal meer origineel...... Verder zie ik net als mij het stel in Leuven veel stof, wat een desolate indruk maakt, maar verder niets zegt over de technische toestand. Zie inderdaad nog de ATB kast hangen, maar is Fase-2, dus daar heb je niets meer aan, anno 2013.
Maar goed, hij staat binnen, wat een bende daar overigens, dus kan nog jaren meegaan.
Ik denk dat het gewoon een fase-3 kast is, en geen fase-2.
De 386 heeft nl ook een fase-3 kast, en volgens mij had mat'54 uberhaupt geen fase-2 kasten meer, dat die kast gewoon open staat is minder hoopvol voor de inhoud...
Verder is het stel verder verbouwd dan je zo nog zult denken op de foto's, er zal het nodige aan elektraleiding bij geschroefd zijn, zie de noodverlichting en de kacheltjes aan de wand.
Verder zal er voor die tap en het verbouwde toilet ook het nodige aan aan en afvoerleidingen gelegd zijn, en die zullen wel dwars door de vloeren heen gaan, en wie weet wat er daaronder in de weg gezeten heeft wat er onderuitgehaald is om ruimte te maken.
Volgens mij staat dat loodsje/tent er ook niet altijd al overheen, en volgens mij zie ik wel wat rot plaatwerk op de bekende plaatsen verschijnen...
D'r zit meer werk in dan je zou willen, vooral als je bedenkt dat we al een tweetje hebben, rijdend...