Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Mijn baanplan (Steenberg). 22 Dec. Een nieuw plan.

Gestart door NS-Daniel zondag 18 april 2010, 16:13:40

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mijn baanplan (Steenberg). 22 Dec. Een nieuw plan.
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Mijn baanplan (Steenberg). 22 Dec. Een nieuw plan.
Hallo allemaal,

Wat vinden jullie van mijn baanplan?  :oops:
Ik had al een baan, maar ik ben begonnen met een nieuwe Nederlandse baan.
Als dit kan, dan kunnen jullie het gaan volgen via het topic 'banenbouw'. (link volgt dan) :mrgreen:

Sommige railsjes sluiten niet goed op elkaar aan, omdat ik nog een probeer versie gebruik waarbij er maar 50 railsjes kunnen worden gebruikt, dit heb ik aan elkaar geplakt in paint. :wink:

Alvast bedankt!

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
1. Waarom op deze manier de keerlus? Als je toch in 2 lagen werkt, dan zou ik de onderplaat voor een veel groter gedeelte benutten om er een schaduwstation van te maken.

2. Dit haal je toch nooit met je stijgingspercentages?

3. Je kunt maar eenmalig gebruik maken van de lus, daarna rijdt de trein normaal gesproken dezelfde kant op. Zou mij gaan vervelen...

Idee: werk met een keerlus links en rechts, al dan niet op gelijk niveau, zoals bijvoorbeeld ook beschreven staat in het standaard baanplannenboek. Is dat misschien iets?

Wel een interessante wisselstraat trouwens ;-)!
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Citaat van: William027 op zondag 18 april 2010, 16:22:23
1. Waarom op deze manier de keerlus? Als je toch in 2 lagen werkt, dan zou ik de onderplaat voor een veel groter gedeelte benutten om er een schaduwstation van te maken.

2. Dit haal je toch nooit met je stijgingspercentages?

3. Je kunt maar eenmalig gebruik maken van de lus, daarna rijdt de trein normaal gesproken dezelfde kant op. Zou mij gaan vervelen...

4. een echt handig schaduw station heb je ook zo niet, nou moeten de treinen achteruit de tunnel weer uit ??

5. mss kan je midden in je baan nog wat rails leggen voor opvullig?

Station is wel erg mooi zo  :D

Groeten en succes met ontwerpen
Martijn
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Citaat van: William027 op zondag 18 april 2010, 16:22:23
1. Waarom op deze manier de keerlus? Als je toch in 2 lagen werkt, dan zou ik de onderplaat voor een veel groter gedeelte benutten om er een schaduwstation van te maken.
Dat zou kunnen, maar aangezien ik geen baantje heb, moet ik lang sparen, vandaar dat ik eerst wat minder groot doe, de plaat is al wel groter.

Citaat van: William027 op zondag 18 april 2010, 16:22:23
2. Dit haal je toch nooit met je stijgingspercentages?

Daar zat ik ook al aan te denken  :?

Citaat van: William027 op zondag 18 april 2010, 16:22:23
3. Je kunt maar eenmalig gebruik maken van de lus, daarna rijdt de trein normaal gesproken dezelfde kant op. Zou mij gaan vervelen...
Idee: werk met een keerlus links en rechts, al dan niet op gelijk niveau, zoals bijvoorbeeld ook beschreven staat in het standaard baanplannenboek. Is dat misschien iets?

Ik snap je niet helemaal.
Citaat van: William027 op zondag 18 april 2010, 16:22:23
Wel een interessante wisselstraat trouwens ;-)!
Dankje!

Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Citaat van: Marklin5 op zondag 18 april 2010, 16:29:57
Citaat van: William027 op zondag 18 april 2010, 16:22:23
1. Waarom op deze manier de keerlus? Als je toch in 2 lagen werkt, dan zou ik de onderplaat voor een veel groter gedeelte benutten om er een schaduwstation van te maken.

2. Dit haal je toch nooit met je stijgingspercentages?

3. Je kunt maar eenmalig gebruik maken van de lus, daarna rijdt de trein normaal gesproken dezelfde kant op. Zou mij gaan vervelen...

4. een echt handig schaduw station heb je ook zo niet, nou moeten de treinen achteruit de tunnel weer uit ??
Hoe zou ik het anders kunnen doen? kan jij niet een schaduwstation voor mij ontwerpen?  :oops:

Citaat van: Marklin5 op zondag 18 april 2010, 16:29:57
5. mss kan je midden in je baan nog wat rails leggen voor opvullig?
Hoeft niet, daar komt het dorp+de weg.
Citaat van: Marklin5 op zondag 18 april 2010, 16:29:57
Station is wel erg mooi zo  :D

Groeten en succes met ontwerpen
Martijn

Dankje, ik kijk ook nog wel ff.

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Hoi
Als je er nog voor moet sparen zal ik rechts onder de bocht naar je schaduwstation weglaten ,de trein kan via het onderste spoor via de kruiswissel van het tweede spoor ook in je schaduwstation komen scheelt toch weer twee wissels.

Groet Manus
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
ja maar die rails heb ik al :D
behalve een kruiswissel, maar die komt binnekort.

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Dan maar zo laten.
Voor je schaduw station zou ik het zo proberen

Alleen moet je nog wel zorgen dat je trein die uit je schaduw komt ergen kan draaien dmv een keerlus anders kunnen ze maar een kant op rijden

Groet Manus
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Had hem nog in paint staan zwart is naar onder en rood is er boven


Groet Manus
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
dat plan van manus lijk tme leuker, je zou ook kunnen proberen 2 keerlussen kunnen krijgen in het schaduwstation, het schaduwstation kan je later altijd uitbreiden!
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Wat vinden jullie hier dan van?

Om 2 keerlussen te maken op de baan (manus, rood) vind ik niet zo leuk, Misschien dat ik er ergens af kan gaan om daar te keren, moet maar even kijken,
Ik heb een nieuwe versie voor het schaduwstation:


Hoe zit dat eigenlijk met die stijgingspercentages? En hoeveel ruimte moet er tussen beide platen zitten?

Groetjes Daniël!
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Hallo Daniël,

De verbindingsbaan vanaf jouw wisselstraat in het station naar het schaduwstation is ter hoogte van de kruising met het dubbelsporige hoofdspoor waarschijnlijk pas 3 cm gezakt, te weinig dus om onder de hoofdbaan door te kunnen steken. Vandaar het voorstel van Manus om langer buiten de hoofdbaan te blijven en pas nadat je voldoende bent gezakt onder de hoofdbaan door te steken.

Daarnaast oogt jouw wisselstraat aan de rechterkant wel mooi, maar ergens klopt er iets niet. Je zou in je hoofdbaan altijd om een rechtdoor gaand wissel moeten kunnen blijven rijden, zodat sneltreinen die jouw station overslaan zonder vaart te minderen kunnen doorrijden. Als je op jouw station vanaf de linkerzijde komend een rechtdoorgaand wissel bent gepasseerd, lukt dat aan de rechterzijde niet. Overigens lukt het aan de rechterzijde helemaal niet om via alleen rechtdoorliggende wissels door te rijden. Wellicht moet je daar even aan  schaven.

Groet,
Ronald
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Bedankt voor je reactie!

Ik zal het spoor richting het schaduwstation langer maken.

Maar over mijn wisselstraat: moet ik meer rechte sporen aanleggen met minder wissels?
Of met meer slanke wissels gaan werken? (helaas zijn er geen slanke kruiswissels in C)

Groetjes Daniël!
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
digi-jacques
gast

Re:Mijn baanplan (Steenberg)
ik zou gewoon eens zoeken op schaduw stations, en eens een kleine studie maken hoe een schaduw station te maken.
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Ik zat zelf te denken aan deze:



Je hebt dan alles op 1 niveau, alleen geen schaduwstation. Doordat jij echter ruimte heb voor langere sporen, zou je daar 1 van de keerlussen voor kunnen gebruiken.

De hoeveelheid rails is relatief beperkt, plus je bespaart je een hoop moeite voor wat betreft hellingen en dergelijke.

Kun je hier iets mee?
Mijn baanplan (Steenberg) Zou dit kunnen???
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Mijn baanplan (Steenberg) Zou dit kunnen???
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels een nieuw schaduwstation gemaakt. :|
Het is naar voorbeeld van Manus, maar dan omgedraait. 8)
Ik heb gemeten en kom uit op 9 cm verschil tussen de platen, dit is voldoende afstand
tussen beide platen. :D
Ook heb ik nu de lengtes en breedtes van de baan erbij gezet.


Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)


Dubberspoorige schaduwstation een idee??
Re:Mijn baanplan (Steenberg) Zou dit kunnen???
Citaat van: marklin/ns fan! op maandag 19 april 2010, 17:09:18
Ik heb gemeten en kom uit op 9 cm verschil tussen de platen, dit is voldoende afstand
tussen beide platen.

En wat als er wat ontspoord (beter te veel als te weinig)
Ik maak altijd een denkbeeldig rondje met mijn vinger,als jij dit ook doet en je vertrekt uit je schaduwstation hoe wou je daar dan weer terug komen.

Groet Manus
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Citaat van: Marklin5 op maandag 19 april 2010, 20:51:11


Dubberspoorige schaduwstation een idee??

Hallo Martijn,

Is wel een idee, ik zal het bekijken, maar ik zit ook met 2 muren aan de zijkant :?
Wat voor nut heeft het? meer rijmogelijkheden?

Dankjewel!

Groetjes Daniël
___________________________________________________________________________
Citaat van: hermanus op maandag 19 april 2010, 20:52:10
Citaat van: marklin/ns fan! op maandag 19 april 2010, 17:09:18
Ik heb gemeten en kom uit op 9 cm verschil tussen de platen, dit is voldoende afstand
tussen beide platen.

En wat als er wat ontspoord (beter te veel als te weinig)
Ik maak altijd een denkbeeldig rondje met mijn vinger,als jij dit ook doet en je vertrekt uit je schaduwstation hoe wou je daar dan weer terug komen.

Groet Manus

Dus eigenlijk zeg je dat ik nog min 3cm moet zakken? :? :?:
Dan mag ik nog wel ff gaan sparen of ergens goedkoop railsjes zien te krijgen :D :lol:
Daar zit ik ook nog steeds mee... Ik ga er wel een lus bijmaken bij het hoofdspoor.

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Ga eerst eens een goed doordacht plan maken en dan pas bouwen.
Beter 10 mislukte plannen op papier/computer weggegooid dan 10 x een baan moeten afbreken omdat hetgene wat gebouwd is niet naar de zin is.
Bijv. hoe denk je bij de achterste sporen te komen bij ontsporingen er van uitgaande dat de uiterste armstrekking 75cm is?
Probeer ook de goed bedoelde en opbouwende kritieken van de ervaren bouwers ter hand te nemen.

Grt, Ronald.
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Hallo Ronald,

Bedankt voor je reactie. Misschien ben ik een beetje eigenwijs, maar het plan wat ik nu heb gemaakt, daar ben ik erg blij mee. Het enige wat ik nog mis, is een 2e keerlus. De plaats daarvoor ben ik nu aan het bedenken.
Wat betreft de achterste sporen, ik heb ruimte overgelaten tussen de tafel en de muur, ongeveer 20CM voldoende om erbij te kunnen in geval van nood. De tips die Manus mij gaf, heb ik ook weer wat van geleerd, en is verwerkt in mijn baan. En ik heb geen ervaring met verschillende verdiepingen, dus wil ik dit nu uitproberen met het begin van een schaduwstation. Ook die tips heb ik aangenomen! :)

Nogmaals bedankt voor je hulp!

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Citaat van: NS-Daniel op dinsdag 20 april 2010, 21:40:36
Wat betreft de achterste sporen, ik heb ruimte overgelaten tussen de tafel en de muur, ongeveer 20CM voldoende om erbij te kunnen in geval van nood.
Dan ben je wel héél erg slank! Mocht je hiermee bedoelen dat je er alleen van onder met je arm bij wilt kunnen, bedenk dan dat je met 20 cm niet veel kunt zien van wat er boven je gebeurt.

Succes met de bouw.

Groet,
Ronald
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Citaat van: NS-Daniel op maandag 19 april 2010, 21:38:37
Hallo Martijn,

Is wel een idee, ik zal het bekijken, maar ik zit ook met 2 muren aan de zijkant :?
Wat voor nut heeft het? meer rijmogelijkheden?

Dankjewel!

Groetjes Daniël


Het lijkt me fijner rijden, dan hoeven je treinen niet de heletijd op het zelfde spoortje,
minder gedoe met wissels  :wink:

Groeten
Martijn
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Citaat van: rorail op woensdag 21 april 2010, 11:51:12
Citaat van: NS-Daniel op dinsdag 20 april 2010, 21:40:36
Wat betreft de achterste sporen, ik heb ruimte overgelaten tussen de tafel en de muur, ongeveer 20CM voldoende om erbij te kunnen in geval van nood.
Dan ben je wel héél erg slank! Mocht je hiermee bedoelen dat je er alleen van onder met je arm bij wilt kunnen, bedenk dan dat je met 20 cm niet veel kunt zien van wat er boven je gebeurt.

Succes met de bouw.

Groet,
Ronald

Kan het nog wel goed zien hoor! :D
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Hallo Allemaal,

Heb een topic geopend in het Modelbouw gedeelte:
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=22539.0

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg) Zou dit kunnen???
Lid sinds: 2006

Fan vanaf mijn geboorte

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg) Zou dit kunnen???
Citaat van: NS-Daniel op maandag 19 april 2010, 17:09:18
Hoe kom je, als je uit het schaduwstation bent gekomen, daar weer terug, zonder de trein te keren? Ik zie in het plan geen mogelijkheid om weer in de richting van het schaduwstation te staan.
Daarom is wellicht een tweede keerlus toch aan te raden.

Groet Bert


Edit Gerard: quote gerepareerd
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg)
kijk naar het rode deel van Manus, Daniël
daar zie je een 2de keerlus om weer het schaduwstation in te gaan, anders gaat dat inderdaad niet lukken!~

Groeten
Martijn
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat er hier wat is geschreven, maar ik zit met een probleempje :?

Mijn huidige baanplan, vind ik een beetje saai. En daarmee bedoel ik dan eigenlijk het hoofdspoor aan de achterkant. Maar ik weet niet hoe ik dat dan zou moeten doen, zodat er wat meer rijmogelijkheden zijn. Wie kan/wil mij hiermee helpen?



Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Daniël

PS de bouw van mijn baan: http://forum.3rail.nl/index.php?topic=22539.msg409816#msg409816
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Ben vergeten de afmetingen er bij te zetten:

120CMx350CM :wink:

Alvast bedankt!

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
je zou kunnen proberen met R9 een flauwe s bocht aan te brengen, dat breekt het geheel.
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Bedankt voor je reactie!

Het zou inderdaad kunnen, maar het gaat mij meer om dat er wat meer rijmogelijkheden komen, ipv elke keer een rondje rijden :?

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Je zo kunnen proberen, om vanuit je station voor een zijlijn te maken naar een bergstation achter. Maar de vraag is af je wel hoog genoeg kunt komen?
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Citaat van: NS-Daniel op dinsdag 10 augustus 2010, 21:54:09
Ik had al een baan, maar ik ben begonnen met een nieuwe Nederlandse baan.

Hallo BR66,

zie bovenstaand berichtje, ik wil graag een Nederlandse baan gaan maken, dus zijn bergen niet erg realistisch voor op een Nederlandse baan. En denk ik dat het inderdaad niet uitkomt met de stijgingspercentages :? :(

Maar toch heel erg bedankt!

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Hallo allemaal.

Ik heb inmiddels een nieuw baanplan, wat vinden jullie ervan? (+evt verbeteringen? :oops:)


Bij de afdaling is er in werkelijkheid 1 meter lengte om te dalen. Het bovenste spoor gaat dan een beetje omhoog zodat het hoog genoeg is en de treinen er goed onderdoor kunnen.

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Daniël,

Ik denk dat jij een probleem gaat krijgen met je stijgingspercentage rechts bovenin je baanplan. Ik ben bang dat je hier op een stijgingspercentage zit van boven de 10%.

Minimale hoogteverschil tussen elkaar kruisende sporen is 9 cm.

Ik zou de afdaling naar je ondergrondse keerlus helemaal links beginnen en dan de bovenste 2 sporen daarvoor gebruiken.
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Citaat van: BR 66 op donderdag 12 augustus 2010, 15:40:43
Daniël,

Ik denk dat jij een probleem gaat krijgen met je stijgingspercentage rechts bovenin je baanplan. Ik ben bang dat je hier op een stijgingspercentage zit van boven de 10%.

Minimale hoogteverschil tussen elkaar kruisende sporen is 9 cm.

Ik zou de afdaling naar je ondergrondse keerlus helemaal links beginnen en dan de bovenste 2 sporen daarvoor gebruiken.

Hallo BR66,

Bedankt voor je antwoord. Excuses, ik was vergeten erbij te zetten dat de lengte voor het dalen 1meter is, en dat het bovenliggende spoor ook nog 2 á 3cm omhoog gaat, zodat er 9 cm hoogte is om er onderdoor te kunnen. :wink: Of dit kan ben ik nu aan het testen

Bedankt!

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Ik heb het getest, en het kan inderdaad niet. :(
Nu ga ik een ander baanplan verzinnen.
Iemand leuke ideeën voor mij? :oops:

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Ga eerst eens rustig nadenken over wat jij nu zelf wilt hebben. Maak eens een flink aantal plannen met diverse mogelijkheden en misschien zou je een paar van deze plannen kunnen combineren tot 1 definitief plan waarin jouw wensen instaan.
Je kunt hier vragen of er iemand is die een plan voor jouw wilt maken maar wordt dat dan wel jouw smaak?
Kortom, neem eens rustig de tijd want een baan maak je niet af in een paar weken maar misschien is hij wel af in een paar jaar!! Zolang duurt het helaas totdat een beetje baan af is en voor sommige banen geldt dat ze nooit af zijn.

Grt, Ronald.
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Hallo Ronald,

Bedankt voor je tip, dat ga ik zeker doen! :D Maar ik weet niet echt leuke baanplannen, nu heb ik er een gemaakt, maar verder weet ik niks. Vandaar dat ik om jullie hulp vraag :wink:
Want om elke keer een rondje te rijden vind ik (nu al) saai worden, daarom wil ik er ook wat verandering in. (uitgezonderd het station, evt kleine aanpassingen kunnen.)

Nogmaals bedankt!

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Heb eventjes geduld ik zal even iets proberen voor jou
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Hier is wat ik heb beloofd:


schaduwstation


bovendeel


alles




groeten minitreintje/Dylan
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
hallo

mooi, maar je kan je opstelsporen in je schaduwstation langer maken.
onderaan steek je daar een 24230 bocht en pas daarna begin je te wisselen.
als je eens kijkt naar mijn plan, kan je ook direct beginnen te wisselen en heb je langere sporen, want nu ga je eerst een beetje naar boven.
probeer eens na de 24229 direct een wissel te leggen!
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
ah zo bedoel je je tgv515 je hebt gelijk


groeten minitreintje/Dylan
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Hallo Dylan,

Bedankt voor je antwoord/baanplan.
Zoiets had ik ook al in mijn baanplan bedacht, maar dan met het station zoals ie nu ook. (wat ik ook eigenlijk liever heb :oops:)

Het schaduwstation wordt in ieder geval wel zo, maar dan met misschien een extra ingang. (rechts dus)

Nogmaals bedankt!

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Is graag gedaan.

groeten minitreintje/Dylan
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Als je nog een grotere afbeelding hebt, waarvan ik alle rails kan lezen, en je mij die even toe stuurd zal ik zien wat ik er van kan maken (kan de rails nu niet lezen, kan het dan wel en in wintrack je baan eerst even maken:)
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Heeft iemand anders nog ideeën voor mij? :oops:
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
misschien kan je de bochten op je bovenplaat wat minder scherp maken?
je hebt er toch de plaats voor...
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
Citaat van: tgv515 op vrijdag 27 augustus 2010, 10:26:02
misschien kan je de bochten op je bovenplaat wat minder scherp maken?
je hebt er toch de plaats voor...

Ja, dat wil ik ook graag. Aangezien dit niet realistisch is, maar dat kan niet, want de ruimte heb ik er niet voor :( :cry:

Groetjes Daniël
Re:Mijn baanplan (Steenberg). Probleempje
anders moet je eens proberen om de bochten die het dichtste bij de 'toeschouwer' liggen, groter te maken.
zou dat niet lukken?