Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

welke schakeling nodig voor draaischijf 7186

Gestart door marklin1992 maandag 15 februari 2010, 20:29:27

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
welke schakeling nodig voor draaischijf 7186
hallo

wie kan mij helpen welke schakeling heb ik nodig voor de bediening van draaischijf . een moment schakeling of een aan/uit schakeling .
andere schakeling is ook goed als het maar werkt

vr gr patrick
Re:welke schakeling nodig voor draaischijf 7186
niemand
:?:
Re:welke schakeling nodig voor draaischijf 7186
Re:welke schakeling nodig voor draaischijf 7186
nee
Re:welke schakeling nodig voor draaischijf 7186
Citaat van: marklin1992 op donderdag 18 februari 2010, 16:32:19
nee
Da's dan jammer...
Welnu: Uit gebruiksaanwijzing... "Draaischijf verbinden met schakelaar en schakelaar aansluiten op een verdeelplaat, die op licht (L-geel) is aangesloten. De terugvoer van de stroom (Massa=bruin) gaat via de railbedding of massasteker van de draaischijf naar de transformator.
    Door een even aanhoudende druk op één der knoppen van de schakelaar zet de draaibrug van de schijf zich in beweging. Komt de draairichting van de brug niet overeen met de pijl op de schakelaar, dan moeten de beide rode stekers aan de schakelaar worden omgewisseld. De brug komt automatisch tot stilstand bij de volgende railaansluiting. Gelijktijdig komt deze rail dan onder spanning te staan (rijspanning), zodat steeds slechts één inrit van de locloods rijspanning heeft."

Ik hoop U hier mee geholpen te hebben.
Re:welke schakeling nodig voor draaischijf 7186
dat weet ik maar ik wil de draaischij schakeling in een bedinings paneel verweken
Re:welke schakeling nodig voor draaischijf 7186
Is het toetsenbord defect?
Wanneer U het allemaal weet dan is een paneeltje toch niet moeilijk...