Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Vrijdag 10 September 2010, 06:59:49
Startpagina 3railforum Website 3railforum Wiki 3railforum Foto-album Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Heeft u interesse in een realistische Railion / NS 6400/6500??  -klik hier-

+  3railforum
|-+  Overig
| |-+  Nieuws 2010/Neurenberg 2010
| | |-+  Schlecker
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Schlecker  (gelezen 1742 keer)
Hans Biere
Stamgast

« Gepost op: Maandag 08 Februari 2010, 23:47:10 »

Hallo Allen,

ik kan er maar geen genoeg van krijgen!  Laughing

liefhebbers van de Märklinwagentjes op basis 4415 opgelet:

Bijzonderheden zie hier.

Met vriendelijke groet, Hans

wissels
Moderator

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 08 Februari 2010, 23:52:40 »

Hallo Allen,

er zijn zelfs 3 verschillende opdrukken beschikbaar,

Birkel
Vivil
Capri-Sonne

met vriendelijke groet,

Walter

Computergestuurde Treinbaan met Central Station Reloaded / Koploper / Windigipet / Itrain
Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 08 Februari 2010, 23:57:45 »

er zijn zelfs 3 verschillende opdrukken beschikbaar,

Birkel
Vivil
Capri-Sonne

Ja Walter

en met gepaste trots heb ik deze "regelmatige" oplagen ook tijdig ontdekt. Worden, normaal gesproken, ook vermeld in het Märklin Insider News. De eerste twee heb ik reeds in bezit; de derde uiteraard zojuist besteld.  Laughing

Fotootje?

corne_mo
Zeer toffe gast

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 08:24:30 »

Kijk net op de site. Zie er maar 2 staan, de Capri-Sonne en de Vivil. Alweer te laat?

c-rails, tijdperk IV+V, 6021+6051, koploper
Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 11:34:31 »

Kijk net op de site. Zie er maar 2 staan, de Capri-Sonne en de Vivil. Alweer te laat?

Kijk even op de Duitse-site; daar staat de "Birkel" ook nog vermeld.

Henk-Jan Poorte
Vaste Gast

gestolen van Carpento

« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 11:55:21 »

Hoi Hans,
Mooi dat linkie. Niet dat ik wat zal kopen hoor maar voor de details (foto) is dat niet gek.
Op een ander draadje vroeg ik je hoeveel zullen der wel niet zijn.
Ben even aan het spitten geweest op Google. ben maar gestopt tjee te veel 4415*** wagens.

Mvg,

Henk-Jan Poorte.
lokje 23
Vaste Gast

dit was mijn eerste loc

« Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 18:12:02 »

hallo hans.

mag ik je een vraag stellen uiteraard moet je daar geen antwoord op geven.
dan de vraag uiteraard.
maar heb je al de wagens ( reclame ) die zijn uitgeven in dit model 4415.

lokje 23

lokje 23  ( lucien )

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #7 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 19:33:48 »

mag ik je een vraag stellen uiteraard moet je daar geen antwoord op geven.
dan de vraag uiteraard.
maar heb je al de wagens ( reclame ) die zijn uitgeven in dit model 4415.

Hallo Lucien,

Hier zeggen we: je mag alles vragen; of je antwoord krijgt is vers 2.  Laughing

Maar het antwoord wil ik wel geven hoor. En dat is: nee. Het lijkt mij sowieso bijna onmogelijk gezien de enorme hoeveelheid die M* in de loop der jaren heeft geproduceerd.

Daar onder zijn ook nog is heel veel wagentjes die een beperkte oplage kennen en uitsluitend in opdracht van bijvoorbeeld winkeliers zijn gemaakt.

Dus ik heb er wel aardig wat maar allemaal? Nee. Bij lange na niet... Sad Laughing Laughing
« Laatste verandering: Dinsdag 09 Februari 2010, 20:19:45 door Hans Biere » Gelogd

lokje 23
Vaste Gast

dit was mijn eerste loc

« Antwoord #8 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 19:53:18 »

he hans.

alvast dank voor het antwoord.
ja wat betreft het antwoord het zou kunnen dat je uw collectie niet wil prijsgeven om het te beschermen waarde of dergelijke.daarom was de vraag je moet niet antwoorden als je niet wil. wij zijn wel en iedereen hier die het goed meend met treinen. maar men weet nooit dat er hier ook ongevraagde mensen meezien wat hun zou kunnen dienen men weet nooit.

dat was ook de vraag die ik me stelde allewagens dat moeten er daan een pak zijn bijna een onbegonnen werk leek me.
maar hier en daar lees ik een antwoord van jouw op de topic's  en steeds staan er mooie afbeeldingen van de wagens bij dus dacht ik  daar moeten er een pak zitten.
indien je soms wagens zoek die je mis of graag in uw collectie zou willen laat soms een berichtje na dan kunnen we meezoeken. daar ik veel rondsnuffel bij handelaren men weet nooit.
zo nogmaals dank voor het antwoord.

lucien.

lokje 23  ( lucien )

emtrouwee
Toffe Gast
**

« Antwoord #9 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 20:22:30 »

Jammer alleen dat je niet vanuit Nederland beide kunt bestellen. Op de Duitse site kun je alleen uit Duitsland bestellen.

Kijk even op de Duitse-site; daar staat de "Birkel" ook nog vermeld.

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #10 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 20:27:20 »

Jammer alleen dat je niet vanuit Nederland beide kunt bestellen. Op de Duitse site kun je alleen uit Duitsland bestellen.

Ik begrijp even niet wat je probleem is.

Als je alle modellen wilt hebben bestel je toch gewoon in Duitsland?

bellejt
Vaste Gast

Druk bezig

« Antwoord #11 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 20:34:22 »

Ik denk dat ze niet verzenden naar partikulieren.Je moet bestelde waren afhalen in een winkel in het land van bestelling.Zo is mij verteld in een winkel te Gent omdat ik een multimediaprodukt wou bestellen dat in Nederland verkrijgbaar was (te Hulst) maar in Belgie niet voorkwam.

Groetjes,Salutations,Greetings,
Johnny
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=16332.0
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=18364.0
Belgie NMBS/Luxemburg CFL.

lokje 23
Vaste Gast

dit was mijn eerste loc

« Antwoord #12 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 20:40:43 »

bellejt.

zou me verwonderen dat ze niet naar huis bestellen.
zoals hans daar net neerpende.
als je besteld moet dit toch gelijk zijn of je in duitsland of nedreland of belgie woont.
dat stel ik me toch voor.
of geef dan een adres van in winkel in uw stad op dan kan je hem daar toch afhalen of heb ik het mis.

lokje 23  ( lucien )

lokje 23  ( lucien )

bellejt
Vaste Gast

Druk bezig

« Antwoord #13 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 21:20:31 »

van hun website:

Kan ik ook in het buitenland bestellen ?
De aanbiedingen in Internet zijn alleen voor de BeNeLux. Overige leveringen zijn niet mogelijk. Wel kunt u in Duitsland bestellen en laten leveren in Duitsland en hetzelfde geldt voor Oostenrijk.

hun site

Johnny

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #14 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 21:27:59 »

Je moet bestelde waren afhalen in een winkel in het land van bestelling.

Ik weet niet wat je aan doen bent maar je verkoopt klingklare onzin. Ik heb al reeds 2 wagentjes van Schlecker keurig netjes thuisbezorgd gekregen en de derde is onderweg, zo werd mij vandaag keurig netjes door Schlecker bevestigd.

Over betalen doen ze ook niet al te moeilijk, bij de zending zal een accept-giro bijgevoegd zijn met het vriendelijke verzoek deze binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen te voldoen.

Dus waar wil je nu eigenlijk naar toe?

Ik zou graag zien dat je stopt met het verkondigen van onwaarheden op dit forum.  Shocked

bellejt
Vaste Gast

Druk bezig

« Antwoord #15 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 21:34:43 »

Ik citeer enkel wat mij gezegd is in de winkel te Gent en copieer wat er op hun website staat.Misschien weet U meer ,maar dan kan U toch beleefd blijven en stoppen met mij en anderen op dit forum constant aan te vallen in elk topic.Sinds 2 dagen doet u op dit topic niets anders dan anderen belachelijk proberen te maken.Dacht dat u meer in uw mars had. Misschien moet een moderator wel eens ingrijpen.De mail zal weldra hun richting vertrekken indien dit zo blijft voortgaan.
Een beleefde repliek met verwijzingen is makkelijker  en daar is de vraagsteller veel verder mee geholpen.

Johnny

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #16 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 21:54:45 »

Misschien weet U meer ,maar dan kan U toch beleefd blijven en stoppen met mij en anderen op dit forum constant aan te vallen in elk topic.

Ik heb geen onbeleefde taal gebruikt en wat ik weet heb ik hierboven reeds uitvoerig gemeld. Ik ga dat niet nog is herhalen. Noem mij tevens degenen en de topics op wie en waar ik aanvallen heb gepleegd.

Misschien moet een moderator wel eens ingrijpen.De mail zal weldra hun richting vertrekken indien dit zo blijft voortgaan.

Doe wat u niet laten kunt. Het zal zeker niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt. Ik ben benieuwd hoe het af zal lopen.

Een beleefde repliek met verwijzingen is makkelijker  en daar is de vraagsteller veel verder mee geholpen.

Ik vind dat ik overal beleefd ben gebleven. U heeft bovendien niets gevraagd doch alleen een (in mijn ogen) onjuiste weergave van de gang van zaken gegeven.

Ik wens u verder veel succes met de hobby en nog een fijne avond verder. En blijf vooral  Very Happy

lokje 23
Vaste Gast

dit was mijn eerste loc

« Antwoord #17 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 15:23:22 »

mensen zo zijn ze reeds jaren aan het vechten in afhanistan. laat ons het hier gezellig houden.
en zo komen we verder dan nu.
misverstanden zijn er nu eenmaal.
maar samen kunnen we het inderdaad op een beleefde manier klaren .
ik noem geen namen maar inderdaad word hier snel op de topic's  het woord onzin geplaats en zoals ik steeds vertel onzin bestaat niet enkel misverstanden of begrippen. dus keep   Smile en laat het ons zou houden                                                                                                                               lokje 23 ( lucien )

lokje 23  ( lucien )

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #18 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 16:28:46 »

dus keep   Smile

Zoals ik al reeds eerder opmerkte!  Very Happy

Nobody
Vaste Gast

===> PROOST <===

« Antwoord #19 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 16:58:46 »

Lokje 23 (Lucien) speelt vredestichter.  Hulde hiervoor!
Doch er zijn nu eenmaal forumleden met extreem lange tenen.
En er zijn ook leden die door hun taalgebruik (SMS-taal, bargoens, dialect) misverstanden in de hand werken.
En dan zijn er leden die nogal slordig met het toetsenbord omspringen en zo onbegrijpelijke proza produceren.
Dit commentaar slaat niet persé op dit topic.... Is algemeen bedoeld.

M.V.G. Wim
emtrouwee
Toffe Gast
**

« Antwoord #20 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 18:37:39 »

Hans,

Hoe bestel jij dan? Per e-mail? Ik kon op de site geen adres in Nederland invullen en op de NL site staan ze niet beide.

Edwin

Ik begrijp even niet wat je probleem is.

Als je alle modellen wilt hebben bestel je toch gewoon in Duitsland?
Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #21 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 18:43:04 »

Lokje 23 (Lucien) speelt vredestichter.  Hulde hiervoor!

Volgens mij was / is er geen sprake van "oorlog" doch slechts van een meningsverschil.

Als dat wordt uitgelegd als "een aanval op alles en iedereen" kan ik dat ook niet helpen.

Gaan we nu ieder woord dat hier gezegd gaat worden op een goudschaaltje wegen?

Ik hoop van ganser harte van niet....

Ik dank jullie, Lucien en Nobody, voor jullie goede bedoelingen maar hoop wel dat het nu stopt en we weer terug kunnen naar het eigenlijke onderwerp.  Very Happy

woutje
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 18:51:44 »

Ik dank jullie, Lucien en Nobody, voor jullie goede bedoelingen maar hoop wel dat het nu stopt en we weer terug kunnen naar het eigenlijke onderwerp.  Very Happy

Goed plan. Maar ga even in op de vraag die al een paar keer gesteld is: hoe bestel je op een buitenlandse website waar je geen NL adres kunt invullen?

Gr, Ben.
lokje 23
Vaste Gast

dit was mijn eerste loc

« Antwoord #23 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 18:52:49 »

he hans.

daar ben ik 100% voorstander van terug waar we begonnen waren de wagens.
dan uiteraard wat velen zouden willen weten hoe bestel je de wagens via duitsland winkel of centrale verdeelcenter met andere woorden.
en is het mogelijk dat deze wagens reeds worden aangeboeden via ebay of is dit een andere versie.

zo een antwoord en twee vragen in eens. en woutje was me net voor. dus hans ik heb het antwoord

lucien.
« Laatste verandering: Woensdag 10 Februari 2010, 19:15:41 door lokje 23 » Gelogd

lokje 23  ( lucien )

bellejt
Vaste Gast

Druk bezig

« Antwoord #24 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:05:40 »

om alle misverstanden verder te vermijden heb ik vandaag de vraag gesteld rechtstreeks aan Schlecker.Ik wacht nu op het antwoord en laat dat dan weten in het topic.Als ik het dan kan citeren hoef ik niet meer voor leugenaar of dommerik uitgemaakt te worden.Was misschien niet zo bedoeld maar kwam zo over.Verder Peace on earth.

Johnny

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #25 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:08:58 »

Hoe bestel jij dan? Per e-mail? Ik kon op de site geen adres in Nederland invullen en op de NL site staan ze niet beide.

Hoi Edwin,

Ik bestel niet per e-mail maar op de Nederlandse site. Dat is tot nu toe altijd zonder problemen gegaan.

Bestellen in Duitsland is dus als ik jou zo beluister, in tegenstelling tot hetgeen ik je eerder adviseerde, helaas niet mogelijk zo lijkt het.

De "Birkel" wagen is op de Nederlandse site niet meer zichtbaar dus daar waarschijnlijk uitverkocht. Je zou het bij een Schlecker vestiging in jouw omgeving kunnen proberen of er nog voorraad is.

woutje
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:14:46 »

Bestellen in Duitsland is dus als ik jou zo beluister, in tegenstelling tot hetgeen ik je eerder adviseerde, helaas niet mogelijk zo lijkt het.

Waarvan akte. Dus geen klinkklare onzin als eerder is beweerd.

Gr, Ben.
Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #27 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:18:41 »

Als ik het dan kan citeren hoef ik niet meer voor leugenaar of dommerik uitgemaakt te worden.Was misschien niet zo bedoeld maar kwam zo over.Verder Peace on earth.

Hallo Johnny

Wat het eerste betreft: dat was zeker niet zo bedoeld en die woorden heb ik ook nooit gebruikt. Het spijt mij zeer dat dit wel zo bij je overkwam. Nogmaals: dat was niet de bedoeling.

Met het laatste ben ik het helemaal eens.  Very Happy

bellejt
Vaste Gast

Druk bezig

« Antwoord #28 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:23:18 »

quote :Ik zou graag zien dat je stopt met het verkondigen van onwaarheden op dit forum. 

Kwam dus verkeerd over.
Excuses zijn hierbij in goodwil aanvaard.Hopend krijg ik snel info van Schlecker en weten we allen wat kan en niet kan.Verder zeker nog veel plezier in de hobby.

Johnny

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #29 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:27:03 »

Dus geen klinkklare onzin als eerder is beweerd.

Dat ging over wat anders.

Maar wat ik aan Edwin adviseerde blijkt achteraf ook klinkklare onzin. Ik ben wel zo sportief om dat toe te geven hoor! Heb ik geen enkel probleem mee.

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #30 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:40:33 »

Hopend krijg ik snel info van Schlecker en weten we allen wat kan en niet kan.Verder zeker nog veel plezier in de hobby.

Hoi Johnny

Gezien de ervaring van Edwin van vandaag lijkt het me grootdeels duidelijk. Wij kunnen dus als Nederlander en/ of Belg niet op de Duitse site bestellen doch uitsluitend op de respectievelijke Nederlandse of Belgische.

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #31 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 22:04:56 »

Maar ga even in op de vraag die al een paar keer gesteld is: hoe bestel je op een buitenlandse website waar je geen NL adres kunt invullen?

Hallo Ben,

Deze heb ik tijdens alle "heisa" even gemist. Dus sorry voor m'n late reactie.

Het antwoord heb ik denk ik inmiddels al gegeven. In het geval "Schlecker" kan dat kennelijk niet (meer).

Maar, niet ter verdediging van mijn eerdere foutieve veronderstelling (dat hoor je vast wel graag  Laughing ), waarom zou je dat doen als er ook een Nederlandse site is?

De enige reden die ik me kan bedenken is het "Birkel" wagentje. Ja, het ziet er helaas naar uit dat dit via de Nederlandse site niet meer leverbaar is.

Maar ik denk dat de "Schlecker-site" op dit forum onderhand "wereldberoemd" is geworden dus: opletten geblazen in het vervolg.

En wellicht ten overvloede voor Insiders: tot nu toe werden deze wagens ook vermeld in het Märklin Insider News. Ook het "Birkel" wagentje...

tummy
Toffe Gast
**

TEE Freak

« Antwoord #32 Gepost op: Vrijdag 12 Februari 2010, 23:49:59 »

Hallo Hans,

Vraag aan jouw als verzamelaar van o.m. wagens met reclame opdruk;
zijn bij jouw wat meer gegevens bekend van hierna afgebeelde wagon. Dus meer dan op de doos vermeld is, bijv. wie verkocht deze enz.

Deze wagon zat in een bulkpartij marklin-spul welke ik van iemand overnam.
Samen met wat andere wagens heb ik deze inmiddels onder de rubriek "wagens te koop "
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=21158.0

b.v.d.

Jos

« Laatste verandering: Vrijdag 12 Februari 2010, 23:52:13 door tummy » Gelogd
Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #33 Gepost op: Zaterdag 13 Februari 2010, 17:23:10 »

zijn bij jouw wat meer gegevens bekend van hierna afgebeelde wagon. Dus meer dan op de doos vermeld is, bijv. wie verkocht deze enz.

Hallo Jos

Heel veel meer informatie over deze wagen heb ik niet. Het enige dat ik meen te weten is dat deze wagen is produceerd vanwege het 150-jarig bestaan van station Valkenburg en aldaar exclusief (wat heet) werd verkocht.

Naast deze wagen heeft Märklin ooit nog een "Leeuw" wagen geproduceerd. In opdracht van wie en ter gelegenheid waarvan weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat ik ook dat een mooi ding vind:

tummy
Toffe Gast
**

TEE Freak

« Antwoord #34 Gepost op: Zaterdag 13 Februari 2010, 19:03:59 »

Hallo Hans,

Bedankt voor het bericht. Inderdaad ook een mooie die van jouw.

Verzamel zelf "stalen" tankwagens, zo heeft iedereen zijn voorkeur zonder de andere types niet mooi te vinden.

m.vr.groet

Jos
Jeurgun
Nieuwe Gast  
*

« Antwoord #35 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 10:57:08 »

Zelf ben ik ook een liefhebber van het 4415 type. Voor degenen in dit topic ben ik dus blijkbaar al te laat, maar ik vraag me af: hoe vinden jullie deze speciale aanbiedingen? De hele dag het net afzoeken, via een netwerk van mensen die elkaar waarschuwen als ze ergens iets vinden of is het gewoon geluk dat je er net toevallig aan moet lopen?
BMW-Fan
Vaste Gast

NS NS-Cargo ACTS SBB-CFF-FFS SBB Cargo BLS Railion

« Antwoord #36 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 11:28:36 »

Wow Hans hoeveel wagentjes heb je al? Ik heb net 1 gekocht met een afbeelding van de Afga re460 Very Happy

Gr Eddie

Your car is much, if it's Beiers Mr. Green

Ps ik praat Nederlands niet Belgische Alé
Mijn baan: http://forum.3rail.nl/index.php?to
BMW-Fan
Vaste Gast

« Antwoord #37 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 11:48:36 »

Het is de 96727 Very Happy

Gr Eddie

wibi
Zeer toffe gast

« Antwoord #38 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 11:50:38 »

Die 4415 is leuk verzamelen, echter, als je beseft dat er een paar duizend verschillende zijn, kun je er prat op gaan dat je eeuwig zult blijven zoeken!
Nog afgezien van het kapitaal wat je er in steekt.
Zelf heb ik er ook een paar, maar daar zal het bij blijven.
De meeste wagens zijn pure fantasie, en ik denk zelfs meer dan 99 procent.
Toch kijk ik naar de reeds voorgestelde modellen, in de hoop interessante karren te spotten. Happy collecting everybody!   Wim

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #39 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 12:29:40 »

Wow Hans hoeveel wagentjes heb je al?

Hoi Eddie,

in de loop der jaren heb ik met deze "Hobby in de hobby" zoals ik dat altijd noem, al heel wat reclamewagentjes verzameld; het exacte aantal (basis 4415) heb ik momenteel niet paraat maar zal zo rond de 100 liggen.

Gezien het gigantische aantal dat tot nu toe is geproduceerd een bescheiden aantal dus. Ik heb dan ook absoluut niet de intentie, laat staan de illusie, de hele verzameling bij elkaar te krijgen.

BTW: ken je dit topic al? Is al een tijdje geen aandacht meer aan besteed (gebrek aan belangstelling?) maar ik denk erover om weer is wat bij te gaan plaatsen. Als er medeforummers zijn die mee willen doen zou ik zeggen: graag.

BMW-Fan
Vaste Gast

« Antwoord #40 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 14:05:58 »

Hallo Hans,

Zodra mijn fototoestel het weer doet/ of dat ik een nieuwe heb zal ik foto's van mijn wagentje plaatsen. Ik ga dan ook wel even in de kasten kijken of daar nog wat speciaals bij zit Very Happy. Er zaten naar mijn mening hele mooie wagens bij.

Gr Eddie

Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #41 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 14:35:18 »

Hallo Eddie,

Fijn zo! Het zou mooi zijn als we dit topic wat nieuw leven in kunnen blazen sinds AlbertJan op 1 april jl. z'n laatste gewaardeerde bijdrage leverde.  Very Happy

Jeurgun
Nieuwe Gast  
*

« Antwoord #42 Gepost op: Maandag 06 September 2010, 10:29:51 »

Hopend krijg ik snel info van Schlecker en weten we allen wat kan en niet kan.

Na deze opmerking werd het stil, betekent dit dat een antwoord van Schlecker is uitgebleven?

In antwoorden op vragen lijken ze me namelijk niet zo heel sterk te zijn: enkele weken geleden heb ik ook een vraag gesteld via het contactformulier, vorige week nog een herinnering maar tot op heden nog geen antwoord. De drie genoemde wagons zouden volgens de Duitse webshop nog leverbaar moeten zijn, alleen: hoe krijgen we ze hier???  Confused
Hans Biere
Stamgast

« Antwoord #43 Gepost op: Maandag 06 September 2010, 11:30:42 »

De drie genoemde wagons zouden volgens de Duitse webshop nog leverbaar moeten zijn, alleen: hoe krijgen we ze hier???  Confused

Dat gaat niet meer lukken, zo vrees ik. De enige mogelijkheid zou zijn zelf naar Duitsland te gaan of via een in Duitsland wonende contactpersoon die zo vriendelijk wil zijn de wagens voor je te bestellen en toe te sturen...

bellejt
Vaste Gast

Druk bezig

« Antwoord #44 Gepost op: Maandag 06 September 2010, 14:54:13 »

In Belgie gaat het zowiso niet meer.Er zijn enkel nog  4 winkels in het Duitstalige landsgedeelte (ardennen).Mss bestellen en laten leveren in een duitse winkel.Weet dat er eentje is in centrum Trier.

Johnny

Jeurgun
Nieuwe Gast  
*

« Antwoord #45 Gepost op: Maandag 06 September 2010, 15:25:45 »

Beide dank voor de reactie. Dat ziet er dus niet zo heel goed uit....
Dan zal het dus een contactpersoon in Duitsland moeten gaan worden vrees ik. Jammer: ik heb goede kennissen in half Europa maar juist in Duitsland weer niet  Sad

Maar goed: ze gaan er uiteindelijk wel komen!
Dirk-Jan
Zeer toffe gast

« Antwoord #46 Gepost op: Maandag 06 September 2010, 16:54:47 »

Hallo Eddie,

Fijn zo! Het zou mooi zijn als we dit topic wat nieuw leven in kunnen blazen sinds AlbertJan op 1 april jl. z'n laatste gewaardeerde bijdrage leverde.  Very Happy

Very Happy Ja Hans, inderdaad! Aan allen: Pak u camera en plaatsen maar!
Het is een erg leuk topic.

( Sad Ikzelf heb helaas geen aanvullingen meer op wat ik al geplaatst heb.)
Dirk-Jan

TomCat
Nieuwe Gast  
*

« Antwoord #47 Gepost op: Dinsdag 07 September 2010, 01:01:07 »

In Duitsland wonen heeft dus toch zo z´n voordelen Razz.

mvg Leo

Overigens kun je hier kiezen of je de waren thuis gestuurd wilt hebben danwel in de winkel op wilt halen , betalen kan per 1 malige machtiging , vooruitbetaling , acceptgiro of in de winkel.
« Laatste verandering: Dinsdag 07 September 2010, 01:07:25 door TomCat » Gelogd

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte