|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emtrouwee
Toffe Gast

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 20:22:30 » |
|
Jammer alleen dat je niet vanuit Nederland beide kunt bestellen. Op de Duitse site kun je alleen uit Duitsland bestellen. Kijk net op de site. Zie er maar 2 staan, de Capri-Sonne en de Vivil. Alweer te laat?
Kijk even op de Duitse-site; daar staat de "Birkel" ook nog vermeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans Biere
Stamgast

|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Dinsdag 09 Februari 2010, 21:54:45 » |
|
Misschien weet U meer ,maar dan kan U toch beleefd blijven en stoppen met mij en anderen op dit forum constant aan te vallen in elk topic. Ik heb geen onbeleefde taal gebruikt en wat ik weet heb ik hierboven reeds uitvoerig gemeld. Ik ga dat niet nog is herhalen. Noem mij tevens degenen en de topics op wie en waar ik aanvallen heb gepleegd. Misschien moet een moderator wel eens ingrijpen.De mail zal weldra hun richting vertrekken indien dit zo blijft voortgaan. Doe wat u niet laten kunt. Het zal zeker niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt. Ik ben benieuwd hoe het af zal lopen. Een beleefde repliek met verwijzingen is makkelijker en daar is de vraagsteller veel verder mee geholpen. Ik vind dat ik overal beleefd ben gebleven. U heeft bovendien niets gevraagd doch alleen een (in mijn ogen) onjuiste weergave van de gang van zaken gegeven. Ik wens u verder veel succes met de hobby en nog een fijne avond verder. En blijf vooral 
|
|
|
|
|
|
Met vriendelijke groet, Hans 
|
|
|
lokje 23
Vaste Gast

dit was mijn eerste loc
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 15:23:22 » |
|
mensen zo zijn ze reeds jaren aan het vechten in afhanistan. laat ons het hier gezellig houden. en zo komen we verder dan nu. misverstanden zijn er nu eenmaal. maar samen kunnen we het inderdaad op een beleefde manier klaren . ik noem geen namen maar inderdaad word hier snel op de topic's het woord onzin geplaats en zoals ik steeds vertel onzin bestaat niet enkel misverstanden of begrippen. dus keep  en laat het ons zou houden lokje 23 ( lucien )
|
|
|
|
|
|
lokje 23 ( lucien ) 
|
|
|
|
|
|
|
emtrouwee
Toffe Gast

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 18:37:39 » |
|
Hans, Hoe bestel jij dan? Per e-mail? Ik kon op de site geen adres in Nederland invullen en op de NL site staan ze niet beide. Edwin Jammer alleen dat je niet vanuit Nederland beide kunt bestellen. Op de Duitse site kun je alleen uit Duitsland bestellen. Ik begrijp even niet wat je probleem is. Als je alle modellen wilt hebben bestel je toch gewoon in Duitsland?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woutje
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 18:51:44 » |
|
Ik dank jullie, Lucien en Nobody, voor jullie goede bedoelingen maar hoop wel dat het nu stopt en we weer terug kunnen naar het eigenlijke onderwerp.  Goed plan. Maar ga even in op de vraag die al een paar keer gesteld is: hoe bestel je op een buitenlandse website waar je geen NL adres kunt invullen? Gr, Ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woutje
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 19:14:46 » |
|
Bestellen in Duitsland is dus als ik jou zo beluister, in tegenstelling tot hetgeen ik je eerder adviseerde, helaas niet mogelijk zo lijkt het. Waarvan akte. Dus geen klinkklare onzin als eerder is beweerd. Gr, Ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans Biere
Stamgast

|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: Woensdag 10 Februari 2010, 22:04:56 » |
|
Maar ga even in op de vraag die al een paar keer gesteld is: hoe bestel je op een buitenlandse website waar je geen NL adres kunt invullen? Hallo Ben, Deze heb ik tijdens alle "heisa" even gemist. Dus sorry voor m'n late reactie. Het antwoord heb ik denk ik inmiddels al gegeven. In het geval "Schlecker" kan dat kennelijk niet (meer). Maar, niet ter verdediging van mijn eerdere foutieve veronderstelling (dat hoor je vast wel graag  ), waarom zou je dat doen als er ook een Nederlandse site is? De enige reden die ik me kan bedenken is het "Birkel" wagentje. Ja, het ziet er helaas naar uit dat dit via de Nederlandse site niet meer leverbaar is. Maar ik denk dat de "Schlecker-site" op dit forum onderhand "wereldberoemd" is geworden dus: opletten geblazen in het vervolg. En wellicht ten overvloede voor Insiders: tot nu toe werden deze wagens ook vermeld in het Märklin Insider News. Ook het "Birkel" wagentje...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tummy
Toffe Gast

TEE Freak
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: Vrijdag 12 Februari 2010, 23:49:59 » |
|
Hallo Hans, Vraag aan jouw als verzamelaar van o.m. wagens met reclame opdruk; zijn bij jouw wat meer gegevens bekend van hierna afgebeelde wagon. Dus meer dan op de doos vermeld is, bijv. wie verkocht deze enz. Deze wagon zat in een bulkpartij marklin-spul welke ik van iemand overnam. Samen met wat andere wagens heb ik deze inmiddels onder de rubriek "wagens te koop " http://forum.3rail.nl/index.php?topic=21158.0b.v.d. Jos 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Vrijdag 12 Februari 2010, 23:52:13 door tummy »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans Biere
Stamgast

|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 12:29:40 » |
|
Wow Hans hoeveel wagentjes heb je al? Hoi Eddie, in de loop der jaren heb ik met deze "Hobby in de hobby" zoals ik dat altijd noem, al heel wat reclamewagentjes verzameld; het exacte aantal (basis 4415) heb ik momenteel niet paraat maar zal zo rond de 100 liggen. Gezien het gigantische aantal dat tot nu toe is geproduceerd een bescheiden aantal dus. Ik heb dan ook absoluut niet de intentie, laat staan de illusie, de hele verzameling bij elkaar te krijgen. BTW: ken je dit topic al? Is al een tijdje geen aandacht meer aan besteed (gebrek aan belangstelling?) maar ik denk erover om weer is wat bij te gaan plaatsen. Als er medeforummers zijn die mee willen doen zou ik zeggen: graag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TomCat
Nieuwe Gast

|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: Dinsdag 07 September 2010, 01:01:07 » |
|
In Duitsland wonen heeft dus toch zo z´n voordelen  . mvg Leo Overigens kun je hier kiezen of je de waren thuis gestuurd wilt hebben danwel in de winkel op wilt halen , betalen kan per 1 malige machtiging , vooruitbetaling , acceptgiro of in de winkel.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Dinsdag 07 September 2010, 01:07:25 door TomCat »
|
|
|
|
|