|
|
Pobox
Toffe Gast

Märklin analoog; dat rijdt over 50 jaar nog wel!
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: Donderdag 10 December 2009, 18:29:39 » |
|
De voetbal koploper is niet recent geproduceerd, betreft een restpartij die ze naderhand van een voetbal hebben voorzien. klopt, de grotere nummers 4221 zijn weggeschuurd en opnieuw bedrukt. dit is duidelijk te zien en vind ik erg storend omdat de matering hier niet gelijk is en de schuursporen zichtbaar zijn. De kleine treinstelnummers (oa onder de cambinedeuren) zijn zelfs nog gewoon 4221. dat was dus te klein om weg te schuren. het is het niveau van een beginnende hobyist die iets half omnummerd. dat kunnen de meeste op dit forum beter. jammer maar helaas.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wakkie
Moderator

|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: Vrijdag 11 December 2009, 18:05:05 » |
|
Hallo, mensen die hier op het forum zitten, zullen het model minder snel kopen vanwege het feit dat hier genoemd wordt dat het model foutief is. Zonder fora hoor/lees je dat niet en koop je het model, omdat het er leuk uitziet.
Ik kan me toch haast niet voorstellen dat modelsporend Nederland zich zo enorm laat beïnvloeden door de uitspraken van iemand/enkelen op een forum als het om aankoop van een treinstel gaat. Zonder fora zouden we toch ook niet klakkeloos kopen? Ik denk dat het merendeel (terecht) kritisch is voordat ze tot aankoop overgaan. Een model goed bekijken bij de dealer of verkooppunt hoort daar ook bij. Uiteindelijk maak je zelf de keus of je het model goed genoeg vindt. Helemaal kloppen doet volgens mij geen enkel model, van welke fabrikant dan ook. Overigens komt de koploper er hier niet in. Niet omdat hij niet mooi is of niet klopt met de werkelijkheid, maar gewoon omdat ik geen Nederlandse modellen op mijn baan heb. Groetjes willie
|
|
|
|
|
|
Als ik niets meer weet te vertellen, verzin ik gewoon iets.
Mede forum beheerder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blausee-Mitholz
Moderator

|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: Vrijdag 18 December 2009, 23:54:35 » |
|
Jeeej daar gaan we weer, uitmelk-floploper nummer 2 binnen 3 weken joehoe!
Ik wil mijn oranje Olympia na 1,5 jaar wachten, nu is het niet leuk meer Kevin
Joehoe Kevin nummer 2 binnen drie weken is nog steeds het overschot wegwerken van de eerste productie die nog niet verkocht zijn. De Olympia wordt nieuw geproduceerd staat dus los van deze twee varianten joehoe Ik al meer op diverse plaatsen gezegd maar dringt wss nog niet tot iedereen door........... Dus: Koploper voetbal = oplage 250 stuks gemaakt uit overschot 1-ste oplage Koploper Schiphol = oplage 250 stuks gemaakt uit overschot 1-ste oplage Koploper Olympia = nieuwe oplage nog niet uitgeleverd!Lijkt er op eerst overschotten weg werken dan het nieuwe uitleveren. Mvg, Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woutje
Gast
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: Zaterdag 19 December 2009, 16:50:56 » |
|
Met dit soort acties worden wel de 2-rail rijders behoorlijk genegeerd.
Als je bij MTE de Koploper besteld kun je aangeven of je 2-rail of 3-rail wilt hebben. Dus ook 2-railers komen aan hun trekken bij Marklin.  Gr, Ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|